Zo zagen ze er gisteren ook uit Ruudemans, tijdens een andere opdracht.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat zien ze eruit in de UK
En wat een opdracht, een reuze spiraal![]()
En gaat het vaak fout?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo zagen ze er gisteren ook uit Ruudemans, tijdens een andere opdracht.
Het lullige is....als Dennis of Rachel de spiraal raken , krijgt de rest een elektrische schok. Rare spelletjes verzinnen ze daar.
Die vent spoort echt niet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:00 schreef markvanrinsum het volgende:
mike op nowlive
hij gaat met huub en clair en niet met brianquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:04 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
hij gaat met huub en clair en niet met brian om
Top, die links van jouquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:54 schreef chelsepels het volgende:
Spitsnieuws Huub en Claire aan de wandel
Zag deze nog..nu echt weg
Had ook niet anders verwacht.Huub is buiten goed voor iedereen,jammer dat ze Huub het zo moeilijk hebben gemaakt.Had nog steeds graag gezien dat Brian en Amanda waren aangepakt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:04 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
hij gaat met huub en clair en niet met brian
Huub wordt inderdaad nog steeds afgeschilderd als een achterbakse blaaskaak, gelukkig weten de meesten hier wel beterquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht.Huub is buiten goed voor iedereen,jammer dat ze Huub het zo moeilijk hebben gemaakt.Had nog steeds graag gezien dat Brian en Amanda waren aangepakt.
Nee lukt nog steeds niet.Krijg elke keer de melding over Buchstaben en benutzername.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huub wordt inderdaad nog steeds afgeschilderd als een achterbakse blaaskaak, gelukkig weten de meesten hier wel beter![]()
Is het nog gelukt op Hyves?
Volgens mij hebben sommigen niet goed geluisterd.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht.Huub is buiten goed voor iedereen,jammer dat ze Huub het zo moeilijk hebben gemaakt.Had nog steeds graag gezien dat Brian en Amanda waren aangepakt.
Sorry, Yourie heeft natuurlijk bij A-jakkes gespeeldquote:
bijna iedereen is hier anti brian je weet tochquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij hebben sommigen niet goed geluisterd.
Hij zei dat hij nog met iedereen vrienden is, maar nu even meer contact had met Huub en Claire, omdat Brian en Amanda op vakantie waren.
Alleen dat achterbakse crimmineeltje van een Sly wilde er een draai aangeven alsof Brian hem in de steek zou hebben gelaten.
Mike zei tot 3x tot dat hij nog vrienden is met iedereen, maar Sly verdraaide het steeds weer.
En hier willen sommigen het ook graag zo horen.
Heb je de Duitse versie te pakken?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee lukt nog steeds niet.Krijg elke keer de melding over Buchstaben en benutzername.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry, Yourie heeft natuurlijk bij A-jakkes gespeeld
Het hele DGK gebeuren klopt geen reet van... Ze hebben de mensen niet zichzelf laten zijn en ze zijn op TV overgekomen als acteurs waar niemand zich mee wil associëren....quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Cv Youri Mulderquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:26 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ajax ?
Youri Mulder
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
...
Dus datte Roevka.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Het hele DGK gebeuren klopt geen reet van... Ze hebben de mensen niet zichzelf laten zijn en ze zijn op TV overgekomen als acteurs waar niemand zich mee wil associëren....
Ik denk dat je rustig kan stellen dat alle wannabees het slachtoffer zijn geworden van moderene slavernij... nee niet in een peeskamertje dit keer... maar een grote luxe villa om de schijn op te houden. Waar de wannabees de keus hadden om onbetaald TV te maken of het pand te verlaten. Met allemaal een grote wortel voor hun neus twv rond een miljoen is dit een erg moeilijke keuze en zeker een keuze die moeilijk nog te maken.is als je al zoveel tijd in dit project hebt geinspecteerd.
JdM kan maar beter zijn zaakjes de voilgende keer goed voor elkaar hebben. Huub en consorten raad ik aan contact op te nemen met de arbeidsinspectie. In mijn ogen kan het niet zo zijn dat zij daar gratis hebben moeten werken en op de koop toe ook nog eens allemaal bedreigingen moeten incasseren en buiten DGK nu beveiliging nodig hebben. Een beveiliging die veel geld kost maar als ex-wannabee zelf geen cent in de zak. Ronduit schandalig.
Die zullen allemaal toch wel op een of andere loonlijst hebben gestaanquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Het hele DGK gebeuren klopt geen reet van... Ze hebben de mensen niet zichzelf laten zijn en ze zijn op TV overgekomen als acteurs waar niemand zich mee wil associëren....
Ik denk dat je rustig kan stellen dat alle wannabees het slachtoffer zijn geworden van moderene slavernij... nee niet in een peeskamertje dit keer... maar een grote luxe villa om de schijn op te houden. Waar de wannabees de keus hadden om onbetaald TV te maken of het pand te verlaten. Met allemaal een grote wortel voor hun neus twv rond een miljoen is dit een erg moeilijke keuze en zeker een keuze die moeilijk nog te maken.is als je al zoveel tijd in dit project hebt geinspecteerd.
JdM kan maar beter zijn zaakjes de voilgende keer goed voor elkaar hebben. Huub en consorten raad ik aan contact op te nemen met de arbeidsinspectie. In mijn ogen kan het niet zo zijn dat zij daar gratis hebben moeten werken en op de koop toe ook nog eens allemaal bedreigingen moeten incasseren en buiten DGK nu beveiliging nodig hebben. Een beveiliging die veel geld kost maar als ex-wannabee zelf geen cent in de zak. Ronduit schandalig.
Ze kregen toch ook een vergoeding?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die zullen allemaal toch wel op een of andere loonlijst hebben gestaanBestaat toch niet dat je alleen maar voor de lol anderhalf tot twee jaar van huis bent zonder vergoeding.
Jaap zou ook de helft van het te winnen bedrag aan goede doelen schenken.... duhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:30 schreef beequeen het volgende:
@LS, ik kan me toch het vorige gesprek tussen Jaap en Sly herinneren. Daarin zei Jaap het 06 nummer van Bassie en Adriaan niet kon bemachtigen, om wat voor reden dan ook.
Fuck B&A, Sly zegt het nu ook weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |