5 kilo is al hartstikke goed hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:05 schreef PM-girl het volgende:
Miss Sly, je schrijft ik doe mee, als in SB, of als in meesnoepen![]()
Ik ben gewoon wel al 5 kilo kwijt, maar nu blijft het stekenEn dan is de verleiding nog groter, wanneer het geen effect (meer) lijkt te hebben om niet te snoepen.
Maar, 5 kilo is ook al fijn!
Daarom heb ik het boek ook gekochtquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:20 schreef Leah het volgende:
Als ik Sonja alleen al hoor praten lust ik spontaan geen eierkoek meer
[sonjamodus] Sonder strijd géén kilo kwijt[/sonjamodus]quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:20 schreef Leah het volgende:
Als ik Sonja alleen al hoor praten lust ik spontaan geen eierkoek meer
misschien is ze 1meter 40?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:35 schreef lily het volgende:
Ik hoor net Jennifer Hofman (kennen jullie haar?) in een of ander BNN programma zeggen dat ze 46,4 kg weegt![]()
is dat niet wat weinig?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:40 schreef snoopy het volgende:
Is dat niet de ex van Daan? Die woonden hier om de hoek en zij was echt geen 1.40 meter
Uhmm ja sorry even vergeten dat sommige sonja volgenquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:23 schreef snoopy het volgende:
Bar, volgens mij willen we dat soort dingen nu niet horen
als je zwanger bent zou ik het niet doen... Het is toch allemaal erg minimaal!quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:19 schreef Vicky het volgende:
Mag je eigenlijk SB-en als je zwanger bent/wil worden??
Sonja is volgens mij best gevarieerd eten..
Op www.spa.nl kan je een gratis watercoach aanvragen.. kan je in de gaten houden of je wel genoeg drinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |