abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59296946
Vanavond heb ik met mijn vriendin afgesproken, en ik weet dat ze het gaat uitmaken. (we hadden morgen anders twee jaar ) Van het weekend waren we allebei op een festival Daar stond ze met die gozer waar ze die tijd dat ik haar 5 weken niet heb gezien had, heel close te doen met die jongen en uiteindelijk zaten ze nog te zoenen ook. Het is nog niet uit ik begrijp het niet. Zij wist nog niet wat ze wou of ze nog verder wou. Het begon allemaal 5weken terug ,mijn vriendin ging alleen met een jongen varen en avonds een filmpje kijken. Ik zat mij thuis helemaal op te vreten, terwijl het helemaal niet nodig was. Zij zat gewoon gezellig bij die jongen. Ik had haar een paar keer gsmst en gebeld of ze al thuis was. en ik zij dat ik niet kon slapen. Ik vond het gewoon een vreemd gevoel dat zij bij een andere jongen was . Maar zij kreeg het gevoel dat ik haar niet vertrouwde, en dat na bijna 2 jaar . Dit was bij haar echt de druppel die de emmer deed overlopen, wand er was meer.

Met Koninginnedag was het ook al raak we kregen gewoon klein beetje ruzie en zij zij laat me even met rust. zij ging weer samen weer met die jongen ergens zitten gewoon even gezellig praten. Maar ik ik wou graag goed praten, waardoor ik de hele tijd naar haar toe kwam dat vond ze niet leuk. Heel stom achteraf ik moest gewoon even eigen me vermaken en even wat anders doen.

Zij wil meer vrijheid nou goed toch ik wou haar laten zien dat ik dat kan ,maar zij wist nog niet wat ze wou doen dus zij zij we zien elkaar gewoon ff een tijdje niet. in die tijd heeft ze heel vaak met die andere gozer afgesproken.

Eerst had ik nog hoop maar toen ik haar zag zoenen met die gozer was het voor mij ook klaar ik begrijp het niet na twee jaar.

Hoe denken jullie er over ?

-------------------UPDATE-----------------

Het is over we hebben allebij een punt er achter gezet. evengoed normaal met haar gepraat.

Bedankt allemaal!.

[ Bericht 89% gewijzigd door Re op 12-06-2008 12:38:12 ]
  woensdag 11 juni 2008 @ 08:30:26 #2
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59297019
Wees blij dat het over is.. wat moet je met een vrouw die vreemdgaat
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59297024
Duidelijk toch. Je hebt gezien dat ze die jongen gezoend heeft dus ze zal al vast wel meer met hem gedaan hebben.

Vraag eens aan haar wat ze voor die jongen voelt en trek daar je conclusies uit, houd de eer aanjezelf.

Sterkte, we horen het wel!
  woensdag 11 juni 2008 @ 08:32:39 #4
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_59297040
hoer (zij dan) een slet op z'n minst
  woensdag 11 juni 2008 @ 08:33:07 #5
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59297046
Daarbij vraag ik me af of ze in die afgelopen 5 weken niet al meer met die jongen heeft gedaan
Zou zeggen, wacht niet totdat zij het uitmaakt, maar doe het zelf! Laat weten dat je het niet accepteert
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  woensdag 11 juni 2008 @ 08:36:45 #6
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59297083
eer aan jezelf houden, in dit geval, zou ik zeggen...het niet als een dood vogeltje over je heen laten komen in ieder geval...

wat wil jij zelf??
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_59297116
Weg ermee! Sterkte!
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_59297396

[ Bericht 100% gewijzigd door Geist op 12-06-2008 07:53:01 ]
pi_59297415
Hou de eer aub aan jezelf en dump haar voordat zij het doet.
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
pi_59297476
gewoon aan de kant zetten die meid. Je gaat toch niet met iemand anders staan te zoen als je al 2 jaar een relatie hebt.
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
pi_59297565
Het is nog niet uit en zij gaat zoenen met een andere jongen in jouw bijzijn???

Ik zou haar lekker de tering laten krijgen en het afkappen. Hoe moeilijk dat misschien ook is!
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:14:33 #12
103012 Nies
Die hekse
pi_59297579
Ze stond van 't weekend onder je neus met een ander te zoenen. Dat was wel het ultieme moment om d'r dumpen maar jij wil het nog eventjes afwachten?
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:18:20 #13
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_59297635
Ze loopt gewoon over je heen man! Inderdaad gewoon zelf uitmaken hoe moeilijk het ook is.
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:22:39 #14
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_59297693
Dude! Je laat echt dik over je heen lopen. Ze behandeld je als stront en nog loop je als een hondje achter haar aan. Als ze gewoon gaat staan te zoenen waar je ongeveer bij staat dan is het gewoon done! Vanavond deur open doen, "het is uit slet" roepen en verder het EK kijken.

ohja en

zij zij = zij zei
wand = want
tog = toch

etc....
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_59297699
waarom geef je jezelf nou de schuld man gek! gast gewoon zn poten breken, punt.
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:26:22 #16
78246 kwoth
Fietsen ja!!!!
pi_59297746
Wat iedereen hierboven zegt! Maak het lekker zelf uit, hoe klote je dat ook vindt. Jammer dat jij moet leiden onder haar manier van indirectheid en absentie van het doorhakken van knopen.
Anyway you want it, that's the way you need it.
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:27:19 #17
134963 danny91184
Waaaaaaaaaah
pi_59297760
Je verdiend dus gewoon beter dan dit..
Doe het goed en maak het vanavond gewoon zelf uit alvorens zij dat doet

En als ze vraagt waarom; omdat zij vreemd gaat..
Klaar einde oefening. Laat er maar met een kutgevoel achter

edit; oh ja, jij bent dan wel boosdoener volgens haar hoor.. Dus als je dit doet, dan krijg jij de schuld hoor
pi_59297862

[ Bericht 51% gewijzigd door Geist op 12-06-2008 07:53:41 ]
pi_59297892
Sjonge, twee taalfouten in 1 zin, die vriendin van je is niet echt de helderste.
Haal die mist voor haar ogen voor haar weg en maak het zelf uit, desnoods met wat bombarie.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:36:14 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59297902
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 09:33 schreef Geist het volgende:
En dit stond in haar msn naam vorrige week.

Hoe beter de vrienschap hoe meer je deeld .
En ze is ook nog eens slecht in Nederlands.

Als dit waar is (op de een of andere manier heb ik het idee dat het een spiegel-topic is), ben je wel erg van de pot gerukt als je dit over je kant laat gaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:38:16 #21
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59297931
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 08:23 schreef Geist het volgende:
Vanavond heb ik met mijn vriendin afgesproken, en ik weet dat ze het gaat uitmaken.
Hoe bedoel je, ZIJ gaat het uitmaken?!!?
Jij moet gewoon zorgen dat jij haar vanavond vóór bent, want eigenlijk had jij het allang moeten uitmaken!
Grow a spine, man.
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 09:36 schreef Copycat het volgende:
(op de een of andere manier heb ik het idee dat het een spiegel-topic is)
hier stond eerst hetzelfde verhaal.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:43:38 #22
167923 appelsjap
All the above
pi_59298038
Ik had het meteen uitgemaakt als ze met een ander jongen aan het zoenen was, wss die kerel ook kei hard op zijn bek geslagen.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:45:23 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59298073
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 09:38 schreef Garisson72 het volgende:
hier stond eerst hetzelfde verhaal.
Aha. Dan heb ik dat waarschijnlijk gelezen.
pi_59298143
Ik zeg: ga dat wijf dumpen voordat zij het doet. Even een filmpje van maken, op youtube zetten en dan de link hier posten.

Succes jongen!
pi_59298144
die gozer kan er niks aan doen.

Zo denk ik ook weer hij heeft het goed voor elkaar.
pi_59298224
Stuur een smsje met 'Het is uit.' Dat is in dit geval een waardige manier om dit af te sluiten.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_59298284
smsje,, recht in dr gezicht, smsje is laf.

enu ik ben haar voor hoor ,en al komt ze met lang verhaal zeg ik gewoon hou tog op! klaar HET is OVER..... HET ALLLER BESTU!!!!
pi_59298285
Of steek haar in de brand en ga haar met een mes bekrassen. Net zoals die Awa in L'wden deed destijds.
pi_59298378
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 09:55 schreef Geist het volgende:

enu ik ben haar voor hoor ,en al komt ze met lang verhaal zeg ik gewoon hou tog op! klaar HET is OVER..... HET ALLLER BESTU!!!!
Gewoon gelijk zeggen dat ze de tering kan krijgen, deur openhouden en dat was het.
Als je dan toch wil dat ze zich een beetje kut gaat voelen dan moet je korte metten maken.
Go hard or go home
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:04:51 #30
94676 Garisson72
pi_59298461
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:00 schreef noekje het volgende:
Gewoon gelijk zeggen dat ze de tering kan krijgen, deur openhouden en dat was het.
Idd, zeg het haar al als ze voor de deur staat, zonder haar binnen te laten, en gooi de deur in haar gezicht dicht. Hopelijk heeft ze er dan ook nog een enorm stuk voor moeten reizen.
pi_59298495
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 09:55 schreef Geist het volgende:

Moet ze naar jou toe komen, komt ze naar de voordeur, kun jij zeggen. Aan de deur wordt niet gekocht en het is uit KUTHOER. Deur tegen haar schele neus dichtgooien.
pi_59298515
lekkere reacties hier...

geist zegt zelf al dat hij zijn vriendin niet met andere mannen wil/kan zien, daar gaat het fout.
moge er gedronken worden
pi_59298526
dude, je gaat met haar naar een festival daar bekt ze met andere gast en je maakt het niet uit????

spoor je wel
I'm not the man you think I am!
pi_59298542
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:07 schreef wieringer het volgende:
lekkere reacties hier...

geist zegt zelf al dat hij zijn vriendin niet met andere mannen wil/kan zien, daar gaat het fout.

???
pi_59298559
Ik was blij dat ik me in kon houden en ik wou me party niet verneuken
pi_59298574
en ze komt niet aan me deur we hebben ergens afgesprooken:P
pi_59298575
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:04 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Idd, zeg het haar al als ze voor de deur staat, zonder haar binnen te laten, en gooi de deur in haar gezicht dicht. Hopelijk heeft ze er dan ook nog een enorm stuk voor moeten reizen.
Nou, zelfs ik voel me nu al een stuk beter. Hoe goed zou dat dan moeten zijn voor de ts?

Succes Geist! Zorg ervoor dat we ons allemaal goed gaan voelen! Oh, en je geeft ons wel een update hè?
Go hard or go home
pi_59298596
Tuuurlijk
pi_59298611
gooi het morgen wel ff in deze topic
pi_59298638
Het was GVD een hele leuke meid lief en aardig. Had alles voor haar over echt alles!

Doet ze dit na twee jaar had ik echt niet verwacht

Mag ik misschien wel beetje fout zijn geweest maar heb haar gezegd dat ik er voor wil gaan. en die ruimte heeft zij nog niet gegeven
pi_59298694
Ik had die gast waarmee ze stond te zoenen allang op z'n bek geslagen, serieus
Ik zou zoiets dus ECHTNIET over me heen late lopen , VOORAL NIET als ik het voor me neus zie

om te denken hoe JOUW vriendin iets intiems deelt met een gozer die ze pas kent, gadverdamme
ik zou m'n vriendin voor een week niet willen kussen (als het nog goed zou komen)
BAH

en sowieso de eerste keer dat je vriendin met die gast afgesproke had, toen had je al moeten zeggen dat je er tegen was, en dat je het niet leuk vind dat zij met 'n andere jongen afspreekt....

en als het nog goed zou komen , is het vertrouwen er sowieso vanaf, dus kdenk niet dat t zoals eerst werd
dd
pi_59298719
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:14 schreef Geist het volgende:
Het was GVD een heele leuke meid. Alles voor haar over echt alles!

Doet ze dit na twee jaar
Leuke meiden doen dat niet. Onthou dat. Ze heeft het gewoon 2 jaar goed kunnen verbergen.
Hoe oud is ze eigenlijk?
Baal toch een beetje dat er nu geen deuren zijn vanavond.
Go hard or go home
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:20:04 #43
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59298767
quote:
Vanavond heb ik met mijn vriendin afgesproken, en ik weet dat ze het gaat uitmaken.
Ze is al vreemdgegaan, het ging al slecht, je laat het nog weken doormodderen en vanavond laat je haar nog komen om je als een mak lammetje af te laten slachten.

Hou toch de eer aan jezelf man (voor zover dat nog mogelijk is)
Pleur haar spullen in een kartonnen doos, zet die op je stoep en ga vanavond lekker zuipen, laat die hoer lekker barsten
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:20:05 #44
94676 Garisson72
pi_59298768
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:14 schreef Geist het volgende:
Het was GVD een heele leuke meid. Alles voor haar over echt alles!

Doet ze dit na twee jaar
We gaan niet afzwakken en inbinden nu he!

Jullie hebben ergens afgesproken dus? zorg dan dat zij eerder is, en zonder je jas uit te trekken, zonder iets te bestellen en met je sleutels nog in de hand zeg je "het is uit, klapkut!" en draai je weer om.
Ownee, dan maak je eerst nog een foto van haar -gezicht om hier in dit topic te posten, en dán draai je weer om.
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:25:22 #45
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_59298922
Gewoon naartoe gaan, gaan zitten (dus niet eerst lief zitten doen tegen haar), strak aankijken en zeggen dat ze veel uit te leggen heeft. Flink moeilijk maken en dan zeggen dat je het uitmaakt.

Sowieso naar haar verhaal luisteren, vrouwen kunnen hier altijd prachtige verklaringen bij bedenken, dat wíl je gewoon niet missen .
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_59298959
whahaha
pi_59299007
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:25 schreef cyberstalker het volgende:
Gewoon naartoe gaan, gaan zitten (dus niet eerst lief zitten doen tegen haar), strak aankijken en zeggen dat ze veel uit te leggen heeft. Flink moeilijk maken en dan zeggen dat je het uitmaakt.

Sowieso naar haar verhaal luisteren, vrouwen kunnen hier altijd prachtige verklaringen bij bedenken, dat wíl je gewoon niet missen .
En even filmen met je mobiel en de link hier posten. Wel ff je camera op een vast punt zetten, want die trillende handjes van vanavond kunnen geen mooie beelden vastleggen. Tsja het is natuurlijk al sadd dat jij het nu pas gaat uitmaken. Maar het is echt royalsadness als de beelden ook nog eens bagger zijn.
pi_59299027
quote:

Ja maar vrouwen houden ook van lullen dus je doet ze er een plezier mee. Mond snoeren, dat is pas een straf voor ze.
* noekje kan het weten!
Go hard or go home
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:31:01 #49
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_59299052
Maar laat je a.u.b. niet weer inpakken kerel!
Laat haat haar verhaal doen. Lach 'r om en dump haar dan.
Als je vriendin je op zo'n manier behandelt heeft ze nul komma niks respect voor je.
Ik ben een eckte rapnegert
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:32:51 #50
94676 Garisson72
pi_59299105
quote:
Zolang je die verhalen maar niet te serieus gaat nemen, want het gaat allemaal jouw schuld zijn hè. Dat begrijp je wel.
pi_59299113
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:16 schreef williebart het volgende:
Ik zou zoiets dus ECHTNIET over me heen late lopen , VOORAL NIET als ik het voor me neus zie
Daarmee laat je je alleen nog maar harder kennen Die gast heeft geen enkele verantwoording naar jou toe hoor. Die ziet gewoon een lekker wijf, met een of andere loserige vriend waar hij haar wel even vanaf gaat helpen.

Het is je vriendin die een verantwoording naar jou toe had, en die heeft ze niet genomen. Sterker nog, ze heeft er bewust voor gekozen om je te bedonderen, dus ALS je al iemand op z'n bek slaat, dan zou het je vriendin moeten zijn.

Maar dan nog, door te gaan slaan laat je alleen maar merken hoe gefrustreerd en machteloos je in werkelijkheid bent. Het is een teken van zwakte, niet van karakter. Iemand met karakter just walks away.
quote:
en sowieso de eerste keer dat je vriendin met die gast afgesproke had, toen had je al moeten zeggen dat je er tegen was, en dat je het niet leuk vind dat zij met 'n andere jongen afspreekt....
Ja, want door ziekelijk jaloers te gaan doen en je vriendin aan de ketting te leggen laat je zien dat je heel zelfverzekerd bent
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_59299326
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:33 schreef Seneca het volgende:

[..]

Daarmee laat je je alleen nog maar harder kennen Die gast heeft geen enkele verantwoording naar jou toe hoor. Die ziet gewoon een lekker wijf, met een of andere loserige vriend waar hij haar wel even vanaf gaat helpen.

Het is je vriendin die een verantwoording naar jou toe had, en die heeft ze niet genomen. Sterker nog, ze heeft er bewust voor gekozen om je te bedonderen, dus ALS je al iemand op z'n bek slaat, dan zou het je vriendin moeten zijn.

Maar dan nog, door te gaan slaan laat je alleen maar merken hoe gefrustreerd en machteloos je in werkelijkheid bent. Het is een teken van zwakte, niet van karakter. Iemand met karakter just walks away.
[
Ik ben niet boos op die jongen hoor hij heeft ze best gedaan. dus warom zou ik hem slaan

Begrijp aleen niet dat zij met zo lelijke gozer kan gaan en dan nog zoenen ook, en het was nog niet eens uit.
maar geloof al dat er meer gebeurd is hoor. zijn genoeg avonden samen aleen geweest.
pi_59299352
Ik ben benieuhieuwd! Kun je haar niet nu al laten komen?
  Official ESF Kreviewer woensdag 11 juni 2008 @ 10:44:07 #54
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_59299377
Kwaliteitstopic. Ik wou dat we er meer van hadden.
pi_59299432
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:41 schreef Geist het volgende:

[..]

Begrijp aleen niet dat zij met zo lelijke gozer kan gaan en dan nog zoenen ook, en het was nog niet eens uit.

Ontkenningsfase. Ze wil je niet meer, laat dat tot je door dringen.
pi_59299462
En alsvast welkom in het topic "de kunst van het loslaten van je ex"
pi_59299489
quote:

om te denken hoe JOUW vriendin iets intiems deelt met een gozer die ze pas kent, gadverdamme
ik zou m'n vriendin voor een week niet willen kussen (als het nog goed zou komen)
BAH

en als het nog goed zou komen , is het vertrouwen er sowieso vanaf, dus kdenk niet dat t zoals eerst werd
wrom moe tje hem dan weer op z'n bek slaan.. dat hoertje van je gaat toch vreemd niet die kerel...
I'm not the man you think I am!
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:48:09 #58
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_59299497
quote:
mijn vriendin ging alleen met een jongen varen
Wtf man.. Ben ik nou gek als ik hier uitermate achterdochtig van word ?
There is no rehab for stupidity.
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:53:10 #59
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_59299626
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:32 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Zolang je die verhalen maar niet te serieus gaat nemen, want het gaat allemaal jouw schuld zijn hè. Dat begrijp je wel.
Natuurlijk. Ze zat gewoon even niet zo lekker in d'r vel maar daar wilde ze jou niet mee lastigvallen, dus sprak ze met die andere jongen af om haar verhaal kwijt te kunnen. Hij snapte echt precies waar ze mee zat en dat was zoooo fijn.

En toen ging jij jaloers doen, ja dat had je echt niet moeten doen. Ze raakte er helemaal van in de war want ze voelde zich zo op haar gemak bij die andere jongen en jij maakte de situatie alleen maar ingewikkelder door zo jaloers te doen, daar had ze je toch nooit reden toe gegeven. Die andere jongen wilde haar alleen maar troosten natuurlijk en dat is gewoon een klein beetje uit de hand gelopen.

Natuurlijk houdt ze nog wel van je, maar ze is wel verschrikkelijk in de war. Dat begrijp je toch wel, ze heeft nu gewoon wat ruimte nodig om erachter te komen wat ze nu eigenlijk wil...
pi_59299632
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Wtf man.. Ben ik nou gek als ik hier uitermate achterdochtig van word ?
pi_59299657
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:53 schreef cyberstalker het volgende:

[..]

Natuurlijk. Ze zat gewoon even niet zo lekker in d'r vel maar daar wilde ze jou niet mee lastigvallen, dus sprak ze met die andere jongen af om haar verhaal kwijt te kunnen. Hij snapte echt precies waar ze mee zat en dat was zoooo fijn.

En toen ging jij jaloers doen, ja dat had je echt niet moeten doen. Ze raakte er helemaal van in de war want ze voelde zich zo op haar gemak bij die andere jongen en jij maakte de situatie alleen maar ingewikkelder door zo jaloers te doen, daar had ze je toch nooit reden toe gegeven. Die andere jongen wilde haar alleen maar troosten natuurlijk en dat is gewoon een klein beetje uit de hand gelopen.

Natuurlijk houdt ze nog wel van je, maar ze is wel verschrikkelijk in de war. Dat begrijp je toch wel, ze heeft nu gewoon wat ruimte nodig om erachter te komen wat ze nu eigenlijk wil...

Zeg me dat je dit puur en alleen sarcastisch bedoelt, anders snapt TS het niet
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:54:52 #62
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_59299659
quote:

[..]

Ik ben een eckte rapnegert
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:55:31 #63
109065 sungaMsunitraM
pi_59299671
quote:
[...]
pi_59299718
quote:

[..]

Alsof ze het bij geboorte in geprent krijgen.
pi_59299801
Zo te lezen gaat het deze kant op:

Zij voelt het bij jou al een tijdje vertrouwd en niet meer spannend. Een andere jongen (of een ander voetbal-elftal) is spannender.
Maar dat is niet netjes, dat is bedriegerij, etcetera.
Dus moet ze het goedpraten tegen zichzelf: Ze doet kleine stapjes, ze is nog niet zwanger van hem DUS ze heeft niets fout gedaan, en weet je: Het is eigenlijk allemaal JOUW schuld.

Bereid je maar vast voor op dat laatste. Het ligt niet aan haar, maar JIJ bent veranderd en JIJ laat haar niet vrij en daarom heb JIJ haar vervreemd van jou...

Ja ja ja...

Die meid win je dus niet terug want die heeft in haar hoofd al uitgemaakt dat het aan jou ligt (de meeste vrouwen kunnen niet leven met het idee dat zij zelf iets fout gedaan hebben).
Maar wat je wel kunt doen is haar manier van doen even haarfijn uiteen peuteren en aanwijzen dat zij hier vreemdgaat, dat anders noemt omdat ze niet met de waarheid kan leven, en dan wacht tot JIJ onprettige onderbuikgevoelens krijgt zodat zij kan zeggen: Wat ben jij toch een bezitterige rotzak.
pi_59299895
Hou oud is ts?
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:08:23 #67
109065 sungaMsunitraM
pi_59299965
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:01 schreef mgerben het volgende:
(of een ander voetbal-elftal)
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:10:31 #68
94676 Garisson72
pi_59300028
quote:
...

Je vergeet dat er in de tussentijd ook nog uitgebreid geconclaafd is met haar vriendinnen, die haar stuk-voor-stuk en één-voor-één volmondig gelijk gaven.
pi_59300157
Zoals ik in het vorige topic al aangaf was het al over op het moment dat ze vroeg om extra ruimte. Ze had voor zichzelf al lang uitgemaakt dat jij niet de persoon was waarmee ze verder wilde gaan. Alleen hoe maak je een relatie uit van bijna 2 jaar? Lastig, lastig...

Jij hebt haar 2 jaar lang nooit tijd voor zichzelf gegeven. Je liep als een hondje achter haar aan en deed alles voor haar. Geen moment week jij van haar zijde en jou hele sociale leven heb je ook laten varen voor jou vriendin. Daar had je vriendin geen zin meer in. Altijd maar die jongen die achter haar aan loopt. Om het direct uit te maken is ook weer zo wat, dus ze stelt een periode voor waarin jij haar met rust zou laten.

Zij gaat in die periode met een jongen om. Wat doe jij ? Jij gaat de hele tijd SMSjes sturen of ze zich wel weet te gedragen. Dat is het moment waar ze al die tijd op heeft zitten te wachten. Zij vraagt duidelijk om ruimte, maar jij blijft haar toch controleren. Dit gaat steeds iets verder en hier had je al moeten weten dat het niet meer goed zou komen. Er ontstaat ruzie tussen jullie. Vanaf dat moment is ze flink aan de slag gegaan met een andere jongen. In haar optiek was het al uit, dus is dat geen vreemdgaan. Op het festival wilde ze duidelijkheid dus heeft ze voor jou ogen met hem staan zoenen. Ze hoopte dat jij het uit zou maken zodat ze zich helemaal nergens wat van aan hoefde te trekken. Maar nee, het komt er weer niet van. Nu moet ze het zelf uit gaan maken en als ze pech heeft nog een heel verhaal op gaan hangen van hoe en wat. Doe haar een plezier en meld haar heel kortaf dat het uit is. Dan hoeft ze vanavond ook niet uit bed te rollen bij haar vriend om jou even aan de kant te zetten.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_59300174
Dit wil ik even volgen.

Het verhaal is goed en de spelfouten ook!
pi_59300495
Is het nou al een keer uit?
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:30:00 #72
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_59300552
Ja ik zet er ook even een tvptje bij
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
pi_59300555
Tvp. Ik wil wel weten hoe het afloopt. Succes Geist!
En niet vergeten hier verslag te doen hè, ook al ging het misschien niet zoals je gehoopt had.
In elk geval ben je hoe dan ook na vandaag van die bedriegende trut af.
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:31:06 #74
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_59300584
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:27 schreef XiChico het volgende:
TS zit nog in de ontkenningsfase...
pi_59300608
Vanavond toch?

Maar dan mis je de voetbal
pi_59300635
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:27 schreef XiChico het volgende:
Is het al avond?
pi_59300746
Even een TVP-tje.
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_59301225
Tja, ik denk dat dat meisje alles met ts kan doen wat ze wilt vanavond en hij toch als een braaf hondje achter haar aan blijft lopen, of afgeslacht gaat worden als een mak lammetje...
pi_59301293
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Vanavond toch?

Maar dan mis je de voetbal
TS heeft al 2 jaar lang al zijn afspraken en plannen aan de kant geschoven voor zijn vriendin. Ik heb zo'n vermoeden dat dit er ook nog wel bij kan.
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:59:14 #80
210501 right_turn
It's my turn
pi_59301305
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:41 schreef Geist het volgende:

[..]

Ik ben niet boos op die jongen hoor hij heeft ze best gedaan. dus warom zou ik hem slaan

maar geloof al dat er meer gebeurd is hoor. zijn genoeg avonden samen aleen geweest.
Doe eens foto's van jullie plaatsen, gaan we kijken wie de lelijkste is
Acht Cola, Acht Bier!
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:08:00 #81
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59301530
TS lijkt me ook echt een schatje... NOT. Zoenen met een ander is nooit goed te praten, maar kan me heel goed voorstellen dat vriendin in kwestie op zoek is naar een ander, minder jaloers, vriendje.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:13:09 #82
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_59301670
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:59 schreef right_turn het volgende:

[..]

Doe eens foto's van jullie plaatsen, gaan we kijken wie de lelijkste is
Doe dan ook meteen even foto van die vriendin, kijken bij wie ze beter past
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:21:26 #83
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_59301889
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:13 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Doe dan ook meteen even foto van die vriendin, kijken bij wie ze beter past
Vriendin? Je bedoelt ex-vriendin?
pi_59301910
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:21 schreef cyberstalker het volgende:

[..]

Vriendin? Je bedoelt ex-vriendin?

Het is nog niet uit
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:46:03 #85
182728 honda1990
pi_59302538
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:22 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Het is nog niet uit
Ik denk dat zij er al wel uit is
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_59302669
Heb de reacties niet gelezen maar grow a pair.
pi_59302783
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:50 schreef cesareborgia het volgende:
balls?
pi_59302807
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:50 schreef cesareborgia het volgende:
Daar kwam een groot deel van de reacties ook op neer.
pi_59302835
tja wat heb ik er eigenlijk aan, weet dat het uit gaat.kan r niks meer aan doen.
ik heb me fouten gehad maar zij ook.

bedankt allemaal !
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:57:54 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59302887
Maar je gaat ons nog wel vertellen hoe het precies afliep, hè?
Succes!
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:59:48 #91
109065 sungaMsunitraM
pi_59302932
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:55 schreef Geist het volgende:
tja wat heb ik er eigenlijk aan, weet dat het uit gaat.kan r niks meer aan doen.
Dat wisten we al. De kunst is nu om zo afscheid te nemen dat jij tenminste nog íets van je eigenwaarde overhoudt.
quote:
ik heb me fouten gehad maar zij ook.
Kijk, daar begint het al. Tuurlijk zal het aan jullie allebei gelegen hebben dat de relatie uiteindelijk fout liep, maar vreemdgaan = gewoon vieze hoerenstreek, dus zij zit fout
pi_59302935
tuurlijk.
pi_59302951
TS: Succes, break a her leg!
pi_59303021
Heb je ook foto's van die hoer?
pi_59303181
ja dat begrijp ik nou niet dat ze dat deed, had het ook niet verwacht. maar het zal dan niet de eerste keer zijn geweest.
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:11:32 #96
182728 honda1990
pi_59303200
Edit: heb al foto van je vriendin gevonden

pi_59303228
wahahaha
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:26:42 #98
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_59303564
sensatiebeluste tvp

succes dude
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_59303654
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:04 schreef RickRoll het volgende:
Heb je ook foto's van die hoer?
Of ik heb een deel gemist waarin ze geld vroeg voor haar daden, of je gebruikt een misplaatste term
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:35:43 #100
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_59303817
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:32 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Wow, met deze opmerking mag dit hele topic spontaan naar TRUE
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:37:45 #101
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_59303883
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:30 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Of ik heb een deel gemist waarin ze geld vroeg voor haar daden, of je gebruikt een misplaatste term
De ene vrouw geef je ¤50 en je mag haar neuken --> HOER
De andere vrouw neem je mee uit eten en naar de bioscoop, na afloop mag je haar neuken.--> Kosten: ¤50 --> HOER.

Oftewel, alle vrouwen zijn hoeren. De een is alleen professioneel, de anderen simpele beunhazen.
pi_59304124
Resumé:
Haar dumpen voor dat ze jou dumpt en haar foto's opsturen naar TotallyNSFW.

pi_59304277
Dit lijkt me een simpele: gewoon lekker koeltjes het uitmaken en je NIIET emotioneel gaan maken over iets wat 5 weken geleden al uit had moeten gaan.
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_59304494
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:37 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

De ene vrouw geef je ¤50 en je mag haar neuken --> HOER
De andere vrouw neem je mee uit eten en naar de bioscoop, na afloop mag je haar neuken.--> Kosten: ¤50 --> HOER.

Oftewel, alle vrouwen zijn hoeren. De een is alleen professioneel, de anderen simpele beunhazen.
Ik heb seks voor niks. Wat ben ik nu..
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:04:15 #105
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59304617
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:00 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Cheap
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_59304675
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:04 schreef MrDice het volgende:

[..]

Cheap
Dan zou ik het doen voor 5 cent.
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:06:50 #107
109065 sungaMsunitraM
pi_59304682
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:00 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Een liefdadigheidsinstelling?
pi_59304714
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Een liefdadigheidsinstelling?
Filantroop.
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:12:52 #109
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59304845
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:06 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Dan zou ik het doen voor 5 cent.
Ja hallo zeg, als je zulke hoge eisen gaat stellen haak ik af
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:14:54 #110
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_59304890
quote:

BAH

Wat moet jouw (toekomstige) vriendin een benauwd klein wereldje ambieren zeg!
Life is what you make it.
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:16:56 #111
182728 honda1990
pi_59304937
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:14 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Wat moet jouw (toekomstige) vriendin een benauwd klein wereldje ambieren zeg!
Idd bijzondere redenatie van sommige mensen die zo'n jongen dan op zn bek willen timmeren, alsof die jongen het weet/er verantwoordelijk voor is Als het die jongen niet was geweest was het 2 dagen later wel een ander. Die jongen heeft met jou helemaal niks te maken, je vriendin daarentegen wel
pi_59305105
Maar nog een leuk advies: Maak het uit zonder er verder op in te gaan, kort houden en zeggen: Het is uit omdat je niet trouw bent geweest.

Laat haar niet haar verhaal doen, laat haar niets uitleggen, geef haar totaal niet de ruimte. Gewoon afkappen en zeggen dat je er helemaal geen trek meer in hebt, wat elke gezonde vent zou doen. Vrouwen freaken als je dat doet, ze moeten altijd het laatste woord hebben in dit soort situaties en zoals gezegd zal ze het draaien op dat jij zo fout bent. Gun het haar niet, herinner elk fucked up moment (dat ze moord en brand gaat schreeuwen is waarschijnlijk) en je kan er later met een beter gevoel op terug kijken.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2008 14:23:56 ]
pi_59305777
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:37 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Shit, ik heb weer een zieltje vertrapt. Ga je me nu overal volgen en negatief doen? Ik kick op stalkerts.

Ps. lelijke mensen hebben helemaal geen seks. Dat zou jij toch moeten weten.
God je bent wel snel op je teentjes getrapt he? Volgen en Negatief doen? Mwa, als je het niet erg vind heb ik iets meer te doen dan dat.

Elk vrouw mens met een gat erin vind wel een stumper dat het wil neuken, ik heb nog nooit een vrouw ontmoet die wanneer ze op een vrijdag avond in de kroeg 3 uur snachts schreeuwde: IEMAND NEUKEN???!!! dat ze weggejoeld werd... Dus ik snap niet helemaal dat je geen sex kan hebben door lelijkheid, is het zo erg met je gesteld dan?
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:45:17 #114
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_59305856
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:22 schreef Aneurism het volgende:
Maar nog een leuk advies: Maak het uit zonder er verder op in te gaan, kort houden en zeggen: Het is uit omdat je niet trouw bent geweest.

Laat haar niet haar verhaal doen, laat haar niets uitleggen, geef haar totaal niet de ruimte. Gewoon afkappen en zeggen dat je er helemaal geen trek meer in hebt, wat elke gezonde vent zou doen. Vrouwen freaken als je dat doet, ze moeten altijd het laatste woord hebben in dit soort situaties en zoals gezegd zal ze het draaien op dat jij zo fout bent. Gun het haar niet, herinner elk fucked up moment (dat ze moord en brand gaat schreeuwen is waarschijnlijk) en je kan er later met een beter gevoel op terug kijken.
Eensch!
Als zij boos word weet je juist dat ze weet dat ze fout is geweest!
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
pi_59306014
TS, Dude, die meid van je verdient een close-up inspectie van de onderkant van je voetzool.
Ik hoop dat je een coole kill kunt verzinnen voor vanavond, schouders recht, borst vooruit, diep ademhalen, en vooral keihard lachen als ze denkt dat ze jou wijs kan maken dat het jouw schuld is.
Be on top, enjoy!
(want wat je kwijt bent ben je toch al kwijt, dus laat je daar niet meer door gek maken vanwege zo'n huppelkutje)
twee violen en een trommel en een fluit
pi_59307115
kerel je houdt van dr maar ze is je niet waard, ik snap dat jij er misschien niet zo over denkt maarja als ze vreemd gaat moet je dr echt niet terug nemen, ik vind het respectloos dat ze vreemd gaat en in een relatie hoor je respect te hebben voor elkaar... Echt heel erg kut voor je!:(
Wat heb je aan witte tanden als je niets te lachen hebt?
  woensdag 11 juni 2008 @ 17:15:17 #117
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_59310237
Dude, doe wat de meeste zeggen. Maak het uit voordat zij het doet en hou de eer aan jezelf.

Trap niet in haar verhaal dat is toch allemaal bullshit.

Tevens tvp
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  woensdag 11 juni 2008 @ 19:48:41 #118
3038 Emel
realist
pi_59314536
Klaar met het gebagger in dit topic. Tis nu wel leuk geweest.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:10:09 #119
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_59315243
* cyberstalker wacht op TS om te komen uithuilen in dit topic.
pi_59317511
Wij wachten allen in spanning af.
pi_59325918
....
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
  donderdag 12 juni 2008 @ 07:51:18 #122
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_59325939
popcorn topic
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_59326204
Ik haat dat hele tijd die fucking OP weghalen.
En geef ons eens een update.

Wel vragen om hulp maar vervolgens geen update geven is zo irritant.
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_59326536
Hé, waarom heb je vanmorgen je OP gewist?
Ze heeft je zeker zo moe geluld dat het nu weer aan is?
Go hard or go home
  donderdag 12 juni 2008 @ 08:49:38 #125
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_59326574
argh nu krijgen we zeker geen update (met pics) over die slet die nu thuis in der bedje ligt te huilen omdat TS ze hardhandig de deur heeft gewezen...

Denk dat TS haar stiekem weer heeft terug genomen omdat ie zo'n sissy is...
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 12 juni 2008 @ 08:52:44 #126
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59326621
Twee keer een topic over hetzelfde gedoetje openen, twee keer de OP weghalen. Schrijf dan lekker in je dagboek .
pi_59326667
Of zij kwam aangelopen, wenste hem de tering en sloeg een imaginary deur tegen zijn kop aan.
Go hard or go home
pi_59326682
Zo, speciaal voor TS uit google cache geplukt. Schijnbaar heeft iemand zijn OP gestolen.
quote:
Vanavond heb ik met mijn vriendin afgesproken, en ik weet dat ze het gaat uitmaken. (we hadden morgen anders twee jaar ) Van het weekend waren we allebei op een festival Daar stond ze met die gozer waar ze die tijd dat ik haar 5 weken niet heb gezien had, heel close te doen met die jongen en uiteindelijk zaten ze nog te zoenen ook. Het is nog niet uit ik begrijp het niet. Zij wist nog niet wat ze wou of ze nog verder wou. Het begon allemaal 5weken terug ,mijn vriendin ging alleen met een jongen varen en avonds een filmpje kijken. Ik zat mij thuis helemaal op te vreten, terwijl het helemaal niet nodig was. Zij zat gewoon gezellig bij die jongen. Ik had haar een paar keer gsmst en gebeld of ze al thuis was. en ik zij dat ik niet kon slapen. Ik vond het gewoon een vreemd gevoel dat zij bij een andere jongen was . Maar zij kreeg het gevoel dat ik haar niet vertrouwde, en dat na bijna 2 jaar . Dit was bij haar echt de druppel die de emmer deed overlopen, wand er was meer.

Met Koninginnedag was het ook al raak we kregen gewoon klein beetje ruzie en zij zij laat me even met rust. zij ging weer samen weer met die jongen ergens zitten gewoon even gezellig praten. Maar ik ik wou graag goed praten, waardoor ik de hele tijd naar haar toe kwam dat vond ze niet leuk. Heel stom achteraf ik moest gewoon even eigen me vermaken en even wat anders doen.

Zij wil meer vrijheid nou goed toch ik wou haar laten zien dat ik dat kan ,maar zij wist nog niet wat ze wou doen dus zij zij we zien elkaar gewoon ff een tijdje niet. in die tijd heeft ze heel vaak met die andere gozer afgesproken.

Eerst had ik nog hoop maar toen ik haar zag zoenen met die gozer was het voor mij ook klaar ik begrijp het niet na twee jaar.

Hoe denken jullie er over ?
  donderdag 12 juni 2008 @ 09:02:46 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59326758
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 08:57 schreef Rebubbled het volgende:
Zo, speciaal voor TS uit google cache geplukt. Schijnbaar heeft iemand zijn OP gestolen.
Mag ik je kussen?
pi_59326769
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 09:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mag ik je kussen?
Jij altijd.

Ps. vanaf nu is geen enkele OP meer veilig en mods volstrekt overbodig voor het terug plaatsen. Fokkers hebben zelf de macht!
  donderdag 12 juni 2008 @ 09:25:54 #131
109065 sungaMsunitraM
pi_59327203

Maar goed, aan de PI van de OP te zien is het uit
pi_59327226
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 09:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:

Die is van gisteren!
Go hard or go home
pi_59327734
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 09:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:

PI van OP? Wat is PI?
  donderdag 12 juni 2008 @ 09:53:18 #134
109065 sungaMsunitraM
pi_59327751
<--- Posticon
pi_59327838
TS, update! Heb je die slet al gedumpt?
pi_59327867
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 09:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
<--- Posticon [ afbeelding ]
Ah! Ooohh!! Het staat ook naast de plaatjes!! Dingen die je na 4 jaar op fok nog kunt leren. Bedankt voor je oneindige wijsheid.

Wat ik trouwens niet begrijp enzo hè. Is dat ts. het niet meteen heeft uitgemaakt. Ik begrijp zijn standpunt echt totaal niet.

En de updateloosheid van dit topic is ook een doorn in mijn oog.
pi_59327874
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 09:57 schreef Scorpie het volgende:
TS, update! Heb je die slet al gedumpt?
IPV de slet heeft ie meerdere OP's gedumpt, ter compensatie.

Ik zat hier dus gisteravond helemaal klaar met popcorn en chips...
  donderdag 12 juni 2008 @ 10:03:10 #138
109065 sungaMsunitraM
pi_59327967
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 09:58 schreef Rebubbled het volgende:
Wat ik trouwens niet begrijp enzo hè. Is dat ts. het niet meteen heeft uitgemaakt. Ik begrijp zijn standpunt echt totaal niet.
Hij wil zijn bedriegende vriendinnetje toch niet kwijt omdat hij bang is dat hij nóóit meer een ander kan krijgen en de rest van zijn leven alleen blijft*

Gebrek aan zelfvertrouwen is een bitch

Disclaimer: dat gevoel had ik ook wel even toen mijn labiele ex er met een ander vandoor naaide
pi_59329488
quote:
Het is over we hebben allebij een punt er achter gezet. evengoed normaal met haar gepraat.

Bedankt allemaal!.
[ Bericht 67% gewijzigd door Geist op 12-06-2008 10:30 ]
Hm!
Go hard or go home
  donderdag 12 juni 2008 @ 11:07:18 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59329524
Fijn dat je de OP eerst verneukt en vervolgens met zo'n lame berichtje komt.
  donderdag 12 juni 2008 @ 11:21:22 #141
94676 Garisson72
pi_59329897
er zijn toch al heel wat anticlimaxen geweest op Fok, but this one buys the cake.
  donderdag 12 juni 2008 @ 11:26:34 #142
182728 honda1990
pi_59330052
quote:

Bedankt allemaal!.
Leuk dat je uitgebreid de moeite neemt om een verslag in geuren en kleuren te schrijven en ons mee te laten genieten
pi_59330184
quote:

Bedankt allemaal!.
Dat je je relatie verneukt is één, dat je telkens topics verneukt door je eigen OP te verwijderen is kneuzerig en beledigend tegenover iedereen die de moeite neemt om te lezen en reageren.

Dank je de koekoek!
pi_59330376
Laat het toch, die jongen heeft liefdesverdriet..
Watch me work it, I'm perfect.
pi_59330992
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:35 schreef woodside het volgende:
Laat het toch, die jongen heeft liefdesverdriet..
Hij heeft al 5 weken liefdesverdriet kunnen hebben. En daarbij, OP verwijderaars verdienen geen respect en medelijden.
  donderdag 12 juni 2008 @ 12:26:48 #146
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59331915
en wat is dit nu weer?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 12 juni 2008 @ 12:28:08 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59331943
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 12:26 schreef Re het volgende:
en wat is dit nu weer?
Een TS die de OP heeft gedeletetetet. Alweer. Maar Rebubbled heeft 'm weer teruggevonden. Dus als jij 'm ff in de OP zet, leren we de TS een les!
  donderdag 12 juni 2008 @ 12:29:47 #148
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59331986
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 12:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een TS die de OP heeft gedeletetetet. Alweer. Maar Rebubbled heeft 'm weer teruggevonden. Dus als jij 'm ff in de OP zet, leren we de TS een les!
Dan hou ik de update er wel bij hoor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 12 juni 2008 @ 12:30:41 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59332012
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 12:29 schreef Re het volgende:
Dan hou ik de update er wel bij hoor
Dan wil ik ook jou zoenen!
  donderdag 12 juni 2008 @ 12:58:20 #150
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_59332736
God god, dus dat was dan zeker het laatste wat we van TS gingen horen?
  Official ESF Kreviewer donderdag 12 juni 2008 @ 12:59:18 #151
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_59332770
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 12:30 schreef Copycat het volgende:
Dan wil ik ook jou zoenen!
Ik heb ervoor gezorgd dat het uit ging. Krijg ik nu ook een zoen?
  donderdag 12 juni 2008 @ 13:00:14 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59332805
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 12:59 schreef Kreator het volgende:

Ik heb ervoor gezorgd dat het uit ging. Krijg ik nu ook een zoen?
Ook al had je er níet voor gezorgd. Jij bent Krea. Dus zoenmateriaal!
pi_59332923
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:15 schreef Karammel het volgende:

Op het festival wilde ze duidelijkheid dus heeft ze voor jou ogen met hem staan zoenen. Ze hoopte dat jij het uit zou maken zodat ze zich helemaal nergens wat van aan hoefde te trekken. Maar nee, het komt er weer niet van.
Dat is denk ik ook een reden waarom ze met een ander stond te zoenen voor z'n ogen..
Ze had 't lef niet om het zelf uit te maken op een eerlijke manier, en gaat de TS allerlei dingen verwijten zonder een seconden stil te staan bij het feit dat het misschien ook aan haar lag. 't lijkt me ex wel
  Official ESF Kreviewer donderdag 12 juni 2008 @ 13:15:41 #154
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_59333244
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 13:00 schreef Copycat het volgende:
Jij bent Krea. Dus zoenmateriaal!
Kun je dat even wereldkundig maken?
pi_59333266
tering. 7 pagina's gelezen en geen verhaal van TS.
BAH
pi_59333334
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 13:16 schreef skadhd het volgende:
tering. 7 pagina's gelezen en geen verhaal van TS.
BAH
Als je de post per pagina hoger instelt, hoef je voortaan minder pagina's te lezen.
pi_59333535
Wat een fucking anti Climax, WHYYYYY
pi_59333594
Het was al snel duidelijk dat TS een zwakkeling was. Dit was te verwachten .

Zijn ex is in ieder geval eindelijk van hem verlost. Die kan na 2 jaar eindelijk weer doen waar ze zelf zin in heeft zonder de hele tijd de hete adem van TS in haar nek te voelen. Wat zal die blij zijn uiteindelijk zeg ! Is er toch nog iemand goed uit dit hele verhaal gekomen.

Met een beetje geluk zien we over een aantal weken een update. In de vorm van een topic van zijn ex dat er een stalker achter haar aan zit. Ik zie het wel gebeuren eigenlijk. TS heeft zijn vrienden allemaal in de steek gelaten en het enige wat hij nog had was zijn vriendin .
  donderdag 12 juni 2008 @ 13:42:03 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59334109
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 13:15 schreef Kreator het volgende:
Kun je dat even wereldkundig maken?
Is FB voldoende?
pi_59335225
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 13:26 schreef Karammel het volgende:
Het was al snel duidelijk dat TS een zwakkeling was. Dit was te verwachten .

Zijn ex is in ieder geval eindelijk van hem verlost. Die kan na 2 jaar eindelijk weer doen waar ze zelf zin in heeft zonder de hele tijd de hete adem van TS in haar nek te voelen. Wat zal die blij zijn uiteindelijk zeg ! Is er toch nog iemand goed uit dit hele verhaal gekomen.

Met een beetje geluk zien we over een aantal weken een update. In de vorm van een topic van zijn ex dat er een stalker achter haar aan zit. Ik zie het wel gebeuren eigenlijk. TS heeft zijn vrienden allemaal in de steek gelaten en het enige wat hij nog had was zijn vriendin .
pi_59338949
quote:

[..]

Geniaal. De psyche van de vrouw in drie alinea's omschreven.
pi_59339317
Oh, en vergeet trouwens niet dat het vreemdgaan aan haar als persoon lag, maar helemaal aan de situatie. Zij wilde geen vlieg kwaad doen, maar de situatie pakte gewoon zo uit. Voordat ze het in de gaten had stond ze te zoenen, begrijp je!

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2008 16:44:54 ]
  donderdag 12 juni 2008 @ 18:11:15 #163
95788 Electrical-Storm
Ondertitels zijn voor mietjes
pi_59341213
Jezusch... Zit ik compleet in het verkeerde topic te posten

[ Bericht 29% gewijzigd door Electrical-Storm op 12-06-2008 18:23:41 ]
Als wat hierboven geschreven is geen hout snijdt dan ligt dat aan jezelf
pi_59341775
dammit, die kut OP verwijderaars ook! Maar we vinden het wel terug hoor!

Is dat zoenfeest al voorbij?
pi_59341850
Dit is wel een hele slechte soap
  donderdag 12 juni 2008 @ 18:42:38 #166
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_59342039
Zelfs met mijn rechterhand krijg ik betere climaxen dan dit
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_59572594
dood
  zaterdag 21 juni 2008 @ 10:26:34 #168
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_59572631
Begin van de zomer is altijd een prima tijd om het uit te maken. Lekker rondneuken met hitsige meisjes.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_59572650
[/quote]
-------------------UPDATE-----------------

Bedankt allemaal!.

[quote]

Goed zo TS, veel sterkte.
Als ik je verhaal zo lees is ze jou gewoon niet waard. Het kan gewoon niet dat ze met een andere jongen afspreekt terwijl ze een relatie heeft met jou.

pi_59577805
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 10:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Begin van de zomer is altijd een prima tijd om het uit te maken. Lekker rondneuken met hitsige meisjes.
Dat is toch meer iets voor vrouwen?.. vlak voordat ze op vakantie gaan het uitmaken. Om vervolgens als de vakantie weer voorbij is huilend bij je terug te komen
Ken daar trouwens ook wel een hoop mannen van.. honden zijn het
pi_59582736
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 10:28 schreef Leanne het volgende:

Goed zo TS, veel sterkte.
Als ik je verhaal zo lees is ze jou gewoon niet waard. Het kan gewoon niet dat ze met een andere jongen afspreekt terwijl ze een relatie heeft met jou.

Leuke naam.
pi_59582812
quote:
Ik had bij die gast nog even een bezoekje aan de kaakchirurg afgedwongen, maar respect voor je zelfbeheersing.
I feel kinda Locrian today
pi_59615166
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 18:43 schreef starla het volgende:

[..]

Ik had bij die gast nog even een bezoekje aan de kaakchirurg afgedwongen, maar respect voor je zelfbeheersing.
Dat soort gasten denken alleen met hun pik, en realiseren zich (nog) niet dat ze hetzelfde geintje bij hem kan flikken. Hoe dan ook, het is het niet waard om een strafblad te krijgen door een hersenloze hond in elkaar te schoppen
  Moderator zondag 22 juni 2008 @ 23:52:34 #174
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_59615717
Waaaaaaar is de TS !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')