Ja die!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:02 schreef Fijnproever het volgende:
[..]
C1000 Paddepoel toevallig?Deze week in de aanbieding: Romeise sla...
Op de Vismarkt Groningen:quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:02 schreef Fijnproever het volgende:
[..]
C1000 Paddepoel toevallig?Deze week in de aanbieding: Romeise sla...
En bedankt hè?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Op de Vismarkt Groningen:
"Tomaten, uit Italië, Spanje en Pomodorië"
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
je had het nummerbord moeten terugspiegelen
voor de rest zag het er geloofwaardig uit hoor
Hadden ze de "n" er toch mooi even afgezaagd.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:47 schreef Omniej het volgende:
Jaja, ik had er net ook weer eentje.
In de Praxis bij de zaagafdeling, briefje op de schuifdeur met "Geen toegang voor onbevoegde."
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
jouw grap is lekker afgezaagd [ afbeelding ]
oohja de kookstaartquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:33 schreef Maeghan het volgende:
Bij m'n vorige baan heeft er weleens een bordje met "sneuwe mutsjes" gehangen, ipv 'sneeuwmutsjes' (cakejes met poedersuiker). En bij een C1000 in Groningen volgens mij een bordje met "Unox Kookstaart" ipv kookstart. Misschien heb ik er nog wel een foto van...
Megamax Vismarkt adverteert groot: Wist u dat Megamax GRATIS thuisbezorgd?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:27 schreef freecell het volgende:
[..]
En bedankt hè?Zit ik hier hardop te lachen
En ik probeer altijd aan anderen duidelijk te maken dat mijn stad heus geen achterlijk en achtergebleven gebied is. Dit soort dingen helpen niet natuurlijk
En vroeger in de Pelsterstraat: ECHT GEDOOGD GRENEN!!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:34 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Megamax Vismarkt adverteert groot: Wist u dat Megamax GRATIS thuisbezorgd?![]()
Kruidvat in de Herestraat: moordwijfen![]()
![]()
Visboer op de Vismarkt: Fisch and chips![]()
![]()
As opposed to "fout hout" zeg maarquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
En vroeger in de Pelsterstraat: ECHT GEDOOGD GRENEN!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |