quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ben overigens wel blij dat ik veel posts heb.
Ribérwie?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die gast heeft de beste tackle van Europa. Je denkt telkens dat hij dat mannetje neerhaalt maar elke tackle keurig op de bal. Wat een held.
Ja, maar dat is de klasse van de rééds Islamitische Ribery. Iedereen zou het moeilijk tegen hem hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:12 schreef N1ck het volgende:
Hij speelde op sommige momenten wel sterk, maar toen hij Ribery voor zich had, dan had hij er wel problemen mee.
VoH speelt gewoon prima bij Celtic, geen reden om je daarvoor te schamen hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:03 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Nou, gewoon, de beste van de twee kiezen.
Van mij mogen ze ook beiden mee, laat die Vennegoor dan maar thuis. Ik zie het al voor me: finale tegen Duitsland, tien minuten voor tijd nog 0-0. Maar wat zien de Duitsers daar? Vennegoor loopt zich warm! Zou het breekijzer van Oranje er dan toch inkomen??!?!?!?!?!
Die Duitsers pissen in hun broek van het lachen man......
Net als bij Diba?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen kan beamen dat ik dit al een tijdje riep.²
Het zijn er 199.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:16 schreef twentemeisje het volgende:
Hier past maar 1 reactie:
mwahh, metertje of 10quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:24 schreef Solidius het volgende:
Het scheelde niet veel of hij had zowaar een doelpunt voor zijn rekening gehad.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 05:45 schreef HPayne het volgende:
Wat een koning!
Sportredactie van Trouw is sowieso niet echt goedquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:58 schreef DANILXL het volgende:
in Trouw zeiden ze alleen dat ie een paar keer mis zat
gelukkig weet ik beter
wat een held
is wat voor te zeggen, alleen miss was hij op de trainingen voor beslissing wel veel minder goedquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:51 schreef Anansiiii het volgende:
tsja dit bewijst maar weer dat basten geen talent heeft, want boula's aanwezigheid is meer toeval dan wijsheid.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:51 schreef Anansiiii het volgende:
tsja dit bewijst maar weer dat basten geen talent heeft, want boula's aanwezigheid is meer toeval dan wijsheid.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:51 schreef Anansiiii het volgende:
Enige wat ik me kan herinneren is dat ie weggleed als de tweede verdediger die omspeeld werd door Ribery. Voor de rest was het Ch'ti-Ch'tampot hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:58 schreef DANILXL het volgende:
in Trouw zeiden ze alleen dat ie een paar keer mis zat
gelukkig weet ik beter
wat een held
en reken maar dat het hem wat deed, tijdens die wedstrijd ! Echt top om te horen!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:07 schreef Lyzio het volgende:
BOULAH BOULAH BOULAH ROUZ ROUZ ROUZ!!
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:35 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat hij bij die vuile nicht van een Ronaldo heeft gedaan is SUPER![]()
![]()
Heitinga?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:56 schreef massin het volgende:
echt kippevel hoe z'n naam gescandeerd werd..
wat een baas is die man toch.
![]()
wie had er in godsnaam op die plaats moeten staan als boulah er niet was?
Ik dacht dat ik de enige was met aan afkeer voor die gozerquote:Op maandag 9 juni 2008 20:35 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat hij bij die vuile nicht van een Ronaldo heeft gedaan is SUPER![]()
![]()
Boumaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:19 schreef Chadi het volgende:
Johny komt er wel in voor Mathijsen als die zo door gaat
De enige?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was met aan afkeer voor die gozer
Er is geen enkele reden om het centrum te wijzigen, net nu het op elkaar ingespeeld is. Mathijsen speelt niet goed, maar is wel nuttig voor het elftal. En dan nog: waarom zou je hem vervangen voor een mooiweervoetballer als Heitinga?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:19 schreef Chadi het volgende:
Johny komt er wel in voor Mathijsen als die zo door gaat
Nee hoor, alleen Cyberia is fan van hem.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was met aan afkeer voor die gozer
Nouja fan... Ik bekijk het objectief en constateer gewoon hetgeen wat ik hem dit seizoen heb zien doen. En dat is inderdaad van het niveau Geert den Ouden ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:25 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen Cyberia is fan van hem.
Maakt ook totaal niet uit, ik vind het een geweldige voetballer maar voor de rest hoef ik echt helemaal niets van hem te hebben.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nouja fan... Ik bekijk het objectief en constateer gewoon hetgeen wat ik hem dit seizoen heb zien doen. En dat is inderdaad van het niveau Geert den Ouden ja.
Ik ook niet. Maar ik kan niet blijven ontkennen dat hij dit seizoen werkelijk fenomenaal is en met afstand de beste voetballer is op heden, ongeacht z'n wat misselijke/arrogante persoonlijkheid (hij is wel een stuk volwassener geworden dan 2 jaar geleden). Als voetballer heb ik 'm gewoon hoog zitten.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Maakt ook totaal niet uit, ik vind het een geweldige voetballer maar voor de rest hoef ik echt helemaal niets van hem te hebben.
Oef, ik dacht even dat dit over Boulah ging. Zat al te kijken: "misselijke/arrogante persoonlijkheid" wth?!quote:Op zondag 15 juni 2008 00:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Maakt ook totaal niet uit, ik vind het een geweldige voetballer maar voor de rest hoef ik echt helemaal niets van hem te hebben.
Natuurlijk niet, Boulah is de enige Mocro die hard werkt in Nederland. Alleen al daarom ben ik fanquote:Op zondag 15 juni 2008 00:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oef, ik dacht even dat dit over Boulah ging. Zat al te kijken: "misselijke/arrogante persoonlijkheid" wth?!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |