Nee. Nieuwe plasma schermen hebben de neiging om bijvoorbeeld zenderlogo's te "onthouden." De eerste 200 uur, moet je zo'n scherm in laten draaien met bijvoorbeeld een dvd. Daarna heb je er geen last (meer) van.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh inderdaad. De dooie pixels zijn de 'burn ins' geloof ik.
quote:Ruim twintig van de 33 gevangenissen in het land dateren uit de negentiende eeuw.
Ah zo. Ik zie dat ik niet bepaald op de hoogte ben van plasma schermen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee. Nieuwe plasma schermen hebben de neiging om bijvoorbeeld zenderlogo's te "onthouden." De eerste 200 uur, moet je zo'n scherm in laten draaien met bijvoorbeeld een dvd. Daarna heb je er geen last (meer) van.
http://www.hdtvtest.co.uk/quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah zo. Ik zie dat ik niet bepaald op de hoogte ben van plasma schermen.![]()
Heb zelf nog zo'n mooie LCD met een verticale streep dooie pixels.
Altijd handig als ik nog eens een nieuwe TV zoek.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
http://www.hdtvtest.co.uk/
Niet zo zeuren. Ik moet morgen een niet bestaand formulier laten ondertekenen door mensen die niet op zaterdag werkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:47 schreef MrX1982 het volgende:Hup Hollaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand
We gaan winnen en dat gaat gevierd worden met bier ondanks dat ik morgen om 05:30 moet beginnen met werken
Kortom je hoeft het niet te doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:51 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Niet zo zeuren. Ik moet morgen een niet bestaand formulier laten ondertekenen door mensen die niet op zaterdag werken
Waardoor mijn stage die volgende week zou beginnen wordt vertraagd. Zou volgende week op het vliegtuig stappenquote:
Dat is minder. Waar ga je stage lopen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:56 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Waardoor mijn stage die volgende week zou beginnen wordt vertraagd. Zou volgende week op het vliegtuig stappen
Singapore, maar goed ik heb vier weken speling na mijn stage dus uiteindelijk zal het wel goed komen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is minder. Waar ga je stage lopen?
Tip van de dag: Niet aan oksels ruiken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:02 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Singapore, maar goed ik heb vier weken speling na mijn stage dus uiteindelijk zal het wel goed komen.
Interessante land om stage te lopen. Maar het zal toch wel goed komenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:02 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Singapore, maar goed ik heb vier weken speling na mijn stage dus uiteindelijk zal het wel goed komen.
Lijkt me wel hoor, maar waarschijnlijk niet op het tijdstip dat ik wil. Maar dat zien we allemaal wel hoor. Dan begin ik maar twee weken later met afstuderenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Interessante land om stage te lopen. Maar het zal toch wel goed komen.
Waarom zou je dat uberhaupt doen tenzij je een of andere vreemde fetisj hebt?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tip van de dag: Niet aan oksels ruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |