5 kilo is al hartstikke goed hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:05 schreef PM-girl het volgende:
Miss Sly, je schrijft ik doe mee, als in SB, of als in meesnoepen![]()
Ik ben gewoon wel al 5 kilo kwijt, maar nu blijft het stekenEn dan is de verleiding nog groter, wanneer het geen effect (meer) lijkt te hebben om niet te snoepen.
Maar, 5 kilo is ook al fijn!
Daarom heb ik het boek ook gekochtquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:20 schreef Leah het volgende:
Als ik Sonja alleen al hoor praten lust ik spontaan geen eierkoek meer
[sonjamodus] Sonder strijd géén kilo kwijt[/sonjamodus]quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:20 schreef Leah het volgende:
Als ik Sonja alleen al hoor praten lust ik spontaan geen eierkoek meer
misschien is ze 1meter 40?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:35 schreef lily het volgende:
Ik hoor net Jennifer Hofman (kennen jullie haar?) in een of ander BNN programma zeggen dat ze 46,4 kg weegt![]()
is dat niet wat weinig?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:40 schreef snoopy het volgende:
Is dat niet de ex van Daan? Die woonden hier om de hoek en zij was echt geen 1.40 meter
Uhmm ja sorry even vergeten dat sommige sonja volgenquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:23 schreef snoopy het volgende:
Bar, volgens mij willen we dat soort dingen nu niet horen
als je zwanger bent zou ik het niet doen... Het is toch allemaal erg minimaal!quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:19 schreef Vicky het volgende:
Mag je eigenlijk SB-en als je zwanger bent/wil worden??
Sonja is volgens mij best gevarieerd eten..
Op www.spa.nl kan je een gratis watercoach aanvragen.. kan je in de gaten houden of je wel genoeg drinkt.
Zo was ik ook, tot mijn 18e ofzoquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:01 schreef Anitra het volgende:
Ik heb een dochter die zo dun isEn alles kan je erin gooien en ze komt niks aan.
Een nichtje van mij is ook zo graatmager. Ik dreig haar altijd dat dat tijdelijk is en dat ik vroegahquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:34 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dus er is nog hoop dat ze straks mijn kleding gaat jatten?![]()
Ja met 2-1 van Zwitserland.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:40 schreef texelonia het volgende:
Hier gaan er net ineens een paar mensen uit hun dak. Heeft Turkije gewonnen met voetbal?
En chocola, waar kan ik me daarvoor aanmelden? Hoewel ik eigenlijk moet afkicken, ik was steeds zo afgevallen en ineens zitten de kilo's er weer aan
Ja, maar een kwartier lang?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:52 schreef bixister het volgende:
waarom niet? die kunnen toch ook blij zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |