Yeah ik zal daar maar eens mee gaan beginnen. Beetje gevoel krijgen in dat stuk hout onder mijn zoolen. Het is namelijk geen longboard, tis maar 8 inch wide en x inch langquote:Op maandag 7 juli 2008 22:43 schreef Goofup het volgende:
ik heb nog een foto uit 1989, waar ik klaarsta om een ollie te maken. Dus ik ben wel vroeg begonnen, maar ik ken ook mensen die op latere leeftijd begonnen en er nog steeds lol in hebben.
Ik vind dat trucks in ieder geval los genoeg moeten staan, zodat je er zonder ál te veel moeite een bochtje mee kunt draaien. Waar heb je anders die rubbers in je trucks voor
Een oefening is natuurlijk eerst gewoon snelheid maken met steppen en dan een beetje heen en weer slingeren, net zo lang, totdat je een beetje het gevoel krijgt, dat je druk op de buitenste wielen voelt.
enneh.. beginnerstruukjes:
ollie
(pop) shove-it
google geeft genoeg keuze
1 t/m 3 augustus inderdaad.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:52 schreef luciferist het volgende:
ooh ja, als je hier post dan ben je verplicht om 1,2,3,4 augustus of iets dergelijks in oldenzaal aanwezig te zijn.
OEREND HARD.
Ja dat snap ik. Ik snap de beweging, alleen krijg het niet voor elkaarquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:09 schreef Goofup het volgende:
Alle begin is moeilijk. Je wilt niet weten hoe hard ik heb geoefend voor de ollie. En dan kun je hem en dan kom je nog geeneens een stoepje op. Moet je weer verder oefenen..
Het is niet een sport om effe op te pikken. Er is wel doorzettingsvermogen nodig. Maar uiteindelijk werpt dat ook zijn vruchten af
Is het nu alweer uit met je nieuwe vriendin?quote:
Goed.. Ik heb thuis nog een medaille hangen, die ik er ooit mee heb gewonnen (weliswaar 3e plaats, samen met een Duitser, maar toch)..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |