En ze is ook nog eens slecht in Nederlands.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:33 schreef Geist het volgende:
En dit stond in haar msn naam vorrige week.
Hoe beter de vrienschap hoe meer je deeld .
Hoe bedoel je, ZIJ gaat het uitmaken?!!?quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:23 schreef Geist het volgende:
Vanavond heb ik met mijn vriendin afgesproken, en ik weet dat ze het gaat uitmaken.
hier stond eerst hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:36 schreef Copycat het volgende:
(op de een of andere manier heb ik het idee dat het een spiegel-topic is)
Aha. Dan heb ik dat waarschijnlijk gelezen.quote:
Gewoon gelijk zeggen dat ze de tering kan krijgen, deur openhouden en dat was het.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:55 schreef Geist het volgende:
smsje,, recht in dr gezicht, smsje is laf.
enu ik ben haar voor hoor ,en al komt ze met lang verhaal zeg ik gewoon hou tog op! klaar HET is OVER..... HET ALLLER BESTU!!!!
Idd, zeg het haar al als ze voor de deur staat, zonder haar binnen te laten, en gooi de deur in haar gezicht dicht. Hopelijk heeft ze er dan ook nog een enorm stuk voor moeten reizen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:00 schreef noekje het volgende:
Gewoon gelijk zeggen dat ze de tering kan krijgen, deur openhouden en dat was het.
Moet ze naar jou toe komen, komt ze naar de voordeur, kun jij zeggen. Aan de deur wordt niet gekocht en het is uit KUTHOER. Deur tegen haar schele neus dichtgooien.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:55 schreef Geist het volgende:
smsje,, recht in dr gezicht, smsje is laf.
enu ik ben haar voor hoor ,en al komt ze met lang verhaal zeg ik gewoon hou tog op! klaar HET is OVER..... HET ALLLER BESTU!!!!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:07 schreef wieringer het volgende:
lekkere reacties hier...
geist zegt zelf al dat hij zijn vriendin niet met andere mannen wil/kan zien, daar gaat het fout.
Nou, zelfs ik voel me nu al een stuk beter. Hoe goed zou dat dan moeten zijn voor de ts?quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Idd, zeg het haar al als ze voor de deur staat, zonder haar binnen te laten, en gooi de deur in haar gezicht dicht. Hopelijk heeft ze er dan ook nog een enorm stuk voor moeten reizen.
Leuke meiden doen dat niet. Onthou dat. Ze heeft het gewoon 2 jaar goed kunnen verbergen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:14 schreef Geist het volgende:
Het was GVD een heele leuke meid. Alles voor haar over echt alles!
Doet ze dit na twee jaar
Ze is al vreemdgegaan, het ging al slecht, je laat het nog weken doormodderen en vanavond laat je haar nog komen om je als een mak lammetje af te laten slachten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:23 schreef Geist het volgende:
Vanavond heb ik met mijn vriendin afgesproken, en ik weet dat ze het gaat uitmaken.
We gaan niet afzwakken en inbinden nu he!quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:14 schreef Geist het volgende:
Het was GVD een heele leuke meid. Alles voor haar over echt alles!
Doet ze dit na twee jaar
En even filmen met je mobiel en de link hier posten. Wel ff je camera op een vast punt zetten, want die trillende handjes van vanavond kunnen geen mooie beelden vastleggen. Tsja het is natuurlijk al sadd dat jij het nu pas gaat uitmaken. Maar het is echt royalsadness als de beelden ook nog eens bagger zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:25 schreef cyberstalker het volgende:
Gewoon naartoe gaan, gaan zitten (dus niet eerst lief zitten doen tegen haar), strak aankijken en zeggen dat ze veel uit te leggen heeft. Flink moeilijk maken en dan zeggen dat je het uitmaakt.
Sowieso naar haar verhaal luisteren, vrouwen kunnen hier altijd prachtige verklaringen bij bedenken, dat wíl je gewoon niet missen.
Ja maar vrouwen houden ook van lullen dus je doet ze er een plezier mee. Mond snoeren, dat is pas een straf voor ze.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:25 schreef cyberstalker het volgende:
Gewoon naartoe gaan, gaan zitten (dus niet eerst lief zitten doen tegen haar), strak aankijken en zeggen dat ze veel uit te leggen heeft. Flink moeilijk maken en dan zeggen dat je het uitmaakt.
Sowieso naar haar verhaal luisteren, vrouwen kunnen hier altijd prachtige verklaringen bij bedenken, dat wíl je gewoon niet missen.
Zolang je die verhalen maar niet te serieus gaat nemen, want het gaat allemaal jouw schuld zijn hè. Dat begrijp je wel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:25 schreef cyberstalker het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |