En ze is ook nog eens slecht in Nederlands.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:33 schreef Geist het volgende:
En dit stond in haar msn naam vorrige week.
Hoe beter de vrienschap hoe meer je deeld .
Hoe bedoel je, ZIJ gaat het uitmaken?!!?quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:23 schreef Geist het volgende:
Vanavond heb ik met mijn vriendin afgesproken, en ik weet dat ze het gaat uitmaken.
hier stond eerst hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:36 schreef Copycat het volgende:
(op de een of andere manier heb ik het idee dat het een spiegel-topic is)
Aha. Dan heb ik dat waarschijnlijk gelezen.quote:
Gewoon gelijk zeggen dat ze de tering kan krijgen, deur openhouden en dat was het.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:55 schreef Geist het volgende:
smsje,, recht in dr gezicht, smsje is laf.
enu ik ben haar voor hoor ,en al komt ze met lang verhaal zeg ik gewoon hou tog op! klaar HET is OVER..... HET ALLLER BESTU!!!!
Idd, zeg het haar al als ze voor de deur staat, zonder haar binnen te laten, en gooi de deur in haar gezicht dicht. Hopelijk heeft ze er dan ook nog een enorm stuk voor moeten reizen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:00 schreef noekje het volgende:
Gewoon gelijk zeggen dat ze de tering kan krijgen, deur openhouden en dat was het.
Moet ze naar jou toe komen, komt ze naar de voordeur, kun jij zeggen. Aan de deur wordt niet gekocht en het is uit KUTHOER. Deur tegen haar schele neus dichtgooien.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:55 schreef Geist het volgende:
smsje,, recht in dr gezicht, smsje is laf.
enu ik ben haar voor hoor ,en al komt ze met lang verhaal zeg ik gewoon hou tog op! klaar HET is OVER..... HET ALLLER BESTU!!!!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:07 schreef wieringer het volgende:
lekkere reacties hier...
geist zegt zelf al dat hij zijn vriendin niet met andere mannen wil/kan zien, daar gaat het fout.
Nou, zelfs ik voel me nu al een stuk beter. Hoe goed zou dat dan moeten zijn voor de ts?quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Idd, zeg het haar al als ze voor de deur staat, zonder haar binnen te laten, en gooi de deur in haar gezicht dicht. Hopelijk heeft ze er dan ook nog een enorm stuk voor moeten reizen.
Leuke meiden doen dat niet. Onthou dat. Ze heeft het gewoon 2 jaar goed kunnen verbergen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:14 schreef Geist het volgende:
Het was GVD een heele leuke meid. Alles voor haar over echt alles!
Doet ze dit na twee jaar
Ze is al vreemdgegaan, het ging al slecht, je laat het nog weken doormodderen en vanavond laat je haar nog komen om je als een mak lammetje af te laten slachten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:23 schreef Geist het volgende:
Vanavond heb ik met mijn vriendin afgesproken, en ik weet dat ze het gaat uitmaken.
We gaan niet afzwakken en inbinden nu he!quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:14 schreef Geist het volgende:
Het was GVD een heele leuke meid. Alles voor haar over echt alles!
Doet ze dit na twee jaar
En even filmen met je mobiel en de link hier posten. Wel ff je camera op een vast punt zetten, want die trillende handjes van vanavond kunnen geen mooie beelden vastleggen. Tsja het is natuurlijk al sadd dat jij het nu pas gaat uitmaken. Maar het is echt royalsadness als de beelden ook nog eens bagger zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:25 schreef cyberstalker het volgende:
Gewoon naartoe gaan, gaan zitten (dus niet eerst lief zitten doen tegen haar), strak aankijken en zeggen dat ze veel uit te leggen heeft. Flink moeilijk maken en dan zeggen dat je het uitmaakt.
Sowieso naar haar verhaal luisteren, vrouwen kunnen hier altijd prachtige verklaringen bij bedenken, dat wíl je gewoon niet missen.
Ja maar vrouwen houden ook van lullen dus je doet ze er een plezier mee. Mond snoeren, dat is pas een straf voor ze.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:25 schreef cyberstalker het volgende:
Gewoon naartoe gaan, gaan zitten (dus niet eerst lief zitten doen tegen haar), strak aankijken en zeggen dat ze veel uit te leggen heeft. Flink moeilijk maken en dan zeggen dat je het uitmaakt.
Sowieso naar haar verhaal luisteren, vrouwen kunnen hier altijd prachtige verklaringen bij bedenken, dat wíl je gewoon niet missen.
Zolang je die verhalen maar niet te serieus gaat nemen, want het gaat allemaal jouw schuld zijn hè. Dat begrijp je wel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:25 schreef cyberstalker het volgende:
Daarmee laat je je alleen nog maar harder kennenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:16 schreef williebart het volgende:
Ik had die gast waarmee ze stond te zoenen allang op z'n bek geslagen, serieus
Ik zou zoiets dus ECHTNIET over me heen late lopen , VOORAL NIET als ik het voor me neus zie
Ja, want door ziekelijk jaloers te gaan doen en je vriendin aan de ketting te leggen laat je zien dat je heel zelfverzekerd bentquote:en sowieso de eerste keer dat je vriendin met die gast afgesproke had, toen had je al moeten zeggen dat je er tegen was, en dat je het niet leuk vind dat zij met 'n andere jongen afspreekt....
Ik ben niet boos op die jongen hoor hij heeft ze best gedaan. dus warom zou ik hem slaanquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:33 schreef Seneca het volgende:
[..]
Daarmee laat je je alleen nog maar harder kennenDie gast heeft geen enkele verantwoording naar jou toe hoor. Die ziet gewoon een lekker wijf, met een of andere loserige vriend waar hij haar wel even vanaf gaat helpen.
Het is je vriendin die een verantwoording naar jou toe had, en die heeft ze niet genomen. Sterker nog, ze heeft er bewust voor gekozen om je te bedonderen, dus ALS je al iemand op z'n bek slaat, dan zou het je vriendin moeten zijn.
Maar dan nog, door te gaan slaan laat je alleen maar merken hoe gefrustreerd en machteloos je in werkelijkheid bent. Het is een teken van zwakte, niet van karakter. Iemand met karakter just walks away.
[
Ontkenningsfase. Ze wil je niet meer, laat dat tot je door dringen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:41 schreef Geist het volgende:
[..]
Begrijp aleen niet dat zij met zo lelijke gozer kan gaanen dan nog zoenen ook, en het was nog niet eens uit.
wrom moe tje hem dan weer op z'n bek slaan.. dat hoertje van je gaat toch vreemd niet die kerel...quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:16 schreef williebart het volgende:
Ik zou zoiets dus ECHTNIET over me heen late lopen , VOORAL NIET als ik het voor me neus zie
om te denken hoe JOUW vriendin iets intiems deelt met een gozer die ze pas kent, gadverdamme
ik zou m'n vriendin voor een week niet willen kussen (als het nog goed zou komen)
BAH
en sowieso de eerste keer dat je vriendin met die gast afgesproke had, toen had je al moeten zeggen dat je er tegen was, en dat je het niet leuk vind dat zij met 'n andere jongen afspreekt....
en als het nog goed zou komen , is het vertrouwen er sowieso vanaf, dus kdenk niet dat t zoals eerst werd
Wtf man.. Ben ik nou gek als ik hier uitermate achterdochtig van wordquote:mijn vriendin ging alleen met een jongen varen
Natuurlijk. Ze zat gewoon even niet zo lekker in d'r vel maar daar wilde ze jou niet mee lastigvallen, dus sprak ze met die andere jongen af om haar verhaal kwijt te kunnen. Hij snapte echt precies waar ze mee zat en dat was zoooo fijn.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zolang je die verhalen maar niet te serieus gaat nemen, want het gaat allemaal jouw schuld zijn hè. Dat begrijp je wel.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Wtf man.. Ben ik nou gek als ik hier uitermate achterdochtig van word?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:53 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ze zat gewoon even niet zo lekker in d'r vel maar daar wilde ze jou niet mee lastigvallen, dus sprak ze met die andere jongen af om haar verhaal kwijt te kunnen. Hij snapte echt precies waar ze mee zat en dat was zoooo fijn.
En toen ging jij jaloers doen, ja dat had je echt niet moeten doen. Ze raakte er helemaal van in de war want ze voelde zich zo op haar gemak bij die andere jongen en jij maakte de situatie alleen maar ingewikkelder door zo jaloers te doen, daar had ze je toch nooit reden toe gegeven. Die andere jongen wilde haar alleen maar troosten natuurlijk en dat is gewoon een klein beetje uit de hand gelopen.
Natuurlijk houdt ze nog wel van je, maar ze is wel verschrikkelijk in de war. Dat begrijp je toch wel, ze heeft nu gewoon wat ruimte nodig om erachter te komen wat ze nu eigenlijk wil...
[..]
Natuurlijk. Ze zat gewoon even niet zo lekker in d'r vel maar daar wilde ze jou niet mee lastigvallen, dus sprak ze met die andere jongen af om haar verhaal kwijt te kunnen. Hij snapte echt precies waar ze mee zat en dat was zoooo fijn.
En toen ging jij jaloers doen, ja dat had je echt niet moeten doen. Ze raakte er helemaal van in de war want ze voelde zich zo op haar gemak bij die andere jongen en jij maakte de situatie alleen maar ingewikkelder door zo jaloers te doen, daar had ze je toch nooit reden toe gegeven. Die andere jongen wilde haar alleen maar troosten natuurlijk en dat is gewoon een klein beetje uit de hand gelopen.
Natuurlijk houdt ze nog wel van je, maar ze is wel verschrikkelijk in de war. Dat begrijp je toch wel, ze heeft nu gewoon wat ruimte nodig om erachter te komen wat ze nu eigenlijk wil...
[..]
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:01 schreef mgerben het volgende:
(of een ander voetbal-elftal)
quote:
TS zit nog in de ontkenningsfase...quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:27 schreef XiChico het volgende:
Is het nou al een keer uit?
TS heeft al 2 jaar lang al zijn afspraken en plannen aan de kant geschoven voor zijn vriendin. Ik heb zo'n vermoeden dat dit er ook nog wel bij kan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Vanavond toch?
Maar dan mis je de voetbal
Doe eens foto's van jullie plaatsen, gaan we kijken wie de lelijkste isquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:41 schreef Geist het volgende:
[..]
Ik ben niet boos op die jongen hoor hij heeft ze best gedaan. dus warom zou ik hem slaan
Begrijp aleen niet dat zij met zo lelijke gozer kan gaanen dan nog zoenen ook, en het was nog niet eens uit.
maar geloof al dat er meer gebeurd is hoor. zijn genoeg avonden samen aleen geweest.
Doe dan ook meteen even foto van die vriendin, kijken bij wie ze beter pastquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:59 schreef right_turn het volgende:
[..]
Doe eens foto's van jullie plaatsen, gaan we kijken wie de lelijkste is
Vriendin? Je bedoelt ex-vriendin?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:13 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Doe dan ook meteen even foto van die vriendin, kijken bij wie ze beter past
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:21 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Vriendin? Je bedoelt ex-vriendin?
Ik denk dat zij er al wel uit isquote:
balls?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:50 schreef cesareborgia het volgende:
Heb de reacties niet gelezen maar grow a pair.
Daar kwam een groot deel van de reacties ook op neer.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:50 schreef cesareborgia het volgende:
Heb de reacties niet gelezen maar grow a pair.
Dat wisten we al. De kunst is nu om zo afscheid te nemen dat jij tenminste nog íets van je eigenwaarde overhoudt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:55 schreef Geist het volgende:
tja wat heb ik er eigenlijk aan, weet dat het uit gaat.kan r niks meer aan doen.
Kijk, daar begint het al. Tuurlijk zal het aan jullie allebei gelegen hebben dat de relatie uiteindelijk fout liep, maar vreemdgaan = gewoon vieze hoerenstreek, dus zij zit foutquote:ik heb me fouten gehad maar zij ook.
Of ik heb een deel gemist waarin ze geld vroeg voor haar daden, of je gebruikt een misplaatste termquote:
Wow, met deze opmerking mag dit hele topic spontaan naar TRUEquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zolang je die verhalen maar niet te serieus gaat nemen, want het gaat allemaal jouw schuld zijn hè. Dat begrijp je wel.
De ene vrouw geef je ¤50 en je mag haar neuken --> HOERquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Of ik heb een deel gemist waarin ze geld vroeg voor haar daden, of je gebruikt een misplaatste term
Ik heb seks voor niks. Wat ben ik nu..quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:37 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De ene vrouw geef je ¤50 en je mag haar neuken --> HOER
De andere vrouw neem je mee uit eten en naar de bioscoop, na afloop mag je haar neuken.--> Kosten: ¤50 --> HOER.
Oftewel, alle vrouwen zijn hoeren. De een is alleen professioneel, de anderen simpele beunhazen.
Cheapquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:00 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ik heb seks voor niks. Wat ben ik nu..
Een liefdadigheidsinstelling?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:00 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ik heb seks voor niks. Wat ben ik nu..
Filantroop.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Een liefdadigheidsinstelling?
Ja hallo zeg, als je zulke hoge eisen gaat stellen haak ik afquote:
Wat moet jouw (toekomstige) vriendin een benauwd klein wereldje ambieren zeg!quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:16 schreef williebart het volgende:
om te denken hoe JOUW vriendin iets intiems deelt met een gozer die ze pas kent, gadverdamme
ik zou m'n vriendin voor een week niet willen kussen (als het nog goed zou komen)
BAH
en sowieso de eerste keer dat je vriendin met die gast afgesproke had, toen had je al moeten zeggen dat je er tegen was, en dat je het niet leuk vind dat zij met 'n andere jongen afspreekt....
en als het nog goed zou komen , is het vertrouwen er sowieso vanaf, dus kdenk niet dat t zoals eerst werd
Idd bijzondere redenatie van sommige mensen die zo'n jongen dan op zn bek willen timmeren, alsof die jongen het weet/er verantwoordelijk voor isquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:14 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wat moet jouw (toekomstige) vriendin een benauwd klein wereldje ambieren zeg!
God je bent wel snel op je teentjes getrapt he? Volgen en Negatief doen? Mwa, als je het niet erg vind heb ik iets meer te doen dan dat.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:37 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Shit, ik heb weer een zieltje vertrapt.Ga je me nu overal volgen en negatief doen?
Ik kick op stalkerts.
![]()
Ps. lelijke mensen hebben helemaal geen seks. Dat zou jij toch moeten weten.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:22 schreef Aneurism het volgende:
Maar nog een leuk advies: Maak het uit zonder er verder op in te gaan, kort houden en zeggen: Het is uit omdat je niet trouw bent geweest.
Laat haar niet haar verhaal doen, laat haar niets uitleggen, geef haar totaal niet de ruimte. Gewoon afkappen en zeggen dat je er helemaal geen trek meer in hebt, wat elke gezonde vent zou doen. Vrouwen freaken als je dat doet, ze moeten altijd het laatste woord hebben in dit soort situaties en zoals gezegd zal ze het draaien op dat jij zo fout bent. Gun het haar niet, herinner elk fucked up moment (dat ze moord en brand gaat schreeuwen is waarschijnlijk) en je kan er later met een beter gevoel op terug kijken.
quote:Vanavond heb ik met mijn vriendin afgesproken, en ik weet dat ze het gaat uitmaken. (we hadden morgen anders twee jaar ) Van het weekend waren we allebei op een festival Daar stond ze met die gozer waar ze die tijd dat ik haar 5 weken niet heb gezien had, heel close te doen met die jongen en uiteindelijk zaten ze nog te zoenen ook. Het is nog niet uit ik begrijp het niet. Zij wist nog niet wat ze wou of ze nog verder wou. Het begon allemaal 5weken terug ,mijn vriendin ging alleen met een jongen varen en avonds een filmpje kijken. Ik zat mij thuis helemaal op te vreten, terwijl het helemaal niet nodig was. Zij zat gewoon gezellig bij die jongen. Ik had haar een paar keer gsmst en gebeld of ze al thuis was. en ik zij dat ik niet kon slapen. Ik vond het gewoon een vreemd gevoel dat zij bij een andere jongen was . Maar zij kreeg het gevoel dat ik haar niet vertrouwde, en dat na bijna 2 jaar . Dit was bij haar echt de druppel die de emmer deed overlopen, wand er was meer.
Met Koninginnedag was het ook al raak we kregen gewoon klein beetje ruzie en zij zij laat me even met rust. zij ging weer samen weer met die jongen ergens zitten gewoon even gezellig praten. Maar ik ik wou graag goed praten, waardoor ik de hele tijd naar haar toe kwam dat vond ze niet leuk. Heel stom achteraf ik moest gewoon even eigen me vermaken en even wat anders doen.
Zij wil meer vrijheid nou goed toch ik wou haar laten zien dat ik dat kan ,maar zij wist nog niet wat ze wou doen dus zij zij we zien elkaar gewoon ff een tijdje niet. in die tijd heeft ze heel vaak met die andere gozer afgesproken.
Eerst had ik nog hoop maar toen ik haar zag zoenen met die gozer was het voor mij ook klaar ik begrijp het niet na twee jaar.
Hoe denken jullie er over ?
Mag ik je kussen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:57 schreef Rebubbled het volgende:
Zo, speciaal voor TS uit google cache geplukt. Schijnbaar heeft iemand zijn OP gestolen.![]()
Jij altijd.quote:
Die is van gisteren!quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Maar goed, aan de PI van de OP te zien is het uit
PI van OP? Wat is PI?quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Maar goed, aan de PI van de OP te zien is het uit
Ah!quote:
IPV de slet heeft ie meerdere OP's gedumpt, ter compensatie.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:57 schreef Scorpie het volgende:
TS, update! Heb je die slet al gedumpt?
Hij wil zijn bedriegende vriendinnetje toch niet kwijt omdat hij bang is dat hij nóóit meer een ander kan krijgen en de rest van zijn leven alleen blijft*quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:58 schreef Rebubbled het volgende:
Wat ik trouwens niet begrijp enzo hè. Is dat ts. het niet meteen heeft uitgemaakt.Ik begrijp zijn standpunt echt totaal niet.
Hm!quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:23 schreef Geist het volgende:
Het is over we hebben allebij een punt er achter gezet. evengoed normaal met haar gepraat.
Bedankt allemaal!.
[ Bericht 67% gewijzigd door Geist op 12-06-2008 10:30 ]
Leuk dat je uitgebreid de moeite neemt om een verslag in geuren en kleuren te schrijven en ons mee te laten genietenquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:23 schreef Geist het volgende:
Het is over we hebben allebij een punt er achter gezet. evengoed normaal met haar gepraat.
Bedankt allemaal!.
Dat je je relatie verneukt is één, dat je telkens topics verneukt door je eigen OP te verwijderen is kneuzerig en beledigend tegenover iedereen die de moeite neemt om te lezen en reageren.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:23 schreef Geist het volgende:
Bedankt allemaal!.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:35 schreef woodside het volgende:
Laat het toch, die jongen heeft liefdesverdriet..
Een TS die de OP heeft gedeletetetet. Alweer. Maar Rebubbled heeft 'm weer teruggevonden. Dus als jij 'm ff in de OP zet, leren we de TS een les!quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:26 schreef Re het volgende:
en wat is dit nu weer?
Dan hou ik de update er wel bij hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een TS die de OP heeft gedeletetetet. Alweer. Maar Rebubbled heeft 'm weer teruggevonden. Dus als jij 'm ff in de OP zet, leren we de TS een les!
Dan wil ik ook jou zoenen!quote:
Ik heb ervoor gezorgd dat het uit ging. Krijg ik nu ook een zoen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:30 schreef Copycat het volgende:
Dan wil ik ook jou zoenen!
Ook al had je er níet voor gezorgd. Jij bent Krea. Dus zoenmateriaal!quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:59 schreef Kreator het volgende:
Ik heb ervoor gezorgd dat het uit ging. Krijg ik nu ook een zoen?
Dat is denk ik ook een reden waarom ze met een ander stond te zoenen voor z'n ogen..quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:15 schreef Karammel het volgende:
Op het festival wilde ze duidelijkheid dus heeft ze voor jou ogen met hem staan zoenen. Ze hoopte dat jij het uit zou maken zodat ze zich helemaal nergens wat van aan hoefde te trekken. Maar nee, het komt er weer niet van.
Kun je dat even wereldkundig maken?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:00 schreef Copycat het volgende:
Jij bent Krea. Dus zoenmateriaal!
Als je de post per pagina hoger instelt, hoef je voortaan minder pagina's te lezen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:16 schreef skadhd het volgende:
tering. 7 pagina's gelezen en geen verhaal van TS.
BAH
Is FB voldoende?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:15 schreef Kreator het volgende:
Kun je dat even wereldkundig maken?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:26 schreef Karammel het volgende:
Het was al snel duidelijk dat TS een zwakkeling was. Dit was te verwachten.
Zijn ex is in ieder geval eindelijk van hem verlost. Die kan na 2 jaar eindelijk weer doen waar ze zelf zin in heeft zonder de hele tijd de hete adem van TS in haar nek te voelen. Wat zal die blij zijn uiteindelijk zeg ! Is er toch nog iemand goed uit dit hele verhaal gekomen.
Met een beetje geluk zien we over een aantal weken een update. In de vorm van een topic van zijn ex dat er een stalker achter haar aan zit. Ik zie het wel gebeuren eigenlijk. TS heeft zijn vrienden allemaal in de steek gelaten en het enige wat hij nog had was zijn vriendin.
Geniaal.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:53 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Dat is toch meer iets voor vrouwen?.. vlak voordat ze op vakantie gaan het uitmaken. Om vervolgens als de vakantie weer voorbij is huilend bij je terug te komenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Begin van de zomer is altijd een prima tijd om het uit te maken. Lekker rondneuken met hitsige meisjes.
Leuke naam.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:28 schreef Leanne het volgende:
Goed zo TS, veel sterkte.
Als ik je verhaal zo lees is ze jou gewoon niet waard. Het kan gewoon niet dat ze met een andere jongen afspreekt terwijl ze een relatie heeft met jou.
Ik had bij die gast nog even een bezoekje aan de kaakchirurg afgedwongen, maar respect voor je zelfbeheersing.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:23 schreef Geist het volgende:
Eerst had ik nog hoop maar toen ik haar zag zoenen met die gozer was het voor mij ook klaar ik begrijp het niet na twee jaar.
Dat soort gasten denken alleen met hun pik, en realiseren zich (nog) niet dat ze hetzelfde geintje bij hem kan flikken. Hoe dan ook, het is het niet waard om een strafblad te krijgen door een hersenloze hond in elkaar te schoppenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:43 schreef starla het volgende:
[..]
Ik had bij die gast nog even een bezoekje aan de kaakchirurg afgedwongen, maar respect voor je zelfbeheersing.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |