Thnxquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:55 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik heb het besteld bij Zooplus een paar dagen terug, heb het nog niet binnen, maar zal het laten weten als ik het gegeven heb.
varkensvlles mag je absoluut niet ana katten geven, dit i.v.m. een bacterie die erin kan zitten waar ze aan kunnen overlijdenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:33 schreef Bass-Miss het volgende:
De onze eten voornamelijk gewoon varkens- of rundshart, nieren, lever uit de supermarkt.
Sorry hoor , maar ik vind dit best kul advies, zou je dan linkjes, of iig meer info er bij willen zetten zodat we weten wáár we op moeten letten. Waarom is er kattenvoer waar rund in zit?quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:13 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
varkensvlles mag je absoluut niet ana katten geven, dit i.v.m. een bacterie die erin kan zitten waar ze aan kunnen overlijden
Er staat toch varkensvlees, en niet rundvlees?quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Sorry hoor , maar ik vind dit best kul advies, zou je dan linkjes, of iig meer info er bij willen zetten zodat we weten wáár we op moeten letten. Waarom is er kattenvoer waar rund in zit?
Mijn katten zijn gek op blikjes snoezenpoes, daar kijken de sardientjes je nog aan
Vlees dat in blikvoer wordt verwerkt is volgens mij niet vers/rauw. Ik vermoed dat het risico van het virus dan nul is.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:08 schreef moussy het volgende:
eh ja varkenmaar er zijn ook blikjes waar zoveel % varken in zit.
Ik wist het niet van rauw varkensvlees, ik gaf wel eens een bolletje rauw h-o-h gehakt aan mn hond en katten
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:52 schreef TheYoung1 het volgende:
Met de "gewone" merken is niets mis QB. De whiskas ed zijn goed voer, laat je niet gek maken met indianenverhalen. Doen ze met de mens al meer dan genoeg!!
De ingeredienten staan gewoon op de verpakkingen. Bij de slechte ( goedekopere merken ) zie je ook wel dat er heel veel granen in zitten en maar 4% ( afval ) vlees.quote:
Ik heb het al eerder gebruikt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:16 schreef Lienekien het volgende:
Ga je dat op aanraden van iemand proberen?
Probeer het eens uit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:22 schreef mrcool het volgende:
Dat de ontlasting minder zou stinken vind ik altijd zo'n bullshit. We geven beide katten altijd Royal Canin en hierdoor zou t dus minder moeten stinken. De ontlasting stinkt alsnog een uur in de wind dus vraag me af hoe t dan zou ruiken als ze dit voer niet zouden krijgen.
Klinkt goed maar waarom zit er zoveel aardappel in? Daar zit toch net zo goed veel koolhydraten in?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:13 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
Ik noem het maar hier: Orijen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |