En Materazzi dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:09 schreef Barca het volgende:
Nou Khalid ... je weet wat je moet doen. Doodschop op Di Natale!
Zou wel strak zijn als Materazzi zijn ploeggenoot een dooschop geeft.quote:
Uiteraard. We worden Europees kampioen natuurlijk.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik geloof erin jullie ook?
Hmm dan moet ik toch even mijn mening bijstellen.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:21 schreef venomsnake het volgende:
Stadion heeft wel wat weg van de euroborg.
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Niet met onze verdedigingquote:Op maandag 9 juni 2008 20:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:20 schreef Barca het volgende:
[..]
Zou wel strak zijn als Materazzi zijn ploeggenoot een dooschop geeft.
Flikkertquote:
Waarom Naturel?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
I'm ready.
Kauwgums eten!! des te sneller ben je het kwijt.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:24 schreef Symer het volgende:
't Moet niet lang meer duren. Ik raak zo nog aan de schijterij.
Ga ze zeker gek maken.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:25 schreef Anonymousz het volgende:
Barca ga je buren gek maken
trompetten
Biertje
Een "chips met smaak" met dipsaus gaat niet echt he?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom Naturel?![]()
Voor de rest goede keuze
Zou je toch eens moeten doen, werkt geestverruimend...quote:Op maandag 9 juni 2008 20:26 schreef Barca het volgende:
[..]
Ga ze zeker gek maken.
Ik drink geen bier.
Materazzi krijgt een rooie kaart in de 25e minuut let opquote:Op maandag 9 juni 2008 20:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik gok dat Boulahrouz na een kwartier al een gele kaart heeft.
Aanvoerder zelfs.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:27 schreef Palmboom313 het volgende:
Van der vaart KEEPERok dat was de verassing
"vandaar ook dat ze aan een halve kans genoeg hebben"quote:Op maandag 9 juni 2008 20:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Die Italianen zijn wel heel gevaarlijk volgens Cruyff:
''Met één kans, maken ze twee doelpunten''
Ook goedquote:Op maandag 9 juni 2008 20:26 schreef Barca het volgende:
[..]
Ga ze zeker gek maken.
Ik drink geen bier.
Nouja paprika was een betere keuze geweestquote:Op maandag 9 juni 2008 20:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Een "chips met smaak" met dipsaus gaat niet echt he?Beetje dubbel.
Okay dan.quote:
Dat klopt.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:28 schreef SjonLok het volgende:
Van Persie is iemand die uitstekend kan voetballen, volgens Cruijff
Jaaaquote:Op maandag 9 juni 2008 20:32 schreef Oldenzaal het volgende:
WINNEUUUUUUUUUUUUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HUP HOLLAND HUP!!!!!!!!!!!!!!
COME ON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JOEHOEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!
1-0 VOOR NEDERLAAAAAAAAAAAAAND!!!!!!!!!!!!
56e minuut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Of hij doet dat juist extra om de mensen laten DENKEN dat alles goed is.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:32 schreef TAV74 het volgende:
Vond Cruijff niet bepaald overkomen alsof ie vBasten even ene hak wilde zetten... Lijkt dus weer aardig me te vallen tussen beide heren.
We hebben er zin in! Schop dood die man!quote:
Nee, dank je, ik heb net een nieuwe opengemaaktquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:36 schreef Barca het volgende:
[..]
We hebben er zin in! Schop dood die man!
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:38 schreef Rikketik het volgende:
Wouter Bos, bokkelul. Die kerel gaat ons nog het kampioenschap kosten.
Nu wordt het zeker 0 - 4!quote:Op maandag 9 juni 2008 20:38 schreef Rikketik het volgende:
Wouter Bos, bokkelul. Die kerel gaat ons nog het kampioenschap kosten.
Ah neequote:Op maandag 9 juni 2008 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
Voor degenen die er als eerste bij willen zijn: ARD ligt 3 seconden voor op de NOS.
3-1quote:Op maandag 9 juni 2008 20:40 schreef Aoristus het volgende:
er staat geld op, dus het moet 2-1 worden voor Italie
Is dit voor iemand een reden om op de ARD te kijken?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
Voor degenen die er als eerste bij willen zijn: ARD ligt 3 seconden voor op de NOS.
Bij een penalty schakel ik zeker om.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:40 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Is dit voor iemand een reden om op de ARD te kijken?
Ben je Moslim?quote:
In de praktijk zal het meer andersom zijn ja.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:45 schreef donpsp het volgende:
Ben blij dat boulahrouz meedoet, maar waarom zit die op rechts en ooijer centraal. waarom niet andersom
Veel mensen kennen de eerste paar coupletten al niet...quote:Op maandag 9 juni 2008 20:45 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ja wat mij betreft zingen ze er nog een coupletje bij...
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:46 schreef tong80 het volgende:
Momenteel doet Nederland niets onder voor de Italianen.
Gelijk opgaande wedstrijd.
Wat lul je, Nederland heeft 85% balbezit?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:46 schreef tong80 het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:46 schreef tong80 het volgende:
Van Basten heeft ze met de verkeerde was gewassenquote:Op maandag 9 juni 2008 20:47 schreef Susi het volgende:
Die lichtblauwe sokken bij die oranje sokken kunnen écht niet.
Welke kleurenblinde heeft dit bedacht ?
Met de shirten van de Italianen zekerquote:Op maandag 9 juni 2008 20:48 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Van Basten heeft ze met de verkeerde was gewassen
dat zeg ik, keihard en op scheenbeenniveauquote:Op maandag 9 juni 2008 20:50 schreef Devrim_ het volgende:
Ik durf voor een tientje te wedden dat er vandaag een rode kaart valt bij een Nederlander...
Oranje speelt erg agressief..
Nu feliciteer je Marc Dutrouxquote:
Maar ik word helemaal droevig van die licht blauwe sokkenquote:Op maandag 9 juni 2008 20:53 schreef Susi het volgende:
Nederland heeft toch wel de mooiste volkskleur. Ik word gewoon helemaal vrolijk van dat oranje in die hoek
Die ook? Ik zat net te denken: jammer dat Seedorf niet meedoet, ik mocht altijd graag en vaak op 'm kankerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |