Wat gaat't beestje ongeveer kosten dan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:56 schreef Fugie het volgende:
gezien de dure iphone maar een ander nieuw speeltje:
[ afbeelding ]
is wel handig om voor t-mobile te werken, beetje inside information enzo
is al wel een tijd bekend, maar hij is 10 juni pas in de verkoop gegaan. Dus nog vrij nieuwquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:22 schreef Paladijn het volgende:
Nice Fugie, maar was toch al een tijdje bekend dat die uit ging komen?
Hij's iig een stuk minder dik dan mijn M700
Los kost dit beestje ~500¤quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat gaat't beestje ongeveer kosten dan?
Ik bedoel natuurlijk de iPhone flapdrol.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
is al wel een tijd bekend, maar hij is 10 juni pas in de verkoop gegaan. Dus nog vrij nieuw![]()
Verder kwam vervolgens nieuws dat t-mobile (eindelijk) de 3g iphone ging releasen, dus ik wou wachten tot ik daar de prijzen van zag. Maar doordat ik bij t-mobile de prijzen wat eerder kon inzien, is de iphone afgevallen.
[..]
Los kost dit beestje ~500¤
Ik hoef maar 125¤ neer te leggen. In combinatie met een 12 maanden t-mobile relax 150 abbo + onbepekrt internet (totaal 26.50¤ per maand).
Een reden waarom kennis van me is genokt met de BMW 1 serie cup dingesquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:23 schreef Paladijn het volgende:
Destruction derby op CPZ afgelopen weekend
Ben ik ook benieuwd naar, zit ook te twijfelen hierover.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk de iPhone flapdrol.
ah ja, sorry mag ik geen uitspraken over doen. 3 juli mag ik meer vertellenquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk de iPhone flapdrol.
Dat begrijp ik, maar m'n PM-box is geduldigquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
ah ja, sorry mag ik geen uitspraken over doen. 3 juli mag ik meer vertellen
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:38 schreef Paladijn het volgende:
n1 @ de ek live feed via internet... 'deze stream mag alleen afgespeeld worden in Nederland'
Heeft Alex dan toch zijn zin gekregen?
Tuteren de turken nu dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:18 schreef Fugie het volgende:
ben blij dat ik thuis heb gekeken
nu maar met de turken meetoeteren dan
neuh, maar over 3 dagen weer wel als ze duitsland oprollen. Dan ga ik gewoon meetoettoetterenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tuteren de turken nu dan?
Uitzetten die provocerende flikkers
TF heeft nog steeds (ijdele) hoopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |