Juist niet, er lag namelijk een italiaan in het doel.. .en volgens de regels telt die mee als laatste manquote:Op maandag 9 juni 2008 21:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Het was meters meters meters buitenspel
De grens die zag het niet en Luca zag het wel
Het was GEEN buitenspel..Ik weet niet hoe de regels inelkaar steken maar volgens Turkse commentator is het geen buitenspel.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:14 schreef Max-Westerman het volgende:
De grens die zag het niet en Luca zag het wel
Ik hoop eigenlijk voor Nederland dat ze dat niet gaan doen, want ik heb ze tegen België driehoekjes zien maken zoals er maar weinig teams op dit EK gaan doen hoor. Ze kunnen verschrikkelijk goed voetballen, alleen ligt het niet in hun aard om dat te gaan doen ...quote:Op maandag 9 juni 2008 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
nou... nu gaan die Italianen misschien voetballen
Kloptquote:Op maandag 9 juni 2008 21:15 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Het was GEEN buitenspel..Ik weet niet hoe de regels inelkaar steken maar volgens Turkse commentator is het geen buitenspel.
'laughably'quote:Op maandag 9 juni 2008 21:15 schreef borisz het volgende:
2011: GOAL Netherlands 1-0 Italy
Ruud van Nistelrooy puts the ball in the net from a laughably offside position four yards out, deflecting in Wesley Sneijder's shot after Gianluigi Buffon palmed out Rafael van der Vaart's deep free-kick. Pathetic decision from the assistant referee, but we've got a goal today at least.
Op zijn Italiaans winnen van Italië ja.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:14 schreef michiel_merk het volgende:
die goal had in de laatste minuut moeten vallen
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:15 schreef Libris het volgende:
BBC: Ruud van Nistelrooy puts the ball in the net from a laughably offside position four yards out
Ja serieus?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Juist niet, er lag namelijk een italiaan in het doel.. .en volgens de regels telt die mee als laatste man
Maar volgens mij zien alleen de duitse commentatoren dat....
Hij heeft er volgens mij 2 in zn cariere gemaaktquote:Op maandag 9 juni 2008 21:16 schreef Juicyhil het volgende:
Wanneer scoort van der Sar es, daar hoort ge niks van...
Barca, Bassie gaat ons uitlachenquote:
dat zeg ik al drie keerquote:Op maandag 9 juni 2008 21:16 schreef GasTurbine het volgende:
Het was geen buitenspel schlemielen. Er lag een italiaan naast het doel die op de eigen keeper was gebotst! !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |