Je wilt niet met dat sujet in discussie gaan, geloof me.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:14 schreef Sala-adin het volgende:
wat zei je dan?
Ja een nicht die getrouwd is met een vrouw.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:35 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat hij bij die vuile nicht van een Ronaldo heeft gedaan is SUPER![]()
![]()
Als we 11 Bouhla's hadden gehad, was 't 10-0 gewordenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:19 schreef Scorpie het volgende:
BOULAH!!!!![]()
WAT EEN KLASBAK, HIJ HAD DIE ITALIANEN IN ZIJN BROEKZAK ZITTEN !!!
Haahahaha, ik lach echt elke keer als iemand Evert_ten_Napel nadoet.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:19 schreef Scorpie het volgende:
BOULAH!!!!![]()
WAT EEN KLASBAK, HIJ HAD DIE ITALIANEN IN ZIJN BROEKZAK ZITTEN !!!
Eigenlijk zouden we babel een kaartje moeten sturen, Bouhlaquote:Op maandag 9 juni 2008 23:25 schreef G.Fawkes het volgende:
En dan te bedenken dat hij niet was meegegaan als babel niet was af was gevallen
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als we 11 Bouhla's hadden gehad, was 't 10-0 geworden
Iig een topic: Bedankt Ryan Babelquote:Op maandag 9 juni 2008 23:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we babel een kaartje moeten sturen, Bouhla
Zodat ie een kaartje kan leggen met zijn matties?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Snap je nu waarom ik Diba er ook bij wilde.²
Pardon?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zodat ie een kaartje kan leggen met zijn matties?![]()
Kom op DIba is te licht .. aardige gozer verder maar hij is te licht en heeft te lang bij de verkeerde club gelopen.
Jaap Stam die wel kan voetballenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:56 schreef tony_clifton- het volgende:
Als niet-voetbalvolger ken ik 'm niet (buiten die bermbom op ronaldo)... wie is hij, een nieuwe Jaap Stam ofzo?
In alle 6 wedstrijdenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:57 schreef NJ het volgende:
Wow! Of hij al het hele seizoen de sterren van de hemel speelt.
Die actie op C. Ronaldo is niemand vergeten.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:05 schreef Chadi het volgende:
Zelfs die italianen wisten wie hij was.. niemand die het duel echt aanging als hij in kwam
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:05 schreef Chadi het volgende:
Zelfs die italianen wisten wie hij was.. niemand die het duel echt aanging als hij in kwam
Eenschquote:Op maandag 9 juni 2008 23:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
6 wedstrijden in een seizoen spelen en dan gewoon ff een Italiaantje wegspelen alsof ie niet kan voetballen, Bouhla is een baas.
Bouhla for president
Rob Verlinden was ook eerst getrouwd met kinderen enzoquote:Op maandag 9 juni 2008 23:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja een nicht die getrouwd is met een vrouw.
Een klootzak en huilebalk is ie wel trouwens.![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |