5 kilo is al hartstikke goed hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:05 schreef PM-girl het volgende:
Miss Sly, je schrijft ik doe mee, als in SB, of als in meesnoepen![]()
Ik ben gewoon wel al 5 kilo kwijt, maar nu blijft het stekenEn dan is de verleiding nog groter, wanneer het geen effect (meer) lijkt te hebben om niet te snoepen.
Maar, 5 kilo is ook al fijn!
Daarom heb ik het boek ook gekochtquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:20 schreef Leah het volgende:
Als ik Sonja alleen al hoor praten lust ik spontaan geen eierkoek meer
[sonjamodus] Sonder strijd géén kilo kwijt[/sonjamodus]quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:20 schreef Leah het volgende:
Als ik Sonja alleen al hoor praten lust ik spontaan geen eierkoek meer
misschien is ze 1meter 40?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:35 schreef lily het volgende:
Ik hoor net Jennifer Hofman (kennen jullie haar?) in een of ander BNN programma zeggen dat ze 46,4 kg weegt![]()
is dat niet wat weinig?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:40 schreef snoopy het volgende:
Is dat niet de ex van Daan? Die woonden hier om de hoek en zij was echt geen 1.40 meter
Uhmm ja sorry even vergeten dat sommige sonja volgenquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:23 schreef snoopy het volgende:
Bar, volgens mij willen we dat soort dingen nu niet horen
als je zwanger bent zou ik het niet doen... Het is toch allemaal erg minimaal!quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:19 schreef Vicky het volgende:
Mag je eigenlijk SB-en als je zwanger bent/wil worden??
Sonja is volgens mij best gevarieerd eten..
Op www.spa.nl kan je een gratis watercoach aanvragen.. kan je in de gaten houden of je wel genoeg drinkt.
Zo was ik ook, tot mijn 18e ofzoquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:01 schreef Anitra het volgende:
Ik heb een dochter die zo dun isEn alles kan je erin gooien en ze komt niks aan.
Een nichtje van mij is ook zo graatmager. Ik dreig haar altijd dat dat tijdelijk is en dat ik vroegahquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:34 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dus er is nog hoop dat ze straks mijn kleding gaat jatten?![]()
Ja met 2-1 van Zwitserland.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:40 schreef texelonia het volgende:
Hier gaan er net ineens een paar mensen uit hun dak. Heeft Turkije gewonnen met voetbal?
En chocola, waar kan ik me daarvoor aanmelden? Hoewel ik eigenlijk moet afkicken, ik was steeds zo afgevallen en ineens zitten de kilo's er weer aan
Ja, maar een kwartier lang?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:52 schreef bixister het volgende:
waarom niet? die kunnen toch ook blij zijn?
Van dat gezwanger wordt je dik he?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:48 schreef easy-going het volgende:
Ik ben ooit 10 kilo afgevallen door niet te snoepen en gewoon 3x per dag te eten. Daarna werd ik zwanger
ja en van bevallen val je afquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:33 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Van dat gezwanger wordt je dik he?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja en van bevallen val je af
toen ik beviel van eerste viel ik terug naar 38 kilois ook niet echt goed
stress enzo, werd ook mishandeld door de vader van mijn dochter toen.. ben blij dat dat allemaal achter de rug is, weeg nu 57,5 kilo, en ik hoop niet zo ver terug te vallen als toen..quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
En van borstvoeding geven ook niet!![]()
IK niet in ieder geval.![]()
Oe... das wel un bietje aan de weinige kant ja
Alsof ik mezelf lees.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:53 schreef vamperotica het volgende:
Ik ga "gewoon" de borstvoeding afwachten... Hoewel ik het wel eng vind om weer te gaan lijnen.... Ben nogal van de eetproblemen geweest. Maar als ik nu in de spiegel kijk is meteen mn dag verpest!
Zo zei een vriendin van mij -toen wij haar tegenkwamen met een nasiblok in haar hand- dat ze nu ze met de borstvoeding gestopt was ook gestopt was met snoepen. Ik heb er maar geen opmerking over gemaaktquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:59 schreef RockabeIIa het volgende:
van BV werd ik nog dikkerOnder het mom van mijn kind komt niets tekort
Moeders zelf iig ook niet!
Ik had ook continu honger!!!
Dat is wel heeeel erg dun! Ik vind mezelf al dun, 1m68 en schommelend tussen de 50 en 55. Ik krijg er echt niks bij. Het is al zo erg dat als ik een dagje niet zoveel eet, ik meteen afval (en ook irritant dat al m'n broeken te groot zijn!).quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:42 schreef lily het volgende:
Ja, die
geen 1.40 maar dus wel extreem dun?
46 kilo woog ik op de lagere school ofzo
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Verveling is hier de grote boosdoener alhoewel ik zeker weet dat als ik me niet verveel ik wel een ander excuus vind.
Nee hoor. Ik was na de bevalling slanker dan ervoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:33 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Van dat gezwanger wordt je dik he?
Puppies worden ook groot...quote:
Precies. Hoeveel volwassen honden worden er wel niet weggedaan omdat ze te groot worden of slecht zijn afgericht? Zegt niks over jou Rock. Maar toch.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Puppies worden ook groot...
[ afbeelding ]
Mijn pup is nooit echt groot gewordenquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:21 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Precies. Hoeveel volwassen honden worden er wel niet weggedaan omdat ze te groot worden of slecht zijn afgericht? Zegt niks over jou Rock. Maar toch.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:58 schreef Ticootje het volgende:
Rocka, dat is echt een leuk hondje!!!
(maar manlief weigert om met kleine honden de staat op te gaan..)
Teckels zijn het aaallerleukst, wat een scheet zeg! Op die foto echt nog zo'n bol puppekopjequote:Op donderdag 12 juni 2008 16:02 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]Dat zei die van mij ook totdat ie erachter kwam dat je met zo'n hond veel aandacht krijgt en dat ze stiekem toch echt wel heel stoer is. Op die foto was ze een puppy hoor, dat was wel duidelijk toch?
Jij hebt er toch ook 1! Puppies maken?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Teckels zijn het aaallerleukst, wat een scheet zeg! Op die foto echt nog zo'n bol puppekopje
quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:00 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Jij hebt er toch ook 1! Puppies maken?
Erg leuk om te doen ook!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:37 schreef Memmel het volgende:
Africhting, IPO programma (gehoorzaamheid, speuren en verdediging). Leuk om naar te kijken!
nog 2 nachtjes slapenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Pinq, hoe is het met het katje afgelopen? Is die er gekomen?
Dino is een kruising tussen een Border collie en een rottweiler, als je die dan opelkaar zet dan heb je de goeie hoogte en hij is zwart met witte pootjes (Dino woont bij Bar sinds 3 jaar). Idd vee mensen vinden dat eng, Dino doet geen vlieg kwaad, Djen heeft het arme beestje wat mishandeld doo er op te kruipen, over te kruipen aan zijn staart trekken enz... en hij deed echt niks, maar op het veldquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:57 schreef Memmel het volgende:
Dino een dober of een herder? Wij zijn ook wel eens in Woerden geweest voor de doberdag. Ik vind het altijd lastig om de sport uit te leggen, want mensen zien het vaak als van 'die gevaarlijke bijtende honden'.
Mijn man is ook pakwerker, trouwens.
Ik betaal voor wassen/knippen/fohnen 39,50quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:07 schreef vamperotica het volgende:
Ik kom even binnenvallen hoor... Ga zo teruglezen!!
Wat betaal je tegenwoordig eigenlijk voor "de kapper" ?
Dochter en ik allebei geknipt (van noooooit bij de kapper geweest tot leuk kapsel)
Ik heb een zooitje highlights en eht is gefohnt.... Zijn zo'n 3 en half uur binnen geweest ( ik had errug lang haar)
Misschien niet goedkoop, maar ik heb na lang zoeken weer een kapper gevonden waar ik iedere keer tevreden wegga, en dat is me wel wat waardquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Serieus voor wassen en knippen 30,-.? Wat duur!
Hier ook gemiddeld. De thuiskapper is 14.-.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik betaal voor knippen 18 euro. En dan verlaat ik gefohnd de zaak.
Nu kan je iets leuks kopen voor 14 euroquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kom er net achter dat mijn huiskapper er mee gestopt is.![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:24 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nu kan je iets leuks kopen voor 14 euro
Oh was dat ook bij de kapper hier, naast de ijssalon/pizzeria?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:31 schreef Jambo het volgende:
Normaal knipt mijn schoonzusje ons voor 10 euro. Doordat ze ziek is ben ik gisteren noodgedwongen naar de kapper gegaan. Ik was voor knippen en föhnen 24,50 kwijt. Melvins haar is alleen geknipt en dat was 17,50. Ik ben over mijn haar wel tevreden, maar over dat van Melvin eigenlijk helemaal niet. Hopelijk is m'n schoonzusje snel weer beter zodat ze Melvin nog even onder handen kan nemen!
Ja, inderdaad bij die kapper. Ik zou op z'n vroegst zaterdag pas terug kunnen, dan is het alweer 3 dagen later. Ik kijk het nog wel even aan. Soms is het ook een kwestie van wennen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:52 schreef texelonia het volgende:
[..]
Oh was dat ook bij de kapper hier, naast de ijssalon/pizzeria?
Toen Noah's haar droog was vond ik het ook helemaal niks, zijn we terug gegaan, hebben ze het zonder extra kosten nog eens bijgekniptToen was het wel beter, maar niet echt bijzonder ofzow.
Noah is morgen naar het kdv en ik ben vrijquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:53 schreef bixister het volgende:
ik was laatst dus 'gewoon' bij de Cosmo kapper geweest tex (in Hoog Catarijne), in mijn ogen waren die altijd nogal fout maar het kwam toevallig een keer zo uit dat ik daar ineens tijd voor had en meteen terecht kon en 't beviel me verrassend goed. ze zijn dus niet zo goedkoop en ze hebben er nul amusement voor kinderen dus die kun je beter niet meenemen, maar ik was wel heel tevreden over het knippen en de verdere afwerking. verder ging ik in Utrecht ooit regelmatig naar de uitermate dure maar ook heerlijke verwen-kapper 'Kurz'. maar dat kan alleen op afspraak. en dan ken ik nog 'Devilish', achter de Dom, waar m'n broer altijd naar toe gaat. beetje alternatieverig, heeft wel wat, maar moet je van houden. verder is er natuurlijk nog Kinky, die knippen meestal ook wel OK.
Ja da's waar. En anders groeit het wel weer aanquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:00 schreef Jambo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad bij die kapper. Ik zou op z'n vroegst zaterdag pas terug kunnen, dan is het alweer 3 dagen later. Ik kijk het nog wel even aan. Soms is het ook een kwestie van wennen.
Oh echt waar? Dat was wel langer geleden volgens mij, voordat ik in OUD kwam. Ik heb een tijdje geleden nog gezocht naar dat topic trouwens, omdat er volgens mij handige linkjes in stonden waar je verschillende kapsels op je foto kon uitproberenquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:08 schreef bixister het volgende:
haha tex, ik herinner me nog goed dat je ooit een kapsel-topic geopend had hier. althans, jij hebt daarin in ieder geval diverse kapsels op je hoofd gephotoshopped gekregen, was echt hilarisch vond ik.
We hebben een dobermann en daar komt een Duitse herder bij. HD is idd een bekende dh kwaal, he? Nou, laten we hopen dat het zover niet komt. De trainer waar mijn man pakwerk maakt gaat mee om er een uit te zoeken, bij een gerenommeerde fokker. Zegt niets, dat weet ik, maar het geeft een goed gevoel.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
...
Memmel, wat voor hond krijgen jullie? Ik had vroegah een duitse herder waar ik gehoorzaamheid & behendigheid mee deed, en shows liep. Helaas kreeg het beestje HD en moest met 1,5 al met vervroegd pensioen
Ja, ik heb er eerder al een aantal afleveringen van gezien. Erg interessant, inderdaad! Hopelijk komt hij op uitzending gemist.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:19 schreef bixister het volgende:
voor wie nog wakker is: (ik weet zo snel niet waar het anders te melden maar) over een paar minuten komt op NL 2 een zeer interessante documentaire: 49-up van Michael Apted. erg aan te bevelen! (over een aantal kinderen uit Engeland die vanaf hun 7e elke 7 jaar gefilmd & geinterviewd zijn.) inmiddels dus de langst lopende 'real life' documentairereeks ever!
Wij hebben een groenendaeler die eigenlijk gefokt is als sociale werkhond, maar ze bleek blind, dus ze is gewoon een debieltje geworden en geen werkhond. De fokker heeft nu weer een nest liggen, na 2 jaar, maarquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:35 schreef Memmel het volgende:
[..]
We hebben een dobermann en daar komt een Duitse herder bij. HD is idd een bekende dh kwaal, he? Nou, laten we hopen dat het zover niet komt. De trainer waar mijn man pakwerk maakt gaat mee om er een uit te zoeken, bij een gerenommeerde fokker. Zegt niets, dat weet ik, maar het geeft een goed gevoel.
Lastig hè, laten verven is ook best duur als je kijkt voor hoeveel je het zelf kan doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:35 schreef texelonia het volgende:
Aan de kapper vragen was ik ook van plan, maar alleen als ik ook echt daar geverfd wilde worden. Want zodra ik over verven begin willen ze mij dat natuurlijk aansmeren en dan kan ik natuurlijk geen nee meer zeggen
Na hoeveel tijd was jij toen terug gegaan naar de kapper?
vandaag komt ze alquote:
Nou niet zozeer actief, maar we wilden wel veel gaan zwemmen, spelen in de speeltuin en naar Plopsaland..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:59 schreef pinquit het volgende:
getsie vickwat naar!
is het een actieve vakantie?
hopen dat het snel over is in ieder geval![]()
Dat weet ik ook niet meer precies, is alweer iets te lang geleden. Ik heb het vaak zelf geverfd, en dat ging altijd prima, tot het dus steeds ging vervagen. Ik denk dat ik toch maar bij de kapper laat verven, als je zelden naar de kapper gaat mag je best eens een keer goed uitpakken, toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:53 schreef appelsap het volgende:
[..]
Lastig hè, laten verven is ook best duur als je kijkt voor hoeveel je het zelf kan doen.
Je kan natuurlijk altijd de gok nemen om het zelf te doen. Dat heb ik ook eens gedaan, ik wilde het rood hebben. Ik kwam met half oranje en half bruin haar te zitten. Toen moest ik dus alsnog naar de kapper!
Ik ben toen wel na iets van 2 weken al terug gegaan. Weet niet hoe snel het bij jou vervaagde?
Ik ga met onze hond ook de jachtopleiding volgen. Het is een staande hond, dat wil zeggen dat ze in het veld het wild aanwijzen en na het schot van de jager het geschoten wild apporteren.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:37 schreef Memmel het volgende:
Africhting, IPO programma (gehoorzaamheid, speuren en verdediging). Leuk om naar te kijken!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:54 schreef pinquit het volgende:
[..]
vandaag komt ze alwe werden gisterenavond ineens gebeld dat ze vandaag al mee mocht. dus ik ga haar tegen de avond op mn moeders werk ophalen
![]()
![]()
nu nog eens worden over de naam
t wordt de keuze uit Feline, Catootje of Kyra.
ik ben voor catootje![]()
maar ik denk dat het kyra wordt, aangezien we met zn 3en zijn.. en broer en mam vinden kyra geloof k leuker..
Ja het gekke was de sfeer was goed was gezellig, iedereen ging uit zijn dak, en er werd vollop gedronken en gedanst en gezongen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:29 schreef miss_sly het volgende:
Jeetje Bar, dat klinkt wel als druk inderdaad
Was het ook wel gezellig?
Ik heb ook zo'n lok, de eerste keer dat ik mijn haar gewassen had was t echt een drama om t weer goed te doenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:20 schreef texelonia het volgende:
Nou ik ben weer terug van de kapper. Zonder kleurtje, en de pony is niet zo kort als ik in gedachten had, maar is zeg maar lang en schuin geknipt zodat het langs je gezicht valt, weet je wel? Ik vind het op zich wel leuk geloof ikHopelijk vind ik dat ook nog als ik het zelf in elkaar moet modelleren
Had een hele lekkere kapper trouwens, die had ik de vorige keer ookal!Dat is eigenlijk al reden genoeg om volgende keer weer naar die kapper te gaan
Eigenlijk wilde ik een 'echte' pony tot mn wenkbrauwen zeg maar, maar hij maakte er dit van en stiekem ben ik daar wel blij om ookquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:47 schreef moussy het volgende:
Tex, je bent een held! Ik wil ook naar de kapper, tis gewoon te lang, te zwaar en te warm.. en stiekem wil ik ook een pony, maar ik ben bang dat ik dan een EOkinderkranthoofd ga krijgen
Deze kapper vroeg in elk geval aan welke kant mijn scheiding valt. Veel mensen hebben zo'n natuurlijke 'val' van het haar zeg maar, en een andere kapper ooit had het dus exact aan de andere kant gedaan (toen waren het wel langere plukken dus niet echt een pony maar wel schuin geknipt dus) en dan zit het dus echt voor geen meter meer!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n lok, de eerste keer dat ik mijn haar gewassen had was t echt een drama om t weer goed te doenMoest mijn scheiding opeens aan de zijkant maken, en wist ook niet meer precies hoe het had gezeten
Maar je went eraan
(was die eerste ochtend echt helemaal geirriteerd, omdat mijn haar niet wilde zitten
)
Maar gelukkig bevalt t kapsel wel goed! Das ook altijd fijn
Herkenbaar Bar!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:04 schreef _Bar_ het volgende:
Te erg voor woorden.....
nee dat kan ik me voorstellen dat t dan niet zit, dan wordt t een beetje tegendraads ofzoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:58 schreef texelonia het volgende:
[..]
Deze kapper vroeg in elk geval aan welke kant mijn scheiding valt. Veel mensen hebben zo'n natuurlijke 'val' van het haar zeg maar, en een andere kapper ooit had het dus exact aan de andere kant gedaan (toen waren het wel langere plukken dus niet echt een pony maar wel schuin geknipt dus) en dan zit het dus echt voor geen meter meer!
Ik heb een scheiding in het midden, zal erg kinky staan met een pony, oftewel een:quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:58 schreef texelonia het volgende:
[..]
Deze kapper vroeg in elk geval aan welke kant mijn scheiding valt. Veel mensen hebben zo'n natuurlijke 'val' van het haar zeg maar, en een andere kapper ooit had het dus exact aan de andere kant gedaan (toen waren het wel langere plukken dus niet echt een pony maar wel schuin geknipt dus) en dan zit het dus echt voor geen meter meer!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb ook gordijntjes, en de zijkanten gaan dan altijd omhoog wippen. Soort Farah Fawcett gone bad
dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:26 schreef texelonia het volgende:
Ja dat had ik dus ook, dat ik het altijd in een staart had. Ik vond het zo saaaaaai. Ik wilde eens iets anders
dit klinkt ook als horrorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:34 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik had het ook vaak in een staart. Nu heb ik afwisselend:
* knot
* staart hoog/laag/schuin
* vlecht, bij uitzondering
* twee staartjes ( lief he?)
* los
* bandana
Bij mij zit het 5 minuten leuk en dan zit het heel suf. Of ik moet hele tijd mijn haar los schudden enzow. Daar heb je dan een dagtaak aan en dan kom ik niet meer aan werken toequote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook
alleen t stomme is dat t bij mij nooit meer zo leuk zit als wanneer ik bij de kapper vandaan kom
en loshangen ziet gewoon niet uit
dan maar weer in een staart
en kort das dan ook weer helemaal niets bij mij
achja k zie t over n half jaar wel weer
Ik zal me maar niet aangesproken voelen.quote:
fohnen, dat is iets wat ik echt nooit doe, kost me a teveel tijd, en b mijn kop is dan net een ontplofte kopquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:12 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb mn haar bijna altijd in een knot... Het is nu veel te lang en ik weet eigenlijk nog niet wat ik ermee wil. Er moet eens een model in geknipt worden. Los kan alleen als ik het netjes fohn, maar met een kleine gaat dat niet elke dag.
zakt zo'n ding dan niet steeds af bij jou?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:51 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
En ik zweer af en toe bij een bandana. Zo'n echte hippie-festivalbandana. Ik heb er vier ofzo. Heerlijk.
Staartjes doe ik heel af en toe, als ik in zo'n bui ben. Veel gedaan tijdens de zwangerschap, een keer met carnaval toen ik een clown was. Infantiel?>> Misschien. Verbieden?>>
Nee, valt wel mee. Mijn bandana's zijn ook vrij breed en met goed elastiek. Maar ik heb ook gemakkelijk haar. Een vriendin van me heeft steil haar en bij haar zakken ze ook sneller uit.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
zakt zo'n ding dan niet steeds af bij jou?
dat bleef bij mij alleen zitten met mn vlechtjes
heee goed idee... die dingen er weer eens inhangen
Dat hoop ik toch niet!quote:
Jens is maar een maand jonger dan Morris, dus dat zit dan wel goedquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:49 schreef snoopy het volgende:
Morris vind TunFun superleuk. Je moet er alleen wel een beetje op tijd komen vind ik anders is het zo druk en na een uurtje heb ik het wel gehad. Maar voor kinderen is het echt erg leuk en de volwassenen kunnen er goed zitten en wat drinken en eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |