In Japan gaat tegenwoordig alles over UMTS/HSDPA netwerk, dus spraak, internet. Televisie schijnt over een nog sneller netwerk te gaan. 3G/4Gquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:47 schreef De_Hertog het volgende:
Overigens: in de keynote heeft Jobs het bij batterijduur over '2G talk time' en '3G talk time'. Ik dacht dat 3G alleen over data ging, maar blijkbaar gaat spraak ook op een andere manier als 3G aan staat. Of zou dat gewoon over 3G uit vs ingeschakeld gaan?
Nieuwe iPods komen altijd in September ..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maaruh, Wat is dat nou? Geen nieuwe iPods tijdens de jaarlijkse WWDC, dat kan toch niet?
En terecht. Laat ze maar 's echt werken aan goede software ipv grote deals sluiten met bedrijven en leveranciers om zo Windows door de strot te drukken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar Microsoft heeft zich de laatste jaren niet echt getoond als een bedrijf die snel een leuke innovatie neerzet, zeker niet met een desktop OS. Ik zie het somber voor ze in.
Japan is dan ook een hele andere afzetmarkt. Gadgetgeil, en overbevolkt. Als je een enkele zendmast midden in de Japanse stad zet kun je heel wat meer telefoontjes bedienen dan wanneer je een zendmast midden in Arnhem zet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
In Japan gaat tegenwoordig alles over UMTS/HSDPA netwerk, dus spraak, internet. Televisie schijnt over een nog sneller netwerk te gaan. 3G/4G
In NL zitten we nog aan GSM netwerk vast voor spraak, wat op zich wel oke werkt. Dat is gewoon 2G.
Maar in principe zouden ze dus hier in NL ook alles over HSDPA kunnen gooien. Echter kost dat gewoon meer stroom. Je belt hier voorlopig alleen nog niet 3G.
wat de personal computer betreft wel, maar dingen zoals Surface. Het is nu al in gebruik overigs, in een aantal AT&T stores. :pquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar Microsoft heeft zich de laatste jaren niet echt getoond als een bedrijf die snel een leuke innovatie neerzet, zeker niet met een desktop OS. Ik zie het somber voor ze in.
Surface is kick assquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:35 schreef super-muffin het volgende:
[..]
wat de personal computer betreft wel, maar dingen zoals Surface. Het is nu al in gebruik overigs, in een aantal AT&T stores. :p
Japan is heel anders dan ons.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
In Japan gaat tegenwoordig alles over UMTS/HSDPA netwerk, dus spraak, internet. Televisie schijnt over een nog sneller netwerk te gaan. 3G/4G
In NL zitten we nog aan GSM netwerk vast voor spraak, wat op zich wel oke werkt. Dat is gewoon 2G.
Maar in principe zouden ze dus hier in NL ook alles over HSDPA kunnen gooien. Echter kost dat gewoon meer stroom. Je belt hier voorlopig alleen nog niet 3G.
T-Mobile kennende koppelen ze het weer aan een 2-jarig abonnement...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ben benieuwd wat die abboprijzen hier in Nederland worden. Heb niet echt zin om 50.+ te gaan betalen per maand. Maar tof ding in ieder geval.
30,- voor 2 jaar vind ik nog acceptabel. Maar dan moeten ze niet over een jaar weer met een nieuwe uitkomen natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
T-Mobile kennende koppelen ze het weer aan een 2-jarig abonnement...
En de prijs komt niet onder ¤30,- p/m
Mercury Messenger is Java-based en heeft webcam ondersteuning met MSN gebruikers op windows. Alleen worden ze niet opgeslagen als een mpeg oid en moet je een plugin bij downloaden om ze achteraf te converteren.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:17 schreef Mister_K het volgende:
even een niet iphone gerelateede vraag, Hoop dat ik hier goed zit..
Heb afgelopen weekend een MacBook gehaald (erg blij mee!) Nu ben ik alleen benieuwd of je tijdens chat sessies ook de webcam kan gebruiken heb ms messenger en adium geprobeerd en niet kunnen vinden.. hebben jullie een alternatief of oplossing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |