Yeah ik zal daar maar eens mee gaan beginnen. Beetje gevoel krijgen in dat stuk hout onder mijn zoolen. Het is namelijk geen longboard, tis maar 8 inch wide en x inch langquote:Op maandag 7 juli 2008 22:43 schreef Goofup het volgende:
ik heb nog een foto uit 1989, waar ik klaarsta om een ollie te maken. Dus ik ben wel vroeg begonnen, maar ik ken ook mensen die op latere leeftijd begonnen en er nog steeds lol in hebben.
Ik vind dat trucks in ieder geval los genoeg moeten staan, zodat je er zonder ál te veel moeite een bochtje mee kunt draaien. Waar heb je anders die rubbers in je trucks voor
Een oefening is natuurlijk eerst gewoon snelheid maken met steppen en dan een beetje heen en weer slingeren, net zo lang, totdat je een beetje het gevoel krijgt, dat je druk op de buitenste wielen voelt.
enneh.. beginnerstruukjes:
ollie
(pop) shove-it
google geeft genoeg keuze
1 t/m 3 augustus inderdaad.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:52 schreef luciferist het volgende:
ooh ja, als je hier post dan ben je verplicht om 1,2,3,4 augustus of iets dergelijks in oldenzaal aanwezig te zijn.
OEREND HARD.
Ja dat snap ik. Ik snap de beweging, alleen krijg het niet voor elkaarquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:09 schreef Goofup het volgende:
Alle begin is moeilijk. Je wilt niet weten hoe hard ik heb geoefend voor de ollie. En dan kun je hem en dan kom je nog geeneens een stoepje op. Moet je weer verder oefenen..
Het is niet een sport om effe op te pikken. Er is wel doorzettingsvermogen nodig. Maar uiteindelijk werpt dat ook zijn vruchten af
Is het nu alweer uit met je nieuwe vriendin?quote:
Goed.. Ik heb thuis nog een medaille hangen, die ik er ooit mee heb gewonnen (weliswaar 3e plaats, samen met een Duitser, maar toch)..quote:
daar dacht ik ook al aan, 2 persoons matras in de auto :p, maar ik las dus dat je nu gratis je spul in een koelwagen kon zetten.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:37 schreef Goofup het volgende:
ik had de laatste keer dat ik geweest ben op de quarterpipe geslapen, maar er lag nog een gozer (nee, Lucifer die homo-erotische gedachte die in jouw hoofd omging gaat niet op in dit verhaal) en die was hard bezig met de quarterpipe, die van hout was, om te zagen (dat, of hij snurkte..).
In ieder geval ben ik toen maar naar mijn auto gelopen en heb daar geslapen..
HaHa Diemen-Zuidquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:02 schreef Thomas B. het volgende:
Weet iemand een paar mooie spots in de omgeving Amsterdam/Diemen... mooie straatplekjes, leuke parkjes?
Woon sinds kort in Diemen-Zuid en het wordt mooi weer dezee week dus ik wil weer een beetje gaan beginnen met skateboarden, maar ik weet niet echt waar. Het liefst een beetje makkelijk met auto of OV bereikbaar...
of je neemt de trein en gaat net zo lang reizen tot je in Winterswijk komt en dan ga je daar skaten in het gemeenteparkjequote:Op woensdag 23 juli 2008 20:24 schreef murderH het volgende:
als je naar amsterdam centraal kunt gaan, vanuit daar een boot naar de ndsm werf nemen. daar is een skatepark
Ja ik ga een beetje binnen skaten met dit weer...quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:24 schreef murderH het volgende:
als je naar amsterdam centraal kunt gaan, vanuit daar een boot naar de ndsm werf nemen. daar is een skatepark
Mja, dank je. Ziet er wel spannend uit. Er zit een leuke kicker bij Nieuwmarkt zo te zien, maar ik denk dat ik maar gewoon ga skaten tot ik wat tegen kom. Vandaag wel een nieuw plankie gekocht iigquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:21 schreef murderH het volgende:
http://freeyourspot.com/ anders kijk zelf ff waar een skateparkje in de buurt is voor je
uteregger bedoel je (stiekem ben ik dat ook geweest)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |