Als je slim genoeg ben sta je daar boven.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik voldoe niet aan die omschrijving, maar jij doet wel hard je best om het stereotype van een bepaalde groep HBO-ers waar te maken, en dat stoort mij.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:45 schreef SaCn het volgende:
[..]![]()
Uberhaupt iemand die niet op de universiteit zit direct dom en VMBO'er noemen vind ik zelf al getuigen van een redelijk beperkte intelligentie
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben je medestander niet, domme HBO'er
Erboven staan en je er toch aan storen is een mogelijkheid, mijn waarde Swetsenegger.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je slim genoeg ben sta je daar boven.
Nee, maar etaleren wel. Dat zal hij ook wel niet kennen dacht ik zo. Alhoewel het voor ons weldenkenden altijd moeilijk blijft om ons in te leven in de belevingswereld van mentaal geretardeerden als TS.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
samengestelde woorden staan er niet in.
Volgens mij zit jij de hele dag ''moeilijke'' synoniemen te zoeken voor woorden, zodat je nog een beetje intelligent over komt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:02 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nee, maar etaleren wel. Dat zal hij ook wel niet kennen dacht ik zo. Alhoewel het voor ons weldenkenden altijd moeilijk blijft om ons in te leven in de belevingswereld van mentaal geretardeerden als TS.
En dat zeg jijquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij de hele dag ''moeilijke'' synoniemen te zoeken voor woorden, zodat je nog een beetje intelligent over komt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij de hele dag ''moeilijke'' synoniemen te zoeken voor woorden, zodat je nog een beetje intelligent over komt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De gemiddeld vmbo'er snapt 'mentaal geretardeerd' eerder omdat hij zelf óók altijd 'kankah rietart' roept.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:31 schreef Viking84 het volgende:
Waarom zou je 'mentaal geretardeerd' zeggen als je ook gewoon 'achterlijk' kunt zeggen? Dan weet je zeker dat iedereen je begrijpt.
Precies! Maar Viking84 studeert Nederlands oid, dan zit je toch wel op HBO niveau en dan weet je dus niks.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De gemiddeld vmbo'er snapt 'mentaal geretardeerd' eerder omdat hij zelf óók altijd 'kankah rietart' roept.
Je snapt mijn punt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
als je dit al moeilijk vindt... Niet iedereen heeft de woordenschat van een driejarige.
Liefquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Precies! Maar Viking84 studeert Nederlands oid, dan zit je toch wel op HBO niveau en dan weet je dus niks.
Ja. Maar ik gebruik slechts wat minder gangbare woorden (minder gangbaar voor het gemene volk), het is niet alsof er daadwerkelijk ingewikkelde zaken in worden behandeld. De inhoud van de boodschap is zoals gezegd helemaal niet van hoog niveau, en dus ook eenvoudig te begrijpen, ook voor mensen met wat minder ontwikkeling.quote:
Aha. Ach, het viel me op, dus ik dacht ''Heeeeeeeeej, laat ik eens reageren''.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:42 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja. Maar ik gebruik slechts wat minder gangbare woorden (minder gangbaar voor het gemene volk), het is niet alsof er daadwerkelijk ingewikkelde zaken in worden behandeld. De inhoud van de boodschap is zoals gezegd helemaal niet van hoog niveau, en dus ook eenvoudig te begrijpen, ook voor mensen met wat minder ontwikkeling.
Ja, het voor de duizendste keer fileren van hebban olla vogala ed.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lief. Bij Nederlands doen we wel wat meer dan moeilijke woorden uit ons hoofd leren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |