quote:
niet? goh wat raarquote:Op donderdag 12 juni 2008 07:54 schreef SHE het volgende:
Daar moet ik niet aan denken s'ochtends vroeg
Zou weleens mee kunnen vallenquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Blegh. Vandaag gaat m niet worden, ben ik bang.
Ik ben raar!quote:
Die wil ik dan wel even horen...quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het verhaal er achter is echt leuk
Ik heb ze allemaal gekeken (incl. de nuts-vervolgafleveringen) en ook die serie eindigt met een cliffhangerquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Er is een tweede seizoen verkrijgbaar via teh internetz jeweet.![]()
Ze hebben na een online actie van fans alsnog een aantal afleveringen opgenomen. Zeven of acht als ik me niet vergis, en als de kijkcijfers goed zijn gaan ze daarna nog door.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:01 schreef Liejannuh het volgende:
Je moeder spijbelt en daardoor kun jij niet studeren!
Het moet niet gekker worden Isa!
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:11 schreef Liejannuh het volgende:
Heb je je moeder wel verteld dat je moet studeren Isa? En dat je geen tijd hebt om haar de hele dag bezig te houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes, en al weer een hele tijd hard aan het werk.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:30 schreef Oblivion het volgende:
En Nynke? Al bij de dokter geweest?
dan ben je in de buurtquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:34 schreef Pheno het volgende:
Over 7 uur weer naar Nijmegen. Als die chauffeurs tenminste niet al te achterlijk gaan doen.
Dat klopt, maar ik woon er dan ookquote:
Wij hebben geen TomTom en waren niet van plan er 1 te gaan gebruiken. Het is veel gezonder om gewoon te weten waar je heen moet en dat uit te moeten zoeken met een kaart / routebeschrijving. Erg goed voor je topografische kennis.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik snap stomstom gebruikers toch niet..
als wij een auto lenen van een van beide ouders, krijgen we er 'gratis' een bijgeleverd
en die gaat pas aan als we ergens heen gaan en we meoten in een wijk zijn met vele raar lopende eenrichting-straatjes..
Op de snelweg je weg kunnen vinden is essentieel en 'algemene kennis', me dunkt,en om al vanaf Den Haag naar Arnhem (de hele A12) een tomtom aan te moeten hebben die zegt: rechtdoor! vind ik een beetje ehm...sTOM
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:24 schreef Den_Haag het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van harte gefeliciteerd, en speciaal voor jou: een naakt wijf
![]()
Heb je meer van dat soort foto's van jezelf?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]van harte gefeliciteerd, en speciaal voor jou: een naakt wijf
[ afbeelding ]
Ja, ik snap dat ook niet. En omdat dat ding zo outdated is (en ik geen zin heb om een update te kopen) kan dat kreng mijn eigen huis niet eens vindenquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik snap stomstom gebruikers toch niet..
als wij een auto lenen van een van beide ouders, krijgen we er 'gratis' een bijgeleverd
en die gaat pas aan als we ergens heen gaan en we meoten in een wijk zijn met vele raar lopende eenrichting-straatjes..
Op de snelweg je weg kunnen vinden is essentieel en 'algemene kennis', me dunkt,en om al vanaf Den Haag naar Arnhem (de hele A12) een tomtom aan te moeten hebben die zegt: rechtdoor! vind ik een beetje ehm...sTOM
Ze was gevallen, nogal onplezierig.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lein, is je afspraak vandaag? Hoe laat?
PF d'r schaamlip
Mja, dat merk ik dus ook aan mensen: hoe kom ik op schiphol. Uh......quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij hebben geen TomTom en waren niet van plan er 1 te gaan gebruiken. Het is veel gezonder om gewoon te weten waar je heen moet en dat uit te moeten zoeken met een kaart / routebeschrijving. Erg goed voor je topografische kennis.
en ik vind het een beetje raar als we een TomTom ophangen in de Kever. Die hele TomTom is dan direct het meest complexe stuk techniek in die hele auto
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:09 schreef octopussy het volgende:
haiik ben weer redelijk (ahum) fris en fruitig. Zit nu op kantoor en heb vannacht wel 3 uur min of meer geslapen. Ik moet nog 1 hoofdstuk tikken en dan ga ik de boel in 1 document gooien en nakijken.
Ik zie het wel zonnig in, ondanks het weer![]()
Das knap klote, of kut zo je wilt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ze was gevallen, nogal onplezierig.
Good luck!quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:39 schreef Leintjeuh het volgende:
*zucht* here we go. Misschein tot straks
sterkte meisquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:39 schreef Leintjeuh het volgende:
*zucht* here we go. Misschein tot straks
Als je makkelijk wilt doenquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:58 schreef AKnynke het volgende:
ik moet vanavond voor 8 man koken. Ben om ong. 5 uur klaar met eten, ze komen om 6 uur eten, en ik moet om kwart voor 8 de deur weer uit. Wat zal ik koken?
quote:
Dat duurt te lang denk ik. Ik vermoed dat ik gewoon wat tomatensaus in elkaar ga flansen, een pan spaghetti kook en dat dat het is. of ik ga voor de optie brocolli, kip mosterd met pasta. ook best lekker.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vegetarische dingen met oestersausNepperds
Nynke, een lekkere marokkaanse groentenstoofpot?
kip in stukjes, wat kruiden eroverheen gooien. en bakken. brocolli in roosjes, en kort koken. pasta koken. kip en brocolli samen gooien, grote schep grove mosterd en beetje creme fraiche erdoorheen gooien. pasta erdoor en eten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
broccoli kip mosterd met pasta? Interessant! Vertel 's hoe je dat maakt?
Nee meis...quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Obli! Je leeft nog!![]()
Hebben ze je pijn gedaan om er achter te komen wat er op de negatieven stond?![]()
De brocante kast voor in de tuin!
Oh, dat is minder...quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Yes, en al weer een hele tijd hard aan het werk.
K heb een overbelaste schouder. Paar weken rust, en ontstekingsremmers slikken. Wel kut, aangezien ik dit weekend iegenlijk in eindhoven aan het nederlands studentenkampioenschap grasvolleybal mee moet doen. dat gaat hem niet worden dus.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
Gisteren zeggen ze dat ik vandaag moet bellen naar de psycholoog. Bel je vandaag... krijg je te horen dat hij er maandag pas weer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |