quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:53 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik heb al andere
jij iig wel sterkte
agh je bakt er toch niks vanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:04 schreef ikJur het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8511976884544300743&hl=nl
damn het filmpje is wel compleet vernaggeld door video gugle
je longboard toch? dan heb je het balans toch al, gewoon even de nollie-inward-heelflip leren om stoepjes op te komen, dan komt de ollie e.d. vanzelfquote:Op maandag 7 juli 2008 02:08 schreef Freakelicious het volgende:
Ik heb even wat raad nodig: ik heb een longboard en daar cruise ik mee rond. Nu is dat erg leuk, maar ik wil wat meer. Nu wil ik gaan skateboarden (ben bijna 25 jaar, maar goed..). Ik heb een skateboard aangeschaft (een fatsoenlijke). Alleen wat nu? Waar kan ik het beste mee beginnen? Hoe leer ik om mijn balans te houden? Anyway alle tips en trucks zijn welkom
Had je de trucks van je longboard vast staan, of los? (naar mijn mening moeten die standaard los staan op een longboard, anders is het hele effect ervan weg, maar er zijn mensen die anders denken)quote:Op maandag 7 juli 2008 02:08 schreef Freakelicious het volgende:
Ik heb even wat raad nodig: ik heb een longboard en daar cruise ik mee rond. Nu is dat erg leuk, maar ik wil wat meer. Nu wil ik gaan skateboarden (ben bijna 25 jaar, maar goed..). Ik heb een skateboard aangeschaft (een fatsoenlijke). Alleen wat nu? Waar kan ik het beste mee beginnen? Hoe leer ik om mijn balans te houden? Anyway alle tips en trucks zijn welkom
trucks horen altijd los.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:07 schreef Goofup het volgende:
[..]
Had je de trucks van je longboard vast staan, of los? (naar mijn mening moeten die standaard los staan op een longboard, anders is het hele effect ervan weg, maar er zijn mensen die anders denken)
Als je de trucks los had staan, is het verstandig je trucks op het gewone board ook los te draaien. Dan komt het evenwicht aardig overeen.
Verder kun je gaan oefenen met manuals (of wheelie). Dus voor- of achterkant indrukken onder het rijden en proberen in balans te blijven (achterkant indrukken is eenvoudiger in het begin).
Enneh.. leeftijd hoeft natuurlijk niet uit te maken om skateboarden nog te leren. Ik ben zelf ook al een ouwe *Fok!-censuur* van 30...
Yeah ik longboard, maar op zulks een plankje die ik nu heb is het allemaal wat kleiner en stroeferquote:Op maandag 7 juli 2008 09:48 schreef luciferist het volgende:
[..]
je longboard toch? dan heb je het balans toch al, gewoon even de nollie-inward-heelflip leren om stoepjes op te komen, dan komt de ollie e.d. vanzelf
Check, ik zal daar eens mee gaan beginnen. Trucks staan los ja, zal ze ook eens wat losser draaien op mijn skateboard. Wanneer ben je begonnen met skateboarden?quote:Op maandag 7 juli 2008 13:07 schreef Goofup het volgende:
[..]
Had je de trucks van je longboard vast staan, of los? (naar mijn mening moeten die standaard los staan op een longboard, anders is het hele effect ervan weg, maar er zijn mensen die anders denken)
Als je de trucks los had staan, is het verstandig je trucks op het gewone board ook los te draaien. Dan komt het evenwicht aardig overeen.
Verder kun je gaan oefenen met manuals (of wheelie). Dus voor- of achterkant indrukken onder het rijden en proberen in balans te blijven (achterkant indrukken is eenvoudiger in het begin).
Enneh.. leeftijd hoeft natuurlijk niet uit te maken om skateboarden nog te leren. Ik ben zelf ook al een ouwe *Fok!-censuur* van 30...
* Goofup geeft ikJur een harde schop onder zijn kont (en loopt hard weg met zijn bierblikje)quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:33 schreef ikJur het volgende:
ben me de laatste tijd wat meer gaan richten op bier drinken en joints roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |