abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59737854
quote:
En mannen die dit lezen, die begrijpen dondersgoed dat hij helemaal niet in mij geïnteresseerd is, anders was hij er allang voor gegaan. Hij vindt die Belgische griet gewoon veel leuker. En misschien denkt 'ie wel dat hij helemaal geen kans bij mij maakt.
Nou, mijn indruk is dat hij ofwel niet geinteresseerd is, ofwel dat hij een ontzettende natte krant is.
pi_59738161
quote:
Nou, mijn indruk is dat hij ofwel niet geinteresseerd is, ofwel dat hij een ontzettende natte krant is.
Misschien wel allebei...
  vrijdag 27 juni 2008 @ 19:42:28 #103
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_59738210
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 19:40 schreef Leonora het volgende:

[..]

Misschien wel allebei...
Nou dat zullen we nooit met zekerheid weten als jij geen actie onderneemt.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_59738617
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 19:40 schreef Leonora het volgende:

[..]

Misschien wel allebei...
Dan moet je jezelf afvragen wat je in hem ziet.
pi_59738733
quote:
Dan moet je jezelf afvragen wat je in hem ziet.
yes I am seriously wondering...moet een of ander minderwaardigheidscomplex zijn...
pi_59739417
Misschien is hij homo en nog niet uit de kast gekomen, waardoor hij met de (vrouwelijke?)collega's op je werk flirt om dat een beetje te verbergen.

Ook omdat hij je "hint" (mailtje) niet zag, want als je die hint niet ziet....dan is er iets mis
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_59739837
Kom weer even kijken.. Heb je mijn vorige post niet gelezen??
Toen zei ik precies wat er gebeurd is, maar je zit in een vroeger stadium nog. Iedereen allemaal: "Gaan gaan, dit zijn tips." Die lopen de TS alleen maar gek te maken.
Ik schreef in dat bericht ook dat ik in precies dezelfde situatie als jou hebt gezeten.
Ik ben ook een man, maar als iemand mij zo uitnodigt op die manier had ik de hint wel begrepen. Dan had ik door dat jij wel meer wou dan collega's. Iig, wat ik toen destijds ook zei volgens mij.
Het is nu vrij duidelijk dat hij niets wil, tenzij hij graag langs wilt komen. Ik kan je maar 1 tip geven, (wat in mijn ogen een gouden tip is, want ik heb het niet gedaan en dus jezelf gigantisch in de problemen zet) laat het lekker gaan. Ga er niet op in. Als hij doorheeft wat er gaande is zal de werksfeer er echt niet leuker op worden. Let it go, dit gaat nooit werken meer. Deed het bij mij ook niet.
Succes
pi_60132144
En de 2 weken zonder mijn collega zijn weer voorbij. Ik heb de 2 weken de nodige afkickverschijnselen gehad. En het bleek toch een hardnekkige verliefdheid, want in die tijd ben ik er niet vanaf gekomen...wat mij deed denken, dat het misschien niet alleen aan mij lag, maar ook aan hem. Als hij immers ook gevoelens voor mij heeft, dan ga ik dat natuurlijk ook voelen. Maar goed, wat kan je verder doen als het ècht niet wederzijds is...zoals evoviper7 al zei, maar gewoon niet op reageren en doen alsof er niets aan de hand is.

Hij is deze week weer begonnen met werken. Maandag was ik erg blij om hem weer te zien. Gelukkig is ons contact als vanouds, dus no hard feelings, vervelende werksfeer of rare situaties. Helaas hadden we het beiden weer veel te druk met werken om even rustig bij te kletsen. Dinsdag hetzelfde, einde van de dag toch nog even de tijd gehad om werkgerelateerd iets te bespreken. Vraagt 'ie naar welk festival we deze keer gaan. Dus er staan zowaar alweer 2 "dates" op het programma...hij meldde terloops nog even dat hij dan pas weer een vrij weekend had dus dat kwam hem goed uit. Wat een mafkees hè, hij had gewoon even wat tijd nodig (en 2 weken vrij). Maar ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen...
pi_60133180
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:23 schreef Leonora het volgende:
En de 2 weken zonder mijn collega zijn weer voorbij. Ik heb de 2 weken de nodige afkickverschijnselen gehad. En het bleek toch een hardnekkige verliefdheid, want in die tijd ben ik er niet vanaf gekomen...wat mij deed denken, dat het misschien niet alleen aan mij lag, maar ook aan hem. Als hij immers ook gevoelens voor mij heeft, dan ga ik dat natuurlijk ook voelen. Maar goed, wat kan je verder doen als het ècht niet wederzijds is...zoals evoviper7 al zei, maar gewoon niet op reageren en doen alsof er niets aan de hand is.

Hij is deze week weer begonnen met werken. Maandag was ik erg blij om hem weer te zien. Gelukkig is ons contact als vanouds, dus no hard feelings, vervelende werksfeer of rare situaties. Helaas hadden we het beiden weer veel te druk met werken om even rustig bij te kletsen. Dinsdag hetzelfde, einde van de dag toch nog even de tijd gehad om werkgerelateerd iets te bespreken. Vraagt 'ie naar welk festival we deze keer gaan. Dus er staan zowaar alweer 2 "dates" op het programma...hij meldde terloops nog even dat hij dan pas weer een vrij weekend had dus dat kwam hem goed uit. Wat een mafkees hè, hij had gewoon even wat tijd nodig (en 2 weken vrij). Maar ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen...
Is ook lastig steeds van die verschillende signalen van hem.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_60358455
Dit is echt een vreemde soap aan het worden. Hij heeft zich wéér teruggetrokken. Lijkt erop dat hij de verliefdheid niet wil toelaten. En hij zegt dat hij met een privé-kwestie zit waar hij mij niet mee wil belasten. En hij kan er (zegt hij) met niemand over praten.
Tja.
Ik houd het nu maar voor gezien hoor. Dit wordt me allemaal veel te ingewikkeld. En denk dat ik weer van mening ben veranderd, een relatie op de werkplek is niet handig. Zolang alles goed gaat, ok, maar zodra eentje niet meer verder wil, wordt de hele situatie lastig. Gelukkig hebben we nog steeds een goede werkrelatie en dat wil ik zo houden. End of lovestory never to be.
pi_60362693
Wat is er gebeurd in de tussentijd? Want ik kan er niet uit opmaken dat hij ergens heeft aangegeven interesse te hebben die verder gaat dan vriendschap. Zijn die 2 dates wel doorgegaan? Hebben jullie gezoend of meer?
Ben trouwens ook wel benieuwd naar die privekwestie. Lijkt me sterkd at jullie werkrelatie niet behoorlijk beinvloed is of wordt door dit gezeur.
pi_60371468
Hij heeft dinsdag dus dat festival voorgesteld, woensdag en donderdag wat verliefde blikken op me geworpen, die ik (eerlijk is eerlijk) niet heb beantwoord, omdat ik geen verliefd gedoe op de werkplek wilde eigenlijk. En toen na het weekend was hij ineens heel anders maandag. Hij ontweek ieder normaal contact met me (lunch, gezellig kletsen), maar gedroeg zich erg zakelijk. Lunch doen we altijd samen, maar hij ging met andere collega's lunchen, zomaar. Dinsdag en woensdag hetzelfde, hij gedraagt zich heel anders dan normaal maar werktechnisch wel geheel correct behandeld. Tijdens het werk neemt hij zogenaamd geen notitie meer van me. En ik zit ondertussen te wachten wanneer we nou die afspraak voor het weekend gaan maken (we hadden nog geen tijden enzo afgesproken), dat gebeurde dus niet. Woensdag even een momentje gepakt om hem uit te horen over zijn plannen dit weekend, begint 'ie ineens over 2 verjaardagen (bij dat getrouwde stel) die hij dan heeft. Maar verder zegt hij onze afspraak helemaal niet af ofzo. Donderdag was ik toen boos en toen heb ik gevraagd of hij even tijd wilde maken om "ons" te bespreken. Toen heb ik hem gevraagd waarom hij onze afspraak niet gewoon netjes heeft afgezegd. Waarop hij als antwoord gaf dat hij met een privé-kwestie zit, zijn geheugen als een zeef werkt en hij gewoon vergeten was (dat hij een dubbele afspraak had gemaakt, dat hij mij moest afzeggen). En dat ik hem daar niet kwalijk voor moest nemen, dat gewoon zijn manier van doen was blablabla... Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik zulk gedrag van hem niet wilde hebben, dat ik dat niet leuk vond en dat communicatie ERRUG belangrijk is. Dus dat hij met me moet communiceren over wat er gaande is bij hem, zodat ik er rekening mee kan houden.

Er is verder niets tussen ons gebeurd, geen gezoen of wat dan ook, geen date en ik heb geen idee wat die privé-kwestie is. Hij blijft met me flirten maar dat houd ik nu tegen, want lijkt me dat dat nu een beetje zinloos gezwets is. Onze werkrelatie is serieus waar PRIMA dus ben heel blij en ik laat het echt daarbij.

Hij is nu wéér een week met vakantie, benieuwd of hij daarna weer normaal doet en/of hij mij de privé-kwestie wil toevertrouwen. Tot zover

[ Bericht 15% gewijzigd door Leonora op 27-07-2008 00:47:51 ]
  zondag 27 juli 2008 @ 00:36:34 #113
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_60371618
/care seriously.
*Hosselcopter*
pi_60373160
Wat een verhalen zeg Denk eerlijk gezegd dat hier niet nog wat uit zal bloeien. Toch succes gewenst.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2008 03:15:27 ]
pi_60373209
Omdat het lekker wegleest...
  zondag 27 juli 2008 @ 03:28:38 #116
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_60373217
quote:
Op zondag 27 juli 2008 03:27 schreef zarGon het volgende:
Omdat het lekker wegleest...
Nogal.
Die muts maar mekkeren dat hij flirt maar zij niet antwoord en het dan raar vinden dat hij haar erna negeert.

Prachtig die vrouwen. Je zal ze eens de keuken uitlaten.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_60373559
Het komt niet echt over of hij zo gek is als jou als jij op hem.

Misschien kun je idd beter wat afstand houden. Het is een collega, als het niks wordt zie je hem wel nog dagelijks op de werkvloer.
Probeer hem gewoon als leuke collega te houden, maar meer ook niet.

Succes, hopelijk ben je snel over je verliefdheid heen.
pi_60374943
quote:
Op zondag 27 juli 2008 00:26 schreef Leonora het volgende:Donderdag was ik toen boos en toen heb ik gevraagd of hij even tijd wilde maken om "ons" te bespreken. (...) Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik zulk gedrag van hem niet wilde hebben, dat ik dat niet leuk vond en dat communicatie ERRUG belangrijk is. Dus dat hij met me moet communiceren over wat er gaande is bij hem, zodat ik er rekening mee kan houden.
heb jij wel s naar hem gecommuniceerd wat er gaande is bij jou, zoals je verliefdheid, zodat hij daar rekening mee kan houden? Misschien heeft ie dat wel totaal niet door.
quote:
Er is verder niets tussen ons gebeurd, geen gezoen of wat dan ook, geen date en ik heb geen idee wat die privé-kwestie is. Hij blijft met me flirten maar dat houd ik nu tegen.
Wat voor flirtgedrag vertoont ie dan? Misschien interpreteer je het wel helemaal verkeerd en vond hij jou gewoon een gezellige collega.

Maar misschien durft ie de volgende stap niet te zetten, heeft ie nauwelijks ervaring en trekt hij zich daarom terug. En is die privekwestie een slap excuus. Kan ook, maar eigenlijk weet je nu dus niets.
Lijkjt me toch vervelend hoor op kantoor.
pi_60376019
quote:
Denk eerlijk gezegd dat hier niet nog wat uit zal bloeien.

Denk't ook niet.
quote:
Die muts maar mekkeren dat hij flirt maar zij niet antwoord en het dan raar vinden dat hij haar erna negeert.
Na ja, ach, hij had ook gewoon even de afspraak kunnen bevestigen zoals hij had voorgesteld, of bij angst voor afwijzing even af kunnen zeggen. Het geflirt erna heb ik geen boodschap aan.
quote:
heb jij wel s naar hem gecommuniceerd wat er gaande is bij jou, zoals je verliefdheid, zodat hij daar rekening mee kan houden? Misschien heeft ie dat wel totaal niet door.
Ja, zullen we dat aub ook zo houden?!? Want met dit gedrag denk ik niet dat het überhaupt een leuke partner zou worden, toch?? Meer genante vertoningen heb ik nu echt niet nodig. Maar verder heb je absoluut gelijk ja. Jammer dat we in een werksituatie zitten.

Verliefdheid zal met de tijd wel slijten. Ik heb natuurlijk nog wel een zwak voor'm, maar probeer het zoveel mogelijk zakelijk te houden. En stel je voor dat hij me de privékwestie nog toe wil vertrouwen, dan wil ik best luisteren. Komend jaar even goed uitzitten bij mijn werk is nu erg belangrijk. En daar kan ik zijn hulp erg goed bij gebruiken, gelukkig is onze werkrelatie ok. Dat ga ik nu niet meer op het spel zetten met dit "vindt hij me nu leuk of niet?"-gedoe. Maf gedoe ook eigenlijk. Maar was wel een leuke topic toch?
  zondag 27 juli 2008 @ 21:46:29 #120
521 ruby
Hell yeah!
pi_60384569
Ik vind het ook wel een leuk topic eigenlijk.

Hopelijk kom je er uit met je gevoelens en laat je je niet gek maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door ruby op 27-07-2008 23:08:31 ]
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zondag 27 juli 2008 @ 22:11:33 #121
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60385029
Ik vind jou wel erg 'moeilijk' doen. Dat hij zo reageert vind ik hartstikke normaal; jij geeft hem alleen maar vreemde signalen.

Je moet het natuurlijk allemaal zelf weten; maar deze heb je zelf verprutst. Je rationaliseert jouw en zijn gevoelens, je bent onduidelijk, je doet vreemd en je stelt je niet vrouwelijk op.
Volgende keer wat meer kwetsbaarheid en eerlijkheid; mannen hebben dat liever dan een muts die zakelijk, detached en moeilijk doet.
pi_60395203
Het is jammer inderdaad dat je je gaat verschuilen achter overdreven rationeel gedrag. Voordat je een ander vertelt dat je 'iets niet wilt hebben' is het ook goed om te kijken naar je eigen tegenstrijdige signalen. En je kunt ook achteraf nog terugkomen op zo'n gesprek door te melden dat je nog eens hebt nagedacht over eea. Jezelf uiten is in iedere relatie, verliefheid of geen verliefdheid, van groot belang. En dat zeg ik omdat ik er zelf een tijdje terug nog op ben gewezen. Ook door een collega, die de moeite nam dat duidelijk aan mij te maken. Kijk, dan til je je relatie met iemand op een hoger plan. En of het dan echt iets wordt of niet, is helemaal niet zo relevant. .
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_60397081
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:04 schreef Leonora het volgende:
Dit is echt een vreemde soap aan het worden. Hij heeft zich wéér teruggetrokken. Lijkt erop dat hij de verliefdheid niet wil toelaten. En hij zegt dat hij met een privé-kwestie zit waar hij mij niet mee wil belasten. En hij kan er (zegt hij) met niemand over praten.
Klinkt als een excuus dat hij niet over zijn gevoelens WIL praten
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  maandag 28 juli 2008 @ 16:55:14 #124
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_60399193
quote:
Op zondag 27 juli 2008 03:28 schreef cerror het volgende:

[..]

Nogal.

Prachtig die vrouwen. Je zal ze eens de keuken uitlaten.
There is no rehab for stupidity.
pi_60402544
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:55 schreef mane het volgende:
Het is jammer inderdaad dat je je gaat verschuilen achter overdreven rationeel gedrag. Voordat je een ander vertelt dat je 'iets niet wilt hebben' is het ook goed om te kijken naar je eigen tegenstrijdige signalen. En je kunt ook achteraf nog terugkomen op zo'n gesprek door te melden dat je nog eens hebt nagedacht over eea. Jezelf uiten is in iedere relatie, verliefheid of geen verliefdheid, van groot belang. [...]
Eens. Je kunt alleen maar gissen naar wat er in zijn hoofd omgaat, zekerheid heb je niet, tot het moment dat er écht iets gebeurt. Jij hebt bepaalde verwachtingen van hem en wordt keer op keer teleurgesteld, omdat hij niet 'doet' wat jij wilt. Daar handel je vervolgens naar en geeft tegenstrijdige signalen af.

Ik wil niet zeggen dat hij jou ziet zitten, maar uit wat ik tot nog toe gelezen heb, kan ik óók niet opmaken dat het níet zo is. Zelf ben ik ook goed in het geven van verkeerde / tegenstrijdige signalen op het moment dat ik écht iemand zie zitten, ik denk dat dat te maken heeft met jezelf kwetsbaar opstellen / blauwtje lopen. Daar komt bij jullie dan nog 'ns bij dat je in een werksituatie verkeert, wat het allemaal niet makkelijker maakt. Tips heb ik niet direct, het kan wat mij betreft nog steeds either way gaan, maar als je het nu volledig afblaast, dan loop je kans om een potentieel leuke relatie de grond in te boren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')