Je wilt niet met dat sujet in discussie gaan, geloof me.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:14 schreef Sala-adin het volgende:
wat zei je dan?
Ja een nicht die getrouwd is met een vrouw.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:35 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat hij bij die vuile nicht van een Ronaldo heeft gedaan is SUPER![]()
![]()
Als we 11 Bouhla's hadden gehad, was 't 10-0 gewordenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:19 schreef Scorpie het volgende:
BOULAH!!!!![]()
WAT EEN KLASBAK, HIJ HAD DIE ITALIANEN IN ZIJN BROEKZAK ZITTEN !!!
Haahahaha, ik lach echt elke keer als iemand Evert_ten_Napel nadoet.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:19 schreef Scorpie het volgende:
BOULAH!!!!![]()
WAT EEN KLASBAK, HIJ HAD DIE ITALIANEN IN ZIJN BROEKZAK ZITTEN !!!
Eigenlijk zouden we babel een kaartje moeten sturen, Bouhlaquote:Op maandag 9 juni 2008 23:25 schreef G.Fawkes het volgende:
En dan te bedenken dat hij niet was meegegaan als babel niet was af was gevallen
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als we 11 Bouhla's hadden gehad, was 't 10-0 geworden
Iig een topic: Bedankt Ryan Babelquote:Op maandag 9 juni 2008 23:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we babel een kaartje moeten sturen, Bouhla
Zodat ie een kaartje kan leggen met zijn matties?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Snap je nu waarom ik Diba er ook bij wilde.˛
Pardon?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zodat ie een kaartje kan leggen met zijn matties?![]()
Kom op DIba is te licht .. aardige gozer verder maar hij is te licht en heeft te lang bij de verkeerde club gelopen.
Jaap Stam die wel kan voetballenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:56 schreef tony_clifton- het volgende:
Als niet-voetbalvolger ken ik 'm niet (buiten die bermbom op ronaldo)... wie is hij, een nieuwe Jaap Stam ofzo?
In alle 6 wedstrijdenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:57 schreef NJ het volgende:
Wow! Of hij al het hele seizoen de sterren van de hemel speelt.
Die actie op C. Ronaldo is niemand vergeten.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:05 schreef Chadi het volgende:
Zelfs die italianen wisten wie hij was.. niemand die het duel echt aanging als hij in kwam
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:05 schreef Chadi het volgende:
Zelfs die italianen wisten wie hij was.. niemand die het duel echt aanging als hij in kwam
Eenschquote:Op maandag 9 juni 2008 23:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
6 wedstrijden in een seizoen spelen en dan gewoon ff een Italiaantje wegspelen alsof ie niet kan voetballen, Bouhla is een baas.
Bouhla for president
Rob Verlinden was ook eerst getrouwd met kinderen enzoquote:Op maandag 9 juni 2008 23:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja een nicht die getrouwd is met een vrouw.
Een klootzak en huilebalk is ie wel trouwens.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:27 schreef Timmai het volgende:
Heitinga zien we niet meer terug dit toernooi
En niet onnodig risico gaan lopen door een voetballende oplossing te proberen te vinden in lastige situaties. Gewoon een enkeltje tribune.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:35 schreef Scorpie het volgende:
Die Boulah doet gewoon wat er van hem verwacht werd. Gisteravond ook; zodra de bal ook maar enigzins in de buurt van de rechterachterzone kwam wisten we al dat deze voor Boulah was. En ja hoor, daar komt Boulah al aangegleden, even lekker inkomen of de bal afschermen voor die Italianen, die ook wisten dat er niks te halen viel tegen deze topverdediger.
mag de keeper niet scorenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als we 11 Bouhla's hadden gehad, was 't 10-0 geworden
Ik ben geen fan van Mathijssen maar ook hij heeft gisteren een sterke wedstrijd gespeeld. Hoe hij nu staat te voetballen verdient hij gewoon zijn plaats centraal in de verdediging.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:29 schreef ShaoliN het volgende:
Boulah was gewoon echt teringgoed. Kan Heitinga niet op de plek van Mathijssen spelen? Die stond echt weer te kloten.
Hoe moet je melchiot nou verkopen dat hij niet mee kan omdat Boulah fit is ???quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:57 schreef FloggingMolly het volgende:
Zekerheidje die Boulah.
Onbegrijpelijk van van Basten trouwens. Eerst die kerel niet mee willen nemen, vervolgens in de basis zetten en hij is een van de besten van het veld.
Nou, gewoon, de beste van de twee kiezen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoe moet je melchiot nou verkopen dat hij niet mee kan omdat Boulah fit is ???
Ik denk het toch niet, Vennegoor is erg sterk in de lucht en heeft de gave om de verdediging bezig te houden en ruimte te creëren voor de opkomende middenvelders. Een perfect breekijzer lijkt mij.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:03 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Nou, gewoon, de beste van de twee kiezen.
Van mij mogen ze ook beiden mee, laat die Vennegoor dan maar thuis. Ik zie het al voor me: finale tegen Duitsland, tien minuten voor tijd nog 0-0. Maar wat zien de Duitsers daar? Vennegoor loopt zich warm! Zou het breekijzer van Oranje er dan toch inkomen??!?!?!?!?!
Die Duitsers pissen in hun broek van het lachen man......
Serieus? Dat doet mij (en hem vast ook) goed! Nu nog hopen dat ie in het centrum mag spelen op den duur.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
KEUNINGElke x als Bouhla in actie was het weer raak. KHALID KHALID KHALID werd gescandeert
"Ja sorry, je schaambeen is geďrriteerd,"quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoe moet je melchiot nou verkopen dat hij niet mee kan omdat Boulah fit is ???
quote:
Ik denk het ook, ben overigens wel blij dat ik veel posts heb.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wedstrijdritme wordt overschat
Door het publiek in het stadion weet ik niet , maar wel door mijn vriendengroep waarmee ik voetbal keekquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Serieus? Dat doet mij (en hem vast ook) goed! Nu nog hopen dat ie in het centrum mag spelen op den duur.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ben overigens wel blij dat ik veel posts heb.
Ribérwie?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die gast heeft de beste tackle van Europa. Je denkt telkens dat hij dat mannetje neerhaalt maar elke tackle keurig op de bal. Wat een held.
Ja, maar dat is de klasse van de rééds Islamitische Ribery. Iedereen zou het moeilijk tegen hem hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:12 schreef N1ck het volgende:
Hij speelde op sommige momenten wel sterk, maar toen hij Ribery voor zich had, dan had hij er wel problemen mee.
VoH speelt gewoon prima bij Celtic, geen reden om je daarvoor te schamen hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:03 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Nou, gewoon, de beste van de twee kiezen.
Van mij mogen ze ook beiden mee, laat die Vennegoor dan maar thuis. Ik zie het al voor me: finale tegen Duitsland, tien minuten voor tijd nog 0-0. Maar wat zien de Duitsers daar? Vennegoor loopt zich warm! Zou het breekijzer van Oranje er dan toch inkomen??!?!?!?!?!
Die Duitsers pissen in hun broek van het lachen man......
Net als bij Diba?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen kan beamen dat ik dit al een tijdje riep.˛
Het zijn er 199.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:16 schreef twentemeisje het volgende:
Hier past maar 1 reactie:
mwahh, metertje of 10quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:24 schreef Solidius het volgende:
Het scheelde niet veel of hij had zowaar een doelpunt voor zijn rekening gehad.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 05:45 schreef HPayne het volgende:
Wat een koning!
Sportredactie van Trouw is sowieso niet echt goedquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:58 schreef DANILXL het volgende:
in Trouw zeiden ze alleen dat ie een paar keer mis zat
gelukkig weet ik beter
wat een held
is wat voor te zeggen, alleen miss was hij op de trainingen voor beslissing wel veel minder goedquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:51 schreef Anansiiii het volgende:
tsja dit bewijst maar weer dat basten geen talent heeft, want boula's aanwezigheid is meer toeval dan wijsheid.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:51 schreef Anansiiii het volgende:
tsja dit bewijst maar weer dat basten geen talent heeft, want boula's aanwezigheid is meer toeval dan wijsheid.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:51 schreef Anansiiii het volgende:
Enige wat ik me kan herinneren is dat ie weggleed als de tweede verdediger die omspeeld werd door Ribery. Voor de rest was het Ch'ti-Ch'tampot hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:58 schreef DANILXL het volgende:
in Trouw zeiden ze alleen dat ie een paar keer mis zat
gelukkig weet ik beter
wat een held
en reken maar dat het hem wat deed, tijdens die wedstrijd ! Echt top om te horen!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:07 schreef Lyzio het volgende:
BOULAH BOULAH BOULAH ROUZ ROUZ ROUZ!!
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:35 schreef Oldenzaal het volgende:
![]()
Heitinga?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:56 schreef massin het volgende:
echt kippevel hoe z'n naam gescandeerd werd..
wat een baas is die man toch.
![]()
wie had er in godsnaam op die plaats moeten staan als boulah er niet was?
Ik dacht dat ik de enige was met aan afkeer voor die gozerquote:Op maandag 9 juni 2008 20:35 schreef Oldenzaal het volgende:
![]()
Boumaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:19 schreef Chadi het volgende:
Johny komt er wel in voor Mathijsen als die zo door gaat
De enige?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was met aan afkeer voor die gozer
Er is geen enkele reden om het centrum te wijzigen, net nu het op elkaar ingespeeld is. Mathijsen speelt niet goed, maar is wel nuttig voor het elftal. En dan nog: waarom zou je hem vervangen voor een mooiweervoetballer als Heitinga?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:19 schreef Chadi het volgende:
Nee hoor, alleen Cyberia is fan van hem.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was met aan afkeer voor die gozer
Nouja fan... Ik bekijk het objectief en constateer gewoon hetgeen wat ik hem dit seizoen heb zien doen. En dat is inderdaad van het niveau Geert den Ouden ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:25 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen Cyberia is fan van hem.
Maakt ook totaal niet uit, ik vind het een geweldige voetballer maar voor de rest hoef ik echt helemaal niets van hem te hebben.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nouja fan... Ik bekijk het objectief en constateer gewoon hetgeen wat ik hem dit seizoen heb zien doen. En dat is inderdaad van het niveau Geert den Ouden ja.
Ik ook niet. Maar ik kan niet blijven ontkennen dat hij dit seizoen werkelijk fenomenaal is en met afstand de beste voetballer is op heden, ongeacht z'n wat misselijke/arrogante persoonlijkheid (hij is wel een stuk volwassener geworden dan 2 jaar geleden). Als voetballer heb ik 'm gewoon hoog zitten.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Maakt ook totaal niet uit, ik vind het een geweldige voetballer maar voor de rest hoef ik echt helemaal niets van hem te hebben.
Oef, ik dacht even dat dit over Boulah ging. Zat al te kijken: "misselijke/arrogante persoonlijkheid" wth?!quote:Op zondag 15 juni 2008 00:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Maakt ook totaal niet uit, ik vind het een geweldige voetballer maar voor de rest hoef ik echt helemaal niets van hem te hebben.
Natuurlijk niet, Boulah is de enige Mocro die hard werkt in Nederland. Alleen al daarom ben ik fanquote:Op zondag 15 juni 2008 00:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oef, ik dacht even dat dit over Boulah ging. Zat al te kijken: "misselijke/arrogante persoonlijkheid" wth?!
Oh? Het zijn matties?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:33 schreef J.Herrer het volgende:
Ik hoop echt dat hij naar Ajax komt
Maar op de 1 of andere manier heb ik zo'n gevoel dat hij naar Bayern gaat![]()
Toni en Ribery spelen daar natuurlijk en de link is dan al snel gelegd
Plus dat hij onlangs aangaf dat hij de voorkeur had voor HSV, oftewel Bundesliga... als Bayern zich dan meldt zeg je niet zomaar nee
Sorry ik zie de link nog steeds niet? Of wou je zeggen dat omdat ze 1 keer tegen hem hebben gespeeld, ze de leiding van Bayern meteen zullen adviseren hem te kopen?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:36 schreef J.Herrer het volgende:
Je speelt liever met hem dan tegen hem, laat ik het zo zeggen
En bij Bayern zijn ze natuurlijk ook niet blind
Ze weten bij Bayern heus wel wat hij kan, van zijn HSV-tijd. En toevallig valt hij nu op en laat hij nu net op de transferlijst staan (toch?)quote:Op zondag 15 juni 2008 00:40 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Sorry ik zie de link nog steeds niet? Of wou je zeggen dat omdat ze 1 keer tegen hem hebben gespeeld, ze de leiding van Bayern meteen zullen adviseren hem te kopen?
Lijkt me sterk... die hebben Bosingwa al gestrikt als rechtsback.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:43 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Fijne kerel.
Zou Scolari hem niet willen gebruiken volgend jaar?
Ze hebben er wel meer maar kan niet op de naam komen.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:50 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Vier centrale verdedigers lijkt me geen overbodige luxe, vooral niet bij blessures.
En blijft Carvalho wel?
Ik denk dat Engelaar of De Jong (kaart) gaat sneuvelen en Heitinga op het middenveld terechtkomtquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:19 schreef Chadi het volgende:
Zie het niet als iets negatiefs.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:59 schreef Susi het volgende:
Kan het posticoon van dit topic veranderd worden
Heeft ie je toen een schop verkocht?quote:Op zondag 15 juni 2008 12:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb trouwens in de jeugd Boula nog gepoort, zat hij bij de B-tjes en ik in de F-jes
Klopt, in de lies idd, was gelijk het einde van mijn carrierequote:Op zondag 15 juni 2008 13:00 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Heeft ie je toen een schop verkocht?
Dat kan geen eensquote:Op zondag 15 juni 2008 11:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zie het niet als iets negatiefs.
Het icoontje is gewoon de huissmiley van de TS
edit:quote:Op zondag 15 juni 2008 15:29 schreef Barca het volgende:
HSV (zijn "ontdekker" Martin Jol) heeft ook belangstelling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |