Zouden ze wel mogen doen, persoonlijk kan ik het ook niet zo goed uitstaan van de Nederlandse guilds die maar alles doen om het Nederlands te zijn, ik heb er eigenlijk een gewoonte van gemaakt om tegen iedereen Engels te lullen in-game kwa termen is dat vaak ook een stuk makkelijker.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:27 schreef Gijsje het volgende:
[..]
/agree
Maare is er niet sprake geweest van realms voor de Russen ? En dan gelijk ook die sloot Oost Europeanen met al die nationale klote guilds die ze maken.
Jap mag ook al niet van zequote:Op maandag 16 juni 2008 14:32 schreef magge het volgende:
Saps, - Is het niet zo dat als Blizzard daar lucht van krijgt dat je, je naam moet veranderen? Een vriend van mij had ooit een hunter, die hij, Vampirehunter, wilde noemen, tja ieder zijn namen. Anyway, omdat vampire niet kon, ging hij voor Vamphunter.
Hij was nog geen level 10 en er zal al een gm op zijn nek, zoals je wellicht wel weet is vamp "in de ogen van Blizzard" een scheld woord voor 't vrouwlijk schoon. Hun zagen, helaas, niet 't vampire gedeelte erin. Kreeg ie een gratis naam change..Santaslay.. nja 't werd er iig niet beter op.
Dus als jou naam echt bitch betekend, zou ik heb toch eventjes na vragen.
Ook ene WyriHaximus die ik weleens zie. Ik snap nog steeds niet dat ze 'm nog niet gebanned hebben.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Jap mag ook al niet van ze. Terwijl al tijden ene Peopgat op skullcrusher zit
.
Haha klopt. Nouja heb een tijdje met een warlock gespeeld, maar dat ligt me niet echt. Mage is wel tof, maar die van mij zit op lvl 20 en toen had ik er geen zin meer inquote:Op maandag 16 juni 2008 14:38 schreef magge het volgende:
Haha, eerst een Rogue, toen een Hunter. Jij bent niet echt een persoon die van moeilijk houd?
Nouja, lang zat een hunter gespeeld.Dus ik deel je ambitie.
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Jap mag ook al niet van ze. Terwijl al tijden ene Peopgat op skullcrusher zit
.
Mijn zwaard is een Stungquote:Op maandag 16 juni 2008 20:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Da's die Dar'Khan sword dacht ik, maar ik zou als warlock idd ook die offhand orb nemen.
http://www.wowhead.com/?item=30910quote:
Echt wel:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:32 schreef magge het volgende:
Wyri, nogsteeds op je rogue?of zeg ik nu iets heel doms?
Ik ben maars een Paladin begonnen.Folikker.
Nee kara/za/s1/s2/s3/badges gear ^^ .quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:42 schreef magge het volgende:
Nice nice, wat ziet ik daar tier5?
Nice!
Persoonlijk loop ik was rond in ka/za gear. Maar kan wellicht als back up in een guild die MT/BT doet. Via een van me vrienden. Alt runs in ssc/tk
Oh, tja het lijkt er zo op. ach, die gear is goed zat niet?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee kara/za/s1/s2/s3/badges gear ^^ .
Haha ben ik het nou helemaal mee eens, heb eigenlijk aan alle nederlandse nicknames zowat een hekelquote:Op maandag 16 juni 2008 15:40 schreef magge het volgende:
Persoonlijk heb ik gewoon een hekel aan dat soort namen, " ijskast" " vriezer" "Poepgat" omg. Ik vind het gewoon dom dat je zo je avatar noemt, het voordeel is wel dat je gelijk weet wat voor randdebiel er in je team zit.
" Ponylul.."
die bestaat gewoon, ud rogue...
Mooie prof om samen te levelen. Ik zelf begin er niet aan, mijn hersenen kunnen dat niet verdragen. ^^quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Haha ben ik het nou helemaal mee eens, heb eigenlijk aan alle nederlandse nicknames zowat een hekel
![]()
Fishing + cooking naar 375 gelevelled in een korte tijd
Precies heb er prezier mee en daar gaat het me omquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:52 schreef magge het volgende:
[..]
Oh, tja het lijkt er zo op. ach, die gear is goed zat niet?Ik zit nu eindelijk met all me irl friends in een guild en we hebben de perfecte setup.
Warrior,Paladin,Mage,Rogue, Hunter. Allemaal pve gear. Dus een halve karazhanraid hebben we altijd.ZA hebben we eenk eer helemaal gedaan, maar is niet echt meer gelukt (de laaste twee bazen.bah..)
Net mijn apply weggedaan voor die guild (twee posts up ofzo). Maar eens kijken of ze een veteraan aannemen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:34 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Precies heb er prezier mee en daar gaat het me om.
Sommige Nederlandse namen vind ik wel grappig, Appelsap bijvoorbeeld, leuk toch?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:40 schreef magge het volgende:
Persoonlijk heb ik gewoon een hekel aan dat soort namen, " ijskast" " vriezer" "Poepgat" omg. Ik vind het gewoon dom dat je zo je avatar noemt, het voordeel is wel dat je gelijk weet wat voor randdebiel er in je team zit.
" Ponylul.."
die bestaat gewoon, ud rogue...
als ik ooit horde zou rollen zou het een undead rogue wordenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:44 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen Troll! Dat i s een vieze vuile night elf.
Ik wist dat jij er over zou beginnenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 02:18 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
http://www.wowhead.com/?item=30910
http://www.wowhead.com/?item=33467
http://www.wowhead.com/?item=30095
http://www.wowhead.com/?item=28802
Noob warlock wapens!
zijn er ook al zoveel van doe dan iets origineelsquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
als ik ooit horde zou rollen zou het een undead rogue worden
Doe belf roguequote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
zijn er ook al zoveel van doe dan iets origineels
2h staff met off-hand?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:54 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ik wist dat jij er over zou beginnen, je hebt gelijk met die wapen's maar als lock zijnde zou ik niet zo snel gaan meppen met een zwaard eerder een wand of fear'en. Of niet de kans geven om in de buurt te komen.
Dan heb je nog de stat's maar daarvoor hoef je niet per sé een zwaard voor te hebben.
En op lvl 15 is een staff/off-hand een beter idee.
Tauren Rogue.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
zijn er ook al zoveel van doe dan iets origineels
GZ!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:58 schreef Fir3fly het volgende:
Illidan down!!!Ik heb de bow
. Na twee dagen proberen en een wipe op 6% is het toch gelukt
. Sunwell here we come
!
Wij hadden dat probleem ook eventjes maar nu gaat het juist weer beter! Heel BT clear (elke boss 1shotted, niet 1 keer een hele raid gehad die ging wipen) En zelfs MH clear die we bijna nooit doen. Helaas niet zo vaak een goeie sunwell setupquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:40 schreef Fratz het volgende:
is bij jullie de zomermoeheid ook toegeslagen?
we cancellen raid na raid. -_-
Dat was de eerste combo die ik wou nemen toen ik begonquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:23 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tauren Rogue.
http://www.wowwiki.com/Tauren_rogue
Uhu guildies zijn op vakantie, zitten buiten etc etc. Hence we raiden op het moment amper omdat iedereen het EK zit te kijkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:40 schreef Fratz het volgende:
is bij jullie de zomermoeheid ook toegeslagen?
we cancellen raid na raid. -_-
ik ben lvl 21 warlockquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:48 schreef Sapstengel het volgende:
Hangt er vanaf welk level je bent. Maar ik denk dat het makkelijkste is om gewoon vanaf Hammerfall, Arathi Highlands, naar het zuiden te lopen.
Eigenlijk is de weg die Sapstengel zegt altijd de beste als horde welk level dan ook omdat je anders door een 2 50+ zones here moetquote:
/who warlockquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Eigenlijk is de weg die Sapstengel zegt altijd de beste als horde welk level dan ook omdat je anders door een 2 50+ zones here moet.
Hoeveel Horde Warlocks + 2 hulpjes zullen er rond rellen in de wetlands? Enigste reden is om naar The Badlands te komen. En vroeger natuurlijk de Onyxia prequest maar meer nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:07 schreef magge het volgende:
[..]
/who warlock
/w %t " Hi, could you summon me to Wetlands"
Click yes.
Ah, de warlock quest. Wat een teringeind lopen was datquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Het is maar dat ik een npc daar moet killen, anders kon het me aan mijn reet roesten
Volgens mij ben ik echt al 2 weken niet op mn steamwheedle chars geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |