Klinkt als een excuus dat hij niet over zijn gevoelens WIL pratenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:04 schreef Leonora het volgende:
Dit is echt een vreemde soap aan het worden. Hij heeft zich wéér teruggetrokken. Lijkt erop dat hij de verliefdheid niet wil toelaten. En hij zegt dat hij met een privé-kwestie zit waar hij mij niet mee wil belasten. En hij kan er (zegt hij) met niemand over praten.
quote:Op zondag 27 juli 2008 03:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Nogal.
Die muts maar mekkeren dat hij flirt maar zij niet antwoord en het dan raar vinden dat hij haar erna negeert.
Prachtig die vrouwen. Je zal ze eens de keuken uitlaten.
Eens. Je kunt alleen maar gissen naar wat er in zijn hoofd omgaat, zekerheid heb je niet, tot het moment dat er écht iets gebeurt. Jij hebt bepaalde verwachtingen van hem en wordt keer op keer teleurgesteld, omdat hij niet 'doet' wat jij wilt. Daar handel je vervolgens naar en geeft tegenstrijdige signalen af.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:55 schreef mane het volgende:
Het is jammer inderdaad dat je je gaat verschuilen achter overdreven rationeel gedrag. Voordat je een ander vertelt dat je 'iets niet wilt hebben' is het ook goed om te kijken naar je eigen tegenstrijdige signalen. En je kunt ook achteraf nog terugkomen op zo'n gesprek door te melden dat je nog eens hebt nagedacht over eea. Jezelf uiten is in iedere relatie, verliefheid of geen verliefdheid, van groot belang. [...]
Vertel! Was hij open of jij? Of allebei? En was die verliefdheid er dus wel bij hem? En waarom nu niet meer?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:09 schreef Leonora het volgende:
Hoe situaties kunnen veranderen zeg...
Er is een opening ontstaan in de situatie. Hij gaat binnenkort weg...
En dan is er ineens geen belemmering meer om gewoon open over je gevoelens te zijn.
Idd! Ik zie deze topic nu pas, maar wat een gedoequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:22 schreef BlackRhino het volgende:
Haha. Oh my fucking god. Hints? Subtiel? Sterf! Zeg gewoon wat je wil...... heel simpel. Moeilijk gedoe van sommige mensen![]()
11 juni begon je dit topic. Het is nu 7 augustus. Dat is ruim 8 weken geleden. Als er dan nog niks gebeurt dan gaat het ook niet gebeuren hoor...
* BlackRhino heeft een hekel aan dit soort gedoe....
wat zij zegt....quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:18 schreef Michellee het volgende:
[..]
Idd! Ik zie deze topic nu pas, maar wat een gedoe![]()
Je geeft zelf aan dat je van communicatie houdt, maar daar zie ik tot nu toe niks van. Zeg aub gewoon direct tegen hem wat je voor hem voelt, en dan heb je meteen duidelijk. JA, hij vindt je ook leuk, en dan hebben jullie wat. Nee, dan ben je er ook uit, en dan kan je ook verder...
Dit vage gedoe..... en het duurt ook nog eens 8 weken...![]()
Spannendquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:18 schreef Leonora het volgende:
Zo jullie houden het wel goed bij zeg... En jullie zijn ook wel erg streng, soms wel terecht. Maar ik zat met een werkrelatie waar ik geen risico's wilde lopen, dus dan wordt het allemaal lastiger. En denk dat het misschien ook allemaal wel beter was zo, ipv hoteldebotel in een verliefdheid op een collega storten met alle gevolgen van dien. En hij is ook niet echt een "snelle" jongen zullen we maar zeggen, erg voorzichtig enzo. Al met al weer veel geleerd hahaha.
Mijn werkdagen kabbelen voort en ik mis hem eigenlijk best wel. Deze vakantie duurt nu 3 weken ipv 1 week. Het geeft me wel de tijd om eea tot bezinken te laten komen.
Nu hij toch weg gaat van het werk, kan ik uiteraard al mijn flirtmoves uit de kast halen, dus dat gaat prima zo. Helaas is die vakantie dus nu 3 weken geworden, dat betekent dat hij pas over nog anderhalve week terug is. En de eerste week dat hij terug is (en gaat verkondigen dat hij een andere baan heeft) werk ik waarschijnlijk ergens anders, dus ons "eerste" contact zal even duren. Hij zou me bellen die week dus ben benieuwd.
Heb'm laten weten dat ik hem mis. Hij heeft deze keer weer beloofd dat we na zijn vakantie iets leuks samen gaan doen. Hij zegt dat hij me mist en ernaar uit ziet om mij weer te zien. Is kijken hoe hij het deze keer gaat aanpakken. Ik ben ditmaal géénszins tegenstrijdig in mijn signalen, errug duidelijk zelfs al zeg ik het zelf, dus als hij zich deze keer weer terugtrekt, dan ligt het toch echt aan hem.
OK nog even geduld allemaal... SPANNEND HE??
Waren alle vrouwen maar zoquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:18 schreef Michellee het volgende:
[..]
Idd! Ik zie deze topic nu pas, maar wat een gedoe![]()
Je geeft zelf aan dat je van communicatie houdt, maar daar zie ik tot nu toe niks van. Zeg aub gewoon direct tegen hem wat je voor hem voelt, en dan heb je meteen duidelijk. JA, hij vindt je ook leuk, en dan hebben jullie wat. Nee, dan ben je er ook uit, en dan kan je ook verder...
Dit vage gedoe..... en het duurt ook nog eens 8 weken...![]()
Ik hou gewoon niet van dat heen en weer gedwarrel, vraag het, en dan ben je er klaar mee!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:29 schreef Kloonie het volgende:
[..]
Waren alle vrouwen maar zoMijn ervaring leert dat misschien 1% van de dames is zoals jij!
Hoi, neuken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:24 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van dat heen en weer gedwarrel, vraag het, en dan ben je er klaar mee!
Dat is juist lief. Zolang het niet obsessief wordt natuurlijkquote:
Wie weet wat er verandert nadat hij een andere baan heeft, misschien was hij alleen maar bang om het intiemer te maken aangezien ze collega's zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:47 schreef Vagere_Hein het volgende:
Maar ook al wordt het iets, dan blijft het toch nog steeds een natte krant met issues? Ze geeft aan dat ze hem mist en het enige wat hij zegt is "tot na m'n vakantie.".
Ze houdt van duidelijke communicatiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:46 schreef MLI het volgende:
Love is in the air!
Ik dacht dat de verliefdheid verdwenen was?
nee hoor, na het neuqen volgt het topic: "Gedumpt door ex-collega, wat nu?"quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:29 schreef Shivo het volgende:
En dan krijgen we over een jaar of zeven weer een topic 'ik ben verliefd op mijn collega maar heb ook een lieve vriend'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |