Hangt er vanaf wat je leuk vind, levelen of alle leuke dingen op lvl 70quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Eem vraagje, wanneer begint het spel echt interesant te worden?
Ik wil graag lvlen, maar wanneer worden de andere dingen ( PvP,instances, Bg's etc etc. ) interresant om te doen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:25 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je leuk vind, levelen of alle leuke dingen op lvl 70.
Instances kom je tijdens het levellen genoeg tegen, de eerste rond lvl 20 geloof ik. (het is alleen de vraag of er nog mensen geinteresseerd zijn om m met je te doen)quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik wil graag lvlen, maar wanneer worden de andere dingen ( PvP,instances, Bg's etc etc. ) interresant om te doen?
en nog iets,ligt het aan mij of zijn de eerste 2 beginsteden van elke ras zo dood als een pier?
Ligt er een beetje aan wat je leuk vind, en ligt ook erg veel aan het realm wat je gekozen hebt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Eem vraagje, wanneer begint het spel echt interesant te worden?
Ik las ''nachtstaaf''quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:12 schreef OFfSprngr het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
4-1 Gewonnen van Frankrijk![]()
Als Nederlander in WoW moet je natuurlijk wat te kloten hebben, dus wat doe je dan? Precies! Je maakt een character genaamd Paysbas aan op een Franse server en gaat de boel daar verneuken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als toetje:
[ afbeelding ]
En nu ga ik me bezatten, doei!
Je hebt toch niet toevallig Feist gelezen?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 04:30 schreef OFfSprngr het volgende:
Hehe, "and". Al moet ik zeggen, Nederlandse guilds ben ik ook wel op uit gekeken, NL om het NL vind ik ook maar loos, maar ja, met een char name als Nachtraaf kom je er niet omheen. Al heb ik wel veel fucking Grieken die me aan spreken op mn main omdat de laatste 2 letters "gr" zijn. -_-
Tot daar aan toe wel ok, maar dat iedereen in Grieks begint of een of andere mongole taal begint is gewoon fucking irritant, net zoals al die kanker russen die altijd zo nodig Russich moeten lullen op BGs.
haha hier ook al kon de wedstrijd gewoon volgen in tradequote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
4-1 Gewonnen van Frankrijk![]()
Als Nederlander in WoW moet je natuurlijk wat te kloten hebben, dus wat doe je dan? Precies! Je maakt een character genaamd Paysbas aan op een Franse server en gaat de boel daar verneuken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als toetje:
[ afbeelding ]
En nu ga ik me bezatten, doei!
Idd alles wat niet engels in common channels praat is gewoon een klootzakquote:Op zaterdag 14 juni 2008 04:34 schreef OFfSprngr het volgende:
Hierbij dus: "KANKER RUSSEN, PRAAT GEWOON FUCKING ENGELS KANKERAPEN!".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |