Ik nauwelijks wat. Dat kan liggen aan dat ik er niet naar zoek. Maar ook toen wij mochten stemmen, was er weinig te horen. Ja, als we 'nee' stemden, dan zou er oorlog komen en het licht uitgaan. Niemand heeft concreet uitgelegd waarom dit nodig is. Versoepelen, samenvoegen van oude verdragen, minder bureaucratisch. Dat werd gezegd, maar dat is nul concreet. En dat is nu ook mijn probleem met dit verdrag, dat ik er ten eerste weinig over gehoord heb: zou dat bij zoiets ingrijpend niet moeten gebeuren? En ik vermoed dat als ik een willekeurige pro-verdrag-politicus uit Den Haag pik en vraag waarom dit verdrag nodig is, dat hij zal zeggen: "Ja, jeweetz... versoepelen, samenvoegen van oude verdragen, minder bureaucratisch." Vage praat over vage dingen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:37 schreef du_ke het volgende:
Heb de afgelopen tijd toch veel voor bij horen en zien komen als ik eerlijk ben.
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2008/06/20080612-10.htmlquote:PRESIDENT BUSH: First of all, it's a Supreme Court decision; we'll abide by the Court's decision. That doesn't mean I have to agree with it. It's a deeply divided Court, and I strongly agree with those who dissented, and their dissent was based upon their serious concerns about U.S. national security.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bush_v._Gorequote:In a per curiam opinion, by a vote of 7-2, the Court in Bush v. Gore held that the Florida Supreme Court's method for recounting ballots was unconstitutional, and by a vote of 5-4, held that no alternative method could be established within the time limits set by the State of Florida. The 7-2 portion of the per curiam opinion was decided based upon the Equal Protection Clause of the Fourteenth Amendment. The critical 5-4 portion of the per curiam opinion involved the remedy for that Equal Protection violation. Three of the concurring justices also asserted that the Florida Supreme Court had violated Article II, § 1, cl. 2 of the Constitution, by misinterpreting Florida election law that had been enacted by the Florida Legislature.
uh, waar staat jouw beschouwing in dat topic?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:28 schreef du_ke het volgende:
Goh de aapjes hebben het ierland eu topic ook gevonden.
Er inderdaad nergens uitgelegd wat het voorsteld, maarja dat zou betekeken dat politici het bergen pagina's tellende grondwetgebeuren zelf hebben gelezen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:44 schreef Monidique het volgende:
Nu kun je het mij en mijn luiheid verwijten, maar zolang ik geen voldoenend antwoord heb, ben ik tegen.
Dat topic druipt al zo over van kansloosheiddat ik me maar afzijdig heb gehouden.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
uh, waar staat jouw beschouwing in dat topic?
Blegh...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Eten, naar de kroeg, volgieten met bier, voetbal kijken.
quote:
Wat krijg je als je oranje met groen mengt en met die kleur je scherm inbrandt ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:43 schreef du_ke het volgende:
[..]filmpje met een groen veld een bal veel oranje en veel bier
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ja. Kom, zeg eens wat kansloos.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat topic druipt al zo over van kansloosheiddat ik me maar afzijdig heb gehouden.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat krijg je als je oranje met groen mengt en met die kleur je scherm inbrandt ?Waarom zou ik m'n scherm inbranden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet wil branden moet je beter stoken.
Koffiequote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja ja. Kom, zeg eens wat kansloos.
Ah, je slaafse vrouw is klaar met koken en de kindertjes zijn naar tafel geroepen?quote:
Dat is inderdaad vrij kansloos tijdens een EK.quote:
Asiel aanvragen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |