Misschien kunnen we afspreken naar een bepaald subforum te gaan. Ik heb begrepen dat Yvonne iets wil regelen in SHO. Hoe dat zit weet ik niet precies, misschien horen we dat nog.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:29 schreef petraa het volgende:
Het gaat mij niet eens zo zeer om de COS, we kunnen in elk willekeurig subforum een dingetje starten! Maar ik ga gewoon de mensen van hier missen! Want als iedereen gaat uitzwerven is het lastig elkaar te vinden!
Als het warm is wel, als het koel is liever nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien kunnen we afspreken naar een bepaald subforum te gaan. Ik heb begrepen dat Yvonne iets wil regelen in SHO. Hoe dat zit weet ik niet precies, misschien horen we dat nog.
Mooie caps Prospera, slaap jij weleens?![]()
Ik ga boodschappen doen, laterzzzz.
Ik ben net terug van boodschappen doen, score: 5 welpies en 1 grote welpquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien kunnen we afspreken naar een bepaald subforum te gaan. Ik heb begrepen dat Yvonne iets wil regelen in SHO. Hoe dat zit weet ik niet precies, misschien horen we dat nog.
Tyquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is nog eens een goed idee.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben net terug van boodschappen doen, score: 5 welpies en 1 grote welp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou leuk zijn als we daar of waar dan ook een DGK-daklozen-subforum krijgen
De telegraaf weet niet van ophouden.Wat een onzin,ze schrijven net of Huub al zijn geld opgemaakt heeft,maar dat waren de boetes.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:25 schreef Margo37 het volgende:
En jaaa, ik lees ook nog steeds mee![]()
http://www.telegraaf.nl/4(...)_Claire__.html?p=3,1
hey Margo...quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:25 schreef Margo37 het volgende:
En jaaa, ik lees ook nog steeds mee![]()
http://www.telegraaf.nl/4(...)_Claire__.html?p=3,1
Hoi hoiquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:31 schreef Desii het volgende:
[..]
hey Margo...![]()
Wat een rotstukje zeg...inhoudelijk klopt het ook niet
(het lijkt net of hij 8000 euro in 2 weken heeft opgemaakt)
Er is nog steeds niets veranderd, de negatieve berichtgeving over Huub gaat gewoon door. Het lijkt zo langzamerhand wel een Pavlov-reactiequote:Op woensdag 11 juni 2008 13:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De telegraaf weet niet van ophouden.Wat een onzin,ze schrijven net of Huub al zijn geld opgemaakt heeft,maar dat waren de boetes.![]()
En Huub word rustig gehouden met zijn beloofde pilot.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Er is nog steeds niets veranderd, de negatieve berichtgeving over Huub gaat gewoon door. Het lijkt zo langzamerhand wel een Pavlov-reactie
Reactie Huub:quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:33 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
Ja, gaat nergens over, ben benieuwd of Huub er nog op gaat reageren.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:04 schreef chelsepels het volgende:
[..]
Reactie Huub:
telegraaf?
vandaag, 13:47, 4 x bekeken
nou vind dit wel een grappig stuk.... niet alleen dat er niets van klopt ben ik benieuwd wie hun bron is...
goed
laters
huub
http://www.telegraaf.nl/4(...)_Claire__.html?p=4,1
Bron: http://dgkhuub.hyves.nl/blog/13212029/telegraaf/tQpr/
gebruik je gewoon je echte naam werkt altijdquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat een gedoe om je op hyves te registreren.Ben al een uur bezig,maar gaat steeds fout.Alle namen zijn niet goed.
Ook gedaan ,maar dan zeggen ze weer dat dat niet kan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
gebruik je gewoon je echte naam werkt altijd
Vreemd, misschien je voornaam met daarachter je geboortedatum?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ook gedaan ,maar dan zeggen ze weer dat dat niet kan.
Ik wil geen hyves en ook geen registratie op Now-live, ik ben dus hartstikke blij met jullie linkjesquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:12 schreef markvanrinsum het volgende:
gebruik je gewoon je echte naam werkt altijd
super dat je ons zo op de hoogte houdquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:32 schreef chelsepels het volgende:
Claire is net op 101.tv geweest, er staat ook een filmpje ervan op zie:
http://www.101.tv/page/pr(...)7595da712a424c46b9a/
Hyves is zooooooooooo leuk!quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat een gedoe om je op hyves te registreren.Ben al een uur bezig,maar gaat steeds fout.Alle namen zijn niet goed.
Ja, lijkt mij ook, volwassen man hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
"Wie is er verantwoordelijk ?"
Nou eh......Mikey zelf ??
hij komt nog regelmatig online op hyves krijg alleen nooit geen antwoordquote:
Huub en Claire?????? Wie zijn datquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:54 schreef chelsepels het volgende:
Spitsnieuws Huub en Claire aan de wandel
Zag deze nog..nu echt weg
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:06 schreef Borga het volgende:
[quote]Op woensdag 11 juni 2008 18:59 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
![]()
Niet lullen Borgaquote:
Zo zagen ze er gisteren ook uit Ruudemans, tijdens een andere opdracht.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat zien ze eruit in de UK
En wat een opdracht, een reuze spiraal![]()
En gaat het vaak fout?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo zagen ze er gisteren ook uit Ruudemans, tijdens een andere opdracht.
Het lullige is....als Dennis of Rachel de spiraal raken , krijgt de rest een elektrische schok. Rare spelletjes verzinnen ze daar.
Die vent spoort echt niet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:00 schreef markvanrinsum het volgende:
mike op nowlive
hij gaat met huub en clair en niet met brianquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:04 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
hij gaat met huub en clair en niet met brian om
Top, die links van jouquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:54 schreef chelsepels het volgende:
Spitsnieuws Huub en Claire aan de wandel
Zag deze nog..nu echt weg
Had ook niet anders verwacht.Huub is buiten goed voor iedereen,jammer dat ze Huub het zo moeilijk hebben gemaakt.Had nog steeds graag gezien dat Brian en Amanda waren aangepakt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:04 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
hij gaat met huub en clair en niet met brian
Huub wordt inderdaad nog steeds afgeschilderd als een achterbakse blaaskaak, gelukkig weten de meesten hier wel beterquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht.Huub is buiten goed voor iedereen,jammer dat ze Huub het zo moeilijk hebben gemaakt.Had nog steeds graag gezien dat Brian en Amanda waren aangepakt.
Nee lukt nog steeds niet.Krijg elke keer de melding over Buchstaben en benutzername.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huub wordt inderdaad nog steeds afgeschilderd als een achterbakse blaaskaak, gelukkig weten de meesten hier wel beter![]()
Is het nog gelukt op Hyves?
Volgens mij hebben sommigen niet goed geluisterd.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht.Huub is buiten goed voor iedereen,jammer dat ze Huub het zo moeilijk hebben gemaakt.Had nog steeds graag gezien dat Brian en Amanda waren aangepakt.
Sorry, Yourie heeft natuurlijk bij A-jakkes gespeeldquote:
bijna iedereen is hier anti brian je weet tochquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij hebben sommigen niet goed geluisterd.
Hij zei dat hij nog met iedereen vrienden is, maar nu even meer contact had met Huub en Claire, omdat Brian en Amanda op vakantie waren.
Alleen dat achterbakse crimmineeltje van een Sly wilde er een draai aangeven alsof Brian hem in de steek zou hebben gelaten.
Mike zei tot 3x tot dat hij nog vrienden is met iedereen, maar Sly verdraaide het steeds weer.
En hier willen sommigen het ook graag zo horen.
Heb je de Duitse versie te pakken?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee lukt nog steeds niet.Krijg elke keer de melding over Buchstaben en benutzername.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry, Yourie heeft natuurlijk bij A-jakkes gespeeld
Het hele DGK gebeuren klopt geen reet van... Ze hebben de mensen niet zichzelf laten zijn en ze zijn op TV overgekomen als acteurs waar niemand zich mee wil associëren....quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Cv Youri Mulderquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:26 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ajax ?
Youri Mulder
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
...
Dus datte Roevka.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Het hele DGK gebeuren klopt geen reet van... Ze hebben de mensen niet zichzelf laten zijn en ze zijn op TV overgekomen als acteurs waar niemand zich mee wil associëren....
Ik denk dat je rustig kan stellen dat alle wannabees het slachtoffer zijn geworden van moderene slavernij... nee niet in een peeskamertje dit keer... maar een grote luxe villa om de schijn op te houden. Waar de wannabees de keus hadden om onbetaald TV te maken of het pand te verlaten. Met allemaal een grote wortel voor hun neus twv rond een miljoen is dit een erg moeilijke keuze en zeker een keuze die moeilijk nog te maken.is als je al zoveel tijd in dit project hebt geinspecteerd.
JdM kan maar beter zijn zaakjes de voilgende keer goed voor elkaar hebben. Huub en consorten raad ik aan contact op te nemen met de arbeidsinspectie. In mijn ogen kan het niet zo zijn dat zij daar gratis hebben moeten werken en op de koop toe ook nog eens allemaal bedreigingen moeten incasseren en buiten DGK nu beveiliging nodig hebben. Een beveiliging die veel geld kost maar als ex-wannabee zelf geen cent in de zak. Ronduit schandalig.
Die zullen allemaal toch wel op een of andere loonlijst hebben gestaanquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Het hele DGK gebeuren klopt geen reet van... Ze hebben de mensen niet zichzelf laten zijn en ze zijn op TV overgekomen als acteurs waar niemand zich mee wil associëren....
Ik denk dat je rustig kan stellen dat alle wannabees het slachtoffer zijn geworden van moderene slavernij... nee niet in een peeskamertje dit keer... maar een grote luxe villa om de schijn op te houden. Waar de wannabees de keus hadden om onbetaald TV te maken of het pand te verlaten. Met allemaal een grote wortel voor hun neus twv rond een miljoen is dit een erg moeilijke keuze en zeker een keuze die moeilijk nog te maken.is als je al zoveel tijd in dit project hebt geinspecteerd.
JdM kan maar beter zijn zaakjes de voilgende keer goed voor elkaar hebben. Huub en consorten raad ik aan contact op te nemen met de arbeidsinspectie. In mijn ogen kan het niet zo zijn dat zij daar gratis hebben moeten werken en op de koop toe ook nog eens allemaal bedreigingen moeten incasseren en buiten DGK nu beveiliging nodig hebben. Een beveiliging die veel geld kost maar als ex-wannabee zelf geen cent in de zak. Ronduit schandalig.
Ze kregen toch ook een vergoeding?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die zullen allemaal toch wel op een of andere loonlijst hebben gestaanBestaat toch niet dat je alleen maar voor de lol anderhalf tot twee jaar van huis bent zonder vergoeding.
Jaap zou ook de helft van het te winnen bedrag aan goede doelen schenken.... duhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:30 schreef beequeen het volgende:
@LS, ik kan me toch het vorige gesprek tussen Jaap en Sly herinneren. Daarin zei Jaap het 06 nummer van Bassie en Adriaan niet kon bemachtigen, om wat voor reden dan ook.
Fuck B&A, Sly zegt het nu ook weer.
DGK2 zal nooit hetzelfde zijn. Ik ben DGK gaan kijken met het idee dat het allemaal echt was en niets gescript, het bleek gewoon één grote farce te zijn, waarin mensen ongelovelijk gebruikt en onderuit gehaald zijn. Mocht er een DGK2 komen, dan zal ik er dus heel anders tegenaan kijken als dat ik in het begin tegen DGK1 aan keek.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus datte Roevka.![]()
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er een DGK 2 komt. Dit programma heeft klauwen vol geld gekost en wat is het eindrerultaat: 4 Finalisten waarvan er iig 3 totaal de weg kwijt zijn, je weet wel wie ik bedoel.
Nu kunnen we wel roepen: Wij willen een DGK 2, voor mij hoeft het echt niet en dat meen ik serieus.
Jaap liegt dus gewoon de hele boel bij elkaar over van alles en nog wat.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jaap zou ook de helft van het te winnen bedrag aan goede doelen schenken.... duhhhhhhhhhhhh
Jij gelooft ook alles he?
Jaap heeft gewoon contact met A&B, maar wat gaat nu iemand zijn privéleven aan?
DGK is afgelopen en dan hoef je niet alles aan de grote klok te hangen.
Maar de meesten geilen er gewoon op om zoveel mogelijk negatieve berichten over B&A de wereld in te helpen.
En als er dan iets negatiefs over Huub wordt geschreven staat "de hele wereld" op z'n kop.
Zoals hij in DGK ook al deed.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaap liegt dus gewoon de hele boel bij elkaar over van alles en nog wat.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cv Youri Mulder
--------------------------------------------------------------------------------
NAAM Youri Mulder
GEBOREN 23 maart 1969, Brussel, België
LAND Nederland
CLUBS Ajax, SDO, FC Twente, FC Schalke 04
POSITIE centrale spits, tweede spits
BEEN rechts
LENGTE
GEWICHT
INTERLANDS, GOALS, GEM., LAATSTE UPDATE
9 3 0,33 1 mei 2001
http://www.beijen.net/frank/cvs/mulder-y.htm
De uitspraak dat DGK goedkoper zou zijn dan ONM vind ik dan ook logisch... ze hebben geen enkele cent uit hoeven keren aan al die uren die de wannabees hebben moeten acteren.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus datte Roevka.![]()
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er een DGK 2 komt. Dit programma heeft klauwen vol geld gekost en wat is het eindrerultaat: 4 Finalisten waarvan er iig 3 totaal de weg kwijt zijn, je weet wel wie ik bedoel.
Nu kunnen we wel roepen: Wij willen een DGK 2, voor mij hoeft het echt niet en dat meen ik serieus.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:26 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ajax ?
Youri Mulder
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
ZVV Adelaars in 1990 met tweede van linksonder Youri MulderYouri Mulder (Brussel, 23 maart 1969) is een Nederlandse oud-voetballer en voetbalanalist. Hij is de zoon van oud-voetballer, schrijver en columnist Jan Mulder.
Youri Mulder speelde in de seizoenen 1988-1989 en 1989-1990 bij Futsal club zvv Adelaars in Naarden, waarmee hij in 1990 de districtsbeker van Midden-Nederland won.
In het seizoen 1990/1991 kwam hij bij FC Twente. Aanvankelijk als speler voor de breedte, veroverde hij al snel een plek in de basis. Door zijn eigen kwaliteiten wist hij al snel het etiket "zoon van..." van zich af te schudden.
In het eerste seizoen speelde hij 28 wedstrijden en wist 6 keer te scoren.
In zijn tweede seizoen viel vooral de samenwerking met Ronald de Boer op. Youri Mulder speelde 33 wedstrijden en scoorde dat seizoen 18 keer.
Het seizoen 92/93 werd het laatste seizoen bij FC Twente. Door een blessure speelde hij slechts 11 wedstrijden en scoorde in dat seizoen 3 maal.
In de zomerstop volgde zijn transfer naar Schalke 04. Daar speelde hij 9 seizoenen en wist in het totaal 31 keer te scoren. Mulder was echter vaak geblesseerd.
Youri Mulder kwam negen keer uit voor Oranje en scoorde daarbij drie keer. Het belangrijkste doelpunt was dat tegen Wit-Rusland in 1995, waarmee hij Oranje in de race hield voor kwalificatie voor het EK 1996. Mulder maakte onderdeel uit van de selectie voor dat eindtoernooi.
In 2002 stopte hij met voetballen. Hij was nog een jaar actief voor De Tubanters uit Enschede, zijn huidige woonplaats. Tegenwoordig is hij voetbalanalist bij Studio Sport en vaste deelnemer aan het programma Studio Voetbal, beide van de NOS.
Komend seizoen wordt Mulder de assistent van Fred Rutten bij Schalke 04.
Mulder is ook sinds enkele jaren te bewonderen als co-commentator naast Evert ten Napel in het computerspel FIFA Football
Youri Mulder is onderwerp in een van de titelverhalen in het boek van Youp van 't Hek: Floppy, Youri en andere helden
Youri heeft over het algemeen een chagrijnige kop, punt. Geef mij die ouwe van hem maar, Jan, vooral vroeger met BVDquote:
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
En ik hou niet eens van voetbal, behalve tijdens tijdens het EK
Jaap liegt dus, goh, dat is hem zo niet eigen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap zou ook de helft van het te winnen bedrag aan goede doelen schenken.... duhhhhhhhhhhhh
Jij gelooft ook alles he?
Ikquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Youri heeft over het algemeen een chagrijnige kop, punt. Geef mij die ouwe van hem maar, Jan, vooral vroeger met BVD
Zijn maximum is 225 en er zijn nu 218quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:48 schreef markvanrinsum het volgende:
er zijn 300 mensen op nowlive radio
Hoeveelste wieltje is dit al BQ?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap liegt dus, goh, dat is hem zo niet eigen.
Scrollwieletje maar weer gaan gebruiken.
Jan is topquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
IkJan en zijn commentaren.....gewoon het type hè?
En hij had altijd een leuke kop voor zo'n ouwe vent.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
IkJan en zijn commentaren.....gewoon het type hè?
Kwestie van dagelijks cleanen dan gaat het beessie lang mee hoor.quote:
Cela veut oxidé ma derrière. Ik heb die knul daar toch al niet zo hoogquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zijn maximum is 225 en er zijn nu 218
Hoezo bijna 300?
dat zegt hij zelf op de radio lekkersimpelquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Current Stream Information
Server Status: Server is currently up and public.
Stream Status: Stream is up at 128 kbps with 219 of 225 listeners (218 unique)
Listener Peak: 225
Hij heeft dus nog nooit meer dan 225 luisteraars gehad.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Cela veut oxidé ma derrière. Ik heb die knul daar toch al niet zo hoog
Anders had je het ook nog via deze kunnen doenquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haha denk het dan wel.Deed het via de Hyves van Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |