abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 juli 2008 @ 22:11:33 #121
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60385029
Ik vind jou wel erg 'moeilijk' doen. Dat hij zo reageert vind ik hartstikke normaal; jij geeft hem alleen maar vreemde signalen.

Je moet het natuurlijk allemaal zelf weten; maar deze heb je zelf verprutst. Je rationaliseert jouw en zijn gevoelens, je bent onduidelijk, je doet vreemd en je stelt je niet vrouwelijk op.
Volgende keer wat meer kwetsbaarheid en eerlijkheid; mannen hebben dat liever dan een muts die zakelijk, detached en moeilijk doet.
pi_60395203
Het is jammer inderdaad dat je je gaat verschuilen achter overdreven rationeel gedrag. Voordat je een ander vertelt dat je 'iets niet wilt hebben' is het ook goed om te kijken naar je eigen tegenstrijdige signalen. En je kunt ook achteraf nog terugkomen op zo'n gesprek door te melden dat je nog eens hebt nagedacht over eea. Jezelf uiten is in iedere relatie, verliefheid of geen verliefdheid, van groot belang. En dat zeg ik omdat ik er zelf een tijdje terug nog op ben gewezen. Ook door een collega, die de moeite nam dat duidelijk aan mij te maken. Kijk, dan til je je relatie met iemand op een hoger plan. En of het dan echt iets wordt of niet, is helemaal niet zo relevant. .
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_60397081
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:04 schreef Leonora het volgende:
Dit is echt een vreemde soap aan het worden. Hij heeft zich wéér teruggetrokken. Lijkt erop dat hij de verliefdheid niet wil toelaten. En hij zegt dat hij met een privé-kwestie zit waar hij mij niet mee wil belasten. En hij kan er (zegt hij) met niemand over praten.
Klinkt als een excuus dat hij niet over zijn gevoelens WIL praten
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  maandag 28 juli 2008 @ 16:55:14 #124
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_60399193
quote:
Op zondag 27 juli 2008 03:28 schreef cerror het volgende:

[..]

Nogal.
Die muts maar mekkeren dat hij flirt maar zij niet antwoord en het dan raar vinden dat hij haar erna negeert.

Prachtig die vrouwen. Je zal ze eens de keuken uitlaten.
There is no rehab for stupidity.
pi_60402544
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:55 schreef mane het volgende:
Het is jammer inderdaad dat je je gaat verschuilen achter overdreven rationeel gedrag. Voordat je een ander vertelt dat je 'iets niet wilt hebben' is het ook goed om te kijken naar je eigen tegenstrijdige signalen. En je kunt ook achteraf nog terugkomen op zo'n gesprek door te melden dat je nog eens hebt nagedacht over eea. Jezelf uiten is in iedere relatie, verliefheid of geen verliefdheid, van groot belang. [...]
Eens. Je kunt alleen maar gissen naar wat er in zijn hoofd omgaat, zekerheid heb je niet, tot het moment dat er écht iets gebeurt. Jij hebt bepaalde verwachtingen van hem en wordt keer op keer teleurgesteld, omdat hij niet 'doet' wat jij wilt. Daar handel je vervolgens naar en geeft tegenstrijdige signalen af.

Ik wil niet zeggen dat hij jou ziet zitten, maar uit wat ik tot nog toe gelezen heb, kan ik óók niet opmaken dat het níet zo is. Zelf ben ik ook goed in het geven van verkeerde / tegenstrijdige signalen op het moment dat ik écht iemand zie zitten, ik denk dat dat te maken heeft met jezelf kwetsbaar opstellen / blauwtje lopen. Daar komt bij jullie dan nog 'ns bij dat je in een werksituatie verkeert, wat het allemaal niet makkelijker maakt. Tips heb ik niet direct, het kan wat mij betreft nog steeds either way gaan, maar als je het nu volledig afblaast, dan loop je kans om een potentieel leuke relatie de grond in te boren.
pi_60406053
Hoe situaties kunnen veranderen zeg...

Er is een opening ontstaan in de situatie. Hij gaat binnenkort weg...
En dan is er ineens geen belemmering meer om gewoon open over je gevoelens te zijn. Moet wel zeggen dat, hoewel ik nog steeds een zwak voor hem heb en waarschijnlijk zal houden, de verliefdheid tussen ons nu verdwenen lijkt te zijn.
Sorry jongens en meisjes, ik denk dat ik het moment voorbij heb laten gaan. Jammer dat je dat dan achteraf ineens doorhebt. Toen wist ik natuurlijk nog niet dat hij weg zou gaan. Maar als het echt "meant to be" is, dan zal zich vanzelf weer een kans openbaren.
pi_60407320
EN JIJ ZO VAN DIE KANS BENUTTEN.

. . .
  maandag 28 juli 2008 @ 23:05:37 #128
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60407396

anticlimax
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60407702
En de verliefdheid is binnen een maandje weer over. Kom op zeg! Het is ook je eigen schuld, je had toch veel duidelijk tegen hem kunnen zijn!! Waarom moet de man altijd het initiatief nemen?
pi_60518007
Houd ons eens op de hoogte!!
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 23:35:03 #131
521 ruby
Hell yeah!
pi_60518546
Aankomende week is ie weer terug van vakantie he? Ben benieuwd hoe het dan gaat.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 23:52:09 #132
215581 bondgirl007
Ja, echt waar!
pi_60518793
ja, hou ons op de hoogte!
Denk erover na.
pi_60518939
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:09 schreef Leonora het volgende:
Hoe situaties kunnen veranderen zeg...

Er is een opening ontstaan in de situatie. Hij gaat binnenkort weg...
En dan is er ineens geen belemmering meer om gewoon open over je gevoelens te zijn.
Vertel! Was hij open of jij? Of allebei? En was die verliefdheid er dus wel bij hem? En waarom nu niet meer?
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:29:48 #134
521 ruby
Hell yeah!
pi_60556605
En.....hoe was je werkdag Leonora?
pi_60637254
Zo jullie houden het wel goed bij zeg... En jullie zijn ook wel erg streng, soms wel terecht. Maar ik zat met een werkrelatie waar ik geen risico's wilde lopen, dus dan wordt het allemaal lastiger. En denk dat het misschien ook allemaal wel beter was zo, ipv hoteldebotel in een verliefdheid op een collega storten met alle gevolgen van dien. En hij is ook niet echt een "snelle" jongen zullen we maar zeggen, erg voorzichtig enzo. Al met al weer veel geleerd hahaha.

Mijn werkdagen kabbelen voort en ik mis hem eigenlijk best wel. Deze vakantie duurt nu 3 weken ipv 1 week. Het geeft me wel de tijd om eea tot bezinken te laten komen.

Nu hij toch weg gaat van het werk, kan ik uiteraard al mijn flirtmoves uit de kast halen, dus dat gaat prima zo. Helaas is die vakantie dus nu 3 weken geworden, dat betekent dat hij pas over nog anderhalve week terug is. En de eerste week dat hij terug is (en gaat verkondigen dat hij een andere baan heeft) werk ik waarschijnlijk ergens anders, dus ons "eerste" contact zal even duren. Hij zou me bellen die week dus ben benieuwd.

Heb'm laten weten dat ik hem mis. Hij heeft deze keer weer beloofd dat we na zijn vakantie iets leuks samen gaan doen. Hij zegt dat hij me mist en ernaar uit ziet om mij weer te zien. Is kijken hoe hij het deze keer gaat aanpakken. Ik ben ditmaal géénszins tegenstrijdig in mijn signalen, errug duidelijk zelfs al zeg ik het zelf, dus als hij zich deze keer weer terugtrekt, dan ligt het toch echt aan hem.

OK nog even geduld allemaal... SPANNEND HE??
pi_60637363
Is er nou al es een keer geneukt of hoe zit dat?

Of Leonora ben je echt 15?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_60660528
Gewoon voor gaan nu, maak die hints maar wat ondubbelzinniger voor mijn part, er is niks meer te verliezen! Beter een keer op je bek gaan, dan nog steeds niks doen en nog jaren rondlopen met het idee dat dit 'het' had kunnen zijn..!
pi_60661472
Haha. Oh my fucking god. Hints? Subtiel? Sterf! Zeg gewoon wat je wil...... heel simpel. Moeilijk gedoe van sommige mensen 11 juni begon je dit topic. Het is nu 7 augustus. Dat is ruim 8 weken geleden. Als er dan nog niks gebeurt dan gaat het ook niet gebeuren hoor...

* BlackRhino heeft een hekel aan dit soort gedoe....

[ Bericht 15% gewijzigd door BlackRhino op 08-08-2008 17:30:41 ]
pi_60743721
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:22 schreef BlackRhino het volgende:
Haha. Oh my fucking god. Hints? Subtiel? Sterf! Zeg gewoon wat je wil...... heel simpel. Moeilijk gedoe van sommige mensen 11 juni begon je dit topic. Het is nu 7 augustus. Dat is ruim 8 weken geleden. Als er dan nog niks gebeurt dan gaat het ook niet gebeuren hoor...

* BlackRhino heeft een hekel aan dit soort gedoe....
Idd! Ik zie deze topic nu pas, maar wat een gedoe

Je geeft zelf aan dat je van communicatie houdt, maar daar zie ik tot nu toe niks van. Zeg aub gewoon direct tegen hem wat je voor hem voelt, en dan heb je meteen duidelijk. JA, hij vindt je ook leuk, en dan hebben jullie wat. Nee, dan ben je er ook uit, en dan kan je ook verder...

Dit vage gedoe..... en het duurt ook nog eens 8 weken...
pi_60745168
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 21:18 schreef Michellee het volgende:

[..]

Je geeft zelf aan dat je van communicatie houdt, maar daar zie ik tot nu toe niks van. Zeg aub gewoon direct tegen hem wat je voor hem voelt, en dan heb je meteen duidelijk. JA, hij vindt je ook leuk, en dan hebben jullie wat. Nee, dan ben je er ook uit, en dan kan je ook verder...

wat zij zegt....
  maandag 11 augustus 2008 @ 22:21:41 #141
215581 bondgirl007
Ja, echt waar!
pi_60746233
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:18 schreef Leonora het volgende:
Zo jullie houden het wel goed bij zeg... En jullie zijn ook wel erg streng, soms wel terecht. Maar ik zat met een werkrelatie waar ik geen risico's wilde lopen, dus dan wordt het allemaal lastiger. En denk dat het misschien ook allemaal wel beter was zo, ipv hoteldebotel in een verliefdheid op een collega storten met alle gevolgen van dien. En hij is ook niet echt een "snelle" jongen zullen we maar zeggen, erg voorzichtig enzo. Al met al weer veel geleerd hahaha.

Mijn werkdagen kabbelen voort en ik mis hem eigenlijk best wel. Deze vakantie duurt nu 3 weken ipv 1 week. Het geeft me wel de tijd om eea tot bezinken te laten komen.

Nu hij toch weg gaat van het werk, kan ik uiteraard al mijn flirtmoves uit de kast halen, dus dat gaat prima zo. Helaas is die vakantie dus nu 3 weken geworden, dat betekent dat hij pas over nog anderhalve week terug is. En de eerste week dat hij terug is (en gaat verkondigen dat hij een andere baan heeft) werk ik waarschijnlijk ergens anders, dus ons "eerste" contact zal even duren. Hij zou me bellen die week dus ben benieuwd.

Heb'm laten weten dat ik hem mis. Hij heeft deze keer weer beloofd dat we na zijn vakantie iets leuks samen gaan doen. Hij zegt dat hij me mist en ernaar uit ziet om mij weer te zien. Is kijken hoe hij het deze keer gaat aanpakken. Ik ben ditmaal géénszins tegenstrijdig in mijn signalen, errug duidelijk zelfs al zeg ik het zelf, dus als hij zich deze keer weer terugtrekt, dan ligt het toch echt aan hem.

OK nog even geduld allemaal... SPANNEND HE??
Spannend
Vind dit echt het leukste topic op R&P.
Denk erover na.
pi_60748671
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 21:18 schreef Michellee het volgende:

[..]

Waren alle vrouwen maar zo Mijn ervaring leert dat misschien 1% van de dames is zoals jij!
pi_60774491
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:29 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Waren alle vrouwen maar zo Mijn ervaring leert dat misschien 1% van de dames is zoals jij!
Ik hou gewoon niet van dat heen en weer gedwarrel, vraag het, en dan ben je er klaar mee!
pi_60774785
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:24 schreef Michellee het volgende:

[..]

Ik hou gewoon niet van dat heen en weer gedwarrel, vraag het, en dan ben je er klaar mee!
Hoi, neuken?
twee violen en een trommel en een fluit
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:53:41 #145
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_60775579
11 juni 2008: hij houdt van mij - hij houdt niet van mij - hij houdt ...
23 juni 2008: hij houdt van mij - hij houdt niet van mij - hij houdt ...
10 juli 2008: hij houdt van mij - hij houdt niet van mij - hij houdt ...
24 juli 2008: hij houdt van mij - hij houdt niet van mij - hij houdt ...
12 augustus 2008: hij houdt van mij - hij houdt niet van mij - hij houdt ...
31 augustus 2008: hij houdt van mij - hij houdt niet van mij - hij houdt ...
20 september 2008: hij houdt van mij - hij houdt niet van mij - hij houdt ...
6 oktober 2008: hij houdt van mij - hij houdt niet van mij - hij houdt ...
3 december 2008: hij houdt van mij - hij houdt niet van mij - hij houdt ...
27 december 2008: hij houdt van mij - hij houdt niet van mij - hij houdt ...
19 juni 2009: hij houdt van mij - hij houdt niet van mij - hij houdt ...
4 april 2011: hij houdt van mij - hij houdt niet van mij - hij houdt ...
17 september 2025: hij houdt van mij - hij houdt niet van mij - hij houdt ...
22 mei 2040: hij houdt van mij - hij houdt niet van mij - hij houdt ...
6 januari 2061: Godverrr, waar is m'n rollator.
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:00:23 #146
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_60775891
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:49 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

nu al jaloers worden
Dat is juist lief. Zolang het niet obsessief wordt natuurlijk
pi_60776696
Waag het om ons iets anders te leveren dan een zoetsappig happy end . Dat zou een anticlimax zijn
dag
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:21:52 #148
521 ruby
Hell yeah!
pi_60776751
Ik denk dat Leonora hem gewoon even moet nemen op kantoor als ie weer terug is! Lekker direct inderdaad.
pi_60777714
Maar ook al wordt het iets, dan blijft het toch nog steeds een natte krant met issues? Ze geeft aan dat ze hem mist en het enige wat hij zegt is "tot na m'n vakantie. ".
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:48:28 #150
521 ruby
Hell yeah!
pi_60777773
Waarschijnlijk wil hij heel mysterieus overkomen.
pi_60782958
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:47 schreef Vagere_Hein het volgende:
Maar ook al wordt het iets, dan blijft het toch nog steeds een natte krant met issues? Ze geeft aan dat ze hem mist en het enige wat hij zegt is "tot na m'n vakantie. ".
Wie weet wat er verandert nadat hij een andere baan heeft, misschien was hij alleen maar bang om het intiemer te maken aangezien ze collega's zijn.
Ik wacht trouwens met spanning af .

Het zou trouwens wel een bak zijn als hij ook op fok zat , en de TS erg goed aan het lijntje houdt.
pi_61178612
Ik zal jullie niet langer in de spanning laten...geloof dat iedereen die dit topic heeft gevolgd zo ongeveer plaatsvervangende frustratie heeft gevoeld... Tja wat kan ik zeggen...ik heb genoeg waarschuwingen gehad in dit topic. Ik wilde jullie graag een "happy ending" geven...

En dat doe ik dan ook bij deze!

Na ettelijke keren gesmst te hebben in zijn 3 weken vakantie dat ik hem mis en ook nog een keer een mail, is geloof ik het licht ook bij hem aangegaan. Nadat hij terugkwam van vakantie heb ik'm nogmaals uitgevraagd en dit keer was hij heel snel om "ja" te zeggen.
Ons uitje was heel gezellig en ja, er is gezoend (EINDELIJK) . Hij was dit keer ook heel snel om weer een nieuw uitje te plannen (voor het weekend daarop), namelijk nog voor de date voorbij was. En hij zat ook alweer genoeg andere uitjes voor ons te plannen...Hij heeft er zin in, zullen we maar zeggen. En werd ook wel tijd natuurlijk. Tot nog toe valt hij niet tegen en het lijkt een echte heer. Maar we zullen zien! Iedereen van harte bedankt voor alle medeleven en tips!

[ Bericht 9% gewijzigd door Leonora op 27-08-2008 22:36:15 ]
pi_61179681
Leuk hoor!

Ik ben ondertussen ook verliefd op een collega
pi_61179839
Leuk Leonora, veel plezier he!!
  donderdag 28 augustus 2008 @ 01:28:08 #155
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_61182739
tofheid!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_61182948
Love is in the air!

Ik dacht dat de verliefdheid verdwenen was?
  donderdag 28 augustus 2008 @ 02:02:37 #157
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_61183061
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 01:46 schreef MLI het volgende:
Love is in the air!

Ik dacht dat de verliefdheid verdwenen was?
Ze houdt van duidelijke communicatie
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_61183225
En dan krijgen we over een jaar of zeven weer een topic 'ik ben verliefd op mijn collega maar heb ook een lieve vriend'
Jesus saves but death prevails.
pi_61185890
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 02:29 schreef Shivo het volgende:
En dan krijgen we over een jaar of zeven weer een topic 'ik ben verliefd op mijn collega maar heb ook een lieve vriend'
nee hoor, na het neuqen volgt het topic: "Gedumpt door ex-collega, wat nu?"
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_61198384
Who cares ze heeft het in ieder geval leuk nu.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')