Ja, da's nu juist de issue, ik heb nu een andere levensvervulling dan rellen, maar ga gerust je gang hoor, ik snap dat dat voor sommigen erg bevredigend moet zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Kom op joh! dat kan beter!
hier kun je in OUD nog niet eens mee rellen.
Voor of na het schaap geslacht is?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd het schaap van de achterbuurman!
IK HEB HET TOCH NIET TEGEN JOU OF WELquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, da's nu juist de issue, ik heb nu een andere levensvervulling dan rellen, maar ga gerust je gang hoor, ik snap dat dat voor sommigen erg bevredigend moet zijn.
Voor, ik prefereer levend vlees. Al doe ik niet moeilijk hoor, zolang het nog niet van het bot afvalt ram ik 'm ook wel in een kadaverquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:55 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Voor of na het schaap geslacht is?
>insert anale seks met dooie dieren reply<quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor, ik prefereer levend vlees. Al doe ik niet moeilijk hoor, zolang het nog niet van het bot afvalt ram ik 'm ook wel in een kadaver
Ik snap er eerlijk gezegd geen reet van, tam gezever hier op fok altijd.....quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, da's nu juist de issue, ik heb nu een andere levensvervulling dan rellen, maar ga gerust je gang hoor, ik snap dat dat voor sommigen erg bevredigend moet zijn.
Moet je natuurlijk wel iets hebben om te rammen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor, ik prefereer levend vlees. Al doe ik niet moeilijk hoor, zolang het nog niet van het bot afvalt ram ik 'm ook wel in een kadaver
Voorbinddildoquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:00 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Moetje natuurlijk wel iets hebben om te rammen.
Je topic ontwikkelt zich voor geen meter!quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch zielig voor haar
sterfquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:00 schreef behangplakker het volgende:
Ik heb mijn vader als ava
hij is god![]()
quote:
En deelnemer aan de UEFA cup 2008-2009!!!quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:00 schreef behangplakker het volgende:
Ik heb mijn vader als ava
hij is god![]()
Je moet toch wat als je klein geschapen bent....quote:
Ondanks dat nog steeds de mooiste club van Nederlandquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En deelnemer aan de UEFA cup 2008-2009!!!![]()
Alhoewel, de prestaties van de laatste paar jaar in acht nemend zal het waarschijnlijk UEFA cup 2008 worden, september 2008
Misschien moet je een eend ipv een schaap nemen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je klein geschapen bent....
Ik was van plan de term mierenneuker letterlijk te gaan nemen eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:08 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Misschien moet je een eend ipv een schaap nemen.
klinkt als iets voor SEXquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik was van plan de term mierenneuker letterlijk te gaan nemen eigenlijk.
Open jij het topic vast? Kom er zo aan!quote:
Niet zulke moeilijke woorden gebruikenquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:29 schreef iuvenis het volgende:
Arme Pauluss...
Leren ze dan nooit dat het gewoon een kwestie van perceptie is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |