Tevens technisch zeer begaafdquote:Op maandag 9 juni 2008 20:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mathijsen is immers ''een hele goede'' mandekker volgens onze analisten Jol en Van Breukelen
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Op dit soort momenten mis je echt toppers als Seedorf, Van Bommel, Babel, en Zenden.
Op dit soort momenten mis je echt toppers als Seedorf, Van Bommel, Babel, en Zenden.
Ik luister al geeneens meer naar hem.quote:
Maar zij waren de smaakmakers op de Nederlandse voetbalvelden en dit is het Nederlands team op een groot toernooi. Doe jouw wiskunde.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Die keuzes leken me al een tijdje duidelijk.
Cruijf teert op zijn status en vaak heeft hij wel gelijk , vaak ook niet maar dat heeft iedereen die als analist onzin verkooptquote:
MAAR HOHOHO, SCHRIJF EDWINUS VAN DER SAR UIT VOORHOUT NIET AF, DIE DEKSELSE 8-ARMIGE OCTOPUS TIKT AL DIE BALLEN WEL OVER DE DEKLAT HEEN HOOR, EEN ECHTE RASKEEPER, 10 MET EEN GRIFFEL OOK VOOR ZIJN STOTEN.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IK HEB DIE ITALIANEN NOG AAN HET WERK GEZIEN OP HET TRAININGSVELD, DIE HADDEN HET HEILIGE VUUR NOG NIET BRANDEN. NEE, DAAR HOEFT DE BRANDWEER NIET VOOR UIT TE RUKKEN HOOR.
MAAR DIE DEKSELSE TONI, WAT KUNNEN WE DAAR VAN VERWACHTEN? ALS EEN DUVELTJE UIT EEN DOOSJE KOMT HIJ VOOR DE DOEL EN ZIE HEM DAN MAAR EENS TEGEN TE HOUDEN. DAN MOETEN WE HET HEBBEN VAN DE DEKLAT!
Kijk de opstelling nog eens na.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:09 schreef Palmboom313 het volgende:
toch wel vreemd dat heitinga er in staat. Is denk ik toch meer een verdedigende middenvelder volgens van basten.
Op dit soort momenten mis je echt toppers als Van Bommel, Zenden.
Logisch. Melchiot geblesseerd, klOoijer niet geschikt en De Jong moet als middenvelder spelen omdat De Geeuw niet presteert.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:09 schreef SjonLok het volgende:
lol, bouhla erin, terwijl die eerst nog was afgevallen!! Vaag
Mwah, je werkt 2 jaar naar een EK toe, met een min of meer vaste kern. En één week van te voren ga je inene alles omgooien, zonder met deze omgegooide opstelling ooit een wedstrijd te hebben gespeeld. De Jong vind ik een terechte keuze, Boulahrouz daarentegen kan ik echt niet bij, en Ooijer in het centrum is eigenlijk ook wel een slimme keuze, alleen belachelijk dat hij dus de vorige 5 wedstrijden rechtsback stond.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind het juist super! Erg goed dat Sneijder en VdV spelen en De Jong en Engelaar daarachter.
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:09 schreef Palmboom313 het volgende:
toch wel vreemd dat heitinga er in staat. Is denk ik toch meer een verdedigende middenvelder volgens van basten.
quote:
Mathijsen en De Jong wel goede keuzes. klOoijer niet.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Goede opstelling op Mathijsen, Ooijer en de Jong na dan.
No shit. Maar Van Bommel is toch een lachertje? EN AL HELEMAAL ZENDEN.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ohja dat zijn natuurlijk geen Ajacieden
Hmm een super ingespeeld middenveld dus.... dat wordt een lastige klus.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:11 schreef DIGGER het volgende:
Italie dus met een compleet Milan middenveld, Ambrosini voor de Rossi, verder geen verrassingen.
Forza Italia!
Uhm trainings-outfit?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:13 schreef wdn het volgende:
Nederland speelt in het blauw tegen Italie
Wat klopt hier niet?
Of denken ze dat die italianen de bal naar ons spelen omdat ze zich vergissen in de kleur?
Uhm, trainings shirts?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:13 schreef wdn het volgende:
Nederland speelt in het blauw tegen Italie
Wat klopt hier niet?
Of denken ze dat die italianen de bal naar ons spelen omdat ze zich vergissen in de kleur?
En dat is precies waar je op moet bouwen!quote:Op maandag 9 juni 2008 20:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Goede opstelling op Mathijsen, Ooijer en de Jong na dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |