ah ja, sorry mag ik geen uitspraken over doen. 3 juli mag ik meer vertellenquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk de iPhone flapdrol.
Dat begrijp ik, maar m'n PM-box is geduldigquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
ah ja, sorry mag ik geen uitspraken over doen. 3 juli mag ik meer vertellen
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:38 schreef Paladijn het volgende:
n1 @ de ek live feed via internet... 'deze stream mag alleen afgespeeld worden in Nederland'
Heeft Alex dan toch zijn zin gekregen?
Tuteren de turken nu dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:18 schreef Fugie het volgende:
ben blij dat ik thuis heb gekeken
nu maar met de turken meetoeteren dan
neuh, maar over 3 dagen weer wel als ze duitsland oprollen. Dan ga ik gewoon meetoettoetterenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tuteren de turken nu dan?
Uitzetten die provocerende flikkers
TF heeft nog steeds (ijdele) hoopquote:
quote:
pfffquote:
Een auto waar je niet alleen A->B mee doetquote:Op zondag 22 juni 2008 18:58 schreef Dingest het volgende:
Volgens mij heb ik die Opel met legerprint al eens bij Gek op Wielen gezien![]()
En die ene Volvo tussen die Lambo-foto's![]()
"Een club voor mensen met een auto waarin rijden nog leuk is." Wie geeft dan de definite van wat leuk rijden is in een bepaalde auto?
Gewoon downloaden, klaarquote:
die is ziek en de rest vergeet t zelf te kijkenquote:Op maandag 23 juni 2008 21:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gewoon downloaden, klaarEnige nadeel zijn collega's die spoileren voor je't gezien hebt
is tof jaquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:01 schreef Alfisti het volgende:
Lexxxxx > http://i27.tinypic.com/vsdl04.jpg
hai annequote:Op woensdag 25 juni 2008 20:04 schreef ijsmeis het volgende:
John and John trouwens.
quote:80's superstar and king of the internet David Hasselhoff has confirmed that he will be taking part in the 10th year Gumball 3000 anniversary. He has also decided to bring along his old friend KITT, the original car from the classic television series, Knight Rider. That's right! The Hoff will be giving his old motor a varnish and taking it back to the road. However, he will not be on the pursuit of crime this time around, he will be kick starting an adventure full of grease, guts and glamour.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |