Oh, maar deze kwam ook uit Friesland.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je werkte bij een bank toch? Mijn gehele familie is lid van de Friesland bank. Geloof me nu maar, ik en één neef zijn de enigen die buiten Fryslân komen.... En die neef is kapitein op een zeevaartschip, dus die zit vaker in regio singapore dan in NL....
OKquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, maar deze kwam ook uit Friesland.
Oh, dar zou ik vandaag weer bijlangs, ff bij fraubitch op visite. Maar toch maar niet gedaan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:55 schreef ijsmeis het volgende:
Gefeliciteerd. Ik ga morgen weer naar Philips-city.
Kan het me niet voorstellen...quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hé Bara?
Sta jij hier toevallig niet op de foto ofzo? -> www.carpcatcher.nl
Hijquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen...
Maken ze dacht ik alleen foto's van wedstrijden enzo
Wat gaat't beestje ongeveer kosten dan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:56 schreef Fugie het volgende:
gezien de dure iphone maar een ander nieuw speeltje:
[ afbeelding ]
is wel handig om voor t-mobile te werken, beetje inside information enzo
is al wel een tijd bekend, maar hij is 10 juni pas in de verkoop gegaan. Dus nog vrij nieuwquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:22 schreef Paladijn het volgende:
Nice Fugie, maar was toch al een tijdje bekend dat die uit ging komen?
Hij's iig een stuk minder dik dan mijn M700
Los kost dit beestje ~500¤quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat gaat't beestje ongeveer kosten dan?
Ik bedoel natuurlijk de iPhone flapdrol.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
is al wel een tijd bekend, maar hij is 10 juni pas in de verkoop gegaan. Dus nog vrij nieuw![]()
Verder kwam vervolgens nieuws dat t-mobile (eindelijk) de 3g iphone ging releasen, dus ik wou wachten tot ik daar de prijzen van zag. Maar doordat ik bij t-mobile de prijzen wat eerder kon inzien, is de iphone afgevallen.
[..]
Los kost dit beestje ~500¤
Ik hoef maar 125¤ neer te leggen. In combinatie met een 12 maanden t-mobile relax 150 abbo + onbepekrt internet (totaal 26.50¤ per maand).
Een reden waarom kennis van me is genokt met de BMW 1 serie cup dingesquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:23 schreef Paladijn het volgende:
Destruction derby op CPZ afgelopen weekend
Ben ik ook benieuwd naar, zit ook te twijfelen hierover.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk de iPhone flapdrol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |