abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:12:20 #151
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59315312
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:08 schreef Ewelina het volgende:
Ik denk dat ik daar maar voor ga dan.

En ik denk dat ik soep achterwege laat- iig cup a soup. Daar zit namelijk ook suiker in
De 'helder' varianten van cup a soup zijn absoluut verantwoord; gemiddeld 7 kcal en 0,5 KH's..mag je absoluut hebben.
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:13:58 #152
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59315356
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb ook heel warme herinneringen aan paddenstoelen, omdat ik vroeger te paard het bos in ging om cantharellen te plukken. Met zadeltassen vol naar huis om m'n familie blij te maken.Ik weet dat dat niet mag. Ik zal het nooit meer doen.

Ik lust alleen truffel in zéér beperkte mate. Risotto met parmezaan en truffel. Mag risotto trouwens? En parmezaan?
Ik pluk nog steeds paddo's!
Risotto mag niet; combinatie boter (vet ) en KH's ( rijst ) is niet zo best.
Mag weer wel als je in 'onderhoud' bent..( en die dag geen vlees eet )
pi_59315394
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:07 schreef SHE het volgende:

[..]

Leuk verhaal dat evenveel eten - bewegen..maar dat heeft pas nut als je al op je ideale gewicht bent.
De chocolade, de griekse yoghurt, de suiker en japanse zoutjes zijn echt te kut voor woorden.
En omdat je zo gefaald hebt, kun je vanavond net zo goed kijken wat er nog meer aan crap in je kasten ligt en dat in je snuit proppen.
Zijn we daar ook weer vanaf
ze doet toch niet mee aan jouw programma?
dan kan je misschien ook iets minder hard zijn in je reactie, anders zal het hier snel minder leuk worden
pi_59315408
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:12 schreef SHE het volgende:

[..]

De 'helder' varianten van cup a soup zijn absoluut verantwoord; gemiddeld 7 kcal en 0,5 KH's..mag je absoluut hebben.
Ja, en volledig smakeloos ook Da's gewoon water met zout, brr.
Dan zou ik nog liever zelf een groentesoepje maken en in een afsluitbare beker meenemen.
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:16:19 #155
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59315423
Disclaimer bij cup a soup: niet te vaak ivm hoog zout gehalte.
Van teveel zout word je pafferig en houd je vocht vast.

Wel prima te doen als opkikker.
  Vis een optie? woensdag 11 juni 2008 @ 20:17:36 #156
70532 loveli
N
pi_59315455
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dan kan je misschien ook iets minder hard zijn in je reactie, anders zal het hier snel minder leuk worden
Misschien vroeg ik er een klein beetje om?
crap in = crap out
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:17:59 #157
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59315464
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:15 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, en volledig smakeloos ook Da's gewoon water met zout, brr.
Dan zou ik nog liever zelf een groentesoepje maken en in een afsluitbare beker meenemen.
Mijn idee. Maar als gemaksproduct is het de minst waardeloze.
Zelf bouillon trekken is een koud kunstje, maar ik weet dat alles zelf maken veel tijd kost. Tijd die niet iedereen heeft.
pi_59315467
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik vind het hier nou al minder leuk. Het gaat zowat alleen nog maar over dat ene dieet. Wat mij betreft had er net zo goed een apart topic voor geopend kunnen worden, zoals ook met het Sonja Bakker dieet. De mensen die niet aan het SHE dieet doen, zoals ik, vallen zo wel een beetje buiten de boot.
pi_59315493
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Misschien vroeg ik er een klein beetje om?
Ja maar om er dan serieus op in te gaan
Het begint nu wel een heel erg SHE topic te worden en nee dan bedoel ik niet dat ik haar advies niet fijn vind maar toch mis ik de gezellige kant

Ik ga dansen
pi_59315515
Ik heb trouwens net best wel iets qua emotioneel-eetgedrag overwonnen.
Heftige ruzie met vriendlief over de telefoon gehad, en ben verdrietig. Gaat wel weer over, we moeten gewoon eens goed alles weer bepraten. Komt wel goed.

Normaal zou ik dan alle mini-magnums uit de vrieskist van huisgenoot hebben opgegeten. Maar nu niet. Ik heb keurig m'n kippeboutje met gegrillde groentes gegeten, en er als verdriet-compensatie wat fetablokjes overheen gegooid. Maar geen ijs. Geen patat. En geen chocola.

Dat vind ik best goed van mezelf. Al is het een kleine overwinning.
pi_59315544
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik vind het hier nou al minder leuk. Het gaat zowat alleen nog maar over dat ene dieet. Wat mij betreft had er net zo goed een apart topic voor geopend kunnen worden, zoals ook met het Sonja Bakker dieet. De mensen die niet aan het SHE dieet doen, zoals ik, vallen zo wel een beetje buiten de boot.
Ja ik stem ook echt voor een apart topic, niet om te zeuren
Want SHE is een aanwinst voor het topic, maar om er inderdaad nu alleen nog maar daar over te hebben
pi_59315558
Dat is idd best goed van jezelf Razztwizzle

En hoop dat jullie het snel weer bijgelegd hebben
pi_59315564
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:17 schreef SHE het volgende:

[..]

Mijn idee. Maar als gemaksproduct is het de minst waardeloze.
Zelf bouillon trekken is een koud kunstje, maar ik weet dat alles zelf maken veel tijd kost. Tijd die niet iedereen heeft.
Mja, maar dan heb ik toch liever iets met smaak. Ik heb hetzelfde probleem met Optimel yoghurt en drink. Het bevat geen vet en geen suiker. Mja. Maar ik vind het niet lekker het heeft een chemisch smaakje. Dan heb ik liever een paar calorieen meer van iets dat ik wèl lekker vind. Dan eet ik wel iets minder, maar ik wil geen concessies doen qua smaak.
pi_59315588
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:19 schreef Razztwizzle het volgende:

Dat hoop ik ook ooit te bereiken: als vanzelfsprekend goed omgaan met momenten van tegenslag. Good for you!

Overigens komt het ook heus weer goed. Dat voelt nu misschien niet zo, maar tijdens een ruzie vergeet je nu eenmaal vaak even waarom je hem zo leuk vindt en dat zijn goede kanten tegen de slechte opwegen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:22:19 #165
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59315599
Miss S, als je aandacht wil kun je dat ook gewoon vragen natuurlijk.
Ik hoef geen apart topic; want ik predik geen dieet, wel goede voeding.

Als mensen er wijzer van worden, dan is dat alleen maar prettig.
Ik zie niet hoe het jou weerhoud om 'gezellig'te doen...ik zit niet op jouw handen toch?

Dieet sekreten
pi_59315645
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:22 schreef SHE het volgende:
Miss S, als je aandacht wil kun je dat ook gewoon vragen natuurlijk.
Ik hoef geen apart topic; want ik predik geen dieet, wel goede voeding.

Als mensen er wijzer van worden, dan is dat alleen maar prettig.
Ik zie niet hoe het jou weerhoud om 'gezellig'te doen...ik zit niet op jouw handen toch?

Dieet sekreten
Ik wil geen aandacht, ik mis alleen hoe het topic was
en je predikt geen dieet misschien maar je neemt wel het topic over daarom zou een apart topic goed bij jou passen
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:24:24 #167
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59315671
Ik vind het hier eigenlijk steeds vermakelijker worden, ik denk dat ik ook maar aan dat dieet ga, misschien heeft het een gunstige uitwerking op mijn humeur
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_59315696
Nou, ik vind het topic wel prima zo hoor. Ik voel me niet gedwongen het SHE-dieet te doen omdat ik vind dat dat niet bij me past, en ik probeer het gewoon op een andere manier. En ik merk niet dat daar veel tegenstand tegen is. Eigenlijk vind ik het wel lekker dat het topic weer veel meer over eet-en-afval-gerelateerde dingen gaat dan over alle persoonlijke beslommeringen en slowchat zoals de vorige topics.
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:25:48 #169
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59315722
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb trouwens net best wel iets qua emotioneel-eetgedrag overwonnen.
Heftige ruzie met vriendlief over de telefoon gehad, en ben verdrietig. Gaat wel weer over, we moeten gewoon eens goed alles weer bepraten. Komt wel goed.

Normaal zou ik dan alle mini-magnums uit de vrieskist van huisgenoot hebben opgegeten. Maar nu niet. Ik heb keurig m'n kippeboutje met gegrillde groentes gegeten, en er als verdriet-compensatie wat fetablokjes overheen gegooid. Maar geen ijs. Geen patat. En geen chocola.

Je moet sterk in je schoenen staan om op dit soort momenten geen troost te zoeken in dingen die je alleen maar zwakker maken.
( ik ken het zelf ook maar al te goed. )
Je mag hier zeker dan trots op zijn.
pi_59315831
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:24 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het hier eigenlijk steeds vermakelijker worden, ik denk dat ik ook maar aan dat dieet ga, misschien heeft het een gunstige uitwerking op mijn humeur
Ik ook!
Stiekem wil ik op een algeheel koolhydraten-afkick-dieet, maar een salade is niet zo makkelijk mee te nemen
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:29:18 #171
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59315840
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik wil geen aandacht, ik mis alleen hoe het topic was
en je predikt geen dieet misschien maar je neemt wel het topic over daarom zou een apart topic goed bij jou passen
Dat bepaal jij niet, Missy.
Het moet eens afgelopen zijn met dat kliek gedrag en uitsluiten van nieuwkomers in reeksen.
Hier ook.
Internet is een vrije plek, waar mensen naar hartelust met elkaar kunnen communiceren.
Die dictatoriale inslag die je hebt, geeft me de kriebels.

Open je eigen topic, noem het : Miss S, in al haar facetten en alleen voor mensen die ik zelf uitkies en topics die ik zelf uitkies.

Je kunt prima door het slank-gelul heen posten ; niemand die je de mond snoert. Maar bespaar me ingodsnaam je kinderachtige houding.
Ik zit hier ook in mijn vrije tijd mensen op weg te helpen, iets waar ik anders goed voor betaald word. Een beetje fatsoen is dus wel op zijn plaats.
pi_59315941
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:29 schreef tuxepux het volgende:

[..]

Stiekem wil ik op een algeheel koolhydraten-afkick-dieet, maar een salade is niet zo makkelijk mee te nemen
Dat probleem heb ik ook, ik heb op school geen koelkast o.i.d. waar ik iets kan bewaren. Ja, in de docentenkamer, maar die zit altijd al helemaal vol met allerlei zooi en taart en weet ik wat da's haast niet te doen. Daarom neem ik altijd maar gewoon bammetjes mee, met kaas of pindakaas, want vleeswaren blijft ook al niet lekker op brood.. 't is best lastig als je niet werkloos thuiszit zeg maar .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2008 20:34:01 ]
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:34:41 #173
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59315981
SHE, je klinkt als het buitenechtelijk kind van Martha Stewart, Maria von Trapp en Stalin
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_59315994
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat probleem heb ik ook, ik heb op school geen koelkast o.i.d. waar ik iets kan bewaren. Ja, in de docentenkamer, maar die altijd al helemaal vol met allerlei zooi en taart en weet ik wat da's haast niet te doen. Daarom neem ik altijd maar gewoon bammetjes mee, met kaas of pindakaas, want vleeswaren blijft ook al niet lekker op brood.. 't is best lastig als je niet werkloos thuiszit zeg maar .
Ja, dat!
En dan ga ik maar naar de kantine, zodat ik geen muffe boterhammetjes hoef te eten. Daar hebben ze ook 'salade', oftewel: komkommer e.d. met mayonaise/suiker/zoetstof en nog meer suiker. Bah.
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:35:35 #175
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59316013
Ongelofelijk, eerst is er gezeur over dat het niet ontopic is en nu dit weer. Vrouwen

Ik ga zo mijn yoghurt maar eten, voordat ik dat vergeet Ik heb namelijk absoluut geen honger.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59316015
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:34 schreef Vivi het volgende:
SHE, je klinkt als het buitenechtelijk kind van Martha Stewart, Maria von Trapp en Stalin
Heerlijk toch? Al dat slappe gemuts altijd...
pi_59316055
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:35 schreef tuxepux het volgende:

[..]

Ja, dat!
En dan ga ik maar naar de kantine, zodat ik geen muffe boterhammetjes hoef te eten. Daar hebben ze ook 'salade', oftewel: komkommer e.d. met mayonaise/suiker/zoetstof en nog meer suiker. Bah.
En "broodjes gezond".
Met vette ham, kaas, ei en mayonaise.
En als het zo uitkwam heel eventueel nog een blaadje sla.

Voor de vitaminen .

Oh en SHE & Claudia - bedankt voor de steun, dat doet toch ook wel iets als je eenzaam thuis zit bij te komen van een ruzie en vooral probeert niets te gaan (vr)eten .

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2008 20:38:04 ]
pi_59316113
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:36 schreef Razztwizzle het volgende:
En "broodjes gezond".
Met vette ham, kaas, ei en mayonaise.
En als het zo uitkwam heel eventueel nog een blaadje sla.

Voor de vitaminen .
En zo'n treurig plakje tomaat, dat naar water smaakt
Altijd wit brood ook, natuurlijk.

Ok, dan nu constructief: wie heeft er tips voor gezond eten dat ook nog mee te nemen is?
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:39:36 #179
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59316162
quote:
Ik ben super zoet hoor.
Echt! Maar bullshitten is niet mijn ding.
In een ideale wereld was elke vrouw, de vrouw die ze kan zijn. Sterk, fit en assertief en met regelmaat suikerzoet.
En aangezien ik vrouwen een stuk leuker vind dan mannen, kan ik in mijn passie nog weleens razen.
Al moet de eerste dag nog komen dat ik een soortgenoot echt onaardig of vervelend vind.
pi_59316172
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:36 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Oh en SHE & Claudia - bedankt voor de steun, dat doet toch ook wel iets als je eenzaam thuis zit bij te komen van een ruzie en vooral probeert niets te gaan (vr)eten .
Je vergeet mij

Ik heb gelukkig in ruim 14 maanden nog geen ruzie gehad met hem. Wel een paar keer een beetje teleurgesteld in hem geweest en daar wat woorden over gehad, maar echt ruzie, nee
pi_59316207
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:33 schreef Razztwizzle het volgende:

Dat probleem heb ik ook, ik heb op school geen koelkast o.i.d. waar ik iets kan bewaren. Ja, in de docentenkamer, maar die zit altijd al helemaal vol met allerlei zooi en taart en weet ik wat da's haast niet te doen. Daarom neem ik altijd maar gewoon bammetjes mee, met kaas of pindakaas, want vleeswaren blijft ook al niet lekker op brood.. 't is best lastig als je niet werkloos thuiszit zeg maar .
Ik loop gewoon een paar keer per dag de Spar in (op de Uithof) om vers brood te kopen, of een bakje yoghurt, een appel, ananas, aardbeien. Krijg ik meteen wat beweging. Helaas worden vleeswaren niet in kleine hoeveelheden verkocht (en ook niet zonder suiker, op 1 soort ham na).

Ik ben wel op zoek naar een klein koelkastje. Die dingen zijn nog flink duur.
pi_59316272
Ik ben ook juist blij met de info van SHE, ik zat elke keer te wachten op een bijdrage van haar in dit topic, en die is er nu eindelijk.
Dit zijn bruikbare tips waar je ook direct wat mee kan doen(combi's enzo).
Op de info-sites over gezond eten vind ik met name losse ingredienten die je wel/niet mag, maar hoe je ze moet combineren is mij een raadsel.

SHE geeft je de aanzet en je kunt gelijk aan de gang.
Smoke City - Underwater love
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:43:25 #183
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59316326
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:38 schreef tuxepux het volgende:

[..]

Ok, dan nu constructief: wie heeft er tips voor gezond eten dat ook nog mee te nemen is?
Als je geluk hebt tref je nog een verlept plakje komkommer tussen de zweterige kaas en overdosis ei aan
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:43:45 #184
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59316335
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:38 schreef tuxepux het volgende:

[..]

Hebben jullie ook geen winkels in de buurt? Een super of een bakker..desnoods een slager?
Kom je langs een station?
Er zijn echt zoveel mogelijkheden om voer te scoren zonder de beschikking van een koelkast.
Even naar de bakker wandelen voor je werk; naar de slager in je pauze.

Als ik echt vastzit neem ik de volgende dingen mee:

gerookte kip in tupperware
gegrilde kip in tupperware
Rauwkost in tupperware
Een komkommer, een zak wortelen, mijn rijst prutje.
Die hoeft namelijk echt niet de hele dag in de koelkast. Op kamer temperatuur is deze zelfs lekkerder.
Wel elke dag nieuwe maken natuurlijk.
Wat volkorenbollen, wat bouillon, gekookte eieren..
pi_59316365
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:39 schreef Sylvana het volgende:

Ik heb gelukkig in ruim 14 maanden nog geen ruzie gehad met hem. Wel een paar keer een beetje teleurgesteld in hem geweest en daar wat woorden over gehad, maar echt ruzie, nee
Ik vind jouw lief vrij ondermijnend op dieetgebied. Hij blijft gewoon zijn chips eten terwijl jij worstelt met jezelf. Dat vind ik toch wel ongevoelig. Ik merk dat je daar de laatste tijd assertiever in aan het worden bent. Ontzettend goed! Dit is voor jou belangrijk, en hij mag jou best tegemoetkomen.
pi_59316375
Het is wel grappig hoe véél je kunt eten als je geen koek, snoep, chips, ijs, pasta, piepers en dergelijke eet, en ook een beetje op je vet let.
Ik heb het idee dat ik veel op heb, maar ja, een halve kilo broccoli levert ook maar 90 kcal dus dat schiet ook niet op
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:45:21 #187
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59316403
gaat goed hier.... ik ben op het werk en dacht ff gezellig bij lezen. naja ik vind het niet zo erg hoor, wat nieuw bloed en nieuwe ideeen in dit topic...
maar hoop niet dat ik buiten de boot val, omdat ik wel gewoon mijn eigen (gezonde) eetpatroon aanhoud. (waarmee ik inmiddels 37 kg kwijt ben )

maar wens wel iedereen veel succes die het She-dieet doet
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:45:30 #188
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59316407
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik loop gewoon een paar keer per dag de Spar in (op de Uithof) om vers brood te kopen, of een bakje yoghurt, een appel, ananas, aardbeien. Krijg ik meteen wat beweging. Helaas worden vleeswaren niet in kleine hoeveelheden verkocht (en ook niet zonder suiker, op 1 soort ham na).

Ik ben wel op zoek naar een klein koelkastje. Die dingen zijn nog flink duur.
Nope

http://www.gadgetwinkel.nl/N_art_1836.html

geen geld.
pi_59316422
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:39 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Je vergeet mij

Sorry! Jij ook bedankt natuurlijk. In het algemeen: zo'n topic kan nog meer steun bieden dan je soms zou vermoeden.

En op school ben ik al blij als ik tussendemiddag een kwartier heb om m'n brood weg te werken. Ik neem te weinig pauze, ben altijd bezig, met als resultaat dat ik te weinig heb gedronken, slecht heb gegeten en met hoofdpijn in de trein naar huis zit. Dat is echt iets wat ik nog moet leren, nee zeggen tegen leerlingen, alles van tevoren kopieren, rust creeeren op een drukke werkdag. Ohja en m'n trema is kapot, mocht je je er aan ergeren.

Gelukkig zit de school waar ik na de vakantie aan de slag ga vlakbij een supermarkt, dat scheelt alweer .

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2008 20:46:45 ]
pi_59316478
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
gaat goed hier.... ik ben op het werk en dacht ff gezellig bij lezen. naja ik vind het niet zo erg hoor, wat nieuw bloed en nieuwe ideeen in dit topic...
maar hoop niet dat ik buiten de boot val, omdat ik wel gewoon mijn eigen (gezonde) eetpatroon aanhoud. (waarmee ik inmiddels 37 kg kwijt ben )

maar wens wel iedereen veel succes die het She-dieet doet
Niet iedereen doet gelukkig mee met het dieet Ik volg nog gewoon mn Paulien ( zo heet mn diëtiste) dieet, en dat gaat ook goed, al 2,5 kg afgevallen. Niks natuurlijk vergeleken bij 37 kg, das echt super zeg
pi_59316496
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:43 schreef SHE het volgende:
Hebben jullie ook geen winkels in de buurt? Een super of een bakker..desnoods een slager?
Kom je langs een station?
Er zijn echt zoveel mogelijkheden om voer te scoren zonder de beschikking van een koelkast.
Even naar de bakker wandelen voor je werk; naar de slager in je pauze.

Rauwkost in tupperware
Die hoeft namelijk echt niet de hele dag in de koelkast. Op kamer temperatuur is deze zelfs lekkerder.
Er zit echt helemaal niets, ik zit midden op een universiteitsterrein (EUR). Dus we hebben 3 kantines met allemaal dezelfde troep. En 2 DE-koffiecafe's, met alweer dezelfde troep.

Zou rauwkost na een uur of 6 in een tas nog lekker zijn?
Brood is op zich wel te vervoeren (zuurdesembrood ftw!), maar dat wil ik juist schrappen.
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:47:44 #192
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59316501
quote:
.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59316542
Ben vanmorgen trouwens begonnen met 2 eitjes en een volkoren boterham, maar kon dat 2e eitje ook niet goed wegkrijgen. Morgen maar gewoon 1 eitje eten.

Vandaag:
O= 1,5 gekookt eitje met 1volkoren boterham
T= 2 snack-a-jacks (bij gebrek aan beter)
L= 2 volkoren boterhammen met pindakaas (helaas wel met gesuikerde pecannoten )
D= kipfilet + roerbakgroenten + een beetje mie, zelf een sausje gemaakt van zoete ketjap + een teentje knoflook.
Verder alleen water gedronken vandaag, en net een glas rivella light.

Heb niet veel kunnen eten, was ontzettend druk op werk, dat is ook een beetje mijn probleem ik heb vaak geen tijd/vergeet tussendoor om iets te eten om de vertering op gang te houden. Denk ook dat ik hierdoor een beetje stil stond en juist aankwam.

Zometeen nog een handje cashews ongezouten, waren in de bonus bij AH.
Ennn ook ik heb 2x ananas gekocht voor 2 euro.
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:50:15 #194
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59316582
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind jouw lief vrij ondermijnend op dieetgebied. Hij blijft gewoon zijn chips eten terwijl jij worstelt met jezelf. Dat vind ik toch wel ongevoelig. Ik merk dat je daar de laatste tijd assertiever in aan het worden bent. Ontzettend goed! Dit is voor jou belangrijk, en hij mag jou best tegemoetkomen.
Inderdaad, dus beter dat je er wat van zegt.

Ik heb mijn vriend overigens verboden om mee te doen aan mijn dieet. Hij zei meteen dat hij wel mee zou doen, maar ik wilde dat niet (hij weegt minder dan ik ). Ik at gewoon wat minder dan hij.

Ik heb hem wel vriendelijk verzocht om de chips even buiten de deur te houden
En dat doet hij ook.
pi_59316595
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:07 schreef SHE het volgende:
Leuk verhaal dat evenveel eten - bewegen..maar dat heeft pas nut als je al op je ideale gewicht bent.
De chocolade, de griekse yoghurt, de suiker en japanse zoutjes zijn echt te kut voor woorden.
En omdat je zo gefaald hebt, kun je vanavond net zo goed kijken wat er nog meer aan crap in je kasten ligt en dat in je snuit proppen.
Zijn we daar ook weer vanaf
Op dit type "brijdrage" na vind ik het alleen maar fijn dat SHE er is. Bovenstaande motiveert niet echt en als je pech hebt doet iemand precies wat je zegt ipv te denken "dat had ik idd niet moeten doen"

Ik heb liever alle tips van SHE dan bijvoorbeeld het lijstje met wat Sylvana heeft schoongemaakt die dag. Het gaat eindelijk eens voor het overgrote deel ontopic en er komen recepten voorbij waarvan ik denk "volgens mij kan ik dat ook maken met mijn twee linker(kook)handen"
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:51:01 #196
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59316603
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:47 schreef tuxepux het volgende:

[..]

Er zit echt helemaal niets, ik zit midden op een universiteitsterrein (EUR). Dus we hebben 3 kantines met allemaal dezelfde troep. En 2 DE-koffiecafe's, met alweer dezelfde troep.

Brood is op zich wel te vervoeren (zuurdesembrood ftw!), maar dat wil ik juist schrappen.
Yep, doe er desnoods een koel element bij in je tas.
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:51:42 #197
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59316627
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:47 schreef tuxepux het volgende:

[..]

O ja, de EUR. Eén van de redenen waarom ik er niet wilde studeren

Je zit echt een roteind weg van alles.

Ehm, brood schrappen in je voedingspatroon lijkt me heel ongezond
pi_59316679
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:43 schreef SHE het volgende:

[..]

Rauwkost in tupperware
Is het nu de bedoeling dat ik die japanse rijst koud opeet als ik je bericht lees?
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:54:22 #199
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59316712
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:48 schreef HunnY het volgende:
Ben vanmorgen trouwens begonnen met 2 eitjes en een volkoren boterham, maar kon dat 2e eitje ook niet goed wegkrijgen. Morgen maar gewoon 1 eitje eten.

Vandaag:
O= 1,5 gekookt eitje met 1volkoren boterham
T= 2 snack-a-jacks (bij gebrek aan beter)
L= 2 volkoren boterhammen met pindakaas (helaas wel met gesuikerde pecannoten )
D= kipfilet + roerbakgroenten + een beetje mie, zelf een sausje gemaakt van zoete ketjap + een teentje knoflook.
Verder alleen water gedronken vandaag, en net een glas rivella light.

Heb niet veel kunnen eten, was ontzettend druk op werk, dat is ook een beetje mijn probleem ik heb vaak geen tijd/vergeet tussendoor om iets te eten om de vertering op gang te houden. Denk ook dat ik hierdoor een beetje stil stond en juist aankwam.

Zometeen nog een handje cashews ongezouten, waren in de bonus bij AH.
Ennn ook ik heb 2x ananas gekocht voor 2 euro.
op de ketjap ( neem de zoute ) , de pecannoten, snack a jacks en de rivella en mie na is het ok.
Als je de ei niet trekt, moet je even gillen..dan verzin ik een ander ontbijt. Nooit iets tegen je zin in eten.
pi_59316718
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:51 schreef Ewelina het volgende:
Ehm, brood schrappen in je voedingspatroon lijkt me heel ongezond
Neuh, ik heb het al regelmatig gedaan. Ik word heel blij van een leven met weinig koolhydraten. Maar het werkt eigenlijk alleen als je vaak thuis bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')