Juist niet, er lag namelijk een italiaan in het doel.. .en volgens de regels telt die mee als laatste manquote:Op maandag 9 juni 2008 21:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Het was meters meters meters buitenspel
De grens die zag het niet en Luca zag het wel
Het was GEEN buitenspel..Ik weet niet hoe de regels inelkaar steken maar volgens Turkse commentator is het geen buitenspel.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:14 schreef Max-Westerman het volgende:
De grens die zag het niet en Luca zag het wel
Ik hoop eigenlijk voor Nederland dat ze dat niet gaan doen, want ik heb ze tegen België driehoekjes zien maken zoals er maar weinig teams op dit EK gaan doen hoor. Ze kunnen verschrikkelijk goed voetballen, alleen ligt het niet in hun aard om dat te gaan doen ...quote:Op maandag 9 juni 2008 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
nou... nu gaan die Italianen misschien voetballen
Kloptquote:Op maandag 9 juni 2008 21:15 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Het was GEEN buitenspel..Ik weet niet hoe de regels inelkaar steken maar volgens Turkse commentator is het geen buitenspel.
'laughably'quote:Op maandag 9 juni 2008 21:15 schreef borisz het volgende:
2011: GOAL Netherlands 1-0 Italy
Ruud van Nistelrooy puts the ball in the net from a laughably offside position four yards out, deflecting in Wesley Sneijder's shot after Gianluigi Buffon palmed out Rafael van der Vaart's deep free-kick. Pathetic decision from the assistant referee, but we've got a goal today at least.
Op zijn Italiaans winnen van Italië ja.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:14 schreef michiel_merk het volgende:
die goal had in de laatste minuut moeten vallen
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:15 schreef Libris het volgende:
BBC: Ruud van Nistelrooy puts the ball in the net from a laughably offside position four yards out
Ja serieus?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Juist niet, er lag namelijk een italiaan in het doel.. .en volgens de regels telt die mee als laatste man
Maar volgens mij zien alleen de duitse commentatoren dat....
Hij heeft er volgens mij 2 in zn cariere gemaaktquote:Op maandag 9 juni 2008 21:16 schreef Juicyhil het volgende:
Wanneer scoort van der Sar es, daar hoort ge niks van...
Barca, Bassie gaat ons uitlachenquote:
dat zeg ik al drie keerquote:Op maandag 9 juni 2008 21:16 schreef GasTurbine het volgende:
Het was geen buitenspel schlemielen. Er lag een italiaan naast het doel die op de eigen keeper was gebotst! !!!
Wat een held is het toch ook.quote:
Die gast lag buiten de lijnen, dus die deed niet meer mee.quote:
hij lag in het doel, volgens de duitsers telt ie dan wel meequote:Op maandag 9 juni 2008 21:18 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Die gast lag buiten de lijnen, dus die deed niet meer mee.
Oftewel: Ruim buitenspel.
Maar goed, NL speelt echt lekker vandaag.
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:19 schreef borisz het volgende:
2016: GOAL Netherlands 2-0 Italy
Who said Total Football was dead? Gio van Bronckhorst clears a corner off the line, then races down the other end and crosses for Dirk Kuyt to tee up Wesley Sneijder to volley expertly past Gianluigi Buffon. A dreamy goal that from the Dutch, with their gaffer Marco van Basten leading the applause.
"Als ie nog zo'n wissel maakt, dan sla ik 'm neer"quote:Op maandag 9 juni 2008 21:18 schreef DR-ONLINE het volgende:
"Ik zou Sneijder niet wisselen nu"![]()
lol. Advocaat
![]()
Inderdaad. Verdiende 2-0!!!quote:
Hij lag niet in het doel.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hij lag in het doel, volgens de duitsers telt ie dan wel mee
aha, heb het zelf niet gezien en de ballen verstand van voetbalquote:Op maandag 9 juni 2008 21:14 schreef Frutsel het volgende:
volgens mij zijn de duitse commentators de enigen d ie zagen dat het GEEN buitenspel was
Wie weetquote:Op maandag 9 juni 2008 21:19 schreef 1shot1kill het volgende:
Ik kan ze nog steeds met 2-3 zien verliezen.
Hoe lang zou het eigenlijk geleden zijn dat Italië op een groot toernooi nog 2-0 achter stond ?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:20 schreef Xhosa het volgende:
Die Italianen zijn rijp voor de slacht. Kunnen slecht omgaan met een achterstand volgens mij.
Niet tè hoopvol hequote:Op maandag 9 juni 2008 21:22 schreef J.Herrer het volgende:
Ze kunnen beter het toernooi stoppen en de beker in de rust aan Nederland gevenverder spelen is zinloos
EN het nog steeds moeilijk hadden....quote:Op maandag 9 juni 2008 21:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hoe lang zou het eigenlijk geleden zijn dat Italië op een groot toernooi nog 2-0 achter stond ?
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:22 schreef J.Herrer het volgende:
Ze kunnen beter het toernooi stoppen en de beker in de rust aan Nederland gevenverder spelen is zinloos
en Robbenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:22 schreef tong80 het volgende:
En dan hebben we Huntelaar en Van Persie nog achter de habd
Ga naar Langs de LIjn ! Tis misschien even later, maar zo heerlijk voetbalemotiemannen als commentatoren !quote:
Juist vergat ik in de snelligheidquote:
Moooiquote:
Zo gaat het toch altijdquote:Op maandag 9 juni 2008 21:24 schreef DR-ONLINE het volgende:
2 uur geleden: wat een kut EK zeg![]()
![]()
Nu: wat een top EK zeg!
^^^^^wat hij zegtquote:Op maandag 9 juni 2008 21:24 schreef GieJay het volgende:
UN FOCKING BELIEVABLE...
Eensch!quote:Op maandag 9 juni 2008 21:24 schreef DR-ONLINE het volgende:
![]()
Welkom in Nederlandquote:Op maandag 9 juni 2008 21:24 schreef DR-ONLINE het volgende:
![]()
Dan worden we het dus niet. Bekijk maar de vorige voorspellingen van Aad de Mos.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens Aad De Mos (co-commentator op de Belgische (commerciele) tv) is Nederland nu al Europees kampioen ...
Nederland heeft dit natuurlijk aan hem te danken toch. Dit is zoals hij het altijd al vertelde ...quote:Op maandag 9 juni 2008 21:24 schreef Susi het volgende:
En Cruijff gaat straks in de rust vertellen dat hij het altijd al heeft geweten
Aad rekent zich te vroeg rijk.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens Aad De Mos (co-commentator op de Belgische (commerciele) tv) is Nederland nu al Europees kampioen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |