Ik ga zo nog eens even buiten een frisse neus halen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dan ga ik eerst koffie zetten
Is die iPhone eindelijk verkrijgbaar in NL vanaf 11 juli, is ie alleen te koop met t-mobilequote:
Machien hacken dusquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is die iPhone eindelijk verkrijgbaar in NL vanaf 11 juli, is ie alleen te koop met t-mobile!
Laat ik nou net een tyfushekel aan t-mobile hebben en niks meer met ze te maken wil hebben
Aangeven bij de EU. Neelie legt graag hoge boetes opquote:
Nooit problemen mee, en cheap. 5 euro per maand voor een aboquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is die iPhone eindelijk verkrijgbaar in NL vanaf 11 juli, is ie alleen te koop met t-mobile!
Laat ik nou net een tyfushekel aan t-mobile hebben en niks meer met ze te maken wil hebben
Ik heb er erg veel gezeik mee gehad, en veel onkosten voor moeten maken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nooit problemen mee, en cheap. 5 euro per maand voor een abo
En dan heb je VodaFone van de baas
Heb ik ookquote:
quote:
Whehe. Werken bij KPN en dan Vodafone van de zaakquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:27 schreef Pheno het volgende:
Bij ons gaat de baas over op KPN, niet gek, nu mijn baas KPN is
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:25 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond.
quote:
Neeliequote:[..]
Aangeven bij de EU. Neelie legt graag hoge boetes op
Neem jij nu de "tieten-posts" overquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:49 schreef DaMart het volgende:
Even uit een ander topic gejat...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |