Verrek jij hier?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ws organist in de gereformeerde kerk.
Vaak zijn dat van die mensen die zoiets zeggen die geen kinderen kunnen verwekken of zelf lelijk zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:51 schreef MASD het volgende:
Vaak zijn het ook nog van die afschuwelijk lelijke kinderen in combinatie met ouders die denken dat het helpt om het kind door de strot van anderen te schuiven.
verkapt "KIJKEENSHOESCHATTIGMIJNKINDISISISISISISISISISISISISISISISIS!"
En nu snel je icon veranderen hequote:Op woensdag 11 juni 2008 19:53 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Vaak zijn dat van die mensen die zoiets zeggen die geen kinderen kunnen verwekken of zelf lelijk zijn.
Hehe, je moest eens weten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:53 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Vaak zijn dat van die mensen die zoiets zeggen die geen kinderen kunnen verwekken of zelf lelijk zijn.
Mijn kleine engel is nu eenmaal mijn zwakke plekquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:56 schreef VoetbalHater het volgende:
Dit is wel heel sneu om snel je user icon te veranderen. Rofl.
Liefs.
Ik wil het niet eens wetenquote:
Dat is idd vrij triest eigenlijk ja.... Gaat in de puberteit nog heel wat materiaal voor cyberterreur opleverenquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:30 schreef fathank het volgende:
Wat bezielt je om een foto van je kind op FOK! te zetten
De overgang is wel extreem haha. Eerst je "kleine engel" en nu.. de engel des doods ofzo?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:58 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Mijn kleine engel is nu eenmaal mijn zwakke plek
Je hebt in ieder geval humor.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:59 schreef Fha het volgende:
[..]
De overgang is wel extreem haha. Eerst je "kleine engel" en nu.. de engel des doods ofzo?
Inderdaad, over 15 jaar weet heel de klas dat <fictieve naam> Anne-Marie van Gelderen</fictieve naam> de dochter is van een persoon die als 'DarkManta' bekend stond op FOK! (wat dan al niet meer bestaat) en in die tijd een 60*60px fotootje als 'avatar' gebruikte van haar. Het kind heeft wer ke lijk geen leven straks op de middelbare school....quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is idd vrij triest eigenlijk ja.... Gaat in de puberteit nog heel wat materiaal voor cyberterreur opleveren
Het is pas triest om daar over na te denken...quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is idd vrij triest eigenlijk ja.... Gaat in de puberteit nog heel wat materiaal voor cyberterreur opleveren
quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
een persoon die als 'DarkManta' bekend stond op FOK! ()wat dan al niet meer bestaat bereikbaar is
Dan moet je bij een modje zijn of wegblijvenquote:
91 keer, niet overdrijven.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Daarentegen getuigt 600 keer z'n avatar posten van volwassenheid....
Ik denk dat ze wel wat meer munitie vindenquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Inderdaad, over 15 jaar weet heel de klas dat <fictieve naam> Anne-Marie van Gelderen</fictieve naam> de dochter is van een persoon die als 'DarkManta' bekend stond op FOK! (wat dan al niet meer bestaat) en in die tijd een 60*60px fotootje als 'avatar' gebruikte van haar. Het kind heeft wer ke lijk geen leven straks op de middelbare school....
jij gelooft nog in sinterklaasquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat dus.
Over 15 jaar zit het kind zelf op Fok! en constateert dan dat elke scheet die hij als baby deed breed uitgemeten is op Fok! Inclusief pics en paints.
dus?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel wat meer munitie vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |