HA!quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:10 schreef -Mellow- het volgende:
Ik gebruikte altijd Camsakizi van de Turk. Kost nog geen 2 euro en scheelt tijd
blijft die vloeibaar of moet je die ook opwarmen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
HA!
Die had ik onthouden en bij de Turk kunnen vinden!
Hij wist gelijk waar ik het over had!![]()
Vanavond proberen!
Van wat ik van de buuf begreep was het 10 minuten in warm/kokend water...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
blijft die vloeibaar of moet je die ook opwarmen?
Ziet het er zo uit?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
HA!
Die had ik onthouden en bij de Turk kunnen vinden!
Hij wist gelijk waar ik het over had!![]()
Vanavond proberen!
Dat ga ik zo dus ook doen!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:07 schreef DarkElf het volgende:
ik heb mijn benen gewoon geschoren net, met mijn tweede venus vibrance
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:09 schreef Merel het volgende:
Ik heb gewoon harsen één keer geprobeerd. Kreeg meteen een bloeduitstorting (blauwe plek) op m'n been in de vorm van de rechthoekige lap die ik ervoor gebruikt hadEn alle haartjes zaten er nog! Zou dat hierbij anders zijn?
Niet lachen!quote:
Lichaamstemperatuur of net iets warmer, dus niet gloeiend heet. Het lijkt me dat de bal redelijk op temperatuur blijft doordat je er op je lichaam mee bezig bent.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:17 schreef heaven7 het volgende:
Hm klinkt interessant maar ik heb 1 keer lopen kloten met wax die je moest verwarmen en kon daarna alle gebruikte attributen weggooien en had verbrande benen met haarDus ik ben geen grote fan van spul wat je moet verwarmen. Hoe zit het met die bal dan, is die koud en zacht of moet je die ook steeds verwarmen?
Zoiets heb ik ook gedaan. Als het afgekoeld is is het behoorlijk dik hoor! Maar zodra het weer een beetje opwarmd weer vrij dun, en ontzettend plakkerig.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:00 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb net het mengsel proberen te maken, maar het is volgens mij te dun? Ik heb het gemaakt volgens die link, 1 kop suiker, halve kop water, halve kop citroensap. Dat was nog veel dunner, dus heb er nog een kop suiker bij gegooid, langer laten koken. Het geeft nu wel de goede kleur, maar volgens mij is het nog steeds te dun.
hahaha!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb mezelf net voor lul gezet in de islamitische slagerij door naar het spul te vragen, allemaal vraagtekens te zien, en vervolgens te beweren dat het een turks product is..
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb mezelf net voor lul gezet in de islamitische slagerij door naar het spul te vragen, allemaal vraagtekens te zien, en vervolgens te beweren dat het een turks product is..
Nah, mijn buurman is ook slager en heeft het ook, zo gek is het is niet.......quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
Nope..quote:Op zondag 22 juni 2008 02:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
oh, gelukkig, dan ben ik dus niet helemaal gek![]()
Nee niet echt langzaam, als het hard is gaat het er makkelijk af. Ik rol het met de groeirichting mee.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:00 schreef -Mellow- het volgende:
je rolt t eraf...je doet het langzaam dus?
Ik heb zaterdag ook die Camzakizi gehaald, en het inderdaad heel stroperig als je het warm hebt gemaakt. Kunst is om niet bang te zijn voor vieze handen, je moet blijven kneden tot het een soort van kauwgum is, ff oefenen... Moet er zelf ook nog wat meer handigheid in krijgen, maar het werkt wel!quote:Op maandag 23 juni 2008 14:58 schreef warrel het volgende:
Ik ben in Utrecht de Kanaalstraat afgegaan en heb 2 verschillende gekocht. Deze (Mim paste):[ afbeelding ]
en de Çamsakizi Süper Agda. De Mim paste is als de 'klei' te gebruiken volgens mij, het is in ieder geval niet zo vloeibaar als de ÇamsakiziDat is net siroop, hoe krijg je daar een bal van zonder dat je knoeit?!
Hoeveel moet je eigenlijk in je handen nemen? Alles? Of is helft/minder ook goed? En hoe lang kneed je én, hoe lang kan je het als zo'n bolletje eigenlijk bewaren? Net zo lang totdat het te vol zit met haren en niet meer plakt, of heb je elke keer weer nieuw spul nodig?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:42 schreef Raantje het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag ook die Camzakizi gehaald, en het inderdaad heel stroperig als je het warm hebt gemaakt. Kunst is om niet bang te zijn voor vieze handen, je moet blijven kneden tot het een soort van kauwgum is, ff oefenen... Moet er zelf ook nog wat meer handigheid in krijgen, maar het werkt wel!
Oh, en Koelkast, deze kan je zonder lapjes gebruiken, ik rol het er weer met haar en al vanaf.
Ik had een lepel in de smurrie gestoken, smurrie van de lepel gepakt en gaan kneden. Niet zoveel dus... Ik heb het pas één keer gedaan, maar ik heb net zolang gekneed tot een soort van kauwgum werd. Wel een knoeiboel hoor!quote:Op maandag 23 juni 2008 16:20 schreef warrel het volgende:
[..]
Hoeveel moet je eigenlijk in je handen nemen? Alles? Of is helft/minder ook goed? En hoe lang kneed je én, hoe lang kan je het als zo'n bolletje eigenlijk bewaren? Net zo lang totdat het te vol zit met haren en niet meer plakt, of heb je elke keer weer nieuw spul nodig?![]()
Oh, en warm maken? Het is bij mij al nu zo uit het potje al stroperig. Moet het nog warmer? Of moet het warm worden tijdens het kneden?
![]()
Het plaatje deed het 'm. Die potjes heb ik al vaak zien staan, maar nu weet ik dat het camzakizi, een onthaarproduct is! Ik heb meteeneen potje meegenomen. Het is echt cheap, 1,99 voor een potje. Ik weet niet hoe lang je ermee doet, maar een buil heb ik me er niet aan gevallen.quote:
Ja!quote:Op maandag 23 juni 2008 21:25 schreef wyccie het volgende:
Alien.
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:24 schreef warrel het volgende:
Ik had dan wel vanmorgen de Mim Paste en Çamsakizi gekocht, ik verveelde me vanmiddag! En m'n haren zijn nog niet lang genoeg om tot echte actie over te gaan, dus ging ik zelf bodysugar maken
Tegen m'n vrienden zeg ik dat ik het scheikundeproject van vroeger nog eens wilde doen![]()
[ afbeelding ]
Hoe lang moeten de haartjes eigenlijk minimaal zijn voor het beste resultaat?
iddquote:Op maandag 23 juni 2008 21:33 schreef -Mellow- het volgende:
Je hoeft er niet eens per se een bal van te maken, volgens mij plakt het juist steeds minder hoe meer je er aan zit.
Wat ik altijd deed is gewoon een klodder pakken, die zo dun mogelijk uitsmeren op je huid, en 'm dan aan het uiteinde in een keer eraf trekken.
Dit herhaal je tot de klodder niet meer goed werkt en dan pak je een nieuwe.
met de blote pootjes.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:57 schreef Aventura het volgende:
Hoe pak je het uithet potje? Gebruiken jullie een lepel?
Ja en dan gooi je hem weg en pak je een nieuw stuk. Je maakt natuurlijk niet 1 balletje maar een hele voorraad. Het spul is 2 jaar houdbaar.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:27 schreef Maisnon het volgende:
Krijg je niet op een gegeven moment een heel er harige blob na al dat ontharen
ik wel eensquote:Op maandag 23 juni 2008 23:54 schreef DarkElf het volgende:
had nou al iemand het op zijn of haar edele delen geprobeerd?
lol, ik bedoelde wat je NIET gebruikt natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 23:53 schreef -Mellow- het volgende:
niet weggooien naderhand dus. Je kan er nog haarkoekjes van maken
--> CUL
doet fukking zeerquote:Op maandag 23 juni 2008 23:58 schreef DarkElf het volgende:
want die benen boeien me niet zoik heb blond haar en weinig haar.... maar bikinilijn vind ik al een stuk vervelender en scheren levert toch nooit echt goed resultaat op... maar ja ik ben een chicken
dus zomaar die prut erop smeren durf ik niet
Kom op joh, er moet er een de eerste zijn!quote:Op maandag 23 juni 2008 23:58 schreef DarkElf het volgende:
want die benen boeien me niet zoik heb blond haar en weinig haar.... maar bikinilijn vind ik al een stuk vervelender en scheren levert toch nooit echt goed resultaat op... maar ja ik ben een chicken
dus zomaar die prut erop smeren durf ik niet
kheb net geschoren dus dat moet sowieso ff wachten danquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:04 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Kom op joh, er moet er een de eerste zijn!
Dan is het te heet geworden, je moet het kleinste pitje gebruiken en zo zacht als hij gaat he. Niet ongeduldig zijn en de boel zo snel mogelijk laten koken, dan verkloot je de moleculaire structuur en krijg je van die keihard plakken die je nooit meer goed krijgt. Het wordt te donker en als je een stukje proeft smaakt het ook verbrand.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:00 schreef wyccie het volgende:
Kut, volgens mij is het niet goed geworden. Het is aan het afkoelen, maar wordt erg hard daar waar het koeler is. Maar de binnenkant is nog erg heet. Dus dat kneden gaat niet zo leuk worden.
Ik heb het ongeveer tien minuten laten koken, op een laag vuurtje.
De afgekoelde randjes breken af (die vang ik weer op in mijn eetpannetje).
ja ik ook. Maar vooralsnog doe ik alleen de randjes, de rest trek ik nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
pijn is fijnen als t goed onthaart heb ik er wel wat voor over
Gewoon heet water er in, lost vanzelf op als het niet tè aangebrand is.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:10 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geduldig gewacht, maar heb wel een redelijk grote pit gebruikt.
Hoe krijg ik de pan nu schoon zodat ik het nog een keer kan proberen? Ik heb geen soda.
En ik gebruik citroensap uit een flesje. Is een lepel ongeveer evenveel als wat er uit een halve citroen komt?
2 jaar??quote:Op maandag 23 juni 2008 23:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja en dan gooi je hem weg en pak je een nieuw stuk. Je maakt natuurlijk niet 1 balletje maar een hele voorraad. Het spul is 2 jaar houdbaar.
Maar is het wel heel dik? Wij moeten onze dingen ff door elkaar heen gooienquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:19 schreef wyccie het volgende:
Weer mislukt. Het blijft niet aan de huid plakken.
Als je mijn recept volgt komt het goed.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:15 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb denk ik teveel citroensap gebruikt. Het plakt als een ziekte maar is niet dik genoeg.
Wel afgedekt bewaren natuurlijk. Het is in feite caramel en dat is heel lang houdbaar ja. Al zal het natuurlijk wel lichtjes uitdrogen, maar het maakt dus niet uit om een voorraadje voor een half jaar of langer te maken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
2 jaar??Seriously?
Dit topic is hard gegaan zeg trouwens. Ff bijlezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |