quote:
niet? goh wat raarquote:Op donderdag 12 juni 2008 07:54 schreef SHE het volgende:
Daar moet ik niet aan denken s'ochtends vroeg
Zou weleens mee kunnen vallenquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Blegh. Vandaag gaat m niet worden, ben ik bang.
Ik ben raar!quote:
Die wil ik dan wel even horen...quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het verhaal er achter is echt leuk
Ik heb ze allemaal gekeken (incl. de nuts-vervolgafleveringen) en ook die serie eindigt met een cliffhangerquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Er is een tweede seizoen verkrijgbaar via teh internetz jeweet.![]()
Ze hebben na een online actie van fans alsnog een aantal afleveringen opgenomen. Zeven of acht als ik me niet vergis, en als de kijkcijfers goed zijn gaan ze daarna nog door.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:01 schreef Liejannuh het volgende:
Je moeder spijbelt en daardoor kun jij niet studeren!
Het moet niet gekker worden Isa!
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:11 schreef Liejannuh het volgende:
Heb je je moeder wel verteld dat je moet studeren Isa? En dat je geen tijd hebt om haar de hele dag bezig te houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes, en al weer een hele tijd hard aan het werk.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:30 schreef Oblivion het volgende:
En Nynke? Al bij de dokter geweest?
dan ben je in de buurtquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:34 schreef Pheno het volgende:
Over 7 uur weer naar Nijmegen. Als die chauffeurs tenminste niet al te achterlijk gaan doen.
Dat klopt, maar ik woon er dan ookquote:
Wij hebben geen TomTom en waren niet van plan er 1 te gaan gebruiken. Het is veel gezonder om gewoon te weten waar je heen moet en dat uit te moeten zoeken met een kaart / routebeschrijving. Erg goed voor je topografische kennis.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik snap stomstom gebruikers toch niet..
als wij een auto lenen van een van beide ouders, krijgen we er 'gratis' een bijgeleverd
en die gaat pas aan als we ergens heen gaan en we meoten in een wijk zijn met vele raar lopende eenrichting-straatjes..
Op de snelweg je weg kunnen vinden is essentieel en 'algemene kennis', me dunkt,en om al vanaf Den Haag naar Arnhem (de hele A12) een tomtom aan te moeten hebben die zegt: rechtdoor! vind ik een beetje ehm...sTOM
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:24 schreef Den_Haag het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van harte gefeliciteerd, en speciaal voor jou: een naakt wijf
![]()
Heb je meer van dat soort foto's van jezelf?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]van harte gefeliciteerd, en speciaal voor jou: een naakt wijf
[ afbeelding ]
Ja, ik snap dat ook niet. En omdat dat ding zo outdated is (en ik geen zin heb om een update te kopen) kan dat kreng mijn eigen huis niet eens vindenquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik snap stomstom gebruikers toch niet..
als wij een auto lenen van een van beide ouders, krijgen we er 'gratis' een bijgeleverd
en die gaat pas aan als we ergens heen gaan en we meoten in een wijk zijn met vele raar lopende eenrichting-straatjes..
Op de snelweg je weg kunnen vinden is essentieel en 'algemene kennis', me dunkt,en om al vanaf Den Haag naar Arnhem (de hele A12) een tomtom aan te moeten hebben die zegt: rechtdoor! vind ik een beetje ehm...sTOM
Ze was gevallen, nogal onplezierig.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lein, is je afspraak vandaag? Hoe laat?
PF d'r schaamlip
Mja, dat merk ik dus ook aan mensen: hoe kom ik op schiphol. Uh......quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij hebben geen TomTom en waren niet van plan er 1 te gaan gebruiken. Het is veel gezonder om gewoon te weten waar je heen moet en dat uit te moeten zoeken met een kaart / routebeschrijving. Erg goed voor je topografische kennis.
en ik vind het een beetje raar als we een TomTom ophangen in de Kever. Die hele TomTom is dan direct het meest complexe stuk techniek in die hele auto
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:09 schreef octopussy het volgende:
haiik ben weer redelijk (ahum) fris en fruitig. Zit nu op kantoor en heb vannacht wel 3 uur min of meer geslapen. Ik moet nog 1 hoofdstuk tikken en dan ga ik de boel in 1 document gooien en nakijken.
Ik zie het wel zonnig in, ondanks het weer![]()
Das knap klote, of kut zo je wilt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ze was gevallen, nogal onplezierig.
Good luck!quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:39 schreef Leintjeuh het volgende:
*zucht* here we go. Misschein tot straks
sterkte meisquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:39 schreef Leintjeuh het volgende:
*zucht* here we go. Misschein tot straks
Als je makkelijk wilt doenquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:58 schreef AKnynke het volgende:
ik moet vanavond voor 8 man koken. Ben om ong. 5 uur klaar met eten, ze komen om 6 uur eten, en ik moet om kwart voor 8 de deur weer uit. Wat zal ik koken?
quote:
Dat duurt te lang denk ik. Ik vermoed dat ik gewoon wat tomatensaus in elkaar ga flansen, een pan spaghetti kook en dat dat het is. of ik ga voor de optie brocolli, kip mosterd met pasta. ook best lekker.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vegetarische dingen met oestersausNepperds
Nynke, een lekkere marokkaanse groentenstoofpot?
kip in stukjes, wat kruiden eroverheen gooien. en bakken. brocolli in roosjes, en kort koken. pasta koken. kip en brocolli samen gooien, grote schep grove mosterd en beetje creme fraiche erdoorheen gooien. pasta erdoor en eten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
broccoli kip mosterd met pasta? Interessant! Vertel 's hoe je dat maakt?
Nee meis...quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Obli! Je leeft nog!![]()
Hebben ze je pijn gedaan om er achter te komen wat er op de negatieven stond?![]()
De brocante kast voor in de tuin!
Oh, dat is minder...quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Yes, en al weer een hele tijd hard aan het werk.
K heb een overbelaste schouder. Paar weken rust, en ontstekingsremmers slikken. Wel kut, aangezien ik dit weekend iegenlijk in eindhoven aan het nederlands studentenkampioenschap grasvolleybal mee moet doen. dat gaat hem niet worden dus.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
Gisteren zeggen ze dat ik vandaag moet bellen naar de psycholoog. Bel je vandaag... krijg je te horen dat hij er maandag pas weer is.
Je leeft nog!quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Nynke, succes met je schouder. Wat krijg je, diclofenac ofzo? Neem in ieder geval genoeg rust!
Nou, ik ben terug van de psycholoog, ik ben nog te helpen *hoezee* Mag volgende week terugkomen, ze vindt me wel erg somber. O RLY. Berg huiswerk mee voor de volgende keer, dinsdag dus. Nu lekker naar Rotterdam met mams om te gaan shoppen.
Oh, voor ik het vergeet:Anthraxx, ik ga je stalken zometeen
FYI
ze bijten niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, ik vond het ook al heel knap van mezelf. Maar dit helpt natuurlijk niet mee. Dit is al de 4de keer.
Wat dan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Nynke, succes met je schouder. Wat krijg je, diclofenac ofzo? Neem in ieder geval genoeg rust!
Nou, ik ben terug van de psycholoog, ik ben nog te helpen *hoezee* Mag volgende week terugkomen, ze vindt me wel erg somber. O RLY. Berg huiswerk mee voor de volgende keer, dinsdag dus. Nu lekker naar Rotterdam met mams om te gaan shoppen.
Oh, voor ik het vergeet:Anthraxx, ik ga je stalken zometeen
FYI
Wat moet een mens hier nu weer van denken?quote:Can you please let me know the directions and a place to sleep would also be great…may I share a bed with u?!:)
Dat wordt weer een belasting voor je schouder...quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wat moet een mens hier nu weer van denken?
oh, en deze duutser in kwestie woont 5 minuten verderop.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wat moet een mens hier nu weer van denken?
t word hier langzamerhand een beejte lichter Tezz, dus misschien klaart het daar ook nog wel een beetje op!quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:45 schreef Tezz het volgende:
Waarom Oh Waarom heeft het PSV-stadion geen dak!!!!! Godverdegodver. Mag ik ook eens een keertje weg (Guus Meeuwis in concert dus) en regent het hier GVD al de hele dag!!!!! En niet een beetje, neeeeeeeeeeee, echt heel veel! Sta ik dan avond met mijn paraplu en mijn regenjasje te soppen op een nat grasveld.
Oh ja: Den Haag, proficat jongen!
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:49 schreef borisz het volgende:
Heb een 7 voor tentamen Financial accounting & boekhouden
feliquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:49 schreef borisz het volgende:
Heb een 7 voor tentamen Financial accounting & boekhouden
lang en blond, blauwe ogen. Maar ook wel een babyface. Tis een vriend van me, eigenlijk. We 'grappen' er al 3 jaar over om het eens wat verder dan vriendschappelijk te laten gaan!quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nynke, is ie aantrekkelijk?
helemaal niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nynke gaat een vriendschap kapot maken...
Dat kan ik me helemaal voorstellen... Misschien gaat ie trouwen of wordt hij vader? Of was 't voor jou ook exciting?quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
helemaal niet.
en nee, nog niets gehoord CF! Goh, ik ben zo ontzettend nieuwschierig nu!
echt?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat kan ik me helemaal voorstellen... Misschien gaat ie trouwen of wordt hij vader? Of was 't voor jou ook exciting?
Taalpuristje vindt dit een onuitstaanbare fout: nieuwsgierig is met een g
En het is geen spam?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
echt?dat heb ik volgens mij dan m'n hele leven fout gespeld!
En ik heb ook al teruggemaild of ie ging trouwen, of kinderen kreeg ofzo. maar hij schreef letterlijk ' i've got some exiting news for you!' .
en nu zie ik dat ie ook m'n studentemailadres gevonden heeft, terwijl ik dat echt niet aan hem gegeven heb. interesting! heb hem vanaf dat emailadres toch maar even gemaild dat ik wel heel erg nieuwsgierig was.
Nee, tuurlijk niet! Naam, emailadres, boodschap erin. Nope.quote:
oh wat annoying, kan je hem niet ff bellen? Das sneller hoor dan steeds in je inbox loerenquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet! Naam, emailadres, boodschap erin. Nope.
En DE, nee, hij wist nog niet van Upsalalala.
@ PF: en, heb je al wat gehoord? je nagels eraan laten zitten hoor!
all my friends on the fok!-forum want to know as well now!quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik denk dat hij naar Nederland komt![]()
Nynke zet er eens wat druk achter, zeg maar dat wij het nu ook willen weten
DE en haar ananassen? Z-Afrika lijkt me zoo tof! Staat ook op m'n lijstje.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, je bent bepaald niet de enige. Terwijl het zo logisch is: nieuws-gierig
Oh jongens... Ik zit me nu al te verheugen op onze (mogelijke) reis naar Zuid-Afrika, het komt door DE en haar ananassenIk krijg altijd zo'n heimwee-gevoel als ik aan dat land deenk (terwijl ik er maar een paar maanden heb gewoond....)
Misschien toch eens echt emigreren, over 4 jaar
weer gezakt met 3 vijvenquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet! Naam, emailadres, boodschap erin. Nope.
En DE, nee, hij wist nog niet van Upsalalala.
@ PF: en, heb je al wat gehoord? je nagels eraan laten zitten hoor!
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, je bent bepaald niet de enige. Terwijl het zo logisch is: nieuws-gierig
Oh jongens... Ik zit me nu al te verheugen op onze (mogelijke) reis naar Zuid-Afrika, het komt door DE en haar ananassen![]()
ananas is óók engels voor ananasquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
DE en haar ananassen? Z-Afrika lijkt me zoo tof! Staat ook op m'n lijstje.
speaking of ananas..had laatst een date, met een duitser, hij ging voor me koken. Als toetje had hij een verse ananas geslacht. We spraken engels de hele avond, maar als ie het over het toetje had, zei ie geen pineapple, maar bleef hij constant enenas zeggen. k heb me suf gelachen!
he gatver. en nu?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
weer gezakt met 3 vijven
Nergens lekkerder ananassen (en mango's, avocado's, zelfs bananen) dan daarquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]![]()
Emigreren is ok, dan kom ik logeren!
Jawel.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
he gatver. en nu?
en ananas is niet engels voor ananas. tis pineapple.
Dat kan niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:26 schreef ColdFeet het volgende:
PF, wat balen. Ga je nog een her doen?
Nou ja ik denk dan wiskunde (maar ik ben nog steeds gezakt..)quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
??
Dat mag je toch zelf kiezen?
(Ik ben van voor de 2e fase)
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
En nu ga ik zelfmoord plegen met m'n sabatier diamond mes.
dat lijkt me een schonere optiequote:Op donderdag 12 juni 2008 16:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Of HBO voeding & gezondheid.
Maar waarom wilde ze dan een VWO-diploma? Ik zie de meerwaarde niet, magoed ik ben ook maar een havo-klant natuurlijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
PF heeft gewoon al jaren een Havo-diploma, dus HBO is echt geen probleem.
rare oudersquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar waarom wilde ze dan een VWO-diploma? Ik zie de meerwaarde niet, magoed ik ben ook maar een havo-klant natuurlijk
In Delft en Eindhoven niet nee.quote:Regel een kamer daaro, maar dat is voor jou vast geen probleem.
Och ja idd, drie roze zoenen van mij:quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:38 schreef latislos het volgende:
oja DH nog gefeliciteerd
speaking of E'hoven. Toen ik Lein naar het station bracht kwamen we nog langs Tongelre. Daar was een wijk platgegooid,. Woon jij nu daar onder een doos?quote:
Nee, ik woon in Gestel, dichtbij het Van Maerlant.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:39 schreef latislos het volgende:
[..]
speaking of E'hoven. Toen ik Lein naar het station bracht kwamen we nog langs Tongelre. Daar was een wijk platgegooid,. Woon jij nu daar onder een doos?
Bedankt voor al het medeleven! Ik ben natuurlijk zelf een luie filkker die gezakt is maar daar verander je nu niets meer aan.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
rare ouders
Maar verdere vragen kan PF natuurlijk het best zelf beantwoorden.![]()
Ik ga er van uit dat je voorgevoel kloptquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Jeetje PF wat klote! Kan je nu via andere wegen op het HBO komen? Je bent toch ouder dan 21?Ik heb zo;n voorgevoel dat het wel goed gaat komen met jou![]()
Overigens ging ik shoppen voor een spijkerbroek, en kwam ik thuis met een doos golfballen (nee, geen pingpongballen) Dus ga ik maar even wehkamp en esprit.nl afstruinen ofzo
![]()
Hbo, daarna master doen, ga ik ook doen, na al die jaren weer eens de schoolbanken inquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Bedankt voor al het medeleven! Ik ben natuurlijk zelf een luie filkker die gezakt is maar daar verander je nu niets meer aan.
Steer, je weet te veel over meM'n vader heeft echt uren lang kut opmerkingen naar me lopen maken net
Dat ik dom en lui etc ben
En nog 4000 andere onaardige dingen
Dus nu ben ik heel erg opzoek naar een kamer. In Amsterdam en als dat echt niet lukt in Utrecht en anders in Groningen.
Mijn plan is asap een kamer te vinden, HBO studie te gaan doen, avondschool voor twee vakken vwo. Of die HBO studie afronden of instromen.. En inderdaad nieuwe vrienden maken etc
Kom naar Utrecht! Onder de vleugels van SHEquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Bedankt voor al het medeleven! Ik ben natuurlijk zelf een luie filkker die gezakt is maar daar verander je nu niets meer aan.
Steer, je weet te veel over meM'n vader heeft echt uren lang kut opmerkingen naar me lopen maken net
Dat ik dom en lui etc ben
En nog 4000 andere onaardige dingen
Dus nu ben ik heel erg opzoek naar een kamer. In Amsterdam en als dat echt niet lukt in Utrecht en anders in Groningen.
Mijn plan is asap een kamer te vinden, HBO studie te gaan doen, avondschool voor twee vakken vwo. Of die HBO studie afronden of instromen.. En inderdaad nieuwe vrienden maken etc
Wel zo langzaam en zo wreed mogelijk he?quote:En zodra ik maandag weer op kantoor ben, ga ik haar aan het huilen maken.
Geen genade.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel zo langzaam en zo wreed mogelijk he?
Het is al laat in de lente..ik denk niet dat luie flikkers nu nog babies krijgenquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
Goedzo SHE, bij elkaar zetten in een doos en kijken of er jonkies komen.
Utrecht is wel super super leukquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Kom naar Utrecht! Onder de vleugels van SHE
Ik heb al een luie flikker uit het USC huis om de hoek geadopteerd; een vrouwelijke luie flikker kan er ook wel bij.
Afslachten. Zonder genade.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:10 schreef SHE het volgende:
Ik heb zojuist de nieuwe P.A. ervan langs gegeven.
Dat was echt nodig. Sinds ze mijn functie heeft overgenomen denkt ze dat ze zelf een filmster is geloof ik.
Ook aan filmsterren met een attitude heb ik een hekel trouwens.
Dat ze ongelofelijk lelijk is en ik de baardharen op haar kin kan tellen doet er natuurlijk ook toe, maar als ik iets 100 keer uitleg en ze nog denkt dat ze het beter weet, dan is mijn geduld op.
Ik geef het loeder 1 maand. En zodra ik maandag weer op kantoor ben, ga ik haar aan het huilen maken.
Punt.
Ik denk dat ik jou wel mag, SHE.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:10 schreef SHE het volgende:
Ik heb zojuist de nieuwe P.A. ervan langs gegeven.
Dat was echt nodig. Sinds ze mijn functie heeft overgenomen denkt ze dat ze zelf een filmster is geloof ik.
Ook aan filmsterren met een attitude heb ik een hekel trouwens.
Dat ze ongelofelijk lelijk is en ik de baardharen op haar kin kan tellen doet er natuurlijk ook toe, maar als ik iets 100 keer uitleg en ze nog denkt dat ze het beter weet, dan is mijn geduld op.
Ik geef het loeder 1 maand. En zodra ik maandag weer op kantoor ben, ga ik haar aan het huilen maken.
Punt.
mijne an sich ook nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:58 schreef golfer het volgende:
Mijn avond kan al niet meer stuk. Duitsland verloren.
Voedt m op danquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Echt, hoe mijn moeder dat bijna 30 jaar heeft volgehouden om altijd maar weer achter pa's kont op te ruimen... met mijn vader in huis kan het niet 5 minuten netjes blijven.
Ik heb al gezegd dat hij een verschrikkelijke sloddervos isquote:
Nee, dat nog niet, maar ik kan het altijd wel waarderen als ze een wedstrijd verliezen.quote:
Ouwe jood !quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat nog niet, maar ik kan het altijd wel waarderen als ze een wedstrijd verliezen.
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb trek in iets... iets lekkers....
die smaakquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:17 schreef SHE het volgende:
smeerkaas; een kutter product is er niet
Bitterballen
Zoute sticks met pindakaas
Zelfs patatjes
Maar in smeerkaas zit pas echt niets zinnigs
Hoi.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb trek in iets... iets lekkers....
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
die smaaksmeerkaas
Ik wordt er altijd blij vanwel die van goudkuipje
Ik heb ooit een bugles-danish chef manie gehad.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]smeerkaas
goddelijken het kan me niet schelen of het slecht/syntetisch of zelfs gesmolten plastic is
het is gewoonLekker
Bugles in de kotsquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb ooit een bugles-danish chef manie gehad.
Een week lang gegeten, voor ontbijt, lunch en diner.
Heeft geholpen trouwens, ik ga al kokhalzen als ik mannen met grote snorren zie.
Ik ga mee!quote:
Een connaisseur!quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:24 schreef Vork het volgende:
Nou, volgende week is het al aardig richting eind van de maand. Dan is het nog maar de vraag of er bier is.
als jij dinsdag maar bier hebtquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:24 schreef Vork het volgende:
Nou, volgende week is het al aardig richting eind van de maand. Dan is het nog maar de vraag of er bier is.
soms hoop ik op een gedeeltelijke goedheid in de mens, die slechts wat slordig of nalatig isquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Een connaisseur!
@ Moblo; schroeven breken niet af 'per ongeluk' ...wat een losers zeg.
Ik snap NIETS van vandalisme.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
puur vandalisme
ergens bji het sportcentrum. Halve ruit is nu loslang leve ductape.
maakte echt een teringherrie (dat gaat natuurlijk trillen) dus schrok eerst dat mn motor motorisch naar de klote was, maar zag toen dat het de ruit was die trilde. 2 uur eerder nog nergens last van. Dus ik kijken: twee schroeven eruit gebroken, de pootjes zitten er nog in, zeg maar.en al was het per ongeluk (wat ik me niet voor kan stellen), leg dan een briefje neer ofzo
Nee dankje. Mijn vriendin komt uit Groningen dus slaapplek zatquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Iemand nog zin in een week gratis verblijf in Groningen trouwens?![]()
Ik zoek nog huisvulling en kattenoppas (makkelijke beesten, noppes werk aan, alleen elke dag een bak brokken volgooien). Comfortabele woning, tuin op het zuiden, fietsen in de schuur, op slenterafstand van het centrum, musea, terrasjes. Deutschland (Alles ist Vorbei), Waddeneilanden en bootjes in Friesland om de hoek.
Er is nog één weekje in juli beschikbaar. Rest is al vergeven.![]()
Iemand?
Anders ga ik even op wat van dat soort woning-vul-sites loeren.
idem voor Arnhem!!!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Iemand nog zin in een week gratis verblijf in Groningen trouwens?![]()
Ik zoek nog huisvulling en kattenoppas (makkelijke beesten, noppes werk aan, alleen elke dag een bak brokken volgooien). Comfortabele woning, tuin op het zuiden, fietsen in de schuur, op slenterafstand van het centrum, musea, terrasjes. Deutschland (Alles ist Vorbei), Waddeneilanden en bootjes in Friesland om de hoek.
Er is nog één weekje in juli beschikbaar. Rest is al vergeven.![]()
Iemand?
Anders ga ik even op wat van dat soort woning-vul-sites loeren.
Zijn altijd goeie wijven, die uit Grunn.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee dankje. Mijn vriendin komt uit Groningen dus slaapplek zat.
ik ook niet....quote:
Oh ik wel...quote:
ik ben ook havo klant. Nu even verder lezen weer.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar waarom wilde ze dan een VWO-diploma? Ik zie de meerwaarde niet, magoed ik ben ook maar een havo-klant natuurlijk
Is dat afgunst of zo, denk je? Ik kan gewoon niet bedenken 'waarom' je anders aan andermans spullen zou zitten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ook niet....
en ben nog 'blij'.. die schroefjes kosten niets...
vorige keer was het mn voorband (lekgestoken, hoppa, 200 euro armer) en hadden ze mijn hele spiegel en koppelingshendel + bevestiging (waar ook je knipperlichtding en toeter enzo op zitten) 180 graden gedraaidzomaar
K heb ook een hele boze mail gestuurd. En dat doe ik niet vaak.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:40 schreef Leintjeuh het volgende:mensen die het eigendom van anderen niet respecteren. Of niet afwassen als ze dat wel zouden doen
Toen ik laatst in Arnhem een minimeet had, heb ik samen met Isa en een van de andere meeters de afwas gedaan en gestofzuigd/gedweild. Lijkt me ook niet meer dan normaal, als er ergens een man of 8 een weekend zit, toch? Je kan niet 1 iemand voor alles op laten draaien
quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
* GEEN kus voor Nynke
* GEEN knuffel voor Nynke
Nee, maar Nynke moet je niet teveel knuffelen en zoenen enzo.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
![]()
Wat heb ik gemist? Is de liefde over?
Ah.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, maar Nynke moet je niet teveel knuffelen en zoenen enzo.
wees maar niet bang, je hebt geen roddels gemist![]()
Nou gewoon, vriendin flikte me wat en heb me gelukkig bedacht dat ik beter een dikke vette kras in de auto van haar moeder kon zetten dan in haar gezicht.quote:
Luchtte het wel op? Want dan is het die 1000 euro waard geweest, toch?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou gewoon, vriendin flikte me wat en heb me gelukkig bedacht dat ik beter een dikke vette kras in de auto van haar moeder kon zetten dan in haar gezicht.
Wat me waarschijnlijk 15.000 gekost had...![]()
[knip]
Verder ben ik heul lief hoor....
Tuurlijk niet, het was een uiting van pure kwaadheid en frustratie.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Luchtte het wel op? Want dan is het die 1000 euro waard geweest, toch?
tis uit tussen steer en mij.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
![]()
Wat heb ik gemist? Is de liefde over?
ze gaat me zo waarschijnlijk bellen, en ik vind het nu al moeilijk.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zou dat niet voor me kunnen houden hoor Nynke! Moeilijk!
Nu ben ik heeeeel benieuwd!quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geen. En ik heb m slechts met 2 mensen gedeeld
je moet t doorslikken, lieve MoBlo. Vond je ons dan niet goed bij elkaar passen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de thee kwam bijna door mn neus naar buiten
kwam door de schok uiteraard...quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
je moet t doorslikken, lieve MoBlo. Vond je ons dan niet goed bij elkaar passen?
Ach emiel, wat zal ik zeggen...quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Juist, en daarom is het dus nu uit tussen ons.
Trusten Lein!quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Wat een gespreksniveau weer zeg
Ik ga slapen. Ben moe van de stress en ik heb hoofdpijn. Dit weekend heel veel leuke dingen gaan doenmaar wel slapen nu
![]()
trusten allemaal
Weekend spenderen bij Isa, met Lianne en nog wat dames. O.a. naar het Hoogeveen Jazzfestival en naar de saunaquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Trusten Lein!Wat ga je allemaal doen dit weekend?
Gezellig, veel plezier!quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Weekend spenderen bij Isa, met Lianne en nog wat dames. O.a. naar het Hoogeveen Jazzfestival en naar de sauna
Klinkt goed!quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Weekend spenderen bij Isa, met Lianne en nog wat dames. O.a. naar het Hoogeveen Jazzfestival en naar de sauna
Werken de pillen nog niet?quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik vergeet verdorie steeds dat m'n schouder echt onwijs pijn doet. Ga overal met m'n rechterhand naar toe, en dat doet verdomme zeer.
Ja, z'n grote nieuws was blijkbaar dat hij nu ergens in de meditrenean gestationeerd is.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:16 schreef ColdFeet het volgende:
Hoogeveen jazzfestival... Wild
Veel plezier iig, dames!
Nynke, al nieuws over de Amerikaan?
Overbelaste schouder, kusjes zijn altijd goed.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:24 schreef Bluezz het volgende:
Nynke wat heb je, wat moest je bij de dokter en moet ik er een kus opgeven?
Trusten! Ik kruip er ook zo in. Nog een dagje, en dan weekend!quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:29 schreef Bluezz het volgende:
Oh rottig Nynke![]()
Haha, nee het was wel grappig we waren vanavond met bijna 30 meiden van cardiologie, longgeneeskunde en interne, en wie rookt er ? De enige man en cardioloog
Was gewoon grappigDat zei ik al.
Bankhangen en op tijd naar bed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |