Oh? Het zijn matties?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:33 schreef J.Herrer het volgende:
Ik hoop echt dat hij naar Ajax komt
Maar op de 1 of andere manier heb ik zo'n gevoel dat hij naar Bayern gaat![]()
Toni en Ribery spelen daar natuurlijk en de link is dan al snel gelegd
Plus dat hij onlangs aangaf dat hij de voorkeur had voor HSV, oftewel Bundesliga... als Bayern zich dan meldt zeg je niet zomaar nee
Sorry ik zie de link nog steeds niet? Of wou je zeggen dat omdat ze 1 keer tegen hem hebben gespeeld, ze de leiding van Bayern meteen zullen adviseren hem te kopen?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:36 schreef J.Herrer het volgende:
Je speelt liever met hem dan tegen hem, laat ik het zo zeggen
En bij Bayern zijn ze natuurlijk ook niet blind
Ze weten bij Bayern heus wel wat hij kan, van zijn HSV-tijd. En toevallig valt hij nu op en laat hij nu net op de transferlijst staan (toch?)quote:Op zondag 15 juni 2008 00:40 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Sorry ik zie de link nog steeds niet? Of wou je zeggen dat omdat ze 1 keer tegen hem hebben gespeeld, ze de leiding van Bayern meteen zullen adviseren hem te kopen?
Lijkt me sterk... die hebben Bosingwa al gestrikt als rechtsback.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:43 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Fijne kerel.
Zou Scolari hem niet willen gebruiken volgend jaar?
Ze hebben er wel meer maar kan niet op de naam komen.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:50 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Vier centrale verdedigers lijkt me geen overbodige luxe, vooral niet bij blessures.
En blijft Carvalho wel?
Ik denk dat Engelaar of De Jong (kaart) gaat sneuvelen en Heitinga op het middenveld terechtkomtquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:19 schreef Chadi het volgende:
Johny komt er wel in voor Mathijsen als die zo door gaat
Zie het niet als iets negatiefs.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:59 schreef Susi het volgende:
Kan het posticoon van dit topic veranderd worden
Heeft ie je toen een schop verkocht?quote:Op zondag 15 juni 2008 12:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb trouwens in de jeugd Boula nog gepoort, zat hij bij de B-tjes en ik in de F-jes
Klopt, in de lies idd, was gelijk het einde van mijn carrierequote:Op zondag 15 juni 2008 13:00 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Heeft ie je toen een schop verkocht?
Dat kan geen eensquote:Op zondag 15 juni 2008 11:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zie het niet als iets negatiefs.
Het icoontje is gewoon de huissmiley van de TS
edit:quote:Op zondag 15 juni 2008 15:29 schreef Barca het volgende:
HSV (zijn "ontdekker" Martin Jol) heeft ook belangstelling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |