Daar valt niet zoveel aan te fileren.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja, het voor de duizendste keer fileren van hebban olla vogala ed.
Dat denk ik ook. Studie Nederlands dus maar afschaffen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar valt niet zoveel aan te fileren.
Nederlands studeren lijkt me trouwens wel tantoe spangaaaaah.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar valt niet zoveel aan te fileren.
En over vooroordelen over studies gesproken_!!!
Wat?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nederlands studeren lijkt me trouwens wel tantoe spangaaaaah.
Goed idee.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:49 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Studie Nederlands dus maar afschaffen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:08 schreef EvilMarc het volgende:OMG geniaal dat filmpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die korpsbal
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:08 schreef EvilMarc het volgende:Wat een sukkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |