Altijd verstandig, vet eten.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:41 schreef Fha het volgende:
Ik denk, ha ik ga me vol proppen met vette troep. Is er nog maar 1 kroketje in de vriezer
Heel goed. Neem maar een droog biscuitjequote:Op maandag 9 juni 2008 23:41 schreef Fha het volgende:
Ik denk, ha ik ga me vol proppen met vette troep. Is er nog maar 1 kroketje in de vriezer
Denk niet dat het heel prima is hoor, maar vraag het ff na anders!quote:Op maandag 9 juni 2008 23:50 schreef Fha het volgende:
Vet eten is heel prima af en toe![]()
Haha droog biscuitje om in de thee te soppen(gatverdamme)
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wie is er niet groot mee geworden?
dan zit ik goedquote:Op maandag 9 juni 2008 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit is een pleidooi voor bureaus waarop de chaostheorie welig tiert![]()
Je hebt toch echt vet nodig.. Ik ga heus niet dood van een keer in de maand een vette hap..quote:Op maandag 9 juni 2008 23:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Denk niet dat het heel prima is hoor, maar vraag het ff na anders!
Jij zegt dat het heel prima is, dat is wat anders dan stellen dat je lichaam vet nodig heeft, wat ik overigens niet ontkrachtquote:Op maandag 9 juni 2008 23:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Je hebt toch echt vet nodig.. Ik ga heus niet dood van een keer in de maand een vette hap..
Dat kan je uit zat dingen halen, heb je geen snack voor nodig.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Je hebt toch echt vet nodig.. Ik ga heus niet dood van een keer in de maand een vette hap..
Slaap lekker Martquote:Op maandag 9 juni 2008 23:52 schreef DaMart het volgende:
O ja, over 6 uur gaat die wekker weer af hier.
Misschien toch maar even gaan slapen dan....
Voor mij is het heel prima want ik word er vrolijk van haha zo was het meer bedoeldquote:Op maandag 9 juni 2008 23:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij zegt dat het heel prima is, dat is wat anders dan stellen dat je lichaam vet nodig heeft, wat ik overigens niet ontkracht
Van snack?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Voor mij is het heel prima want ik word er vrolijk van haha zo was het meer bedoeld
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Voor mij is het heel prima want ik word er vrolijk van haha zo was het meer bedoeld
Mja.quote:
Ach.. sommige vrouwen worden blij van chocola ik word blij van een kroketje af en toe hahaha.quote:
Moet kunnen. Mits af en toe niet 3x per week ofzo isquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach.. sommige vrouwen worden blij van chocola ik word blij van een kroketje af en toe hahaha.
Hier bij de macdonalds lopen er genoeg die dat nog te weinig vinden..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet kunnen. Mits af en toe niet 3x per week ofzo is
Hell no, dan is het ook niet lekker meer.. En dan word ik een soort walvis mensquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet kunnen. Mits af en toe niet 3x per week ofzo is
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier bij de macdonalds lopen er genoeg die dat nog te weinig vinden..
Mensen waar de rocky mountain niks bij is, en toch volle dienbledden snack kopen!
Dat zijn ook van die types die denken dat strakke shirtjes heel sexy zijn als je buik er onder uit komt. echt.. smerig gewoon.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier bij de macdonalds lopen er genoeg die dat nog te weinig vinden..
Mensen waar de rocky mountain niks bij is, en toch volle dienbledden snack kopen!
Ik haalde laatst snack en dacht daarna oprecht: gatverdamme, wat heb ik net toch smerig gegeten.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Een keertje een frietje, of een frikandelletje vind ik wel lekker. Maar dan houdt t ook wel weer op.
Sandertquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:14 schreef Sander170 het volgende:
Ja en daar ben ik dan.
Allemaal een hele goedenacht gewenst bij deze.
Had ik ookquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik haalde laatst snack en dacht daarna oprecht: gatverdamme, wat heb ik net toch smerig gegeten.
[..]
Sandert
Goed dat je me over komt nemen, ik rot net op
af en toe een keertje moet kunnenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik haalde laatst snack en dacht daarna oprecht: gatverdamme, wat heb ik net toch smerig gegeten.
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |