je kan gathering professions nemen zoals mining, herbalism en skinning. deze hoef je dus enkel te pakken en je kunt ze dan per stack (20) op ah (auction house) verkopen. De eerste paar dingen die je kunt harvesten zijn niet zoveel waard maar als je bij de hoogere lvl's komt kan dit aardig wat geld opleveren.quote:Op donderdag 12 juni 2008 02:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Met welke professions kun je met weinig items veel gold/silver verdienen?
Waarom...kom daar nooit, maar mocht ik er een keertje per ongeluk in struikelen, dan accepteer ik je aanbod.quote:
Maar het wordt wel tof, allees vroeg weg op zondag anders moet ik Nederland in de finale van het EK in Parijs zien.quote:To claim your entrance ticket for this event, you will be required to bring a printout of your confirmation email and barcode, as well as a photographic proof of identity that includes your date of birth (e.g. passport, driver’s license or identity card).
http://www.wowhead.com/?item=19160#screenshots huh?quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:03 schreef SharQueDo het volgende:
Revered met SSO.Op naar epic neck en coolste tabard in't spel.
Pardon?quote:Op donderdag 12 juni 2008 05:02 schreef trance_fan het volgende:
[..]
je kan gathering professions nemen zoals mining, herbalism en skinning. deze hoef je dus enkel te pakken en je kunt ze dan per stack (20) op ah (auction house) verkopen. De eerste paar dingen die je kunt harvesten zijn niet zoveel waard maar als je bij de hoogere lvl's komt kan dit aardig wat geld opleveren.
Verder kun je kiezen voor tailoring. Als je zelf een cloth class bent (Mage, Warlock, Priest en Shaman) kun je dus ook voor jezelf items maken. Het voordeel van deze prof is dat de cloth en elk gebied wel valt en als je je prof samen lvl't met je char heb je hier profijt van.
Er zijn zo meer professions die veel gold op brengen maar voor een uitgebreidere uitleg kijk dan op Wowwiki.
Niet bepaald... Je speelt gewoon tegen luitjes in jouw level range, dus 10-19, 20-29 etc. Reken er dus maar op dat je o.a. tegen level 19 rogues met ~2k hp en de beste wapens/EQ met de duurste enchants moet. Ook wel bekend als twinks. Deze slaan je letterlijk in 2 klappen tot moes >,< .quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als ik goed heb gelezen, is mijn eerste BG op lvl 10? en delen ze de temas zo in op basis van level en kwaliteit van de equipment?
twink is ook een slang term voor geschoren homoquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:31 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Niet bepaald... Je speelt gewoon tegen luitjes in jouw level range, dus 10-19, 20-29 etc. Reken er dus maar op dat je o.a. tegen level 19 rogues met ~2k hp en de beste wapens/EQ met de duurste enchants moet. Ook wel bekend als twinks. Deze slaan je letterlijk in 2 klappen tot moes >,< .
ja leuk hequote:Op donderdag 12 juni 2008 11:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
twink is ook een slang term voor geschoren homo
Ben gisteren een Elf Druide begonnen op Steamwheedle.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
puur om jullie te pesten ga ik een gnome warlock starten op Steamwheedle Cartel
Er zijn de laatste tijd bizar weinig leden online merk ik, ben vaak de enige die online isquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:38 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ben gisteren een Elf Druide begonnen op Steamwheedle.Dat terwijl ik neit met elfs heb, maar ja wilde wel een druid...en in de tvp-guild....wie kan ik daar trouwens het beste even een wispertje voor sturen?
Is goed, al verwacht ik niet dat ik rond 16:00 uur online ben, daar ik dan nog werk.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er zijn de laatste tijd bizar weinig leden online merk ik, ben vaak de enige die online is
Ik probeer vanmiddag even rond 16:00 online te zijn op mn nelf hunter, dus whisper Findecano maar ff
En wat duurt het patchen van TBC langquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik heb de game online gekocht en de full client gedownload, hoelang duurt het nog voordat mijn account alle dingen heeft?
Jep en hij is laag met 34 i know, moet voor hem nog betere gear zoeken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ehmmm INT aangeven bij je warrior?
Een Warrior heeft helemaal niks aan intellectquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:28 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jep en hij is laag met 34 i know, moet voor hem nog betere gear zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |