De ene vrouw geef je ¤50 en je mag haar neuken --> HOERquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Of ik heb een deel gemist waarin ze geld vroeg voor haar daden, of je gebruikt een misplaatste term
Ik heb seks voor niks. Wat ben ik nu..quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:37 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De ene vrouw geef je ¤50 en je mag haar neuken --> HOER
De andere vrouw neem je mee uit eten en naar de bioscoop, na afloop mag je haar neuken.--> Kosten: ¤50 --> HOER.
Oftewel, alle vrouwen zijn hoeren. De een is alleen professioneel, de anderen simpele beunhazen.
Cheapquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:00 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ik heb seks voor niks. Wat ben ik nu..
Een liefdadigheidsinstelling?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:00 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ik heb seks voor niks. Wat ben ik nu..
Filantroop.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Een liefdadigheidsinstelling?
Ja hallo zeg, als je zulke hoge eisen gaat stellen haak ik afquote:
Wat moet jouw (toekomstige) vriendin een benauwd klein wereldje ambieren zeg!quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:16 schreef williebart het volgende:
Ik had die gast waarmee ze stond te zoenen allang op z'n bek geslagen, serieus
Ik zou zoiets dus ECHTNIET over me heen late lopen , VOORAL NIET als ik het voor me neus zie
om te denken hoe JOUW vriendin iets intiems deelt met een gozer die ze pas kent, gadverdamme
ik zou m'n vriendin voor een week niet willen kussen (als het nog goed zou komen)
BAH
en sowieso de eerste keer dat je vriendin met die gast afgesproke had, toen had je al moeten zeggen dat je er tegen was, en dat je het niet leuk vind dat zij met 'n andere jongen afspreekt....
en als het nog goed zou komen , is het vertrouwen er sowieso vanaf, dus kdenk niet dat t zoals eerst werd
Idd bijzondere redenatie van sommige mensen die zo'n jongen dan op zn bek willen timmeren, alsof die jongen het weet/er verantwoordelijk voor isquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:14 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wat moet jouw (toekomstige) vriendin een benauwd klein wereldje ambieren zeg!
God je bent wel snel op je teentjes getrapt he? Volgen en Negatief doen? Mwa, als je het niet erg vind heb ik iets meer te doen dan dat.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:37 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Shit, ik heb weer een zieltje vertrapt.Ga je me nu overal volgen en negatief doen?
Ik kick op stalkerts.
![]()
Ps. lelijke mensen hebben helemaal geen seks. Dat zou jij toch moeten weten.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:22 schreef Aneurism het volgende:
Maar nog een leuk advies: Maak het uit zonder er verder op in te gaan, kort houden en zeggen: Het is uit omdat je niet trouw bent geweest.
Laat haar niet haar verhaal doen, laat haar niets uitleggen, geef haar totaal niet de ruimte. Gewoon afkappen en zeggen dat je er helemaal geen trek meer in hebt, wat elke gezonde vent zou doen. Vrouwen freaken als je dat doet, ze moeten altijd het laatste woord hebben in dit soort situaties en zoals gezegd zal ze het draaien op dat jij zo fout bent. Gun het haar niet, herinner elk fucked up moment (dat ze moord en brand gaat schreeuwen is waarschijnlijk) en je kan er later met een beter gevoel op terug kijken.
quote:Vanavond heb ik met mijn vriendin afgesproken, en ik weet dat ze het gaat uitmaken. (we hadden morgen anders twee jaar ) Van het weekend waren we allebei op een festival Daar stond ze met die gozer waar ze die tijd dat ik haar 5 weken niet heb gezien had, heel close te doen met die jongen en uiteindelijk zaten ze nog te zoenen ook. Het is nog niet uit ik begrijp het niet. Zij wist nog niet wat ze wou of ze nog verder wou. Het begon allemaal 5weken terug ,mijn vriendin ging alleen met een jongen varen en avonds een filmpje kijken. Ik zat mij thuis helemaal op te vreten, terwijl het helemaal niet nodig was. Zij zat gewoon gezellig bij die jongen. Ik had haar een paar keer gsmst en gebeld of ze al thuis was. en ik zij dat ik niet kon slapen. Ik vond het gewoon een vreemd gevoel dat zij bij een andere jongen was . Maar zij kreeg het gevoel dat ik haar niet vertrouwde, en dat na bijna 2 jaar . Dit was bij haar echt de druppel die de emmer deed overlopen, wand er was meer.
Met Koninginnedag was het ook al raak we kregen gewoon klein beetje ruzie en zij zij laat me even met rust. zij ging weer samen weer met die jongen ergens zitten gewoon even gezellig praten. Maar ik ik wou graag goed praten, waardoor ik de hele tijd naar haar toe kwam dat vond ze niet leuk. Heel stom achteraf ik moest gewoon even eigen me vermaken en even wat anders doen.
Zij wil meer vrijheid nou goed toch ik wou haar laten zien dat ik dat kan ,maar zij wist nog niet wat ze wou doen dus zij zij we zien elkaar gewoon ff een tijdje niet. in die tijd heeft ze heel vaak met die andere gozer afgesproken.
Eerst had ik nog hoop maar toen ik haar zag zoenen met die gozer was het voor mij ook klaar ik begrijp het niet na twee jaar.
Hoe denken jullie er over ?
Mag ik je kussen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:57 schreef Rebubbled het volgende:
Zo, speciaal voor TS uit google cache geplukt. Schijnbaar heeft iemand zijn OP gestolen.![]()
Jij altijd.quote:
Die is van gisteren!quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Maar goed, aan de PI van de OP te zien is het uit
PI van OP? Wat is PI?quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Maar goed, aan de PI van de OP te zien is het uit
Ah!quote:
IPV de slet heeft ie meerdere OP's gedumpt, ter compensatie.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:57 schreef Scorpie het volgende:
TS, update! Heb je die slet al gedumpt?
Hij wil zijn bedriegende vriendinnetje toch niet kwijt omdat hij bang is dat hij nóóit meer een ander kan krijgen en de rest van zijn leven alleen blijft*quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:58 schreef Rebubbled het volgende:
Wat ik trouwens niet begrijp enzo hè. Is dat ts. het niet meteen heeft uitgemaakt.Ik begrijp zijn standpunt echt totaal niet.
Hm!quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:23 schreef Geist het volgende:
Het is over we hebben allebij een punt er achter gezet. evengoed normaal met haar gepraat.
Bedankt allemaal!.
[ Bericht 67% gewijzigd door Geist op 12-06-2008 10:30 ]
Leuk dat je uitgebreid de moeite neemt om een verslag in geuren en kleuren te schrijven en ons mee te laten genietenquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:23 schreef Geist het volgende:
Het is over we hebben allebij een punt er achter gezet. evengoed normaal met haar gepraat.
Bedankt allemaal!.
Dat je je relatie verneukt is één, dat je telkens topics verneukt door je eigen OP te verwijderen is kneuzerig en beledigend tegenover iedereen die de moeite neemt om te lezen en reageren.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:23 schreef Geist het volgende:
Bedankt allemaal!.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:35 schreef woodside het volgende:
Laat het toch, die jongen heeft liefdesverdriet..
Een TS die de OP heeft gedeletetetet. Alweer. Maar Rebubbled heeft 'm weer teruggevonden. Dus als jij 'm ff in de OP zet, leren we de TS een les!quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:26 schreef Re het volgende:
en wat is dit nu weer?
Dan hou ik de update er wel bij hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een TS die de OP heeft gedeletetetet. Alweer. Maar Rebubbled heeft 'm weer teruggevonden. Dus als jij 'm ff in de OP zet, leren we de TS een les!
Dan wil ik ook jou zoenen!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |