Nou, mijn indruk is dat hij ofwel niet geinteresseerd is, ofwel dat hij een ontzettende natte krant is.quote:En mannen die dit lezen, die begrijpen dondersgoed dat hij helemaal niet in mij geïnteresseerd is, anders was hij er allang voor gegaan. Hij vindt die Belgische griet gewoon veel leuker. En misschien denkt 'ie wel dat hij helemaal geen kans bij mij maakt.
Misschien wel allebei...quote:Nou, mijn indruk is dat hij ofwel niet geinteresseerd is, ofwel dat hij een ontzettende natte krant is.
Nou dat zullen we nooit met zekerheid weten als jij geen actie onderneemt.quote:
yes I am seriously wondering...moet een of ander minderwaardigheidscomplex zijn...quote:Dan moet je jezelf afvragen wat je in hem ziet.
Is ook lastig steeds van die verschillende signalen van hem.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:23 schreef Leonora het volgende:
En de 2 weken zonder mijn collega zijn weer voorbij. Ik heb de 2 weken de nodige afkickverschijnselen gehad. En het bleek toch een hardnekkige verliefdheid, want in die tijd ben ik er niet vanaf gekomen...wat mij deed denken, dat het misschien niet alleen aan mij lag, maar ook aan hem. Als hij immers ook gevoelens voor mij heeft, dan ga ik dat natuurlijk ook voelen. Maar goed, wat kan je verder doen als het ècht niet wederzijds is...zoals evoviper7 al zei, maar gewoon niet op reageren en doen alsof er niets aan de hand is.
Hij is deze week weer begonnen met werken. Maandag was ik erg blij om hem weer te zien. Gelukkig is ons contact als vanouds, dus no hard feelings, vervelende werksfeer of rare situaties. Helaas hadden we het beiden weer veel te druk met werken om even rustig bij te kletsen. Dinsdag hetzelfde, einde van de dag toch nog even de tijd gehad om werkgerelateerd iets te bespreken. Vraagt 'ie naar welk festival we deze keer gaan.Dus er staan zowaar alweer 2 "dates" op het programma...hij meldde terloops nog even dat hij dan pas weer een vrij weekend had dus dat kwam hem goed uit. Wat een mafkees hè, hij had gewoon even wat tijd nodig (en 2 weken vrij). Maar ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen...
Nogal.quote:Op zondag 27 juli 2008 03:27 schreef zarGon het volgende:
Omdat het lekker wegleest...
heb jij wel s naar hem gecommuniceerd wat er gaande is bij jou, zoals je verliefdheid, zodat hij daar rekening mee kan houden? Misschien heeft ie dat wel totaal niet door.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:26 schreef Leonora het volgende:Donderdag was ik toen boos en toen heb ik gevraagd of hij even tijd wilde maken om "ons" te bespreken. (...) Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik zulk gedrag van hem niet wilde hebben, dat ik dat niet leuk vond en dat communicatie ERRUG belangrijk is. Dus dat hij met me moet communiceren over wat er gaande is bij hem, zodat ik er rekening mee kan houden.
Wat voor flirtgedrag vertoont ie dan? Misschien interpreteer je het wel helemaal verkeerd en vond hij jou gewoon een gezellige collega.quote:Er is verder niets tussen ons gebeurd, geen gezoen of wat dan ook, geen date en ik heb geen idee wat die privé-kwestie is. Hij blijft met me flirten maar dat houd ik nu tegen.
quote:Denk eerlijk gezegd dat hier niet nog wat uit zal bloeien.
Na ja, ach, hij had ook gewoon even de afspraak kunnen bevestigen zoals hij had voorgesteld, of bij angst voor afwijzing even af kunnen zeggen. Het geflirt erna heb ik geen boodschap aan.quote:Die muts maar mekkeren dat hij flirt maar zij niet antwoord en het dan raar vinden dat hij haar erna negeert.
Ja, zullen we dat aub ook zo houden?!? Want met dit gedrag denk ik niet dat het überhaupt een leuke partner zou worden, toch?? Meer genante vertoningen heb ik nu echt niet nodig. Maar verder heb je absoluut gelijk ja. Jammer dat we in een werksituatie zitten.quote:heb jij wel s naar hem gecommuniceerd wat er gaande is bij jou, zoals je verliefdheid, zodat hij daar rekening mee kan houden? Misschien heeft ie dat wel totaal niet door.
Klinkt als een excuus dat hij niet over zijn gevoelens WIL pratenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:04 schreef Leonora het volgende:
Dit is echt een vreemde soap aan het worden. Hij heeft zich wéér teruggetrokken. Lijkt erop dat hij de verliefdheid niet wil toelaten. En hij zegt dat hij met een privé-kwestie zit waar hij mij niet mee wil belasten. En hij kan er (zegt hij) met niemand over praten.
quote:Op zondag 27 juli 2008 03:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Nogal.
Die muts maar mekkeren dat hij flirt maar zij niet antwoord en het dan raar vinden dat hij haar erna negeert.
Prachtig die vrouwen. Je zal ze eens de keuken uitlaten.
Eens. Je kunt alleen maar gissen naar wat er in zijn hoofd omgaat, zekerheid heb je niet, tot het moment dat er écht iets gebeurt. Jij hebt bepaalde verwachtingen van hem en wordt keer op keer teleurgesteld, omdat hij niet 'doet' wat jij wilt. Daar handel je vervolgens naar en geeft tegenstrijdige signalen af.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:55 schreef mane het volgende:
Het is jammer inderdaad dat je je gaat verschuilen achter overdreven rationeel gedrag. Voordat je een ander vertelt dat je 'iets niet wilt hebben' is het ook goed om te kijken naar je eigen tegenstrijdige signalen. En je kunt ook achteraf nog terugkomen op zo'n gesprek door te melden dat je nog eens hebt nagedacht over eea. Jezelf uiten is in iedere relatie, verliefheid of geen verliefdheid, van groot belang. [...]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |