Dat hoor je wel vaker.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Volgens mij sta ik 1e van HOOLS in de poule van DD
bij ons op werk staat ook een vrouwlijke collega aan kop met de ek-poule, niks tegen vrouwen maar ze heeft niet echt verstand van voetbalquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat hoor je wel vaker.
Dat de winnaar van de Pool geen verstand heeft van voetbal.
Zal ik je alvast maar feliciteren dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat hoor je wel vaker.
Ik doe niet mee omdat ik toch al wist dat ik geen kans had om te winnenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zal ik je alvast maar feliciteren dan?
Nouja, SCH doet mee dus ik ben in ieder geval kansloosquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik doe niet mee omdat ik toch al wist dat ik geen kans had om te winnen
...of de pool organiseertquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat hoor je wel vaker.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:55 schreef DaMart het volgende:
Wat staat de HOOLS subleague laag trouwens... nu wil ik best mijn punten met jullie delen, maar dan heb ik wel het wachtwoord nodig.
Voetbal en Grieken in 1 postquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:42 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig hebben die kut-Grieken verloren.
Wat een anti-voetbal
Je bedoelt een zaadlesbienne ?quote:
Nee, ik zeg gewoon wat ik bedoelquote:
Als je niet eerste stond kwam je helemaal niet pronken en wilde je helemaal niet in de Hools subleague.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank.
En sorry dat ik meteen de eerste plaats afpak.
Shit, je hebt me doorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je niet eerste stond kwam je helemaal niet pronken en wilde je helemaal niet in de Hools subleague.
Een schande voor het voetbalquote:
Slimme jongen ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:21 schreef dndiek het volgende:
Ruben is een leuke gast
Moet je eens GeenStijl kijken, bij die reportages van Rutger.quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:00 schreef Bluezz het volgende:
Hugo daarentegen kan je natuurlijk nooit genoeg van krijgen
[ afbeelding ]
Wordt vandaag nog wel een paar keer herhaald hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:01 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh
[..]
Moet je eens GeenStijl kijken, bij die reportages van Rutger.
http://www.geenstijl.tv/2(...)jongens_the_day.html
Jammer dat ik Sportzomer heb gemist.
tja je had aanwezigheidsplicht voor dit vakquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:50 schreef Suijk het volgende:
Je lijkt me een hele ijverige student borisz, alle colleges volgen, alle opdrachten maken, etc.
Charly lownoise & MEntal theo, was the Uit Je Dip Tipquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Van?
Nog bedankt voor 't winnen trouwens.
Alleen heb ik vandaag de hele dag practicum gehad.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wordt vandaag nog wel een paar keer herhaald hoor.
Prioriteiten stellen he.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alleen heb ik vandaag de hele dag practicum gehad.
Practicum is niet skip-baar.quote:
'Ja maar ik móet gewoon Studio Sportzomer zien!'quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je hebt toch een goede reden. Dat begrijpen ze echt wel.
Gefeliciteerd!quote:
Hij is al weer aan het werkquote:
Ja, maar niet op iedere schoolquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:28 schreef tha_dark het volgende:
Zijn vandaag de uitslagen van de examens dan bekend gemaakt?
Ik ga hier ook een kabeltje doorknippen, KUTvoetbal, heb je een mooie grote TV zie ik alleen maar ballen en lelijke trainersquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:33 schreef tong80 het volgende:
Net ander half uur zonder stroom gezeten.
NUON had een kabeltje doorgeknipt bij werkzaamheden.
FF kijken wat Portugal heeft gedaan
Ik geloof vandaag vmbo morgen de rest.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:28 schreef tha_dark het volgende:
Zijn vandaag de uitslagen van de examens dan bekend gemaakt?
Ach, als ik nu tweede zou staan is niet erg. Als ik maar aan het eind van de rit weer op 1 sta.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:52 schreef borisz het volgende:
Ja erg lollig.
Bos de blijft bovenaan staan
Dat zal je leren!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:19 schreef RayMania het volgende:
Nou, heerlijk die stakende bussen. Van Utrecht Centraal lopen naar de Uithof.
Lopen al die studenten dat ook echt?quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:19 schreef RayMania het volgende:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:51 schreef SCH het volgende:
Gisteravond tig mails verstuurd zodat alles in de ochtenduitzending goed zou komen op mijn vrije dag - blijkt ie er geen 1 verzonden te hebben
Dus al weer vroeg uit bed gebeld
Zielige jijquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:19 schreef RayMania het volgende:
Juist niet!! Is gezond!! Nu krijgt hij gratis een goede conditie.. anders moet je weer naar de sportschoolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op donderdag 12 juni 2008 06:01 schreef tong80 het volgende:
Bos ik kan niet slapen.
Waarom ben jij zo vroeg op ?
Je had daar toch een fiets geparkeerd?quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:19 schreef RayMania het volgende:
En daarom kom je hier postenquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:30 schreef Ole het volgende:
thuis werken vandaag. Alles moet af zijn voor morgenochtend
quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:19 schreef RayMania het volgende:
Geef mijn portie maar aan Vaduz. Ik hou niet zo van Wortels. Daarnaast heb ik gisteren al gebak gehad.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:25 schreef SCH het volgende:
Ik ben worteltjescake aan het maken, recept van Bluezz dus je zult er wel dik van worden
Thank God, wat was ik blijquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:11 schreef VoreG het volgende:
[..]![]()
![]()
Je weet dat bus 11 en 12 gewoon rijden?
Idd. Vertel ons watquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:27 schreef RayMania het volgende:
Ja, weet ik veel.
Flikker toch op achterlijke incompetente geweldsverheerlijkende hypocriete eikelquote:
Mooie zin.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Flikker toch op achterlijke incompetente geweldsverheerlijkende hypocriete eikel.
Rellenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Flikker toch op achterlijke incompetente geweldsverheerlijkende hypocriete eikel.
Ik ook van jouquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat was een bewusie natuurlijk.quote:
Alleen, dat is wel jammer. Je krijgt ze niet mee in de gekte.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:54 schreef tha_dark het volgende:
Hey Vaduz!
Ja heel apart, ze zijn hier wel geintresseerd in het EK maar natuurlijk niet zo erg als in Nederland. Ik kijk toch wel bijna alle wedstrijden live maar meestal wel alleen. Maar als het goed is ben ik bij de finale weer in Nederland dus moeten onze jongens er gewoon even voor zorgen dat ik dan nog een feestje kan meevieren!
Paar stevige buien.. maar niet constant...quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:57 schreef Suijk het volgende:
Hier nog geen regen gehad vandaag.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:49 schreef borisz het volgende:
Heb een 7 voor tentamen Financial accounting & boekhouden
Mooi vak ookquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:49 schreef borisz het volgende:
Heb een 7 voor tentamen Financial accounting & boekhouden
Nee, want de Deurzakkers zijn er nu opquote:
kijkt ook zo lekker na met dit op de achtergrondquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, want de Deurzakkers zijn er nu op![]()
Carnavalskrakers
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:11 schreef Ole het volgende:
[..]
kijkt ook zo lekker na met dit op de achtergrond
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:23 schreef Ole het volgende:
Demnnn..
krijg net een mail dat een directe collega is overleden.
Heb hem vorige week nog gesproken, bij mijn weten was hij helemaal niet ziek..
Kut!
morgen zijn we allemaal op school, dan horen we het wel. Wel erg schrikken, hij was helemaal nog niet zo oud.quote:
Sterkte olequote:Op donderdag 12 juni 2008 16:23 schreef Ole het volgende:
Demnnn..
Kut!
Toch wel pauze tot 21.35 mag ik hopen?quote:
ligt eraan hoe spannend de wedstrijd is..quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch wel pauze tot 21.35 mag ik hopen?
oeh dat zou zielig zijn!quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:45 schreef Bos81 het volgende:
Okee
en over Tong geen idee. Zoals je zelf ook ziet is ie niet onine op MSN. Wellicht weer een stroomstoring of zo
Er mag wel wat meer variatie in de blokken. Die Tempo-Team hotelzooi kennen we nu wel.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:44 schreef Ole het volgende:
wat een aparte reclames tegenwoordig
tja, en die van BCC ookquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er mag wel wat meer variatie in de blokken. Die Tempo-Team hotelzooi kennen we nu wel.
Die regen is de hele dag rakelings onderlangs gegaan hiero.quote:
Okee.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:59 schreef Ole het volgende:
[..]
tja, en die van BCC ook![]()
ik doelde op die van dat stel in bed, over oplossingen voor als 'het niet meer zo gaat als vroeger "
quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:39 schreef Ole het volgende:
toch nog 1-1
Webb valt niet echt iets te verwijten. Er werd gewoon getrokkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:41 schreef VoreG het volgende:
Anders wordt er even 100 euro door m'n neus geboord. Kutscheids
Ik heb mijn eerste wedstrijd goed bij onzepool. Webbquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:41 schreef VoreG het volgende:
Anders wordt er even 100 euro door m'n neus geboord. Kutscheids
Ja, wat nog 100 keer gebeurde vanavond, en gisteren, en eergisteren...quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Webb valt niet echt iets te verwijten. Er werd gewoon getrokken
Iets dat 100x eerder gebeurde bij deze wedstrijd (en elke andere wedstrijd). Hij floot overigens sowieso dramatisch.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Webb valt niet echt iets te verwijten. Er werd gewoon getrokken
quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, wat nog 100 keer gebeurde vanavond, en gisteren, en eergisteren...
Waarom dan nú wel fluiten?
Eindstand is uiteindelijk wel rechtvaardigquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Iets dat 100x eerder gebeurde bij deze wedstrijd (en elke andere wedstrijd). Hij floot overigens sowieso dramatisch.
Als je wat uitslagen goed gaat voorspellenquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wanneer kom ik op één borisz?
nee. Al zweef ik nu wel mijn nest inquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:49 schreef dndiek het volgende:
Ik ga binnenkort een keer zweefvliegen.Iemand dat ooit gedaan?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:49 schreef dndiek het volgende:
Ik ga binnenkort een keer zweefvliegen.Iemand dat ooit gedaan?
Mijn moeder vond dat een leuk cadeau voor mijn vader met vaderdag en ik zei toen: Ja, maar als je hem alleen laat gaan is ook zo saaiquote:
Whehe, mooi man. Lijkt me tof om een keer te doen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Mijn moeder vond dat een leuk cadeau voor mijn vader met vaderdag en ik zei toen: Ja, maar als je hem alleen laat gaan is ook zo saai
Dat zijn toch allemaal lekkere wijven en geen milfen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Nog 1 dag werken en dan 7 dagen Basel, hopelijk wordt Zweden tweede in de poule, dan komen ze naar Basel...
Onafscheidelijk. Net als tong en een magnetron, suske en wiske, oranjeboom en hoofdpijn, fok en traagheid, Robben en blessures, etc. etc.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Milfen en Franky, 't is inmiddels een ingeburgerde combinatie.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:46 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Was weer een lekkere stroomstoring
veel succesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:56 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Straks examen Nederlandse fauna.
Jij ook vandaag.quote:
Dank je. Ik denk dat de meeste collega's het bericht pas krijgen als ze op school komen. De mail kwam gister nogal laat in de middag..quote:
Nu Flora nogquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tentamen Fauna ging eigenlijk best wel goed
jemigquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:23 schreef Ole het volgende:
Demnnn..
Kut!
Precies. Dat wordt twee weken ongelofelijk bikkelenquote:
hier was ie woensdagmiddag gewoon nog op school. Niks aan de hand.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
jemig
ook ooit een keer zomaar een collega verloren. Vrijdag was íe er nog, maandag hoor je dat hij dood is
Sterkte!
Ze slaan de eerste helft over?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:45 schreef RayMania het volgende:
Zes uurtjes, nog zes!
Voor?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik verwacht niets minder dan 3-1.
Wat is er mis met de Vengaboys?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mess zegt:
Boomboomboomboom
i want you in my room
Het enige wat niet mis was aan de Vengaboys waren de zangeressen, maar voor de rest...quote:
quote:
Zie edit.quote:
Ik ook, daarom wou ik 'm bij jou kwijt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:03 schreef Messenga het volgende:
Eten halen dus
En ik haat salades, sorry Catje.
Droogklotenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:54 schreef Messenga het volgende:
Catje
Mess zegt:
ik ga ff eten kopen
Mess zegt:
nog ideeën?
Cat. zegt:
ehh
Cat. zegt:
Een sexy aardappelsalade
Cat. zegt:
Die zo glibbert tussen die sexy lipjes van je
Mess zegt:
oh
Mess zegt:
wat zeg je dat opwindend
Cat. zegt:
Ja![]()
Cat. zegt:
Ik ben ook heel opgewonden
Cat. zegt:
wat heb je aan?
Mess zegt:
doe je broekje eens los
Cat. zegt:
wie zegt dat ik een broek aanheb
WAT een vuillak
SCH, attack.
Oh, stom van me om blij te zijn met het afgekeurde doelpunt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:56 schreef tong80 het volgende:
Dat de Italianen winnen. Dan zijn we geplaatst bij winst tegen de Fransen.
Goed voor zieke mensen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:12 schreef Grulez het volgende:
ik in batterbillen.
neuh heb al pasta op.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:02 schreef SCH het volgende:
Ik heb kippensoep gemaakt, 3 liter. Iemand een mok?
Lekker.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:02 schreef SCH het volgende:
Ik heb kippensoep gemaakt, 3 liter. Iemand een mok?
Ja zeg, anders heet het wel kuikensoep.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lekker.
Wel grote stukken kip er in hoop ik.
Nou moet je eens kippensoep uit blik kopen. Dat gun ik geen blik waardig.quote:
Dat moet je ook zelf maken, of door bloes natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou moet je eens kippensoep uit blik kopen. Dat gun ik geen blik waardig.
Wat het ook wordt bij Italie, Nederland is bij winst altijd door hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:56 schreef tong80 het volgende:
Dat de Italianen winnen. Dan zijn we geplaatst bij winst tegen de Fransen.
Heb je gelijk in mijn foutquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat het ook wordt bij Italie, Nederland is bij winst altijd door hoor.
Kijk eens naar wie er nog aan de bar zit, met goed zicht op het scherm.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:43 schreef tong80 het volgende:
Tong zit als enige voor het grote scherm en zingt het Wilhelmus mee een verdwaalde gast ene Appelsientje nipt op het terras nog aan zijn sinas en dubt of ie gaat monopolïen of ook naar binnen gaat.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:36 schreef pascalheister het volgende:
wat een wedstrijd
als we nu nog geen europees kampioen worden
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:48 schreef SCH het volgende:
Niet juichen, niet juichen. Man ik juich het plafond van het dak en de wolken uit de hemel![]()
![]()
Nee, dat worden we vast ook niet. Daarom moet je nu genieten!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Natuurlijk juich ik nu ook. Dit is gewoon een erg goede prestatie. Maar ik waan Oranje nog geen Europees Kampioen
Okeequote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat worden we vast ook niet. Daarom moet je nu genieten!
Ja graagquote:Biertjes?
Viel mee. Man, ik ben duizend doden gestorven.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Viel mee, dit moest gewoon zo zijn, was me al snel duidelijk.
Geweldigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |