doet fukking zeerquote:Op maandag 23 juni 2008 23:58 schreef DarkElf het volgende:
want die benen boeien me niet zoik heb blond haar en weinig haar.... maar bikinilijn vind ik al een stuk vervelender en scheren levert toch nooit echt goed resultaat op... maar ja ik ben een chicken
dus zomaar die prut erop smeren durf ik niet
Kom op joh, er moet er een de eerste zijn!quote:Op maandag 23 juni 2008 23:58 schreef DarkElf het volgende:
want die benen boeien me niet zoik heb blond haar en weinig haar.... maar bikinilijn vind ik al een stuk vervelender en scheren levert toch nooit echt goed resultaat op... maar ja ik ben een chicken
dus zomaar die prut erop smeren durf ik niet
kheb net geschoren dus dat moet sowieso ff wachten danquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:04 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Kom op joh, er moet er een de eerste zijn!
Dan is het te heet geworden, je moet het kleinste pitje gebruiken en zo zacht als hij gaat he. Niet ongeduldig zijn en de boel zo snel mogelijk laten koken, dan verkloot je de moleculaire structuur en krijg je van die keihard plakken die je nooit meer goed krijgt. Het wordt te donker en als je een stukje proeft smaakt het ook verbrand.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:00 schreef wyccie het volgende:
Kut, volgens mij is het niet goed geworden. Het is aan het afkoelen, maar wordt erg hard daar waar het koeler is. Maar de binnenkant is nog erg heet. Dus dat kneden gaat niet zo leuk worden.
Ik heb het ongeveer tien minuten laten koken, op een laag vuurtje.
De afgekoelde randjes breken af (die vang ik weer op in mijn eetpannetje).
ja ik ook. Maar vooralsnog doe ik alleen de randjes, de rest trek ik nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
pijn is fijnen als t goed onthaart heb ik er wel wat voor over
Gewoon heet water er in, lost vanzelf op als het niet tè aangebrand is.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:10 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geduldig gewacht, maar heb wel een redelijk grote pit gebruikt.
Hoe krijg ik de pan nu schoon zodat ik het nog een keer kan proberen? Ik heb geen soda.
En ik gebruik citroensap uit een flesje. Is een lepel ongeveer evenveel als wat er uit een halve citroen komt?
2 jaar??quote:Op maandag 23 juni 2008 23:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja en dan gooi je hem weg en pak je een nieuw stuk. Je maakt natuurlijk niet 1 balletje maar een hele voorraad. Het spul is 2 jaar houdbaar.
Maar is het wel heel dik? Wij moeten onze dingen ff door elkaar heen gooienquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:19 schreef wyccie het volgende:
Weer mislukt. Het blijft niet aan de huid plakken.
Als je mijn recept volgt komt het goed.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:15 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb denk ik teveel citroensap gebruikt. Het plakt als een ziekte maar is niet dik genoeg.
Wel afgedekt bewaren natuurlijk. Het is in feite caramel en dat is heel lang houdbaar ja. Al zal het natuurlijk wel lichtjes uitdrogen, maar het maakt dus niet uit om een voorraadje voor een half jaar of langer te maken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
2 jaar??Seriously?
Dit topic is hard gegaan zeg trouwens. Ff bijlezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |