abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59296946
Vanavond heb ik met mijn vriendin afgesproken, en ik weet dat ze het gaat uitmaken. (we hadden morgen anders twee jaar ) Van het weekend waren we allebei op een festival Daar stond ze met die gozer waar ze die tijd dat ik haar 5 weken niet heb gezien had, heel close te doen met die jongen en uiteindelijk zaten ze nog te zoenen ook. Het is nog niet uit ik begrijp het niet. Zij wist nog niet wat ze wou of ze nog verder wou. Het begon allemaal 5weken terug ,mijn vriendin ging alleen met een jongen varen en avonds een filmpje kijken. Ik zat mij thuis helemaal op te vreten, terwijl het helemaal niet nodig was. Zij zat gewoon gezellig bij die jongen. Ik had haar een paar keer gsmst en gebeld of ze al thuis was. en ik zij dat ik niet kon slapen. Ik vond het gewoon een vreemd gevoel dat zij bij een andere jongen was . Maar zij kreeg het gevoel dat ik haar niet vertrouwde, en dat na bijna 2 jaar . Dit was bij haar echt de druppel die de emmer deed overlopen, wand er was meer.

Met Koninginnedag was het ook al raak we kregen gewoon klein beetje ruzie en zij zij laat me even met rust. zij ging weer samen weer met die jongen ergens zitten gewoon even gezellig praten. Maar ik ik wou graag goed praten, waardoor ik de hele tijd naar haar toe kwam dat vond ze niet leuk. Heel stom achteraf ik moest gewoon even eigen me vermaken en even wat anders doen.

Zij wil meer vrijheid nou goed toch ik wou haar laten zien dat ik dat kan ,maar zij wist nog niet wat ze wou doen dus zij zij we zien elkaar gewoon ff een tijdje niet. in die tijd heeft ze heel vaak met die andere gozer afgesproken.

Eerst had ik nog hoop maar toen ik haar zag zoenen met die gozer was het voor mij ook klaar ik begrijp het niet na twee jaar.

Hoe denken jullie er over ?

-------------------UPDATE-----------------

Het is over we hebben allebij een punt er achter gezet. evengoed normaal met haar gepraat.

Bedankt allemaal!.

[ Bericht 89% gewijzigd door Re op 12-06-2008 12:38:12 ]
  woensdag 11 juni 2008 @ 08:30:26 #2
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59297019
Wees blij dat het over is.. wat moet je met een vrouw die vreemdgaat
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59297024
Duidelijk toch. Je hebt gezien dat ze die jongen gezoend heeft dus ze zal al vast wel meer met hem gedaan hebben.

Vraag eens aan haar wat ze voor die jongen voelt en trek daar je conclusies uit, houd de eer aanjezelf.

Sterkte, we horen het wel!
  woensdag 11 juni 2008 @ 08:32:39 #4
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_59297040
hoer (zij dan) een slet op z'n minst
  woensdag 11 juni 2008 @ 08:33:07 #5
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59297046
Daarbij vraag ik me af of ze in die afgelopen 5 weken niet al meer met die jongen heeft gedaan
Zou zeggen, wacht niet totdat zij het uitmaakt, maar doe het zelf! Laat weten dat je het niet accepteert
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  woensdag 11 juni 2008 @ 08:36:45 #6
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59297083
eer aan jezelf houden, in dit geval, zou ik zeggen...het niet als een dood vogeltje over je heen laten komen in ieder geval...

wat wil jij zelf??
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_59297116
Weg ermee! Sterkte!
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_59297396

[ Bericht 100% gewijzigd door Geist op 12-06-2008 07:53:01 ]
pi_59297415
Hou de eer aub aan jezelf en dump haar voordat zij het doet.
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
pi_59297476
gewoon aan de kant zetten die meid. Je gaat toch niet met iemand anders staan te zoen als je al 2 jaar een relatie hebt.
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
pi_59297565
Het is nog niet uit en zij gaat zoenen met een andere jongen in jouw bijzijn???

Ik zou haar lekker de tering laten krijgen en het afkappen. Hoe moeilijk dat misschien ook is!
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:14:33 #12
103012 Nies
Die hekse
pi_59297579
Ze stond van 't weekend onder je neus met een ander te zoenen. Dat was wel het ultieme moment om d'r dumpen maar jij wil het nog eventjes afwachten?
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:18:20 #13
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_59297635
Ze loopt gewoon over je heen man! Inderdaad gewoon zelf uitmaken hoe moeilijk het ook is.
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:22:39 #14
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_59297693
Dude! Je laat echt dik over je heen lopen. Ze behandeld je als stront en nog loop je als een hondje achter haar aan. Als ze gewoon gaat staan te zoenen waar je ongeveer bij staat dan is het gewoon done! Vanavond deur open doen, "het is uit slet" roepen en verder het EK kijken.

ohja en

zij zij = zij zei
wand = want
tog = toch

etc....
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_59297699
waarom geef je jezelf nou de schuld man gek! gast gewoon zn poten breken, punt.
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:26:22 #16
78246 kwoth
Fietsen ja!!!!
pi_59297746
Wat iedereen hierboven zegt! Maak het lekker zelf uit, hoe klote je dat ook vindt. Jammer dat jij moet leiden onder haar manier van indirectheid en absentie van het doorhakken van knopen.
Anyway you want it, that's the way you need it.
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:27:19 #17
134963 danny91184
Waaaaaaaaaah
pi_59297760
Je verdiend dus gewoon beter dan dit..
Doe het goed en maak het vanavond gewoon zelf uit alvorens zij dat doet

En als ze vraagt waarom; omdat zij vreemd gaat..
Klaar einde oefening. Laat er maar met een kutgevoel achter

edit; oh ja, jij bent dan wel boosdoener volgens haar hoor.. Dus als je dit doet, dan krijg jij de schuld hoor
pi_59297862

[ Bericht 51% gewijzigd door Geist op 12-06-2008 07:53:41 ]
pi_59297892
Sjonge, twee taalfouten in 1 zin, die vriendin van je is niet echt de helderste.
Haal die mist voor haar ogen voor haar weg en maak het zelf uit, desnoods met wat bombarie.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:36:14 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59297902
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 09:33 schreef Geist het volgende:
En dit stond in haar msn naam vorrige week.

Hoe beter de vrienschap hoe meer je deeld .
En ze is ook nog eens slecht in Nederlands.

Als dit waar is (op de een of andere manier heb ik het idee dat het een spiegel-topic is), ben je wel erg van de pot gerukt als je dit over je kant laat gaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:38:16 #21
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59297931
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 08:23 schreef Geist het volgende:
Vanavond heb ik met mijn vriendin afgesproken, en ik weet dat ze het gaat uitmaken.
Hoe bedoel je, ZIJ gaat het uitmaken?!!?
Jij moet gewoon zorgen dat jij haar vanavond vóór bent, want eigenlijk had jij het allang moeten uitmaken!
Grow a spine, man.
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 09:36 schreef Copycat het volgende:
(op de een of andere manier heb ik het idee dat het een spiegel-topic is)
hier stond eerst hetzelfde verhaal.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:43:38 #22
167923 appelsjap
All the above
pi_59298038
Ik had het meteen uitgemaakt als ze met een ander jongen aan het zoenen was, wss die kerel ook kei hard op zijn bek geslagen.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:45:23 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59298073
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 09:38 schreef Garisson72 het volgende:
hier stond eerst hetzelfde verhaal.
Aha. Dan heb ik dat waarschijnlijk gelezen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59298143
Ik zeg: ga dat wijf dumpen voordat zij het doet. Even een filmpje van maken, op youtube zetten en dan de link hier posten.

Succes jongen!
pi_59298144
die gozer kan er niks aan doen.

Zo denk ik ook weer hij heeft het goed voor elkaar.
pi_59298224
Stuur een smsje met 'Het is uit.' Dat is in dit geval een waardige manier om dit af te sluiten.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_59298284
smsje,, recht in dr gezicht, smsje is laf.

enu ik ben haar voor hoor ,en al komt ze met lang verhaal zeg ik gewoon hou tog op! klaar HET is OVER..... HET ALLLER BESTU!!!!
pi_59298285
Of steek haar in de brand en ga haar met een mes bekrassen. Net zoals die Awa in L'wden deed destijds.
pi_59298378
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 09:55 schreef Geist het volgende:

enu ik ben haar voor hoor ,en al komt ze met lang verhaal zeg ik gewoon hou tog op! klaar HET is OVER..... HET ALLLER BESTU!!!!
Gewoon gelijk zeggen dat ze de tering kan krijgen, deur openhouden en dat was het.
Als je dan toch wil dat ze zich een beetje kut gaat voelen dan moet je korte metten maken.
Go hard or go home
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:04:51 #30
94676 Garisson72
pi_59298461
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:00 schreef noekje het volgende:
Gewoon gelijk zeggen dat ze de tering kan krijgen, deur openhouden en dat was het.
Idd, zeg het haar al als ze voor de deur staat, zonder haar binnen te laten, en gooi de deur in haar gezicht dicht. Hopelijk heeft ze er dan ook nog een enorm stuk voor moeten reizen.
pi_59298495
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 09:55 schreef Geist het volgende:

Moet ze naar jou toe komen, komt ze naar de voordeur, kun jij zeggen. Aan de deur wordt niet gekocht en het is uit KUTHOER. Deur tegen haar schele neus dichtgooien.
pi_59298515
lekkere reacties hier...

geist zegt zelf al dat hij zijn vriendin niet met andere mannen wil/kan zien, daar gaat het fout.
moge er gedronken worden
pi_59298526
dude, je gaat met haar naar een festival daar bekt ze met andere gast en je maakt het niet uit????

spoor je wel
I'm not the man you think I am!
pi_59298542
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:07 schreef wieringer het volgende:
lekkere reacties hier...

geist zegt zelf al dat hij zijn vriendin niet met andere mannen wil/kan zien, daar gaat het fout.

???
pi_59298559
Ik was blij dat ik me in kon houden en ik wou me party niet verneuken
pi_59298574
en ze komt niet aan me deur we hebben ergens afgesprooken:P
pi_59298575
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:04 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Idd, zeg het haar al als ze voor de deur staat, zonder haar binnen te laten, en gooi de deur in haar gezicht dicht. Hopelijk heeft ze er dan ook nog een enorm stuk voor moeten reizen.
Nou, zelfs ik voel me nu al een stuk beter. Hoe goed zou dat dan moeten zijn voor de ts?

Succes Geist! Zorg ervoor dat we ons allemaal goed gaan voelen! Oh, en je geeft ons wel een update hè?
Go hard or go home
pi_59298596
Tuuurlijk
pi_59298611
gooi het morgen wel ff in deze topic
pi_59298638
Het was GVD een hele leuke meid lief en aardig. Had alles voor haar over echt alles!

Doet ze dit na twee jaar had ik echt niet verwacht

Mag ik misschien wel beetje fout zijn geweest maar heb haar gezegd dat ik er voor wil gaan. en die ruimte heeft zij nog niet gegeven
pi_59298694
Ik had die gast waarmee ze stond te zoenen allang op z'n bek geslagen, serieus
Ik zou zoiets dus ECHTNIET over me heen late lopen , VOORAL NIET als ik het voor me neus zie

om te denken hoe JOUW vriendin iets intiems deelt met een gozer die ze pas kent, gadverdamme
ik zou m'n vriendin voor een week niet willen kussen (als het nog goed zou komen)
BAH

en sowieso de eerste keer dat je vriendin met die gast afgesproke had, toen had je al moeten zeggen dat je er tegen was, en dat je het niet leuk vind dat zij met 'n andere jongen afspreekt....

en als het nog goed zou komen , is het vertrouwen er sowieso vanaf, dus kdenk niet dat t zoals eerst werd
dd
pi_59298719
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:14 schreef Geist het volgende:
Het was GVD een heele leuke meid. Alles voor haar over echt alles!

Doet ze dit na twee jaar
Leuke meiden doen dat niet. Onthou dat. Ze heeft het gewoon 2 jaar goed kunnen verbergen.
Hoe oud is ze eigenlijk?
Baal toch een beetje dat er nu geen deuren zijn vanavond.
Go hard or go home
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:20:04 #43
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59298767
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 08:23 schreef Geist het volgende:
Vanavond heb ik met mijn vriendin afgesproken, en ik weet dat ze het gaat uitmaken.
Ze is al vreemdgegaan, het ging al slecht, je laat het nog weken doormodderen en vanavond laat je haar nog komen om je als een mak lammetje af te laten slachten.

Hou toch de eer aan jezelf man (voor zover dat nog mogelijk is)
Pleur haar spullen in een kartonnen doos, zet die op je stoep en ga vanavond lekker zuipen, laat die hoer lekker barsten
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:20:05 #44
94676 Garisson72
pi_59298768
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:14 schreef Geist het volgende:
Het was GVD een heele leuke meid. Alles voor haar over echt alles!

Doet ze dit na twee jaar
We gaan niet afzwakken en inbinden nu he!

Jullie hebben ergens afgesproken dus? zorg dan dat zij eerder is, en zonder je jas uit te trekken, zonder iets te bestellen en met je sleutels nog in de hand zeg je "het is uit, klapkut!" en draai je weer om.
Ownee, dan maak je eerst nog een foto van haar -gezicht om hier in dit topic te posten, en dán draai je weer om.
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:25:22 #45
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_59298922
Gewoon naartoe gaan, gaan zitten (dus niet eerst lief zitten doen tegen haar), strak aankijken en zeggen dat ze veel uit te leggen heeft. Flink moeilijk maken en dan zeggen dat je het uitmaakt.

Sowieso naar haar verhaal luisteren, vrouwen kunnen hier altijd prachtige verklaringen bij bedenken, dat wíl je gewoon niet missen .
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_59298959
whahaha
pi_59299007
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:25 schreef cyberstalker het volgende:
Gewoon naartoe gaan, gaan zitten (dus niet eerst lief zitten doen tegen haar), strak aankijken en zeggen dat ze veel uit te leggen heeft. Flink moeilijk maken en dan zeggen dat je het uitmaakt.

Sowieso naar haar verhaal luisteren, vrouwen kunnen hier altijd prachtige verklaringen bij bedenken, dat wíl je gewoon niet missen .
En even filmen met je mobiel en de link hier posten. Wel ff je camera op een vast punt zetten, want die trillende handjes van vanavond kunnen geen mooie beelden vastleggen. Tsja het is natuurlijk al sadd dat jij het nu pas gaat uitmaken. Maar het is echt royalsadness als de beelden ook nog eens bagger zijn.
pi_59299027
quote:

Ja maar vrouwen houden ook van lullen dus je doet ze er een plezier mee. Mond snoeren, dat is pas een straf voor ze.
* noekje kan het weten!
Go hard or go home
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:31:01 #49
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_59299052
Maar laat je a.u.b. niet weer inpakken kerel!
Laat haat haar verhaal doen. Lach 'r om en dump haar dan.
Als je vriendin je op zo'n manier behandelt heeft ze nul komma niks respect voor je.
Ik ben een eckte rapnegert
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:32:51 #50
94676 Garisson72
pi_59299105
quote:
Zolang je die verhalen maar niet te serieus gaat nemen, want het gaat allemaal jouw schuld zijn hè. Dat begrijp je wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')