Je kunt gewoon in een laboratorium het effect van HIV aantonen op CD4+ T cellen en een te lage hoeveelheid van die cellen tast het immuunsysteem aan.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het punt is .. de bewijzen waar jullie meeschermen bestaat in de eerste plaats al niet. En dat is nu juist het hele punt van discussie.
bedoelt deze downunder arts/wetenschapper niet gewoon normaal geslachtsgemeenschapquote:Oestrogeen op penis kan hiv voorkomen
ANP, 4 juni 2008
Hiv-besmetting zou bij mannen kunnen worden voorkomen door eens per week een laagje oestrogeen op de penis te smeren. De vrouwelijke hormonen versterken het van nature aanwezige laagje keratine, dat op die manier kan functioneren als natuurlijk condoom.
Dat schrijven Australische onderzoekers van de universiteit van Melbourne in een woensdag gepubliceerd artikel. Het keratinelaagje (een eiwit) van de huid werkt als natuurlijke barrière tegen virussen, maar is niet sterk genoeg om hiv te weren. Door het laagje te versterken zou de huid mogelijk wel bestand kunnen zijn tegen het virus dat tot aids kan leiden.
De onderzoekers ontdekten het sterke natuurlijke condoom toen zij twaalf voorhuiden insmeerden met het vrouwelijke hormoon.
Neequote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
bedoelt deze downunder arts/wetenschapper niet gewoon normaal geslachtsgemeenschap
neem jy dan medicijnen inquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:00 schreef EricT het volgende:
@ Lambiekje, ik stel voor dat je je laat besmetten met HIV en dan maar afwachten of je ziek wordt (zonder het gebruik van remmende medicatie natuurlijk)
Nee, daar er dan geen puur oestrogeen vrijkomt. En ik zit even je grafiek van de start post te kijken, 560.000 van de 640.000 nieuwe infecties in 2004 waren in Afrika, waar komen die dan vandaan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
bedoelt deze downunder arts/wetenschapper niet gewoon normaal geslachtsgemeenschap
Wij hebben geen noemenswaardige ondervoeding in Nederland, en al helemaal niet in de bevolkingsgroepen waar AIDS relatief het meeste voor komt, hoe kan dat dan?quote:Het is gvd ondervoeding in Afrika. Los dat op een dat nepvirus verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Wat moeten mensen in Afrika met Spaanse bijsluiters? En die afgekeurde medicijnen worden hier niet gebruikt, dus waar komen die besmettingen hier dan vandaan?quote:Ik zeg niet dat mensen NIET ziek zijn .. ik zeg dat mensen ziek zijn geworden door een andere bron. Maar de meest waarschijnlijke is het gewoon de afgekeurde AZT-kankermedcijnen wat mensen ziek maakt. Maar gelukkig wordt dat vermeldt op de spaanse bijsluiters.
quote:http://www.anderekijk.net/columns/beloning.html
De pH Miracle Living Foundation
in samenwerking met Alive & Well
BIEDT
een beloning van $ 1.000.000 voor het vinden van de waarheid
vind de literatuur en red talloze levens
een non-profit opleiding, onderzoek en support-netwerk
contanten in ruil voor wetenschappelijke informatie
www.phmiracleliving.com
Tel. 001 760 751 8321
De pH Miracle Living Foundation zal, in samenwerking met Alive & Well, een bedrag in contacten beschikbaar stellen van 500.000 dollar aan de eerste persoon die een studie kan vinden die voorziet in het ontbrekende bewijs voor de nauwkeurigheid van HIV-tests en zal om deze belangrijke vondst luister bij te zetten bovendien 500.000 dollar beschikbaar stellen aan Heifer International, een unieke liefdadigheidsorganisatie in derdewereldlanden die een holistische benadering volgt bij het opzetten van levensvatbare gemeenschappen.
Het ontbrekende bewijs waarnaar de stichting zoekt is een studie, gepubliceerd in een ‘peer-reviewed’ geneeskundig tijdschrift waarin de deugdelijkheid van welke HIV-test dan ook middels directe isolatie van het HIV-virus uit niet gemanipuleerde vloeistoffen of weefsels van seropositief geteste personen wordt aangetoond.
nergens die zijn niet ziek .. die zijn nooit getest op hivquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:07 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Nee, daar er dan geen puur oestrogeen vrijkomt. En ik zit even je grafiek van de start post te kijken, 560.000 van de 640.000 nieuwe infecties in 2004 waren in Afrika, waar komen die dan vandaan?
[..]
mensen zijn wel ziek daar maar dat is ONDERVOEDING of malaria. En de verste verte heeft dat niets met aids te maken. Het is niets anders dan medicinaal negertje pesten.quote:Wij hebben geen noemenswaardige ondervoeding in Nederland, en al helemaal niet in de bevolkingsgroepen waar AIDS relatief het meeste voor komt, hoe kan dat dan?
dat staat los van Afrika. Gewoon algemeen. Ik wil aangegeven dat de wetenschap min of meer toch stiekem toegeeft dat zijn eigenlijk geen flauwbenul hebben wat ze nu eigenlijk aan het doen zijn.quote:[..]
Wat moeten mensen in Afrika met Spaanse bijsluiters? En die afgekeurde medicijnen worden hier niet gebruikt, dus waar komen die besmettingen hier dan vandaan?
Een retrovirus uit het genus lentivirus. Zo ziet het er schematisch uit:quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:28 schreef Lambiekje het volgende:
wat een blindheid van vertrouwen in de nepwetenschap.
Er is geen document die zegt wat HIV is. Dat is er niet. Als jy het beter weet eis dat miljoen dan maar op.
[..]
Was je erbij? Ik vind werkelijk dat je nu een beetje ver gaat. Ik snap best je angst voor het inenten wel, maar deze mensen zijn toch echt wel getest. Nee, ik was er ook niet bij, maar er is vast wel achter te komen qua formulieren.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nergens die zijn niet ziek .. die zijn nooit getest op hiv
Je weet dat Geshekter b.v. professor voor Afrikaanse geschiedenis is? Dat is natuurlij keen respectabel vak, maar om direct zijn mening over HIV/AIDS zo hoog te schatten…quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Daar is dus nu met OT antwoord op ... geen epidemie voor buiten Afrika.
[..]
Geniaal, met 1 zinnetje haal je een onderzoek van tientallen wetenschappers onderuit, wetenschappers die hier al jarenlang mee bezig zijn trouwens, en voorzien zijn van gedegen opleidingen en de modernste apparatuur.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nergens die zijn niet ziek .. die zijn nooit getest op hiv
[..]
Hoe kan het medicinaal pesten zijn als ze überhaupt geen/te weinig medicatie krijgen.quote:mensen zijn wel ziek daar maar dat is ONDERVOEDING of malaria. En de verste verte heeft dat niets met aids te maken. Het is niets anders dan medicinaal negertje pesten.
Mijn opa lag op de terminale zorg afdeling met kanker, die had ook een opleving en wou zelfs wel weer uit bed, de volgende avond stierf hij, wat is je punt? Die opleving zegt dus helemaal niks over het verdere verloop van het ziektebeeld, en het eindresultaat. (elk weldenkend mens kan bedenken dat die medicatie niet echt smarties zijn, en je als je stopt je dus tijdelijk inderdaad beter zal voelen.) Tenzij je uit eigen ervaring spreekt, of met een aantal betrouwbare getuigen komt hecht ik hier de waarde aan die het verdient, geen enkele dus.quote:wij worden voornamelijk pas ziek als je met de cocktailbende begint. Niet eerder. Als je stopt met medicatie wordt je op eens weer levendig en knapt op ... rara hoe kan dat? >> precies wat de spaanse bijsluiter dus zegt.
[..]
Geneeskunde is ook geen exacte wetenschap, aangezien elk mens net ietsje anders reageert op een behandeling/medicijn, en is dan ook een evoluerend iets. Voorbeeld, de platte aarde die toch echt wel rond bleek te wezen, en aderlatingen bleken toch niet zo'n heel goede remedie te wezen voor de pest.quote:dat staat los van Afrika. Gewoon algemeen. Ik wil aangegeven dat de wetenschap min of meer toch stiekem toegeeft dat zijn eigenlijk geen flauwbenul hebben wat ze nu eigenlijk aan het doen zijn.
quote:Myths behind AIDS might lead to billions in misspending
A recent report by an independent commission on AIDS in Asia has acknowledged that epidemic sexual HIV transmission has not spread in Asia beyond the highest HIV-risk groups, such as gay men, injecting drug users, and sex workers, into any general population. However, UNAIDS's perpetuation of the myth that everyone is at risk of AIDS has led to billions wasted on HIV prevention programs directed at general populations and especially youth, who, outside of sub-Saharan Africa, are at minimal risk of any exposure to HIV.
UNAIDS's proposed budget for 2008 includes US$1.9 billion for prevention programs aimed at young people and the workplace. While some of this will be usefully spent in sub-Saharan Africa, the rest is effectively wasted.
ik haal nu alleen maar aan dat er dus steeds meer en meer door sijpelt in de MSM dat er iets fundamenteels niet klopt aan het hivaids verhaal.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:29 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ja hoor, preventieprogramma's zijn geldverspilling...
Zelfs als je niet in het AIDS verhaal gelooft moet je toegeven dat een preventieprogramma nuttig is, omdat het ook zorgt voor minder verspreiding van andere SOA's.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een retrovirus uit het genus lentivirus. Zo ziet het er schematisch uit:
[ afbeelding ]
Dat je overigens denkt dat het feit dat tests b.v. gebruik maken van antistoffendetectie e.d. betekent dat 'HIV nooit gevonden is' zegt wel erg veel over je kennis van dit soort zaken. Misschien moet je eerst eens wat basale biologische kennis opdoen in plaats van stompzinnige samenzweringswebsitejes te copy pasten.
quote:Lentivirussen bestaan niet echt, maar zijn een verzinsel van de HIV$AIDS industrie. Ze moesten wel, omdat ervaren virologen er op wezen dat een virusinfectie altijd een piek in de produktie van nieuwe virusdeeltjes toont. En van "HIV" is natuurlijk nooit iets te vinden.
Het zijn de retrovirussen die DNA aanmaken dat in het genoom van de gastheercel wordt ingebouwd. Ons genoom bevat talloze van deze stukjes virusinformatie. Daar worden we ook mee geboren. Maar retrovirussen zijn zo gewoon als honkbalpetjes op een jongeren festival. Doen geen kwaad.
Wilhelm Godschalk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |