Dat dus.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:30 schreef fathank het volgende:
Wat bezielt je om een foto van je kind op FOK! te zetten
hahaquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat dus.
Over 15 jaar zit het kind zelf op Fok! en constateert dan dat elke scheet die hij als baby deed breed uitgemeten is op Fok! Inclusief pics en paints.
'Oh, ben jij de dochter van X? Ik hoorde dat jij pas met 17 maanden kon staan!'quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:34 schreef Viking84 het volgende:
Dat dus.
Over 15 jaar zit het kind zelf op Fok! en constateert dan dat elke scheet die hij als baby deed breed uitgemeten is op Fok! Inclusief pics en paints.
Ik ken iemand die heeft al een hyves voor zijn baby gemaakt inc. favoriete merken en zulksquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:40 schreef MASD het volgende:
Wedden dat die kinderen ook al een eigen account hebben voor als ze ouder zijn?
Net zoals baby's die een eigen Hyvesaccount hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:40 schreef MASD het volgende:
Wedden dat die kinderen ook al een eigen account hebben voor als ze ouder zijn?
GMTAquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heeft al een hyves voor zijn baby gemaakt inc. favoriete merken en zulks
Hotspots: moeders kut.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heeft al een hyves voor zijn baby gemaakt inc. favoriete merken en zulks
Boeiuh, waarschijnlijk zit ze dan toch met een banaan in d'r doosch voor de webcam.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat dus.
Ws organist in de gereformeerde kerkquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:46 schreef VoetbalHater het volgende:
DarkManta.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liefs.
Heeft 'ie die eerste foto nou gemaakt op de plee terwijl die een drol van 7 cm doorsnee aan het baren was?quote:
Verrek jij hier?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ws organist in de gereformeerde kerk.
Vaak zijn dat van die mensen die zoiets zeggen die geen kinderen kunnen verwekken of zelf lelijk zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:51 schreef MASD het volgende:
Vaak zijn het ook nog van die afschuwelijk lelijke kinderen in combinatie met ouders die denken dat het helpt om het kind door de strot van anderen te schuiven.
verkapt "KIJKEENSHOESCHATTIGMIJNKINDISISISISISISISISISISISISISISISIS!"
En nu snel je icon veranderen hequote:Op woensdag 11 juni 2008 19:53 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Vaak zijn dat van die mensen die zoiets zeggen die geen kinderen kunnen verwekken of zelf lelijk zijn.
Hehe, je moest eens weten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:53 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Vaak zijn dat van die mensen die zoiets zeggen die geen kinderen kunnen verwekken of zelf lelijk zijn.
Mijn kleine engel is nu eenmaal mijn zwakke plekquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:56 schreef VoetbalHater het volgende:
Dit is wel heel sneu om snel je user icon te veranderen. Rofl.
Liefs.
Ik wil het niet eens wetenquote:
Dat is idd vrij triest eigenlijk ja.... Gaat in de puberteit nog heel wat materiaal voor cyberterreur opleverenquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:30 schreef fathank het volgende:
Wat bezielt je om een foto van je kind op FOK! te zetten
De overgang is wel extreem haha. Eerst je "kleine engel" en nu.. de engel des doods ofzo?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:58 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Mijn kleine engel is nu eenmaal mijn zwakke plek
Je hebt in ieder geval humor.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:59 schreef Fha het volgende:
[..]
De overgang is wel extreem haha. Eerst je "kleine engel" en nu.. de engel des doods ofzo?
Inderdaad, over 15 jaar weet heel de klas dat <fictieve naam> Anne-Marie van Gelderen</fictieve naam> de dochter is van een persoon die als 'DarkManta' bekend stond op FOK! (wat dan al niet meer bestaat) en in die tijd een 60*60px fotootje als 'avatar' gebruikte van haar. Het kind heeft wer ke lijk geen leven straks op de middelbare school....quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is idd vrij triest eigenlijk ja.... Gaat in de puberteit nog heel wat materiaal voor cyberterreur opleveren
Het is pas triest om daar over na te denken...quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is idd vrij triest eigenlijk ja.... Gaat in de puberteit nog heel wat materiaal voor cyberterreur opleveren
quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
een persoon die als 'DarkManta' bekend stond op FOK! ()wat dan al niet meer bestaat bereikbaar is
Dan moet je bij een modje zijn of wegblijvenquote:
91 keer, niet overdrijven.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Daarentegen getuigt 600 keer z'n avatar posten van volwassenheid....
Ik denk dat ze wel wat meer munitie vindenquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Inderdaad, over 15 jaar weet heel de klas dat <fictieve naam> Anne-Marie van Gelderen</fictieve naam> de dochter is van een persoon die als 'DarkManta' bekend stond op FOK! (wat dan al niet meer bestaat) en in die tijd een 60*60px fotootje als 'avatar' gebruikte van haar. Het kind heeft wer ke lijk geen leven straks op de middelbare school....
jij gelooft nog in sinterklaasquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat dus.
dus?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel wat meer munitie vinden
neequote:
Laat je niet gek maken door een stel kinderen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:12 schreef deepart het volgende:
Best gevaarlijk om zo je persoonlijke omgeving op een forum als FoK! te zetten.. Zelf heb ik een foto in mijn FOBO maar niet echt herkenbaar.. Als ik dat wel zou doen zou ik binnen een week geliquideert worden door mijn huidige status
Jij voelt je heel oud?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:16 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken door een stel kinderen.
Nee, jij?quote:
inderdaad, dochter moet je bij de geboorte doodmaken zoals in China veelvuldig gebeurt! :yquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:16 schreef Dickbride het volgende:
Mensen die sowieso een dochter nemen.
Vertrek dan naar Chinaquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
inderdaad, dochter moet je bij de geboorte doodmaken zoals in China veelvuldig gebeurt! :y
Oquote:
quote:
quote:
Gelukkig startte het topic op een véél hoger niveau.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:25 schreef PeZu het volgende:
kleuterschool ruzie hier_!
wat je zegt ben jezelf niveau
ach, als die kleine van Danny en Knor eindelijk oud genog is om op FOK! te komen weet allang niemand meer dat haar ouders hebben gezegd dat ze als baby al aan haar poenie zat en dat Knor haar al van klein af aan stringetjes laat aantrekken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:34 schreef Viking84 het volgende:
Dat dus.
Dit is geen bash, zo maak je vrienden.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:30 schreef deepart het volgende:
Vanwaar die bash![]()
Ohh das waar.. Het zijn de internet cojones
Goh, je bent nogal op de hoogte, is dat jouw manier van zingeving aan je leven?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:10 schreef Childbeater het volgende:
OUD-posters![]()
D'r zitten ook echt van die wijven tussen die per se een kind moeten om hun leven zin te geven. Volgens mij was dat Vivi wijf d'r 1 van. Zich gewoon door de eerste de beste man die ze zo gek kreeg vol laten batsen.
Dat is het mooie van fok, daar kan je lekker lurken. Nou maar hopen dat jouw kind over 10 jaar niet komt vragen "is het waar dat papa de eerste de beste was die jou vol wou blaffen mamma?".quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Goh, je bent nogal op de hoogte, is dat jouw manier van zingeving aan je leven?
Nu wordt het verwarrend. Is het batsen of blaffen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
blaffen
je moet eerst iemand batsen voordat je die kan vol blaffenquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu wordt het verwarrend. Is het batsen of blaffen?
zOMG! Wat een gevatte opmerking!!quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:41 schreef Vivi het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij beide nog nooit gedaan.
Vol blaffen natuurlijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nu wordt het verwarrend. Is het batsen of blaffen?
KIquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:42 schreef Herald het volgende:
[..]
je moet eerst iemand batsen voordat je die kan vol blaffen
Daar was jij nooit opgekomenquote:
Het is een lief kind om te zien ja.quote:
Dus jij bent een Pedo?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is een lief kind om te zien ja.
Prettig voor de pedo's op het net ook
Ja, ik heb net de foto van je dochter uitgeprint en 'm volgeblaft!quote:
Heeft de hond van de buurman zeker moeten helpen hequote:Op woensdag 11 juni 2008 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, ik heb net de foto van je dochter uitgeprint en 'm volgeblaft!
Oeh! Jij bent Family guy!!!1!!!! zomfg!!!quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:52 schreef Zuen het volgende:
ik heb mijn kind ook als avatar, spang he
Ik gebruik altijd het schaap van de achterbuurman!quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:53 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Heeft de hond van de buurman zeker moeten helpen he
En jij denkt dat dit een rel is?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Kom op joh! dat kan beter!
hier kun je in OUD nog niet eens mee rellen.
Ja, da's nu juist de issue, ik heb nu een andere levensvervulling dan rellen, maar ga gerust je gang hoor, ik snap dat dat voor sommigen erg bevredigend moet zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Kom op joh! dat kan beter!
hier kun je in OUD nog niet eens mee rellen.
Voor of na het schaap geslacht is?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd het schaap van de achterbuurman!
IK HEB HET TOCH NIET TEGEN JOU OF WELquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, da's nu juist de issue, ik heb nu een andere levensvervulling dan rellen, maar ga gerust je gang hoor, ik snap dat dat voor sommigen erg bevredigend moet zijn.
Voor, ik prefereer levend vlees. Al doe ik niet moeilijk hoor, zolang het nog niet van het bot afvalt ram ik 'm ook wel in een kadaverquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:55 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Voor of na het schaap geslacht is?
>insert anale seks met dooie dieren reply<quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor, ik prefereer levend vlees. Al doe ik niet moeilijk hoor, zolang het nog niet van het bot afvalt ram ik 'm ook wel in een kadaver
Ik snap er eerlijk gezegd geen reet van, tam gezever hier op fok altijd.....quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, da's nu juist de issue, ik heb nu een andere levensvervulling dan rellen, maar ga gerust je gang hoor, ik snap dat dat voor sommigen erg bevredigend moet zijn.
Moet je natuurlijk wel iets hebben om te rammen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor, ik prefereer levend vlees. Al doe ik niet moeilijk hoor, zolang het nog niet van het bot afvalt ram ik 'm ook wel in een kadaver
Voorbinddildoquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:00 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Moetje natuurlijk wel iets hebben om te rammen.
Je topic ontwikkelt zich voor geen meter!quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch zielig voor haar
sterfquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:00 schreef behangplakker het volgende:
Ik heb mijn vader als ava
hij is god![]()
quote:
En deelnemer aan de UEFA cup 2008-2009!!!quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:00 schreef behangplakker het volgende:
Ik heb mijn vader als ava
hij is god![]()
Je moet toch wat als je klein geschapen bent....quote:
Ondanks dat nog steeds de mooiste club van Nederlandquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En deelnemer aan de UEFA cup 2008-2009!!!![]()
Alhoewel, de prestaties van de laatste paar jaar in acht nemend zal het waarschijnlijk UEFA cup 2008 worden, september 2008
Misschien moet je een eend ipv een schaap nemen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je klein geschapen bent....
Ik was van plan de term mierenneuker letterlijk te gaan nemen eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:08 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Misschien moet je een eend ipv een schaap nemen.
klinkt als iets voor SEXquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik was van plan de term mierenneuker letterlijk te gaan nemen eigenlijk.
Open jij het topic vast? Kom er zo aan!quote:
Niet zulke moeilijke woorden gebruikenquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:29 schreef iuvenis het volgende:
Arme Pauluss...
Leren ze dan nooit dat het gewoon een kwestie van perceptie is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |