Misschien kunnen we afspreken naar een bepaald subforum te gaan. Ik heb begrepen dat Yvonne iets wil regelen in SHO. Hoe dat zit weet ik niet precies, misschien horen we dat nog.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:29 schreef petraa het volgende:
Het gaat mij niet eens zo zeer om de COS, we kunnen in elk willekeurig subforum een dingetje starten! Maar ik ga gewoon de mensen van hier missen! Want als iedereen gaat uitzwerven is het lastig elkaar te vinden!
Als het warm is wel, als het koel is liever nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien kunnen we afspreken naar een bepaald subforum te gaan. Ik heb begrepen dat Yvonne iets wil regelen in SHO. Hoe dat zit weet ik niet precies, misschien horen we dat nog.
Mooie caps Prospera, slaap jij weleens?![]()
Ik ga boodschappen doen, laterzzzz.
Ik ben net terug van boodschappen doen, score: 5 welpies en 1 grote welpquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien kunnen we afspreken naar een bepaald subforum te gaan. Ik heb begrepen dat Yvonne iets wil regelen in SHO. Hoe dat zit weet ik niet precies, misschien horen we dat nog.
Tyquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is nog eens een goed idee.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben net terug van boodschappen doen, score: 5 welpies en 1 grote welp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou leuk zijn als we daar of waar dan ook een DGK-daklozen-subforum krijgen
De telegraaf weet niet van ophouden.Wat een onzin,ze schrijven net of Huub al zijn geld opgemaakt heeft,maar dat waren de boetes.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:25 schreef Margo37 het volgende:
En jaaa, ik lees ook nog steeds mee![]()
http://www.telegraaf.nl/4(...)_Claire__.html?p=3,1
hey Margo...quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:25 schreef Margo37 het volgende:
En jaaa, ik lees ook nog steeds mee![]()
http://www.telegraaf.nl/4(...)_Claire__.html?p=3,1
Hoi hoiquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:31 schreef Desii het volgende:
[..]
hey Margo...![]()
Wat een rotstukje zeg...inhoudelijk klopt het ook niet
(het lijkt net of hij 8000 euro in 2 weken heeft opgemaakt)
Er is nog steeds niets veranderd, de negatieve berichtgeving over Huub gaat gewoon door. Het lijkt zo langzamerhand wel een Pavlov-reactiequote:Op woensdag 11 juni 2008 13:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De telegraaf weet niet van ophouden.Wat een onzin,ze schrijven net of Huub al zijn geld opgemaakt heeft,maar dat waren de boetes.![]()
En Huub word rustig gehouden met zijn beloofde pilot.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Er is nog steeds niets veranderd, de negatieve berichtgeving over Huub gaat gewoon door. Het lijkt zo langzamerhand wel een Pavlov-reactie
Reactie Huub:quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:33 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
Ja, gaat nergens over, ben benieuwd of Huub er nog op gaat reageren.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:04 schreef chelsepels het volgende:
[..]
Reactie Huub:
telegraaf?
vandaag, 13:47, 4 x bekeken
nou vind dit wel een grappig stuk.... niet alleen dat er niets van klopt ben ik benieuwd wie hun bron is...
goed
laters
huub
http://www.telegraaf.nl/4(...)_Claire__.html?p=4,1
Bron: http://dgkhuub.hyves.nl/blog/13212029/telegraaf/tQpr/
gebruik je gewoon je echte naam werkt altijdquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat een gedoe om je op hyves te registreren.Ben al een uur bezig,maar gaat steeds fout.Alle namen zijn niet goed.
Ook gedaan ,maar dan zeggen ze weer dat dat niet kan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
gebruik je gewoon je echte naam werkt altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |