Meer posten, minder pratenquote:
Wat heb je daarmee gedaan dan?quote:
Ik was om 1 uur begonnen. Beetje uitslapen, zonnen....quote:
Sterkte dan!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:09 schreef Houniet het volgende:
Ja, vandaag hoop verslagen gemaakt. Morgen een presentatie en een assessment. Daarna weekend.
Morgen een dagje van 0900 tm 2230. School incl werk.
Nou, fijn dan toch dat je daar extra lang plezier van hebt?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Nederlands elftal aangemoedigd en teveel bier gedronken
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:09 schreef Houniet het volgende:
Ja, vandaag hoop verslagen gemaakt. Morgen een presentatie en een assessment. Daarna weekend.
Morgen een dagje van 0900 tm 2230. School incl werk.
Presentatie en assessment toch? ofzoiets?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:58 schreef Houniet het volgende:
Zo, dinsdag zit er op. Nu morgen nog, wat een kut dag wordt dat.
Thnx. Jij al meer feedback gekregen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Presentatie en assessment toch? ofzoiets?
Succes ermee kerel
Nee. Dat duurt hier altijd dagenquote:
Sex?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:19 schreef Pheno het volgende:
Ah, allemaal bijna klaar voor het echte "werk"?
Na arbeid.quote:
En dus was iedereen op slag weg hier...quote:
Ik ga zo nog eens even buiten een frisse neus halen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dan ga ik eerst koffie zetten
Is die iPhone eindelijk verkrijgbaar in NL vanaf 11 juli, is ie alleen te koop met t-mobilequote:
Machien hacken dusquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is die iPhone eindelijk verkrijgbaar in NL vanaf 11 juli, is ie alleen te koop met t-mobile!
Laat ik nou net een tyfushekel aan t-mobile hebben en niks meer met ze te maken wil hebben
Aangeven bij de EU. Neelie legt graag hoge boetes opquote:
Nooit problemen mee, en cheap. 5 euro per maand voor een aboquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is die iPhone eindelijk verkrijgbaar in NL vanaf 11 juli, is ie alleen te koop met t-mobile!
Laat ik nou net een tyfushekel aan t-mobile hebben en niks meer met ze te maken wil hebben
Ik heb er erg veel gezeik mee gehad, en veel onkosten voor moeten maken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nooit problemen mee, en cheap. 5 euro per maand voor een abo
En dan heb je VodaFone van de baas
Heb ik ookquote:
quote:
Whehe. Werken bij KPN en dan Vodafone van de zaakquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:27 schreef Pheno het volgende:
Bij ons gaat de baas over op KPN, niet gek, nu mijn baas KPN is
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:25 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond.
quote:
Neeliequote:[..]
Aangeven bij de EU. Neelie legt graag hoge boetes op
Neem jij nu de "tieten-posts" overquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:49 schreef DaMart het volgende:
Even uit een ander topic gejat...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |