Euhhh, nee, dat is het niet. Hij was niet meer aan het koersen en hij gaat er absoluut niet harder van fietsen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:16 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Voor een topsporter is dat wel van cruciaal belang...
Klopt, maar dit komt zijn imago niet ten goede.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Euhhh, nee, dat is het niet. Hij was niet meer aan het koersen en hij gaat er absoluut niet harder van fietsen.
Dus: lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:24 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Klopt, maar dit komt zijn imago niet ten goede.
quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:16 schreef Zelva het volgende:
Zo nou hé, een boete, dat zal hem leren! Dat werkte na zijn verkeersovertreding ook zóó geweldig.
Met dat aaibeleid van Lefevere is het natuurlijk gewoon wachten op het volgende schandaal.
idd.. tis en blijkt toch maar een mens van vlees en bloed.. die ook zijn "fouten" maakt..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:16 schreef JelleS het volgende:
Al die berichten en meningen in de Belgische media, wat een bullshit.
'Zal Tom Boonen ooit nog wel fietsen'
'Een ramp voor de wielersport'
Heel dom van Boonen, maar in mijn ogen heeft hij weinig misdaan, en zodra hij weer op de fiets zit kan niemand het meer iets schelen.
In jouw ogen misschien niet, in de ogen van de Belgische wet echter wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:16 schreef JelleS het volgende:
Heel dom van Boonen, maar in mijn ogen heeft hij weinig misdaan
Waarom zou je lezen wat anderen schrijven?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Euhhh, nee, dat is het niet. Hij was niet meer aan het koersen en hij gaat er absoluut niet harder van fietsen.
Inderdaad, de rest wil hoogstens het adres van de dealer weten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:16 schreef JelleS het volgende:
Al die berichten en meningen in de Belgische media, wat een bullshit.
'Zal Tom Boonen ooit nog wel fietsen'
'Een ramp voor de wielersport'
Heel dom van Boonen, maar in mijn ogen heeft hij weinig misdaan, en zodra hij weer op de fiets zit kan niemand het meer iets schelen.
Denk ook niet dat het zo schadelijk is maar dat is maar net welke definitie je er aan geeft. Als we het beperken tot een incidentje met daarbij die hele poppenkast met excuses etc etc dan is die aardig op weg om het schadelijk te laten worden gezien zijn geloofwaardigheid, voorbeeldfunctie, gestraft worden etc etcquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Denk dat cocaïne ook weer niet zo schadelijk is, als je het op Boonens manier gebruikt.
we'll have to wait..quote:Maar het kan bij excessiever gebruik natuurlijk wel gevaarlijk zijn.
Maar hij gebruikt het dus niet als doping, alleen om flink naar de kloten te gaan na zijn carriere.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:57 schreef bloedhond het volgende:
ja je ken wel zeggen, ach af en toe een snuifje. maar die gast verdient een hoop euros per jaar.
doping=doping.
theoretisch is dat mogelijk , maar zo'n vaart zal't wel niet lopenquote:
Ik lees helemaal niks, ik hoor alleen maar in deze non-zaak.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef Colnago het volgende:
[..]
Waarom zou je lezen wat anderen schrijven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |