Euhhh, nee, dat is het niet. Hij was niet meer aan het koersen en hij gaat er absoluut niet harder van fietsen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:16 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Voor een topsporter is dat wel van cruciaal belang...
Klopt, maar dit komt zijn imago niet ten goede.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Euhhh, nee, dat is het niet. Hij was niet meer aan het koersen en hij gaat er absoluut niet harder van fietsen.
Dus: lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:24 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Klopt, maar dit komt zijn imago niet ten goede.
quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:16 schreef Zelva het volgende:
Zo nou hé, een boete, dat zal hem leren! Dat werkte na zijn verkeersovertreding ook zóó geweldig.
Met dat aaibeleid van Lefevere is het natuurlijk gewoon wachten op het volgende schandaal.
idd.. tis en blijkt toch maar een mens van vlees en bloed.. die ook zijn "fouten" maakt..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:16 schreef JelleS het volgende:
Al die berichten en meningen in de Belgische media, wat een bullshit.
'Zal Tom Boonen ooit nog wel fietsen'
'Een ramp voor de wielersport'
Heel dom van Boonen, maar in mijn ogen heeft hij weinig misdaan, en zodra hij weer op de fiets zit kan niemand het meer iets schelen.
In jouw ogen misschien niet, in de ogen van de Belgische wet echter wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:16 schreef JelleS het volgende:
Heel dom van Boonen, maar in mijn ogen heeft hij weinig misdaan
Waarom zou je lezen wat anderen schrijven?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Euhhh, nee, dat is het niet. Hij was niet meer aan het koersen en hij gaat er absoluut niet harder van fietsen.
Inderdaad, de rest wil hoogstens het adres van de dealer weten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:16 schreef JelleS het volgende:
Al die berichten en meningen in de Belgische media, wat een bullshit.
'Zal Tom Boonen ooit nog wel fietsen'
'Een ramp voor de wielersport'
Heel dom van Boonen, maar in mijn ogen heeft hij weinig misdaan, en zodra hij weer op de fiets zit kan niemand het meer iets schelen.
Denk ook niet dat het zo schadelijk is maar dat is maar net welke definitie je er aan geeft. Als we het beperken tot een incidentje met daarbij die hele poppenkast met excuses etc etc dan is die aardig op weg om het schadelijk te laten worden gezien zijn geloofwaardigheid, voorbeeldfunctie, gestraft worden etc etcquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Denk dat cocaïne ook weer niet zo schadelijk is, als je het op Boonens manier gebruikt.
we'll have to wait..quote:Maar het kan bij excessiever gebruik natuurlijk wel gevaarlijk zijn.
Maar hij gebruikt het dus niet als doping, alleen om flink naar de kloten te gaan na zijn carriere.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:57 schreef bloedhond het volgende:
ja je ken wel zeggen, ach af en toe een snuifje. maar die gast verdient een hoop euros per jaar.
doping=doping.
theoretisch is dat mogelijk , maar zo'n vaart zal't wel niet lopenquote:
Ik lees helemaal niks, ik hoor alleen maar in deze non-zaak.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef Colnago het volgende:
[..]
Waarom zou je lezen wat anderen schrijven?
Als ik Boonen hoorde praten, was die drank niet echt zijn excuus, maar juist het probleem.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:16 schreef mrPanerai het volgende:
Ik vind het weer zo jammer dat ie drank als excuus verzint....teveel gedronken en dan black out.
Zijn advocaat was daar veel eerlijker in....Na een heel voorjaar zwaar onder druk, moeten presteren en dan na een fantastische overwinning in Parijs-Roubaix ff stoom aflaten en "in de fout gaan". Dat is voor mij heel acceptabel. Maar kom niet met zo'n kutverhaal van teveel gedronken af. Trouwens als je na teveel drank coke neemt is het effect echt niet dat je out gaat...eerder het tegenovergestelde.
We leven toch in een achterlijke maatschappij dat wanneer je je lamzuipt ok is maar een lijntje coke onaanvaardbaar is. Vorig jaar reed voetballer Sterchele zichzelf, waarschijnlijk onder invloed van drank morsdood...maar hij blijft een held!
Liberale hippies voor de win, maar je stelt je wel enigszins belachelijk op. Laten ik dan even aannemen dat het onschadelijk spul is (dat is toch het punt waar je zo'n beetje op hamert) - dan ben je nog steeds een flapdrol zonder weerga als je het gaat gebruiken als het opsoorbaar is en zulke ophef veroorzaakt. In bepaalde contexten kun je je nu eenmaal geen dingen veroorloven die in andere kringen heel normaal zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 05:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik lees helemaal niks, ik hoor alleen maar in deze non-zaak.
Gelijkaardige reacites van Gimondi en Pozzato. Cancellara wilde niet reageren omdat weinig details kende. Cavendish reageerde bitsig, zoals wel vaker de laatste dagen.quote:Armstrong leeft mee met Boonen
AMSTERDAM - Lance Armstrong heeft vanuit Venetië geprobeerd Tom Boonen moed in te praten. Vandaag werd bekend dat de Belgische wielrenner voor de tweede keer betrapt is op het gebruik van cocaïne.
“Tom moet in zichzelf kijken en zeggen: Ik heb een probleem, hoe ga ik hiermee om? Hij is niet de enige in de wereld die aan verleidingen moet weerstaan. Ik wens hem het beste en hoop dat alles goedkomt”, vertelde Armstrong.
“Dit is een klap voor Tom, voor Quick Step, voor de sponsors en het hele Belgische wielrennen. Ik ken hem, hij zat vroeger nog in mijn team, dus natuurlijk leef ik met hem mee. Maar volgens mij is het meer een sociaal probleem dan een sportief probleem.”
quote:"Boonen werd al eerder betrapt"
Tom Boonen is de afgelopen twee jaar geen twee keer, maar drie keer betrapt op het gebruik van cocaïne. Dat melden de Belgische kranten De Morgen en Gazet van Antwerpen/Het Belang van Limburg.
Een jaar geleden werd Boonen voor het eerst positief bevonden. Hij was niet meer welkom in de Tour, maar ontliep een schorsing omdat de UCI-regels niet in sancties voorzien voor cocaïne bij een out-of-competition controle. Zaterdag maakte de Belgische antidopingcommissie bekend dat Boonen opnieuw is betrapt.
Naar nu blijkt is Boonen eind 2007 ook al eens positief bevonden. Ook toen ging het om een out-of-competition controle en ook toen had het geen consequenties.
Teletekst
+ dat een eventueel ontslag hen zelf nog miljoenen aan ontslagpremie zou kosten. Hij heeft namelijk niet echt een overtreding die tot contractbreuk kan leiden gedaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
Boonen levert gewoon teveel inkomsten op. Hoorde toevallig op de Belgische radio vandaag dat een Tour met Boonen 3 miljoen meer oplevert.
quote:Tom Boonen niet welkom in de Tour.
Tom Boonen mag dit jaar niet starten in de Ronde van Frankrijk. Tourdirecteur Christian Prudhomme heeft dinsdag laten weten dat de Belg, die onlangs voor de derde keer op het gebruik van cocaïne werd betrapt, niet welkom is.
Boonen (28) is momenteel geschorst door zijn werkgever Quick-Step. Vorig jaar miste de oud-wereldkampioen eveneens de Tour omdat hij op cocaïnegebruik was betrapt.
Teletekst.
Je zou eens moeten weten hoeveel toppers gebruiken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:39 schreef Tommeke het volgende:
Een topsporter die coke snuift hoort niet thuis in de Tour vind ik.
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Kom op Tom, fuck de hypocrieten, laat je niet verleiden te zeggen dat het een 'stommiteit / jeugdzonde' is.
Fight for your right to party!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |